Lifelong Learning Programme

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Equal, Αθήνα 18/3/ Εσωτερική αξιολόγηση του έργου Equal της Α.Σ. «Τεχνομάθεια» Μάνος Βασίλης: καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης,
Υλοποιηςη εργων SAP μεθοδος asap
ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΚΙΝΗΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: ΜΕΤΣΟΒΟ, 7 – 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011 ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
CT_crm Client Trust. To CT_crm, είναι ένα λογισμικό πλήρους διαχείρισης πελατειακών σχέσεων όπου καταγράφονται στοιχεία τεχνικής υποστήριξης, πωλήσεων,
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Εφαρμογές Δικτύων Αισθητήρων: Τί μέλλει γενέσθαι; Σ. Χατζηευθυμιάδης Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ Ερευνητική Ομάδα Διάχυτου Υπολογισμού.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΙΚΤΥΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΔΙΚΤΥΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΘΕΣΗΣ.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Ανάλυση Συστημάτων ( site) Υπευθ. Καθηγ.: Τσαλγατίδου Αφροδίτη.
0.1 Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Εισαγωγή Μαρία Καρύδα Γραφείο Β13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα 10-12, Πέμπτη
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Ακαδ. Έτος
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Ανάλυση και Σχεδιασμός Πληροφοριακών Συστημάτων (Θεωρία)
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Σχεδιασμός, Οργάνωση, Λειτουργία και Αξιολόγηση Υπηρεσιών Τηλεϊατρικής
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Πληροφοριακά Συστήματα και Επιχείρηση
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Οργάνωση Διδασκαλίας 8/10/2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Lifelong Learning Programme Leonardo da Vinci COUrier Routing through Innovative Emulation Learning program Εξέλιξη έργου COURIEL Αθήνα 17 Σεπτεμβρίου 2009

Περιεχόμενα Το έργο COURIEL Χρονοδιάγραμμα Εργασιών & Πορείας Έργου Πακέτο Εργασίας 1: Ανάλυση Απαιτήσεων (ολοκληρώθηκε) Πακέτο Εργασίας 2: Ανάπτυξη Θεωρητικού Υλικού (ολοκληρώθηκε) Πακέτο Εργασίας 3: Ανάπτυξη Συστήματος Εξομοίωσης (Σε εξέλιξη) Επόμενες Ενέργειες

Το έργο COURIEL

Χρονοδιάγραμμα Εργασιών 01/11/08 – 31/04/2009 01/05/09 – 30/10/2009 01/11/09 – 31/04/2010 01/05/10 – 30/10/2010 WP1. Requirements Analysis WP2. Research & Development of Theoretical Material WP3. Design & Development of the Emulation System WP4. Implementation of the interactive Training System WP5. Dissemination WP6. Project Management Kick-off meeting (12/01/2009) WP1 Presentantion (1st Workshop) (2nd Workshop)

Πακέτο Εργασίας 1 - μεθοδολογία Άξονας 1: Αποτύπωση προφίλ εταίρων Αντικείμενο: καταγραφή περιβάλλοντος λειτουργίας εταίρων, επιχειρησιακού περιβάλλοντος, οργάνωσης σε θέματα operations και εκπαίδευσης Στόχος: καταγραφή πλαισίου λειτουργίας, τάσεων και κοινών χαρακτηριστικών Μεθοδολογία: Καταγραφή στοιχείων μέσω ερωτηματολογίων τα οποία συμπληρώθηκαν από συγκεκριμένα διοικητικά στελέχη των ταχυδρομικών εταίρων (top-management) Άξονας 2: Αποτύπωση προφίλ εκπαιδευομένων και διαπίστωση αναγκών εκπαίδευσης Αντικείμενο: καταγραφή εκπαιδευτικού υπόβαθρου δυνητικών εκπαιδευομένων (διανομείς, συντονιστές, προϊστάμενοι), γνώσεων έργου courier και δεξιοτήτων πληροφορικής, διαπίστωση αντίστοιχων αναγκών και απόψεων Στόχος: εύρεση παραμέτρων ανάπτυξης πλαισίου εκπαίδευσης (θεματολογία, υλικό, εφαρμογή προσομοίωσης) Μεθοδολογία: Καταγραφή στοιχείων μέσω ερωτηματολογίων (τυχαίο δείγμα 307 ερωτηματολογίων με προκαθορισμένη κατανομή θέσεων εργασίας)

