Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ της σχολικής μονάδας
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Πιλοτική εφαρμογή & παραδείγματα αυτο-αξιολόγησης εκπαιδευτικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου από το ελληνικό σχολείο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ-Διαδικασία αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας Ι.Ε.Π.- Υ.ΠΑΙ.Θ. ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Αθήνα 2010 Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε. Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Α φάση: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Συστηματική.
Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης του Σχολείου Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική) Σύνταξη Ετήσιας Έκθεσης του σχολείου (υποχρεωτική)
Βασικές διαδικασίες 1 ου έτους εφαρμογής Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση   Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Βασικό Πλαίσιο.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ-Διαδικασία αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας ΘΕΜΑ: «Διαδικασίες γενίκευσης του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού.
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού έργου για τη νέα σχολική χρονιά
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Στοχοκεντρική προσέγγιση Προγραμματισμός Χρόνου Τριμήνου Μήνα Εβδομάδας Ημέρας Αξιολόγηση Αρχική Ενδιάμεση – Διαμορφωτική Αναστοχασμός.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΠΔ152/2013 (ΦΕΚ240 Α ): Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της Α’/βάθμιας και Β’/βάθμιας Eκπ/σης Διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ.: Κριτήρια διοικητικής.
Έργο : «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας - Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ)» ΥΠΔΒΜΘ / ΙΕΠ.
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Σύστημα Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Στρατηγικών Έρευνας και Καινοτομίας για την Έξυπνη Εξειδίκευση.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Άντρη Μιχαήλ (Διευθύντρια Δημοτικού Σχολείου)
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Αξιολόγηση / Αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου (ΑΕΕ) στη σχολική μονάδα: Υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα και στον ευρωπαϊκό χώρο. Δυνατότητες.
Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Επιχειρησιακά Προγράμματα Δήμων
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
1ο Βήμα: Γενική εκτίμηση της εικόνας του σχολείου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Βασικές διαδικασίες 1ου έτους εφαρμογής
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Περιεχόμενα της Παρουσίασης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΕΕ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΕΕ 1/2 ΤΟΜΕΙΣ ΔΕΙΚΤΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 1.1. Σχολικός χώρος, υλικοτεχνική υποδομή και οικονομικοί πόροι 1.2. Στελέχωση του σχολείου Τομέας 1. Μέσα και πόροι ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2.1. Οργάνωση και συντονισμός της σχολικής ζωής 2.2. Διαχείριση και αξιοποίηση μέσων και πόρων 2.3 Αξιοποίηση, υποστήριξη και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού Τομέας 2. Ηγεσία και διοίκηση του σχολείου 3.1. Ανάπτυξη και εφαρμογή διδακτικών πρακτικών 3.2. Ανάπτυξη και εφαρμογή παιδαγωγικών πρακτικών και πρακτικών αξιολόγησης των μαθητών Τομέας 3. Διδασκαλία και μάθηση 4.1. Σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών και μαθητών μεταξύ τους 4.2. Σχέσεις του σχολείου με γονείς και συνεργασίες με εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς Τομέας 4. Κλίμα και σχέσεις στο σχολείο

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΕΕ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΕΕ 2/2 ΤΟΜΕΙΣ ΔΕΙΚΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 5.1. Εκπαιδευτικά προγράμματα και καινοτομίες, υποστηρικτικές και αντισταθμιστικές παρεμβάσεις 5.2. Ανάπτυξη και εφαρμογή σχεδίων δράσης για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου Τομέας 5. Προγράμματα, παρεμβάσεις και δράσεις βελτίωσης ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 6.1. Φοίτηση και διαρροή των μαθητών 6.2. Επιτεύγματα και πρόοδος των μαθητών 6.3 Ατομική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών Τομέας 6. Εκπαιδευτικά αποτελέσματα Τομέας 7. Διδασκαλία και μάθηση 7.1. Επίτευξη των στόχων του σχολείου

Το εκπαιδευτικό Υλικό της ΑΕΕ Τόμος Ι : Βασικό Πλαίσιο Τόμος ΙΙ : Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διαδικασίες Αξιολόγησης Τόμος ΙΙΙ : Μεθοδολογία και Εργαλεία Διερεύνησης Τόμος ΙV : Σχέδια Δράσης: Πλαίσιο Ανάπτυξης και Παραδείγματα Τόμος V : Σχέδια Εκθέσεων To εκπαιδευτικό υλικό είναι αναρτημένο στο Παρατηρητήριο της

A.E.E. Διαδικασίες Αυτοαξιολόγησης ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ A.E.E. Διαδικασίες Αυτοαξιολόγησης Οι δυο κύκλοι αξιολόγησης: Α. Ετήσιος κύκλος εκπαιδευτικού έργου Β. Κύκλος σχεδίων δράσης

