Retirement Community Village

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
Advertisements

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας Δ.Α.ΣΤΑ. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Ina-x.  Παροχή οικονομικών ανθρώπινων συμβουλών  Σύσταση Ελληνικών και Ευρωπαικών Εταιρειών  Δημοσιεύσεις Ισολογισμών  Λογιστικά-Φορολογικά Ina-x.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
The Greek Network of Rural Accommodation
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝOΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER +
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός αθλητικών ταξιδιών;
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
/about: προϊόντα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα προμηθευτές εργαζόμενοι 2 οn line καταστήματα 20 εκατ. επισκέπτες 39 Public : Ένα.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
1 Η Ψηφιακή Ελλάδα του Σήμερα.. Νησίδες Πληροφοριακών Συστημάτων Αυτόνομα πληροφοριακά συστήματα Εστιασμένα στις εσωτερικές ή και κάθετες ανάγκες των φορέων.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
«ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ»
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.3 Τρόπος σχεδιασμού της επί τόπου υποστήριξης για πρακτικά θέματα και θέματα επιμελητείας.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού”,
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 5: Ξενοδοχειακά καταλύματα Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
360funding.gr Μάϊος 2017.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Το μαρκετινγκ του alia palace
Διαδικασία και Μεθοδολογία
Κεφάλαιο 4: Επιχειρηματικό Σχέδιο: Ο χάρτης που οδηγεί στην επιτυχία
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Retirement Community Village Ενδεικτική ιδέα - εφαρμογή: Κορινθιακός κόλπος Business Model Canvas 14/01/2016

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Περιεχόμενα Retirement Communities (Περιβάλλον, Ιδέα, Σκοπός, Οφέλη) Ενδεικτική εφαρμογή: Κορινθιακός Κόλπος Σκοπός Γιατί Trekking … Γερμανοί … πολιτισμός … Κορινθιακός Αξιοθέατα ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Περιβάλλον Baby Boomers – Ανάγκη Μέχρι 2030 σε ΕΕ διπλασιασμός για τους άνω των 65 χρονών Διεθνής εμπειρία Ελλάδα συγκεκριμένα συγκριτικά πλεονεκτήματα Συγκυρία, ανάγκη επενδύσεων, φρέσκων κεφαλαίων Γράφημα: United States birth rate (births per 1000 population). The red segment from 1946 to 1964 is the postwar baby boom, with birth rates starting to drop around 1960. ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Η βασική ιδέα Δημιουργία Retirement Communities, κυρίως για Βορειοευρωπαίους, σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας που πληρούν βασικές προδιαγραφές δυνητικής παροχής: Ελκυστικής διαβίωσης Άνετης προσβασιμότητας Ιατρικής περίθαλψης (πρόσβασης) Πολιτισμικό και τουριστικό ενδιαφέρον Κατάλληλες υποδομές ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

Κεντρικές αρχιτεκτονικές επιλογές Ελληνοπρεπής προσέγγιση – αποφυγή αντιγραφής αλλοδαπών προσεγγίσεων. Αποτελεσματική τοποθέτηση με βάση το κριτήριο (Performance + Emotion)/ Price. Η λύση θα πρέπει να δίνει τη δυνατότητα για «κινητικότητα» των επενδυμένων κεφαλαίων (ρευστότητα - δυνατότητα αγοράς και πώλησης σε λογικές τιμές). ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Βασικά ενδιαφέροντα Βασικά ενδιαφέροντα του κοινού - στόχου: Άνεση (σύγχρονες εγκαταστάσεις διαβίωσης, παροχές, φροντίδα για τις καθημερινές οικιακές εργασίες) Ασφάλεια (προστατευμένο περιβάλλον, επί τόπου ιατρική βοήθεια, κεντρική διαχείριση) Κοινωνικότητα (η κοινωνικοποίηση μειώνει τη μοναξιά, την κατάθλιψη και αυξάνει τη μακροζωία) ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας Ορισμένοι από τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας: Ο καιρός Εγγύτητα σε: Μεγάλη πόλη Εκδηλώσεις διασκέδασης Φύση Παροχές και υποδομές (in-house ιατρική υποστήριξη, καμαριέρες, καθαριότητα, εστιατόρια, εύκολη πρόσβαση μεταφοράς κ.λπ.) Δραστηριότητες (γκολφ, κωπηλασία, ψάρεμα, τένις, γυμναστήριο, SPA, περπάτημα, ποδηλασία, μαγείρεμα, σινεμά, μπόουλινγκ, πισίνα, αίθουσα παιχνιδιών, μπριτζ, ταξίδια, ιππασία, ψώνια κλπ.) Φορολογικά κίνητρα ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Αναμενόμενα οφέλη Δημιουργία κλάδου Τοπική απασχόληση Επέκταση της τουριστικής περιόδου σε 365 ημέρες Υλοποίηση νέων άμεσων επενδύσεων (Foreign Direct Investments) Παράπλευρη επιχειρηματική ανάπτυξη (spillover effect) Δημιουργία πολλαπλασιαστικών αποτελεσμάτων Ελκυστικότητα εικόνας χώρας και σχετικού brand Ζητήματα αύξησης εθνικής ασφάλειας ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

