Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επάγγελμα : Ορκωτός Ελεγκτής – Λογιστής Προσοχή: τα αριθμητικά δεδομένα της παρουσίασης αναφέρονται στο έτος 2008 και ενδεχομένως έχουν τροποποιηθεί Παρουσίαση.
Advertisements

1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» Εθελοντικός Οργανισμός για τα Παιδιά.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 9: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Weebly
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Μάρτιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Δομημένος Προγραμματισμός
«Το σχολείο είναι ο ταπεινός ναός της σοφίας.»
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
Θέμα: «Young reporters of our local community»
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Σεπτέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2015 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Εισαγωγή Η Διαχείριση του χρόνου είναι μια ικανότητα που μας βοηθά να έχουμε τον έλεγχο της ζωής μας Αν αναβάλουμε και χάνουμε χρόνο σε ασήμαντα θέματα, τότε: νοιώθουμε εκτός προγράμματος χάνουμε στόχους σε εργασίες και διάβασμα νοιώθουμε ότι μένουμε πίσω είμαστε λιγότερο αποτελεσματικοί και συνεπείς στις υποχρεώσεις μας

Η αναβολή είναι πηγή στρες Οι αναβολές σημαντικών δραστηριοτήτων ή υποχρεώσεων εξαιτίας της κακής οργάνωσης του χρόνου, ή και αυτή η κακή οργάνωση του χρόνου από μόνη της, μπορεί να αποτελέσει σοβαρή πηγή στρες

Πώς να χάσετε χρόνο-1 Να προσπαθείτε να κάνετε πολλά πράγματα την ίδια ώρα: Να αναλαμβάνετε πολλές εργασίες, πολλά μαθήματα και να δεσμεύεστε για κοινωνικές υποχρεώσεις Αναβλητικότητα: Όταν αφήνετε για αύριο αυτό που μπορεί να γίνει σήμερα Τελειομανία: Όταν νοιώθετε ότι πρέπει όλα να είναι στην εντέλεια ή ότι πρέπει να τα κάνετε μόνοι Όταν δεν μπορείτε να πείτε όχι: Χάρες που σου ζητούν, εκδηλώσεις, κοινωνικά

Πώς να χάσεις χρόνο-2 Προσωπική αποδιοργάνωση: Ασυγύριστο γραφείο, φτωχές ικανότητες μελέτης, μη προγραμματισμός Παράλογος υπολογισμός χρόνου Έλλειψη οριοθέτησης εαυτού Διάφορες ενοχλήσεις/διακοπές Μελαγχολία Φόβος για αποτυχία

Στρατηγικές διαχείρισης του χρόνου Στρατηγικές διαχείρισης του χρόνου Η εφαρμογή στρατηγικών διαχείρισης του χρόνου μειώνει τη σχετική ένταση και βοηθά στην αποτελεσματικότερη τακτοποίηση των υποχρεώσεων και δραστηριοτήτων μέσα στην ημέρα ή τα ευρύτερα χρονικά πλαίσια Η διαχείριση χρόνου αν και δεν είναι κάτι περίπλοκο, χρειάζεται όμως καλή προετοιμασία

Στρατηγικές διαχείρισης του χρόνου Στρατηγικές διαχείρισης του χρόνου Πώς λειτουργώ τώρα Ελέγξτε τις δεσμεύσεις και τις προτεραιότητές σας Στόχοι και χρόνος Ο βαθμός του επείγοντος

Πώς λειτουργώ τώρα Δεν μπορείτε να αρχίσετε την προσπάθεια για καλύτερη διευθέτηση του χρόνου, αν δεν γνωρίζετε πώς χειρίζεστε τώρα το χρόνο που διαθέτετε Τηρήστε ημερολόγιο για διάστημα 1-2 εβδομάδων Τη μορφή του ημερολογίου την αποφασίζετε εσείς

ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ

ΠΡΑΞΗ VS ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ

ΦΤΙΑΧΝΩ ΛΙΣΤΑ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Ημερολόγιο Σημειώνεται: τις εργασίες που κάνετε μέσα σε μία ημέρα το χρόνο που διαθέτετε για κάθε εργασία πότε την αρχίζετε και πότε την τελειώνετε πόση ώρα καταναλώνετε χωρίς να κάνετε κάτι το ιδιαίτερο πόση ώρα για ξεκούραση ή για το χόμπυ σου κλπ

