Έρευνα ανίχνευσης στάσεων σχετικά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
ΙΔΒΕ του ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Ο Κόσμος είναι δικός σας Ξ. Μουσά, Τμ. Φυσικής ΕΚΠΑ Εισήγηση για την επιτυχία των πτυχιούχων μας στις ξένες χώρες Α. ΜΕΡΟΣ: Υποστήριξη της κινητικότητας.
Οι Ελληνικές Επιχειρήσεις απέναντι στην Κρίση Οι Ελληνικές Επιχειρήσεις απέναντι στην Κρίση Μάρτιος 2013.
Βασικοί παιδαγωγικοί όροι
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη Αξιολόγησης «Η διάσταση της ισότητας των φύλων.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Bonjour Athenes, Καλημέρα Παρίσι
Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα(ΑΕΙ)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΗ
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
Δημήτρης Μπουναφάτσος, ΠΕΣΥΠ ΄Β εξάμηνο.
MBA Εξ’ Αποστάσεως του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Erasmus EMaTTech.
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ.
Το κόστος Ποιότητας    
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ alco THE PULSE OF SOCIETY.
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Ερώτηση της Δευτέρας 17 – 19 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Παλαιολόγου Μπενιζέλου 7 Αθήνα 10556
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα ανίχνευσης στάσεων σχετικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας 24-27 Ιουνίου 2017 Παλαιολόγου Μπενιζέλου 7 Αθήνα  10556

η ταυτότητα της έρευνας ProRata A.E. Εταιρεία Ερευνών Κοινής Γνώμης και Εφαρμογών Επικοινωνίας (Αριθμός Μητρώου ΕΣΡ: 56) 522 ερωτηματολόγια Ποσοτική Έρευνα με online συμπλήρωση δομημένου ερωτηματολογίου 24-27 Ιουνίου 2017 Εγγεγραμμένοι στο μητρώο ερωτώμενων της εταιρείας Γεωγραφική κάλυψη: Σύνολο επικράτειας Μη τυχαία δειγματοληψία

01 Εκτιμήσεις για τους κλάδους της εκπαίδευσης στους οποίους υπάρχει ανάγκη μεταρρυθμίσεων

Ποσοστό ερωτώμενων που τοποθέτησαν στην 1η ή 2η θέση το: Ποιος είναι ο κλάδος της εκπαίδευσης στον οποίο εκτιμάται ότι υπάρχει η πιο μεγάλη ανάγκη μεταρρυθμίσεων. Ιεραρχήστε τους παρακάτω κλάδους αποδίδοντας το «1» σε εκείνον τον κλάδο στον οποίο υπάρχει η μεγαλύτερη απαίτηση και «5» σε εκείνον τον κλάδο στον οποίο υπάρχει η μικρότερη απαίτηση Ποσοστό ερωτώμενων που τοποθέτησαν στην 1η ή 2η θέση το: Δημοτικό 35 Γυμνάσιο & Λύκειο 62 Μεταλυκειακή (ΙΕΚ, Ινστιτούτα κλπ.) 17 Τεχνική (Τεχνικά Λύκεια, Σχολές μαθητείας κλπ.) 29 Πανεπιστημιακή (ΑΕΙ & ΤΕΙ) 49

ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ Ποιος είναι ο κλάδος της εκπαίδευσης στον οποίο εκτιμάται ότι υπάρχει η πιο μεγάλη ανάγκη μεταρρυθμίσεων. Ιεραρχήστε τους παρακάτω κλάδους αποδίδοντας το «1» σε εκείνον τον κλάδο στον οποίο υπάρχει η μεγαλύτερη απαίτηση και «5» σε εκείνον τον κλάδο στον οποίο υπάρχει η μικρότερη απαίτηση ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ Δημοτικό 5,2 Γυμνάσιο & Λύκειο 7,0 Μεταλυκειακή (ΙΕΚ, Ινστιτούτα κλπ.) 4,1 Τεχνική (Τεχνικά Λύκεια, Σχολές μαθητείας κλπ.) 5,4 Πανεπιστημιακή (ΑΕΙ & ΤΕΙ) 6,6 Ο δείκτης έχει ελάχιστη τιμή το 1 και μέγιστη το 10

Εικόνα για το έργο των υπουργών παιδείας της τελευταίας δεκαετίας 02 Εικόνα για το έργο των υπουργών παιδείας της τελευταίας δεκαετίας

Βάσει της εικόνας που έχετε για το έργο καθενός από τους υπουργούς της τελευταίας δεκαετίας, ποιος ή ποια θεωρείτε ότι άφησε ή αφήνει το καλύτερο έργο και ποιος ή ποια άφησε ή αφήνει το χειρότερο; το καλύτερο έργο

Βάσει της εικόνας που έχετε για το έργο καθενός από τους υπουργούς της τελευταίας δεκαετίας, ποιος ή ποια θεωρείτε ότι άφησε ή αφήνει το καλύτερο έργο και ποιος ή ποια άφησε ή αφήνει το χειρότερο; το χειρότερο έργο

03 Στάσεις απέναντι σε μέτρα και απόψεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Οι φοιτητές που δεν ολοκληρώνουν τις σπουδές τους εντός διετίας από το πέρας του ελάχιστου προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος για την ολοκλήρωση των σπουδών θα πρέπει να διαγράφονται

Οι εξετάσεις για την εισαγωγή των φοιτητών στις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα πρέπει να διοργανώνονται από τα Πανεπιστήμια