Ο ι δ ι α δ ι κ α σ ί ε ς σ τ ο υ ς δ υ ο κ ύ κ λ ο υ ς Ο ι δ ι α δ ι κ α σ ί ε ς σ τ ο υ ς δ υ ο κ ύ κ λ ο υ ς Γενική Εκτίμηση Συστηματική Διερεύνηση Ιεράρχηση Προτεραιοτήτων Επιλογή Σχεδίου Δράσης Σχεδιασμός Δράσης Υλοποίηση Σχεδίου Δράσης Σχεδιασμός νέας Δράσης Αξιολόγηση ανατροφοδότηση Έκθεση αποτελεσμάτων Ετήσιος προγραμ- ματισμός Υλοποίηση Εκπ. Έργου Αξιολόγηση – Ανατροφοδότηση Ανατροφο- δότηση Ετήσια Α΄ έτος Β΄ Ετήσιος κύκλος εκπαιδευτικού έργου Κύκλος σχεδίων δράσης

Το σχήμα Π.Ε.Α.Ε.Α. Αξιολόγηση Ανατροφοδότηση Εφαρμογή Αξιοποίηση Προγραμμα-τισμός 1 2 3 4 5

Το σχολείο ως οργανισμός που μαθαίνει Οι διαδικασίες της ΑΕΕ στο πλαίσιο της έρευνας- δράσης Το σχολείο ως οργανισμός που μαθαίνει Αναστοχασμός Διερεύνηση Σχεδιασμός Δράση Συνεχής βελτίωση Σχέδιο Δράσης Συστηματική Διερεύνηση Γενική Εκτίμηση

Ανάπτυξη διαδικασιών της ΑΕΕ Ανάπτυξη διαδικασιών της ΑΕΕ 1/3 Διαδικασία Χαρακτήρας/Τύπος Χρόνος Εφαρμογής Ετήσιος Προγραμματισμός Υποχρεωτικός. Ετήσιος. Γενική Εκτίμηση της εικόνας του σχολείου Υποχρεωτική. Άπαξ στην αρχή του θεσμού. Συστηματική διερεύνηση δεικτών ποιότητας Προαιρετική. Περιοδική. Ιεράρχηση Προτεραιοτήτων. Επιλογή, Οργάνωση και υλοποίηση Σχεδίου Δράσης Ετήσια Έκθεση Σχολείου Ετήσια. Αξιολόγηση Σχεδίου Δράσης Ετήσιος Προγραμματισμός (νέος)

Ανάπτυξη διαδικασιών της ΑΕΕ Ανάπτυξη διαδικασιών της ΑΕΕ 2/3 Διαδικασία Χαρακτήρας/Τύπος Χρόνος Εφαρμογής (κάθε πότε) Ετήσιος Προγραμματισμός Υποχρεωτικός. Συνδέεται με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του σχολείου. Ετήσιος. Πραγματοποιείται από τον Διευθυντή και το σύλλογο διδασκόντων στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς Γενική Εκτίμηση της εικόνας του σχολείου Υποχρεωτική. Βασική εναρκτήρια διαδικασία της ΑΕΕ. Τα αποτελέσματα χρησιμοποιούνται στην πρώτη ετήσια έκθεση του σχολείου. Άπαξ στην αρχή του θεσμού. Πραγματοποιείται από το σύλλογο διδασκόντων. Συστηματική Διερεύνηση δεικτών ποιότητας Προαιρετική. Συνδέεται με - την κουλτούρα αξιολόγησης - την έρευνα δράσης στο σχολείο - την παραγωγή, χρήση και αξιοποίηση εργαλείων αξιολόγησης Περιοδική. Πραγματοποιείται από ομάδες εκπαιδευτικών με σκοπό την ανάπτυξη της έρευνας δράσης στο σχολείο.

