Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΠΡΑΚΤΙΚΟΓΡΑΦΙΑ Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: Ξυλά Βασιλική ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Διδακτική της Πληροφορικής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
Δομή ερευνητικής εργασίας
Αλέξανδρος-Ανδρέας Κύρτσης
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Προφορική επικοινωνία
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ποσοτικές Μέθοδοι Έρευνας Αρχική μέθοδος στην οποία στηρίχτηκε η συγκρότηση της εμπειρικής ή πειραματικής παιδαγωγικής ήταν το πείραμα, κάτω από την επίδραση.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Εισαγωγή στη Στατιστική για τις Βιοεπιστήμες
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ ----------- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας

Το μάθημα απευθύνεται σε όσους από εσάς πρόκειται να αναλάβετε κάποιο είδος έρευνας στο χώρο της εκπαίδευσης (προπτυχιακή, μεταπτυχιακή, διπλωματική, διδακτορική)

αποσκοπεί στη μελέτη και διερεύνηση της παραγωγής της γνώσης και των νέων ιδεών και προτάσεων στον χώρο της εκπαίδευσης, καθώς και του τρόπου εξαγωγής συμπερασμάτων μέσα από τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων με συστηματικό τρόπο, σύμφωνα με τις αρχές και μεθόδους της επιστημονικής έρευνας

Θα σας βοηθήσει να αποφύγετε κάποιες λανθασμένες κινήσεις, να αποκτήσετε καλές «ερευνητικές συνήθειες» και να προχωρήσετε στη δημιουργία μιας καλοσχεδιασμένης και μεθοδολογικά στέρεης ερευνητικής μελέτης – εργασίας.

ΣΤΟΧΟΙ Οι φοιτητές/μελλοντικοί εκπαιδευτικοί ολοκληρώνοντας το μάθημα αναμένεται να είναι σε θέση: Να προσδιορίζουν/οριοθετούν την έννοια της επιστημονικής έρευνας και να περιγράφουν τα βασικά χαρακτηριστικά της όταν εφαρμόζεται σε διάφορα εκπαιδευτικά ζητήματα

ΣΤΟΧΟΙ Να αναγνωρίζουν τα βασικά είδη εκπαιδευτικής έρευνας και τα στοιχεία μιας δημοσιευμένης μελέτης Να σχεδιάζουν και αναπτύσσουν κατάλληλα ερευνητικά εργαλεία για τη συλλογή δεδομένων

ΣΤΟΧΟΙ Να αναζητούν και υιοθετούν κατάλληλες μεθόδους συλλογής, ανάλυσης και παρουσίασης δεδομένων, κλπ Να σχεδιάζουν και υλοποιούν ένα σχέδιο έρευνας εκπαιδευτικού θέματος του ενδιαφέροντός τους ακολουθώντας τα βασικά βήματα της ερευνητικής διαδικασίας.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (1η συνάντηση). Εναρκτήρια συνάντηση. Αλληλογνωριμία. Εκπαιδευτικό συμβόλαιο. Παρουσίαση περιγράμματος. (2η συνάντηση): Εισαγωγή στην μεθοδολογία της έρευνας: Είδη έρευνας.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (3η συνάντηση): Τα στάδια της ερευνητικής μελέτης. (4η συνάντηση): Σχέδιο έρευνας (πληθυσμός δείγμα, είδη δειγμάτων, μέγεθος δείγματος). Μεταβλητές και μέτρηση. Έλεγχος αξιοπιστίας και εγκυρότητας της έρευνας

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (5η συνάντηση): Πειραματική έρευνα – Παρατήρηση-Η Συνέντευξη (6η συνάντηση): Έρευνα Επισκόπησης-Το Ερωτηματολόγιο

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (7η συνάντηση): Ομαδικές εργασίες μελέτης και ανάπτυξης ερευνητικών σχεδίων. Παρουσιάσεις ερευνητικών σχεδίων από φοιτητές

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (8η συνάντηση): Εισαγωγή δεδομένων σε βάσεις δεδομένων (δημιουργία αρχείων, ονομασίες μεταβλητών και τιμών, εισαγωγή και οργάνωση δεδομένων). (9η συνάντηση): Διαχείριση δεδομένων (υπολογισμός και ανακωδικοποίηση μεταβλητών, συνενώσεις αρχείων, προσθήκη περιπτώσεων και μεταβλητών, επιλογή και ομαδοποίηση δεδομένων)

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (10η συνάντηση): Υπολογισμός περιγραφικών στατιστικών με στατιστικά προγράμματα (SPSS) (11η συνάντηση): Υπολογισμός περιγραφικών στατιστικών με στατιστικά προγράμματα. Παρουσίαση αποτελεσμάτων της έρευνας (πίνακες, στατιστικά, μεταφορά αποτελεσμάτων). Ανακεφαλαιωτικές αναφορές. Συζήτηση εργασιών.

ΒΑΣΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ Cohen, L., Manion, L. (1997). Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας. Αθήνα: Έκφραση. Κατσίλλης, Ι. Μ. (1998). Οι Μικροϋπολογιστές στις Κοινωνικές Επιστήμες, Επιστημονική Εμπειρική Έρευνα και Στατιστικές Αναλύσεις, Αθήνα, Gutenberg.

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ Bell, J. (2001). Μεθοδολογικός σχεδιασμός παιδαγωγικής και κοινωνικής έρευνας. Αθήνα: Gutenberg. Robson Collin (2007). Η έρευνα του πραγματικού κόσμου. Αθήνα: Gutenberg.

Κυριαζή Ν. (1998). Η κοινωνιολογική έρευνα Κυριαζή Ν. (1998). Η κοινωνιολογική έρευνα. κριτική επισκόπηση των μεθόδων και των τεχνικών. Αθήνα: ελληνικές επιστημονικές εκδόσεις. Μουσταΐρας Π. (2004). Κοινωνικό κεφάλαιο και προσδοκίες των μαθητών. Μια μελέτη για τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές προσδοκίες των μαθητών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αδημοσίευτη Διδακτορική Διατριβή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστημίου Πατρών.

Ψαρρού, Μ. , Ζαφειρόπουλος, Κ. (2001). Επιστημονική έρευνα Ψαρρού, Μ., Ζαφειρόπουλος, Κ. (2001). Επιστημονική έρευνα. Θεωρία και εφαρμογές στις κοινωνικές επιστήμες. Αθήνα: Τυπωθήτω. Φίλιας, Β. (γενική εποπτεία), (2001). Εισαγωγή στη μεθοδολογία και τις τεχνικές τ ων κοινωνικών ερευνών. Αθήνα: Gutenberg.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ Τα Βασικά και συμπληρωματικά Εγχειρίδια (συγκεκριμένα κομμάτια τα οποία θα δίνονται ή θα αναρτώνται από το διδάσκοντα) Συμπληρωματικές σημειώσεις του διδάσκοντος. Διαλέξεις

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 1. Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου που αντιστοιχεί στο 70% (;) του τελικού βαθμού αν έχουν αναληφθεί εργασίες.

2. Συγγραφή εργασιών (ατομικών ή το πολύ δύο ατόμων). Οι εργασίες μπορεί να είναι δύο ειδών:

Α. Αφού γίνει επιλογή ενός άρθρου από την ελληνική ή τη διεθνή βιβλιογραφία υπό την εποπτεία ή τη βοήθεια του διδάσκοντα), θα συνταχθεί κείμενο μέχρι πέντε σελίδων στο οποίο θα γίνει κριτική μελέτη και ανάλυση των άρθρων ως προς το ερευνητικό μέρος. Δηλαδή θα ανιχνεύονται και θα παρουσιάζονται τα εξής: οι στόχοι η μεθοδολογία τα αποτελέσματα της έρευνας Επίσης: Τι θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά από ερευνητική άποψη; Τι άλλο μπορεί να διερευνηθεί στο μέλλον σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα;

Β. Εργαστηριακές ασκήσεις στη χρήση προγράμματος ανάλυσης δεδομένων (SPSS) Μέσα από ένα αρχείο δεδομένων με επιλεγμένες μεταβλητές θα ζητηθεί να βγουν αποτελέσματα που θα αφορούν τις μεταβλητές (π.χ. ανακωδικοποίηση, περιγραφικά και επαγωγικά στατιστικά κλπ)

Για να ληφθεί υπόψη η εργασία θα πρέπει να γράψει ο/η φοιτητής/τρια τουλάχιστον 5 στις τελικές εξετάσεις!

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Οι εξετάσεις θα είναι με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών κυρίως ΔΕΙΓΜΑ Δείξτε αν οι προτάσεις που ακολουθούν είναι σωστές ή λάθος γράφοντας στο κατάλληλο χώρο ένα Σ(ωστό) ή ένα Λ(άθος). 1.______ Για να πούμε ότι υπάρχει αιτιολογική σχέση αρκεί (α) να υπάρχει σχέση και (β) να υπάρχει μια λογική και χρονική σειρά 2.______Η συνέντευξη μπορεί να αποσπάσει πιο αυθόρμητες απαντήσεις από ένα ταχυδρομημένο ερωτηματολόγιο.

αλλά και πιθανά την ανάπτυξη ενός ερευνητικού σχεδίου ΔΕΙΓΜΑ Επιλέξετε ένα θέμα που θα θέλατε να μελετήσετε. Γράψτε τον τίτλο και το εισαγωγικό κομμάτι, το οποίο πρέπει να περιλαμβάνει τη διατύπωση του προβλήματος, το σκοπό και τη σπουδαιότητα της μελέτης και τα επί μέρους ερευνητικά ερωτήματα. Η μέγιστη έκταση δεν μπορεί να ξεπερνά τις δύο σελίδες

Σας ευχαριστώ