Οι φοιτητές θα πρέπει να συμμετέχουν καθολικά στην εκλογή των πρυτανικών αρχών των Πανεπιστημίων

Οι φοιτητές που μετέχουν στα όργανα διοίκησης των Πανεπιστημίων θα πρέπει να εκλέγονται με ψηφοδέλτια φοιτητικών παρατάξεων

Η συμμετοχή πανεπιστημιακών που εργάζονται σε πανεπιστήμια του εξωτερικού στα όργανα διοίκησης των ελληνικών Πανεπιστημίων θα συνεισέφερε θετικά στη λειτουργία τους

Οι προερχόμενοι από ερευνητικά προγράμματα πόροι των Πανεπιστημίων θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι στο Κράτος και όχι στις Διοικήσεις των Ιδρυμάτων

Η παροχή μεταπτυχιακών προγραμμάτων στην αγγλική γλώσσα είναι μια καλή τακτική αύξησης των οικονομικών πόρων των Ιδρυμάτων

Τα μεταπτυχιακά προγράμματα θα πρέπει να παρέχονται δωρεάν για όλους τους ενδιαφερόμενους

Η κρατική χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων θα πρέπει να συναρτάται της χρηματοδότησης που τα ίδια εξασφαλίζουν για έρευνα από τρίτους φορείς ή από την αγορά

Το ύψος της κρατικής χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων θα πρέπει να συσχετίζεται με την επίδοση κάθε Ιδρύματος σε διαδικασίες αξιολόγησης

Οι διαδικασίες επιλογής και αξιολόγησης των διδασκόντων στα Πανεπιστήμια είναι διαβλητές

Το πανεπιστημιακό άσυλο ως έννοια έχει αξία ακόμα και υπό συνθήκες πλήρους λειτουργίας της δημοκρατίας

Η παρέμβαση της αστυνομίας εντός του χώρου των Πανεπιστημίων σε περιπτώσεις διάπραξης ποινικών πράξεων θα πρέπει να είναι άμεση

Τα περισσότερα πτυχία που χορηγούνται από τα ελληνικά Πανεπιστήμια δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς εργασίας

Mε ποια από τις παρακάτω δύο θέσεις συμφωνείτε περισσότερο

03 Μέσοι όροι στην τοποθέτηση στον άξονα αριστερά – δεξιά βάσει του αν συμφωνούν ή όχι στις προηγούμενες προτάσεις

Μέσος όρος στην τοποθέτηση Α-Δ ανάλογα με το αν συμφωνούν η διαφωνούν με την κάθε πρόταση ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ Οι φοιτητές που δεν ολοκληρώνουν τις σπουδές τους εντός διετίας από το πέρας του ελάχιστου προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος για την ολοκλήρωση των σπουδών θα πρέπει να διαγράφονται 5,2 3,6 Οι εξετάσεις για την εισαγωγή των φοιτητών στις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα πρέπει να διοργανώνονται από τα Πανεπιστήμια 4,3 4,8 Οι φοιτητές θα πρέπει να συμμετέχουν καθολικά στην εκλογή των πρυτανικών αρχών των Πανεπιστημίων 3,9 4,9 Οι φοιτητές που μετέχουν στα όργανα διοίκησης των Πανεπιστημίων θα πρέπει να εκλέγονται με ψηφοδέλτια φοιτητικών παρατάξεων 4,6 Η συμμετοχή πανεπιστημιακών που εργάζονται σε πανεπιστήμια του εξωτερικού στα όργανα διοίκησης των ελληνικών Πανεπιστημίων θα συνεισέφερε θετικά στη λειτουργία τους 3,1 Οι προερχόμενοι από ερευνητικά προγράμματα πόροι των Πανεπιστημίων θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι στο Κράτος και όχι στις Διοικήσεις των Ιδρυμάτων 4,2 Η παροχή μεταπτυχιακών προγραμμάτων στην αγγλική γλώσσα είναι μια καλή τακτική αύξησης των οικονομικών πόρων των Ιδρυμάτων 4,7 3,4

Μέσος όρος στην τοποθέτηση Α-Δ ανάλογα με το αν συμφωνούν η διαφωνούν με την κάθε πρόταση ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ Τα μεταπτυχιακά προγράμματα θα πρέπει να παρέχονται δωρεάν για όλους τους ενδιαφερόμενους 3,8 5,1 Η κρατική χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων θα πρέπει να συναρτάται της χρηματοδότησης που τα ίδια εξασφαλίζουν για έρευνα από τρίτους φορείς ή από την αγορά 4,9 3,3 Το ύψος της κρατικής χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων θα πρέπει να συσχετίζεται με την επίδοση κάθε Ιδρύματος σε διαδικασίες αξιολόγησης 4,7 3,1 Οι διαδικασίες επιλογής και αξιολόγησης των διδασκόντων στα Πανεπιστήμια είναι διαβλητές 4,4 4,3 Το πανεπιστημιακό άσυλο ως έννοια έχει αξία ακόμα και υπό συνθήκες πλήρους λειτουργίας της δημοκρατίας 3,6 5,4 Η παρέμβαση της αστυνομίας εντός του χώρου των Πανεπιστημίων σε περιπτώσεις διάπραξης ποινικών πράξεων θα πρέπει να είναι άμεση 4,8 2,2 Τα περισσότερα πτυχία που χορηγούνται από τα ελληνικά Πανεπιστήμια δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς εργασίας 3,7