Ανάπτυξη διαδικασιών της ΑΕΕ Ανάπτυξη διαδικασιών της ΑΕΕ 3/3 Διαδικασία Χαρακτήρας/Τύπος Χρόνος Εφαρμογής Ιεράρχηση Προτεραιοτήτων. Επιλογή, οργάνωση και υλοποίηση Σχεδίου Δράσης Υποχρεωτική. Συνδέεται με την καταγραφή αδυναμιών και τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό. Περιοδική. Πραγματοποιείται από το σύλλογο διδασκόντων και από ομάδες εκπαιδευτικών σε διάφορους χρονικούς κύκλους Ετήσια Έκθεση Σχολείου Υποχρεωτική. Αποτίμηση των δεικτών ποιότητας και αξιολόγηση των διαδικασιών της ΑΕΕ με βάση τα εκπαιδευτικά τεκμήρια του σχολείου. Ετήσια: Συντάσσεται από τον Διευθυντή, εγκρίνεται από το σύλλογο διδασκόντων, αναρτάται στο Δίκτυο της ΑΕΕ. Αξιολόγηση Σχεδίου Δράσης Υποχρεωτική. Αξιολόγηση των διαδικασιών της ΑΕΕ. Συνδέεται με τη διάχυση των καλών πρακτικών. Περιοδική. Συντάσσεται από ομάδα εκπαιδευτικών, εγκρίνεται από το σύλλογο διδασκόντων, αναρτάται στο Δίκτυο της ΑΕΕ. Ετήσιος Προγραμματισμός (νέος) Υποχρεωτικός. Συνδέεται με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του σχολείου. Αξιοποιεί τα δεδομένα της προηγούμενης χρονιάς Ετήσιος. Πραγματοποιείται από τον Διευθυντή και το σύλλογο διδασκόντων στην αρχή της σχολικής χρονιάς

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ Η έναρξη του θεσμού ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ Ετήσια Έκθεση ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΩΝ ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΝΕΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ Σύμβουλοι Διευθυντές Εκπαιδευτικοί Γονείς - Μαθητές ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ … ΚΑΙ ΡΟΛΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ Εποπτεύουν και συντονίζουν τις διαδικασίες της ΑΕΕ: Συγκαλούν την ολομέλεια - Συγκροτούν ομάδες εργασίας Συντονίζουν τους συμμετέχοντες Διευκολύνουν συνεργασίες και επικοινωνία Συμμετέχουν στον προγραμματισμό και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό Σχεδιάζουν και εφαρμόζουν δράσεις Αποτιμούν συλλογικά το εκπαιδευτικό έργο Υποστηρίζουν το θεσμό στα σχολεία: επιμορφώνουν, ενημερώνουν, καθοδηγούν. Συμμετέχουν σε ολομέλειες ή σε δράσεις κατά περίπτωση Διευθυντές Σύμβουλοι Εκπαιδευτικοί Γονείς - Μαθητές Επιστημονική υποστήριξη κατά τη Διερεύνηση, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των σχεδίων δράσης. Κριτικός φίλος

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ Ο ετήσιος κύκλος εκπαιδευτικού έργου Ετήσιος προγραμματισμός Εφαρμογή σχολικού προγράμματος Παρακολούθηση του έργου, αξιολόγηση, ανατροφοδότηση Ετήσια αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου Αξιοποίηση συμπερασμάτων Για τον επόμενο «Ετήσιο Προγραμματισμό» Εκπαιδευτικό έργο Εκπαιδευτικό έργο προγραμματισμός Ετήσιος Ετήσια έκθεση Σεπ- Ιαν Φεβ-Ιούν

Ο ετήσιος κύκλος του εκπαιδευτικού έργου 1/3 Ετήσιος προγραμματισμός. Περιλαμβάνει αναφορές σε: Συμμετέχοντες και διαδικασία προγραμματισμού Εποπτεία – Διαχείριση υποδομών και πόρων Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού Οργάνωση και διοίκηση του σχολείου Προγραμματισμός εκδηλώσεων και επισκέψεων Θεσμοθετημένες δράσεις του προγράμματος σπουδών Δράσεις σε ενδοσχολικό επίπεδο Δράσεις συνεργασίας με εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς

Ετήσια έκθεση αξιολόγησης. Περιλαμβάνει αναφορές σε: Ο ετήσιος κύκλος του εκπαιδευτικού έργου 2/3 Ετήσια έκθεση αξιολόγησης. Περιλαμβάνει αναφορές σε: Ανάπτυξη και εφαρμογή διαδικασιών ΑΕΕ Εκτιμήσεις εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της ΑΕΕ στα σχολεία Αξιολόγηση δεικτών ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο Προτάσεις βελτίωσης

Αξιολόγηση Σχεδίων Δράσης. Περιλαμβάνει αναφορές σε: Ο ετήσιος κύκλος του εκπαιδευτικού έργου 3/3 Αξιολόγηση Σχεδίων Δράσης. Περιλαμβάνει αναφορές σε: Σχεδιασμός – Διαδικασίες Δραστηριότητες στο πλαίσιο της Δράσης Παραχθέντα τεκμήρια και υλικό Ποιότητα ενεργειών και διαδικασιών Αποτελεσματικότητα - βιωσιμότητα

ε κ π α ι δ υ τ ό έ ρ γ ο τ ι κ υ ό ε δ ι ε α κ π