Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ WIKI ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ PROJECTS ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Google docs Google docs forms
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Google docs Google docs forms
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Δράση Α8 Πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου 29 – Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

Προεπισκόπηση Παρουσίασης Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Εισαγωγή Χαρακτηριστικά LAMS Εργαλεία Δραστηριοτήτων Δημιουργία Ακολουθίας Δημιουργία Μαθήματος για την Ακολουθία Εποπτεία Μαθήματος Αξιολόγηση Μαθήματος Σύνοψη

Εισαγωγή Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) http://lams.sch.gr/lams/ απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς & μαθητές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εμπλουτίζει την κλασική διδασκαλία δημιουργία σχεδίων μαθημάτων από τους εκπαιδευτικούς και τη διεκπεραίωσή τους από τους εκπαιδευόμενους Τα σχέδια αυτά έχουν τη μορφή διαγραμμάτων ροής της αλληλουχίας των μαθησιακών δραστηριοτήτων που συναποτελούν το σχέδιο μαθήματος βασίζεται στο LAMS Ανοικτό Λογισμικό

Βασικά Χαρακτηριστικά Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Αρωγός στην παραγωγή σχεδίων μαθημάτων από την εκπαιδευτική κοινότητα. Δυνατότητα χρήσης των σχεδίων μαθημάτων ως μέσο: διευκόλυνσης της μαθησιακής διαδικασίας, διαμοίρασης μαθησιακών πόρων και δραστηριοτήτων, τεκμηρίωσης, διαμοίρασης, ανακοίνωσης και ανάλυσης καινοτόμων και ποιοτικών διδακτικών πρακτικών μεταξύ εκπαιδευτικών.

Βασικά Χαρακτηριστικά Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Σχεδιασμός, διαχείριση και διαμοίραση on-line συνεργατικών δραστηριοτήτων μάθησης Οργάνωση δραστηριοτήτων μάθησης με τη μορφή διαγραμμάτων ροής (ψηφιακά σχέδια μαθημάτων) Ψηφιακά σχέδια μαθημάτων (Διαμοιραζόμενα, Επαναχρησιμοποιήσιμα, Επεκτάσιμα, Προσαρμοστικότητα) Υποστήριξη διάφορων θεωριών μάθησης όπως η προβληματοκεντρική, η μελέτη περίπτωσης, η διερευνητική θεωρία κ.α.

Περιβάλλον Εκπαιδευτή Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

Περιβάλλον Συγγραφής Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

Εργαλεία Δραστηριοτήτων Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Τα μαθήματα μπορούν να περιλαμβάνουν ατομικές ή ομαδικές εργασίες με δραστηριότητες που βασίζονται τόσο στο περιεχόμενο όσο και στην συνεργασία Κατηγορίες Δραστηριοτήτων Εργαλεία Πληροφόρησης Εργαλεία Αξιολόγησης Εργαλεία Συνεργασίας Εργαλεία Ανατροφοδότησης Ομαδικές Δραστηριότητες

Εργαλεία Πληροφόρησης Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Πίνακας Ανακοινώσεων παροχή πληροφοριών σε διάφορες μορφές (κείμενο, εικόνες, σύνδεσμοι στο Διαδίκτυο και άλλο περιεχόμενο σε μορφή HTML) Διαμοίραση Πόρων πρόσβαση στους εκπαιδευόμενούς σας σε περιεχόμενο όπως αρχεία (π.χ. .pdf, .ppt, .zip) και συνδέσμους στο Διαδίκτυο Λίστα Εργασιών Ανάθεση εργασιών στους εκπαιδευόμενους Χώρος Έκθεσης Εικόνων προβολή στους εκπαιδευόμενούς σας εικόνων, τις οποίες μπορούν αργότερα να αξιολογήσουν (βάζοντας κάποιο βαθμό) ή να σχολιάσετε (γράφοντας κάποιο κείμενο). Υπολογιστικό Φύλλο δυνατότητα στους εκπαιδευόμενούς σας να επεξεργαστούν τα δεδομένα ενός υπολογιστικού φύλλου και να αποθηκεύσουν τις αλλαγές αλλά και να τα αξιολογήσει στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός

Εργαλεία Αξιολόγησης Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) ερωτήσεις τύπου: Πολλαπλής Επιλογής, Αντιστοίχισης, Σύντομης Απάντησης, Αριθμητική, Σωστού Λάθος, Κειμένου, Διάταξης Ερώτηση Πολλαπλής Επιλογής ερωτήσεις Πολλαπλής επιλογής και Σωστού/Λάθους Υποβολή αρχείου