Πακέτο Εργασίας 1 - Αποτελέσματα Άξονας 1: Αποτύπωση προφίλ εταίρων και διαπίστωση κοινών χαρακτηριστικών Χαμηλή ευελιξία λόγω αριθμού απασχολούμενου προσωπικού Ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον: η εκπαίδευση ως ευκαιρία για ανάπτυξη νέων υπηρεσιών Ομοιογένεια ως προς το εύρος των υπηρεσιών και τις δυσκολίες διαχείρισης Πελατειακή βάση: κυρίως επιχειρήσεις (~83%) Σχεδόν όμοιες επιχειρησιακές λειτουργίες Διαφορετική οργάνωση σε μονάδες παραλαβής / επίδοσης Διαχείριση δυναμικών απαιτήσεων (κυρίως GR και HU) Περιορισμένη εφαρμογή – χρήση συστημάτων πληροφοριακής υποστήριξης Η πλειοψηφία του προσωπικού έχει μόνο βασική εκπαίδευση Περιορισμένες γνώσεις πληροφορικής Συμφωνία ως προς τις ανάγκες εκπαίδευσης σε εξειδικευμένα θέματα δρομολόγησης - Logistics

Πακέτο Εργασίας 1 - Αποτελέσματα Άξονας 2: Αποτύπωση προφίλ εκπαιδευομένων και διαπίστωση αναγκών εκπαίδευσης Εμπλεκόμενοι σε διαδικασίες δρομολόγησης: κυρίως συντονιστές αλλά συχνά και διανομείς και προϊστάμενοι (υψηλή πολυπλοκότητα) Διάρκεια διαδικασίας δρομολόγησης: από 15 λεπτά έως 1,5 ώρα (δυναμική φύση) Αρκετά καλή γνώση θεμάτων σχετικών με έργο και διαδικασίες courier (3,5/5) (HU: 4/5) Περιορισμένες γνώσεις δεξιοτήτων πληροφορικής (<2,5/5) (Καλύτερη εικόνα HU) Συμφωνία ως προς σπουδαιότητα, απαιτήσεις και διαδικασίες χωρίς όμως σαφή άποψη ως προς τεχνολογικές και πληροφοριακές υποδομές Συμφωνία για τη σημαντικότητα όλων των δεξιοτήτων δρομολόγησης (>3/5) Εμφανής δυναμική φύση (δεξιότητα «διαχείριση και αντιμετώπιση κρίσεων και προβλ.»: 4/5) Διάρκεια εκπαίδευσης: 4~5 ημέρες, ετήσια συχνότητα, 80% θετικοί για αυτοεκπαίδευση Θετική άποψη για συμβολή προγράμματος (>3,5/5). Πολύ θετική για ερωτώμενους με μεγάλη εμπειρία (4,3/5)

Πακέτο Εργασίας 2 Αγορά/Απόκτηση Εμπορικής Εφαρμογής Δρομολόγησης Ανάπτυξη syllabus εκπαίδευσης Ανάπτυξη Θεωρητικού Υλικού Αγορά/Απόκτηση Εμπορικής Εφαρμογής Δρομολόγησης Μετά από σχετική έρευνα αγοράς από μέλη της κοινοπραξίας, αποφασίστηκε από κοινού η απόκτηση του λογισμικού δρομολόγησης SHORTREC από την εταιρεία ORTEC.

Πακέτο Εργασίας 2 – Syllabus Εκπαίδευσης Μέρα Session Κεφάλαιο Ώρες Υλικό Διαφάνειες Άλλες ανάγκες (PCs, S/Ws, άλλα) 1 1.1 Logistics 1,5 PPT 30   1.2 Postal Services & Express Courier 2 2.1 Routing & Scheduling (Part A) 20 2.2 Routing & Scheduling (Part B) 3 3.1 Routing Software, Case Studies 10 Shortrec S/W 3.2 Case Studies / Practical Problems PPT - S/W Emulation S/W (static only) 4 4.1 Dynamic Routing, Case Studies 4.2 Emulation S/W S/W 5 Emulation S/W (dynamic only) 5.1 IT / Reporting, etc. 5.2 Lab Session (S/W) Total 15 190

Πακέτο Εργασίας 2 – Εκπαιδευτικό Υλικό – Περιεχόμενα Introduction Logistics – Concepts & Characteristics Postal Logistics Courier/ Express Logistics Routing & Scheduling Reporting & Evaluation IT in Postal / Express Routing Procedures

Πακέτο Εργασίας 2 – Εκπαιδευτικό Υλικό – Περιεχόμενα Introduction 1.1. Scope of the Couriel Project 1.2. Structure of the Educational Material Logistics – Concepts & Characteristics 2.1. PART I: Supply Chain & Logistics: General Concepts 2.1.1. Introduction 2.1.2. Logistics Planning 2.2. PART II: The Transport System 2.2.1. Elements of Transport Systems 2.2.2. Transport Management