Ημερολόγιο Μπορείτε, επίσης, να σημειώνετε τις εργασίες που θα θέλατε να κάνετε και που εξαιτίας της κακής διαχείρισης χρόνου δε προλάβατε να τις αρχίσετε ή να τις ολοκληρώσετε, ή τις υποχρεώσεις τις οποίες ξεκινήσατε καθυστερημένα (π.χ. ραντεβού στο οποίο αργήσατε)

Εφαρμογή-1 Καταγραφή Ημερολογίου Συντάξτε ένα ημερήσιο ημερολόγιο (ανάκληση 24ώρου) καταγράφοντας: εργασίες που έχετε διεκπεραιώσει καθώς και το χρόνο περίπου που σας πήρε εργασίες που δεν ολοκληρώσατε ή αναβάλατε λόγω έλλειψης χρόνου

Εφαρμογή-1 Καταγραφή Ημερολογίου Συντάξτε ένα ημερήσιο ημερολόγιο (ανάκληση 24ώρου) καταγράφοντας: εργασίες που έχετε διεκπεραιώσει καθώς και το χρόνο περίπου που σας πήρε εργασίες που δεν ολοκληρώσατε ή αναβάλατε λόγω έλλειψης χρόνου

Επεξεργασία Ημερολογίου Αφού συγκεντρώσετε αρκετά τέτοια ημερολόγια και συνεπώς αρκετές πληροφορίες, μελετήστε τα Σημειώστε τα σημεία εκείνα στα οποία θα μπορούσατε να κάνετε κάποιες χρήσιμες αλλαγές

Αναζήτηση βοήθειας Μπορείτε να ζητήσετε τη βοήθεια ενός φίλου ή μιας φίλης για μια πιο αντικειμενική προσέγγιση

Ανάλυση Ημερολογίου Ελέγξτε μήπως: αφιερώνετε πολύ χρόνο σε μία δραστηριότητα οργανώνοντας τις δραστηριότητες με άλλη σειρά εξοικονομείτε χρόνο Εφαρμόστε τις αλλαγές και δείτε κατά πόσο λειτουργούν Μη ξεχνάτε ότι η εξοικονόμηση έστω και μισής ώρας είναι σημαντική

Ελέγξτε δεσμεύσεις και προτεραιότητες Ελέγξτε δεσμεύσεις και προτεραιότητες Να σκεφτείτε κατά πόσο κάποιες από τις δραστηριότητες σας πηγάζουν από σημαντικές προτεραιότητες ή δεσμεύσεις Για παράδειγμα μπορεί: να αναλαμβάνετε μία υποχρέωση, ενώ δεν έχετε χρόνο ή διάθεση, επειδή σας το ζήτησε κάποιος φίλος ή επειδή δε σκεφτήκατε να πείτε «όχι» να κάνετε κάτι από συνήθεια χωρίς αυτό να σχετίζεται με κάποια προτεραιότητα ή σοβαρή επιθυμία σας

Εφαρμογή-2 Κατάλογος υποχρεώσεων Καταγράψτε σημαντικές προτεραιότητες και υποχρεώσεις: ……………………………………………………. Διαμόρφωσε τις δραστηριότητές σας ώστε να καλύπτονται χρονικά πρώτα απ’ όλα οι βασικές υποχρεώσεις και προτεραιότητές για σας

Στόχοι και χρόνος Σκεφτείτε ότι εκτός από την ημέρα υπάρχουν και άλλα χρονικά όρια Κάθε δραστηριότητα μπορεί να αποτελεί ένα χρονικό στόχο Οι στόχοι αυτοί μπορεί να είναι ημερήσιοι (αν πρέπει να επαναλαμβάνονται σχεδόν κάθε ημέρα), εβδομαδιαίοι, μηνιαίοι κλπ. Παραδείγματα

Προγραμματισμός στόχων Προγραμματίστε τους καθημερινούς στόχους Προγραμματίστε τους πιο σημαντικούς και απομακρυσμένους χρονικά στόχους στο διάστημα που μεσολαβεί, ώστε να είστε σίγουροι ότι θα τους ικανοποιήσετε ως το τέλος Μην περιμένετε την τελευταία στιγμή, αλλά και μην επείγεστε να τα κάνετε όλα τώρα Παράδειγμα

Χρονοδιάγραμμα Μία τεχνική που μπορεί να βοηθήσει σημαντικά Καταγράψετε σε εμφανές σημείο τους χρονικούς στόχους-υποχρεώσεις σας και τα αντίστοιχα χρονικά όρια για κάθε ημέρα, εβδομάδα, ή άλλο χρονικό όριο Αφιερώσετε 4-5 λεπτά κάθε ημέρα, στη μελέτη του χρονοδιαγράμματός σας Θα γλιτώσετε τελικά πολύ περισσότερο χρόνο και κόπο