Εργαλεία Συνεργασίας Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Επισκόπηση Ο εκπαιδευτικός μπορεί να δώσει κάποιες Επικεφαλίδες για τις οποίες οι μαθητές στη συνέχεια θα αναπτύξουν τις απόψεις τους Ιστότοπος Wiki ερωτήσεις Πολλαπλής επιλογής και Σωστού/Λάθους Συζήτηση (forum) Τηλεδιάσκεψη Συνομιλία (chat) Χάρτης Google δημιουργία και διαμοίραση χαρτών και την επισήμανση συγκεκριμένων σημείων στο χάρτη όχι μόνο από εσάς αλλά και από τους εκπαιδευόμενους κατά την εκτέλεση της δραστηριότητας.

Εργαλεία Ανατροφοδότησης Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Ερωτήσεις και Απαντήσεις Μπορείτε να θέσετε ερωτήσεις στους εκπαιδευόμενους σας και μόλις καταθέσουν την απάντησή τους, μπορούν να προβάλλουν τις απαντήσεις των συνεκπαιδευόμενων τους Έρευνα Ερωτήσεις για τις οποίες οι απαντήσεις δε βαθμολογούνται, απλά συλλέγονται από το σύστημα και παρουσιάζονται σε εσάς προς ανάλυση Ψηφοφορία Συλλογή Δεδομένων Κείμενο Μίας Γραμμής, Κείμενο Πολλών Γραμμών, Αριθμός, Ημερομηνία, Αρχείο, Εικόνα, Κουμπιά αποκλειστικής επιλογής, Αναπτυσσόμενο Μενού, Κουμπί Ελέγχου, Γεωγραφικό Μήκος/Πλάτος Σημειωματάριο καταγραφή των σκέψεων και των απόψεων των εκπαιδευόμενών σας κατά την εκτέλεση ενός μαθήματος Νοητικός χάρτης Εγγραφή Video

Ομαδικές Δραστηριότητες Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Πόροι και Συζήτηση αρχικά μπορείτε να δώσετε πρόσβαση στους εκπαιδευόμενούς σας σε περιεχόμενο όπως αρχεία (π.χ. .pdf, .ppt, .zip) και συνδέσμους στο Διαδίκτυο και στη συνέχεια να συζητήσουν σχετικά με αυτά. Συζήτηση και Επισκόπηση αρχικά μπορείτε να δώσετε τη δυνατότητα στους εκπαιδευόμενούς σας να μιλήσουν σχετικά με κάποιο θέμα σε ένα φόρουμ συζητήσεων και στη συνέχεια να συνοψίσουν δημιουργώντας μία γραπτή αναφορά. Συνομιλία και Επισκόπηση αρχικά μπορείτε να δώσετε τη δυνατότητα στους εκπαιδευόμενούς σας να μιλήσουν σχετικά με κάποιο θέμα και στη συνέχεια να συνοψίσουν δημιουργώντας μία γραπτή αναφορά.

Δημιουργία Ακολουθίας Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Πριν τη δημιουργία ενός μαθήματος απαιτείται η δημιουργία της ακολουθίας δηλαδή των δραστηριοτήτων, που θα περιέχει το μάθημα

Δημιουργία μαθήματος για την ακολουθία Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Εφόσον έχει δημιουργηθεί μια ακολουθία, στη συνέχεια πρέπει να δημιουργηθεί ένα μάθημα για αυτή.

Έναρξη Μαθήματος και Εκτέλεση Δραστηριοτήτων Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) μπλε κύκλο οι δραστηριότητες που έχετε ήδη εκπονήσει κόκκινο τετράγωνο η τρέχουσα δραστηριότητα που εκπονείτε πράσινο τρίγωνο οι επόμενες δραστηριότητες που δεν έχετε εκπονήσει ακόμη

Εποπτεία μαθήματος Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

Εποπτεία μαθήματος Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

Εποπτεία μαθήματος Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

Αξιολόγηση μαθήματος Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

LAMS Community Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) http://lamscommunity.org

Κοινότητα LAMS Ελλήνων Εκπαιδευτικών Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) http://blogs.sch.gr/groups/lams/

Σύνοψη Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Εργαλεία Δραστηριοτήτων Δημιουργία Ακολουθίας Δημιουργία Μαθήματος για την Ακολουθία Εποπτεία Μαθήματος Αξιολόγηση Μαθήματος