Διαδικτυακή (online) Γλωσσική Προετοιμασία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ECTS Νέος Οδηγός για τους Χρήστες για τους Χρήστες.
Advertisements

«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Ημερίδα Γραφείου Διασύνδεσης 21/11/2006 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ERASMUS+: Η κινητικότητα στην Ανώτατη Εκπαίδευση
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ERASMUS» “Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS”
TΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΚΡΗΤΗΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2010 Οικονομική.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Ο υποψήφιος φοιτητής που επιθυμεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα Erasmus+ για πρακτική άσκηση σε κάποιον οργανισμό/επιχείρηση και έχει βρει το φορέα υποδοχής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
«Ευκαιρίες μετακίνησης μέσω του προγράμματος Erasmus+» Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΤΕΕΠ-2014 ©
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Διεθνών Ακαδημαϊκών Προγραμμάτων και Λοιπών Εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
Erasmus+ - KA1 Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για την υλοποίηση των σχεδίων ΚΑ103 Λευκωσία, 8 Ιουλίου 2015.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου, Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
Erasmus+ - KA1 Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για την υλοποίηση των σχεδίων ΚΑ103 Λευκωσία, 28 Ιουνίου 2016.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Συμβατικές υποχρεώσεις στο πλαίσιο των σχεδίων.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Γραφείο Διεθνών Σχέσεων & Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Κοζάνη, 1/12/2014 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Έλεγχοι : Διαδικασίες - Ευρήματα “ Έκθεση Ελέγχου χωρίς παρατηρήσεις” Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Φίλιππος Κουμπούνης Υπεύθυνος Οικονομικής.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ERASMUS+: Η κινητικότητα στην Ανώτατη Εκπαίδευση Θεσσαλονίκη Ευφροσύνη Παπασταματίου 17 Φεβρουαρίου 2014 Υπεύθυνη για την Ανώτατη Εκπαίδευση.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις (KA219) Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σύμβαση Επιχορήγησης Καϊμακούδη Ελένη Στέλεχος Ι.Κ.Υ./ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Πρόγραμμα.
1 ERASMUS+ Υποβολή Τελικών Εκθέσεων για Στρατηγικές Συμπράξεις στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία Λευκωσία, 19 Μαΐου 2016.
ERASMUS +/ΚΑ2 ERASMUS +/ΚΑ2 Στρατηγικές Συμπράξεις 2016: Kύκλος ζωής του σχεδίου Aθήνα, Ελίνα Μαυρογιώργου ΙΚΥ-ERASMUS+/ Τομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης.
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Τρίτη 25 Απριλίου 2017
“Κύκλος ζωής και διαχείριση των σχεδίων Στρατηγικών Συμπράξεων –ΚΑ2”
Το θηρίο έγινε αρνάκι; Όχι ακριβώς!!
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για την υλοποίηση των σχεδίων
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ERASMUS+ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ (SMS) ΑΚ.ΕΤΟΣ
Η περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου
Erasmus EMaTTech.
RAP4LEO Εργαλείο για τις Εκθέσεις Κινητικότητας
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Διεθνής Κινητικότητα ΚΑ107
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαδικτυακή (online) Γλωσσική Προετοιμασία Online Linguistic Support (OLS) Farewell EILC Αλίκη Φιλανδριανού Υπεύθυνη για τη Γλωσσική Υποστήριξη Καλαμάτα 11 Σεπτεμβρίου 2014

Διαδικτυακή (online)Γλωσσική Προετοιμασία Σκοπός Βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων των μετακινούμενων Καταγραφή της βελτίωσης των γλωσσικών δεξιοτήτων Διασφάλιση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της κινητικότητας Μεγιστοποίηση μαθησιακών αποτελεσμάτων

Ποιούς αφορά η διαδικτυακή (online) γλωσσική προετοιμασία? Αφορά τους συμμετέχοντες οι οποίοι καλύπτουν τις εξής προϋποθέσεις: Συμμετέχουν σε δραστηριότητα κινητικότητας διάρκειας από 2 έως 12 μήνες Έχουν ως βασική γλώσσα εκπαίδευσης ή εργασίας μία από τις εξής γλώσσες: Αγγλικά Γαλλικά Γερμανικά Ιταλικά Ισπανικά Ολλανδικά Εξαίρεση αποτελούν οι φοιτητές των οποίων η μητρική τους γλώσσα συμπίπτει με τη γλώσσα εκπαίδευσης/εργασίας .

Διαδικτυακή (online) Γλωσσική Προετοιμασία Πριν την έναρξη της περιόδου κινητικότητας Μετά τη λήξη της περιόδου κινητικότητας Προαιρετικά online γλωσσικά μαθήματα Κατά την περίοδο της κινητικότητας

Διάγραμμα ροής διαδικασιών Ο συμμετέχων λαμβάνει πρόσκληση να υποβληθεί στο 1ο τεστ αξιολόγησης. Το Ίδρυμα επιλέγει τους συμμετέχοντες (αφού έχουν ολοκληρώσει την αξιολόγηση) οι οποίοι θα παρακολουθήσουν στα online γλωσσικά μαθήματα. To Ίδρυμα εισάγει τη διεύθυνση e-mail του συμμετέχοντα στην πλατφόρμα OLS. Ο συμμετέχων μετά την περίοδο μετακίνησης μαζί με την EU SURVEY (έκθεση σπουδών) υποβάλλεται σε 2ο τεστ αξιολόγησης* και λαμβάνει το υπόλοιπο ποσό της επιχορήγησης. *Ο συμμετέχων είναι υποχρεωμένος να ολοκληρώσει και το 2ο τεστ αξιολόγησης ανεξάρτητα αν του δόθηκε η άδεια (license) για να παρακολουθήσει τα γλωσσικά μαθήματα ή όχι.