Ενδεικτική εφαρμογή: Κορινθιακός Κόλπος Ενδεικτική εφαρμογή: Κορινθιακός Κόλπος Retirement Community Village στον Κορινθιακό κόλπο Σκοπός: Δημιουργία Retirement Community Village στον Κορινθιακό κόλπο Στόχος: ενοικίαση και εκμετάλλευση υπηρεσιών παροχής φιλοξενίας, και κυρίως περιπατητικού (trekking) και πολιτισμικού τουρισμού, σε Γερμανούς συνταξιούχους. ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Γιατί Trekking ; Περπάτημα σε μονοπάτια στο βουνό, σε δασικούς δρόμους και καλντερίμια. Εξερεύνηση παρθένων περιοχών με πυκνά δάση και ξεχασμένα χωριουδάκια. Μία μοναδική δραστηριότητα που οδηγεί σε νέους προορισμούς, χαρίζει υγεία και εγγυάται εικόνες μαγευτικής ομορφιάς που κάθε συμμετέχων θα χαράξει στη μνήμη ή στη φωτογραφική του μηχανή! Η δραστηριότητα υλοποιείται όλες τις εποχές του χρόνου και μπορεί να είναι ολιγόωρη (hiking) ή πολυήμερη (trekking). Η εστίαση γίνεται σε μια συνηθισμένη ενασχόληση ενηλίκων, ιδιαίτερα τον χειμώνα, όπου η χώρα μας έχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα λόγω μοναδικής βιοποικιλότητας, ομορφιάς τοπίου και συνδυασμό αρχαιοτήτων. ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Γιατί Γερμανοί ; Διότι αυτή η μορφή εναλλακτικού τουρισμού στη Γερμανία απευθύνεται σε 40 εκατ. πεζοπόρους, το 58% των οποίων ταξιδεύει για τον λόγο αυτόν εκτός της χώρας και διαθέτει τουλάχιστον 60 ευρώ ημερησίως κατά τη διάρκεια των διακοπών του. ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Γιατί Πολιτισμός ; Διότι από τις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου, μόνο η Ελλάδα παρέχει αυτό το πλεονέκτημα, και οι Γερμανοί αρέσκονται στο να συνδυάζουν το πολιτιστικό στοιχείο με την περιήγηση. ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Γιατί Κορινθιακός ; Διότι παρέχει λογικά πλεονεκτήματα όπως: μοναδικό περιπατητικό και πολιτισμικό ενδιαφέρον, συνδυάζει βουνό θάλασσα, έχει ήπιο κλίμα, οι τιμές της γης είναι λογικές, έχει προσβασιμότητα λόγω προαστιακού, νοσοκομειακή πρόσβαση, γαστρονομικό και οινικό ενδιαφέρον κλπ. ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Γιατί τόση εστίαση ; Διότι εστιάζοντας έχουμε καλύτερη θέση στις μηχανές αναζήτησης και είναι πιο εύκολη και αποτελεσματική η εμπλοκή του πελάτη. Για παράδειγμα αν εστιάζαμε ακόμη περισσότερο σε διαβητικούς όπου το περπάτημα κάνει καλό, θα είχαμε περισσότερες πιθανότητες αποτελεσματικότερης επικοινωνίας και εμπλοκής τους. ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Αξιοθέατα Ηραίο, Ίσθμια, Ακροκόρινθος, αρχαία Κόρινθος, βυθισμένη πόλη αρχαίων Κεχρεών κλπ Μυκήνες, Δελφοί (ολοήμερη), Γαλαξίδι, Επίδαυρος. Καλάβρυτα, trekking φαράγγι Βουραϊκού, λίμνη Τσιβλού, Ζαρούχλα Λίμνη Στυμφαλία (birdwatching) Λουτράκι – SPA Νεμέα - οινοτουρισμός Μαντινεία - οινοτουρισμός ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Αξιοθέατα Ι (συν.) ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Αξιοθέατα ΙΙ (συν.) ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Αξιοθέατα ΙΙΙ (συν.) ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