Πακέτο Εργασίας 2 – Εκπαιδευτικό Υλικό – Περιεχόμενα Postal Logistics 3.1. Distribution Network 3.2. Processes & Procedures in Postal Procedures Courier/ Express Logistics 4.1. Postal Vs. Express Logistics (Differences & Characteristics) 4.2. Distribution Network 4.3. Processes & Procedures in Express / Courier Procedures

Πακέτο Εργασίας 2 – Εκπαιδευτικό Υλικό – Περιεχόμενα Routing & Scheduling 5.1. Introduction 5.2. Route Networks 5.3. Routing & Scheduling Problems 5.4. Modeling the Routing & Scheduling Problems 5.5. Routing Problems: The Courier Case 5.6. Solution Procedures Reporting & Evaluation 6.1. KPIs: Evaluating the Service Provision 6.2. Documents 6.3. Specialized Reports for Postal/ Courier Operations

Πακέτο Εργασίας 2 – Εκπαιδευτικό Υλικό – Περιεχόμενα Routing & Scheduling 7.1. Introduction 7.2. Fleet Surveillance & Management 7.2.1. Vehicle subsystem 7.2.2. Communications 7.2.3. Front-end 7.3. Routing Software 7.4. Geographic Information System (GIS) 7.5. Track & Trace Systems 7.5.1. Identification Technologies (Barcodes, RFID) 7.6. IT Benefits in Postal / Express Procedures 7.7. Fleet Surveillance & Management

Πακέτο Εργασίας 3 – Σχεδιασμός Συστήματος Εξομοίωσης Ενδεικτικά Περιεχόμενα «Design Document» Συστήματος Εξομοίωσης 1. Εισαγωγή 1.1. Σκοπός και στόχοι παραδοτέου 1.2. Μεθοδολογία Σχεδιασμού Συστήματος 1.3. Δομή Παραδοτέου 2. Διαμόρφωση σεναρίων πρακτικής εκπαίδευσης 2.1. Μεθοδολογία – Παράμετροι 2.2. Σενάρια στατικής δρομολόγησης 2.3. Σενάρια δυναμικής δρομολόγησης

Πακέτο Εργασίας 3 – Σχεδιασμός Συστήματος Εξομοίωσης 3. Σχεδιασμός συστήματος εξομοίωσης 3.1. Απαιτήσεις συστήματος 3.2. Τεχνικές – Λειτουργικές Προδιαγραφές 3.3. Σχεδιαστικές Παράμετροι 3.4. Βάσεις δεδομένων – Απαιτούμενα αρχεία δεδομένων 3.5. Διεπαφή χρήστη συστήματος εξομοίωσης 3.6. Προδιαγραφές Στατικής Δρομολόγησης 3.7. Προδιαγραφές Δυναμικής Δρομολόγησης 4. Ανάπτυξη συστήματος εξομοίωσης 4.1. Τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά συστήματος 4.2. Υποσύστημα Στατικής Δρομολόγησης 4.3. Υποσύστημα Δυναμικής Δρομολόγησης 4.4. Υποσύστημα Αξιολόγησης Ενεργειών Χρήστη 4.5. Ανάπτυξη Διεπαφής Χρήστη 4.6. Απολογιστικές Αναφορές & Τελική Αξιολόγηση Χρήστη 5. Πιλοτική Εφαρμογή & Τελική Αξιολόγηση Συστήματος

Απολογιστική Αναφορά & Τελική Αξιολόγηση Πακέτο Εργασίας 3 – Αρχιτεκτονική Συστήματος Εξομοίωσης Σύστημα & GUI Διάδραση Χρήστη Έλεγχος Εφικτότητας Επιλογή Σεναρίου DB Στάδιο N? n+1 n=1 ΟΧΙ Απολογιστική Αναφορά & Τελική Αξιολόγηση ΝΑΙ BACK-END feedback

Επόμενες Ενέργειες Υπέυθυνος Προετοιμασία για Ενδιάμεση Έκθεση Αξιολόγησης Καθορισμός Ημερομηνίας ΚΕΚ ΕΛΤΑ / ΕΛΤΑ Καθορισμός Απαιτήσεων (Τεχνικά / Οικονομικά / Διαχειριστικά) Διαχειριστικής Αρχής Συγκέντρωση Απαιτούμενου Υλικού ΟΛΟΙ Συνάντηση Προετοιμασίας Ομάδας Έργου (πριν την Ενδιάμεση Αξιολόγηση) Πακέτο Εργασίας 3 Ολοκλήρωση Design Document ΠΑΙΓ Ανάπτυξη Σεναρίων Στατικής / Δυναμικής Δρομολόγησης Ανάπτυξη Ασκήσεων Επίλυσης Αλγορίθμων Ανάπτυξη / Ολοκλήρωση Λογισμικού Συγγραφή Εγχειριδίου Χρήσης