Υποχρεωτική online αξιολόγηση STEP 1 Ο φοιτητής που έχει επιλεγεί να μετακινηθεί με γλώσσα εκπαίδευσης/εργασίας τα Αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Γερμανικά ή Ολλανδικά υποβάλλεται σε διαδικτυακό (online) τεστ αξιολόγησης του επιπέδου της γλώσσας αυτής. STEP 2 Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης κοινοποιείται μέσω e-mail στο φοιτητή και μέσω της online πλατφόρμας στα Ιδρύματα. STEP 3 Ελέγχεται βάσει του αποτελέσματος αξιολόγησης, αν ο φοιτητής έχει το ελάχιστο απαιτούμενο επίπεδο της γλωσσικής επάρκειας σύμφωνα με αυτό που αναφέρεται στη Συμφωνία Μάθησης (Learning Agreement) και το οποίο πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό που αναγράφεται στη Συμφωνία Ιδρυμάτων (Inter-Institutional Agreement). 6 6

Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης: Δεν έχει καμία επίπτωση στην επιχορήγηση που λαμβάνει ο φοιτητής Δεν επιφέρει αλλαγές στις πιστωτικές μονάδες που λαμβάνει ο φοιτητής μετά το πέρας της κινητικότητας Καθορίζει το επίπεδο της γλωσσικής επάρκειας από Α1 έως C2.

Προαιρετικά Γλωσσικά Μαθήματα STEP 1 Το Ίδρυμα κρίνει αν θα διανείμει τη άδεια (license) στο φοιτητή προκειμένου να παρακολουθήσει τα διαδικτυακά (online) γλωσσικά μαθήματα βάσει των ακολούθων: α) τις γλωσσικές ανάγκες του φοιτητή, β)αν ο φοιτητής επιθυμεί να παρακολουθήσει τα διαδικτυακά (online) γλωσσικά μαθήματα. STEP 2 Το Ίδρυμα ελέγχει αν έχει γίνει χρήση της άδειας για τα διαδικτυακά (online) γλωσσικά μαθήματα από το φοιτητή. Ο φοιτητής αναλαμβάνει την ευθύνη ολοκλήρωσης της online αξιολόγησης και παρακολούθησης των διαδικτυακών (online) γλωσσικών μαθημάτων (κατά την περίοδο μετακίνησής του) και δεσμεύεται μέσω της Σύμβασης Επιχορήγησης που έχει υπογράψει. STEP 3

Η διαδικασία και τα κριτήρια κατανομής των αδειών Οι άδειες πρέπει να κατανέμονται με διαφανή τρόπο Διασφάλιση δίκαιης και ίσης μεταχείρισης των συμμετεχόντων Λαμβάνοντας υπόψη: τις ανάγκες, την διάρκεια και τον αριθμό των μετακινήσεων. Χαμηλή Προτεραιότητα έχουν οι φοιτητές οι οποίοι διαθέτουν το απαιτούμενο επίπεδο γλωσσικής επάρκειας αλλά επιθυμούν να παρακολουθήσουν το διαδικτυακό γλωσσικό μάθημα

Έλεγχος Ενημέρωση Τα Ιδρύματα ελέγχουν σε πραγματικό χρόνο: Τη χρήση των αδειών που έχει γίνει από τους συμμετέχοντες (για την online αξιολόγηση και για τα online γλωσσικά μαθήματα) Βλέπει τα αποτελέσματα των τεστ αξιολόγησης των συμμετεχόντων Εξάγει στατιστικά στοιχεία σε συγκεντρωτικό επίπεδο Ενημέρωση Τα Ιδρύματα πρέπει να ενημερώνουν την Εθνική Μονάδα: Όταν διαθέτουν μη χρησιμοποιημένες άδειες προκειμένου να τις κατανείμει σε άλλους συμμετέχοντες του Ιδρύματος ή σε άλλα Ιδρύματα Στον ενδιάμεσο απολογισμό για τη απορρόφηση των αδειών που τους έχουν διανεμηθεί (για αξιολόγηση και γλωσσικά μαθήματα)

Μη επαρκής αριθμός αδειών για την κάλυψη της κινητικότητας Αίτημα στην Εθνική Μονάδα για την κάλυψη των παραπάνω αναγκών Άλλες Γλώσσες εκπαίδευσης ή εργασίας 2014-2015/2015-2016 Κάλυψη μέσω κονδυλίου οργανωτικών δαπανών 2016-2017 Αναμένεται να προστεθούν σταδιακά όλες οι γλώσσες των χωρών του προγράμματος