Ενδεικτικές καινοτόμες – πελατοκεντρικές ιδέες Ενδεικτικές καινοτόμες – πελατοκεντρικές ιδέες Κατασκευές “Sublet Friendly” για φίλους και επισκέπτες Δοκιμή για 1 μήνα. 10ήμερες ανταλλαγές με άλλα Retirement Villages. Τοπικό, οικονομικό μαγείρεμα από τοπικές νοικοκυρές Βιντεοσκόπηση εκδρομών worth talking about για αποστολή σε φίλους κ.α. Senior Citizen friendly App. ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas Corinthian Retirement Village Business Model Canvas Cost Structure Revenue Streams Key Partners & Συνεργάτες Key Activities Key Resources Value Proposition Customer Relationship Channels Customer Segments Καθημερινή διαχείριση Συντονισμός υπηρεσιών ασφάλειας υγείας ψυχαγωγίας κλπ. Απολαύστε ηλιόλουστες, φιλόξενες διαδρομές σε μια περιήγηση ζωής, σε ονειρεμένα μονοπάτια μοναδικών τοπίων, πολιτισμού, απολαυστικής γαστρονομίας και φιλικής διάδρασης με τοπικές κοινωνίες. Και όλα αυτά με χαμηλότερο κόστος ζωής, και δυνατότητα φιλοξενίας φίλων και γνωστών, που επιτρέπει η αυτόνομη πρωτοποριακή κατασκευή και διαχείριση των κατοικιών. Εξειδικευμένα Μέσα και διαμορφωτές γνώμης Κρατικοί και ιδιωτικοί οργανισμοί υγείας και φροντίδας. Τοπική Αυτοδιοίκηση και Επιμελητήρια. Υπηρεσίες συντήρησης κτιρίων και καθαρισμού. Εταιρείες Διαφήμισης, Προώθησης και Web Designers. Video Specialists και φωτογράφοι. Trekking Specialists and Media. Web Design, Ανάπτυξη εφαρμογών Εξειδικευμένα Retirement related blogs and Forums. Δημιουργία Winter Sunshine Trekking Club, όπου τα μέλη του κερδίζουν αποκλειστικά προνόμια σε ειδικά προγράμματα με χρήση 4Χ4, Mountain Buggies ξενάγησης σε αρχαιολογικούς χώρους, Μουσεία κλπ. Ζευγάρια Βορειοευρωπαίων και κυρίως Γερμανών, ηλικίας 60+, Μέσης και Ανώτερης τάξης, τα οποία αναζητούν μοναδικές εμπειρίεςTrekking & Wellness, με χαμηλότερο κόστος ζωής, σε ένα ήρεμο και φιλόξενο περιβάλλον. Networking με τοπική αυτοδιοίκηση, φορείς μουσεία, ξεναγούς, trekking specialists, οινοποιία, κλπ. Κλίμα, Φύση Φιλοξενία και πρωτοποριακή εξυπηρέτηση με χαμηλότερο κόστος ζωής σε μονοπάτια και αξιοθέατα όπως Ηραίο, Ίσθμια, Ακρο & Αρχαία Κόρινθος, βυθισμένη πόλη Κεχρεών και εγγύτητα σε Δελφούς, Μυκήνες, Επίδαυρο, Φαράγγι Βουραϊκου, Λίμνη Τσιβλούς, Bird watching στην Στυμφαλία κ.α. Κοινωνικά μέσα, Ηλεκτρονικά έντυπα Παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα (θα προηγηθεί Customer Journey Analysis) e-mail marketing, Trekking sites, Blogs & Forums Κόστος Marketing Διαφήμισης PR & Sales Promotion. Web Design Προμήθειες εστίασης, Μπαρ, αναλώσιμα, κοινόχρηστα, καθαριστήρια ετήσια συντήρηση. Έσοδα ενοικίων πελατών, έσοδα Food & Drinks, και πώληση παραδοσιακών προϊόντων . Έσοδα από οργάνωση special events, εκδρομών, περιηγήσεων επισκέψεων, ταξειδίων κλπ. Μεταφορικά μέσα, ταξείδια κλπ Κόστος χρηματοδότησης, Μισθοί, αμοιβές συνεργατών & τρίτων παρόχων υπηρεσιών ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas

Ενδεικτικές καινοτόμες – πελατοκεντρικές ιδέες Ενδεικτικές καινοτόμες – πελατοκεντρικές ιδέες Κατασκευές “Sublet Friendly” για φίλους και επισκέπτες Δοκιμή για 1 μήνα. 10ήμερες ανταλλαγές με άλλα Retirement Villages. Τοπικό, οικονομικό μαγείρεμα από τοπικές νοικοκυρές Βιντεοσκόπηση εκδρομών worth talking about για αποστολή σε φίλους κ.α. Senior Citizen friendly App. ΚΕΜΕΛ - Business Model Canvas