Ο βαθμός του επείγοντος Μελετώντας τις δραστηριότητές σας μπορείτε να τις κατανείμετε σε τέσσερις κατηγορίες: «Πρέπει να γίνει σήμερα (ή αύριο, ή….)» «Καλό είναι να γίνει σήμερα (ή αύριο, ή …)» «Μπορώ να το αναβάλω (για Χ διάστημα)» «Μπορώ να το αναθέσω σε κάποιον άλλο» Αξιολογήστε κάθε δραστηριότητά σας και εντάξτε την σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανείμετε το χρόνο σας αποτελεσματικότερα

Ο βαθμός του επείγοντος Μελετώντας τις δραστηριότητές σας μπορείτε να τις κατανείμετε σε τέσσερις κατηγορίες: «Πρέπει να γίνει σήμερα (ή αύριο, ή….)» «Καλό είναι να γίνει σήμερα (ή αύριο, ή …)» «Μπορώ να το αναβάλω (για Χ διάστημα)» «Μπορώ να το αναθέσω σε κάποιον άλλο» Αξιολογήστε κάθε δραστηριότητά σας και εντάξτε την σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανείμετε το χρόνο σας αποτελεσματικότερα

Ευελιξία Να θυμάστε ότι χρειάζεται να είστε ευέλικτοι στην εφαρμογή των χρονοδιαγραμμάτων Αλλαγές μπορούν να γίνουν αν το κρίνετε απαραίτητο ή αν δεν μπορεί να γίνει αλλιώς (π.χ. στην περίπτωση ενός έκτακτου γεγονότος ή υποχρέωσης)

Διαχείριση στρες Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η διαχείριση του χρόνου βοηθά στο να κατανείμουμε καλύτερα το χρόνο μας και να μειώσουμε το σχετικό στρες και όχι για να μας εντάξει σε ένα άτεγκτο πρόγραμμα που θα αυξήσει τελικά την ανησυχία μας

Η διαχείριση του χρόνου αφορά όλους μας Σε όλα τα στάδια της ζωής: Προσχολική και σχολική ηλικία Εφηβεία Ενήλικη ζωή Τρίτη ηλικία Σε όλες τις δραστηριότητες: Μαθητικός (φοιτητικός) χρόνος Επαγγελματικός χρόνος Ελεύθερος χρόνος

SMART

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 1) Πρέπει να γίνει σήµερα (ή αύριο, ή ...). 2) Καλόν είναι να γίνει σήµερα (ή αύριο, ή ...). 3) Μπορώ να το αναβάλω (για Χ διάστηµα). 4) Μπορώ να το αναθέσω σε κάποιον άλλο.

ΑΝΑΘΕΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ α) αποφασίστε ποια υποχρέωση θα αναθέσετε, β) αποφασίστε σε ποιον θα κάνετε την ανάθεση (ανάλογα µε το βαθµό εµπιστοσύνης, καταλληλότητας, δυνατοτήτων), γ) δώστε τις αναγκαίες πληροφορίες, εκπαιδεύστε (αν χρειάζεται) και αποσυρθείτε σταδιακά από την άσκηση της δραστηριότητας, διατηρώντας την υψηλή εποπτεία, αν αυτό είναι απαραίτητο, δ) όταν εκχωρείτε µια δραστηριότητα, εκχωρείτε και τη σχετική ευθύνη: αποδεχθείτε την πιθανότητα να γίνει κάποιο λάθος και µην σπεύσετε να ακυρώσετε την ‘εκχώρηση’.

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ (1) Βλάχου Όλγα Κοινωνιολόγος -Υπεύθυνη Σ.Σ.Ν. Δωδ/σου Ιωάννου Ζαχαρία HR Supervisor Ernst & Young Κουτρουβίδης Παναγιώτης Δια βίου Μάθηση

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ (2) www.agws.com.au/Drug/Docs/G9.doc kallithea.hua.gr/epixeirein/hmerida7/Mpatagias_Presentation.pdf timeman.com/time-management-video-clips www.agws.com.au/Drug/Docs/G9.doc www.cut.ac.cy/studies www.ibrt.gr/ekpaideysi/8_stratigikes_diaxeirisis_toy_xronoy.pdf www.in2life.gr/everyday/howto/articles/198218/article.aspx www.mindtools.com www.paediatriki.gr/data/issue1/11-Xristodoulou_21(1)_09.pdf www.psychognosia.gr/koina%20provlimata_xronos.htm