Στάδια προώθησης του 1ου στόχου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ T SWOT ANALYSIS
Advertisements

S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης (1)
SWOT ANALYSIS.
Μάθημα: Χωροταξία, «Παρουσίαση της ανάλυσης SWOT»
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Κενταύρια Α.Ε. Ξενώνες. Λαυρεωτική Κενταύρια Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  Η εταιρεία ΚΕΝΤΑΥΡΙΑ Α.Ε. ιδρύθηκε το 2009 με τη συνεργασία πέντε μελλοντικών.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ T SWOT ANALYSIS Μάθημα: Πολεοδομική και Οικιστική Ανάπτυξη και Πολιτική.
2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 1. Αναλύονται : 1.Το εξωτερικό μακρό - περιβάλλον. 2.Τα στοιχεία του εξωτερικού μικρο - περιβάλλοντος. 3.Η κατάταξη των ανταγωνιστών.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Οργάνωση τμήματος προμηθειών κεφ.2
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Portfolio εκπαιδευτικών- τα ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΤΙ Οι αλλαγές στην εκπαίδευση προτείνουν ανάμεσα στα άλλα και τη διαμόρφωση του επαγγελματικού portfolio του.
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 4: Εντοπισμός Κινδύνου. Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή, Επίκουρος Καθηγήτρια. Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Διδασκαλία με Ανάπτυξη Φακέλου Μαθητή (Portfolio)
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Προγραμματισμός -Chuck Conradt
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ”
STUDIO ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ – ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ Η SWOT ανάλυση ως εργαλείο σχεδιασμού
Στρατηγική Διοίκηση και ο Επιχειρηματίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
Στρατηγική Επιχειρήσεων
Ο ΦΥ ως εργαλείο και μέσο
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Θεωρία & πράξη της αξιολόγησης: Εναλλακτικές μορφές στην εκπαίδευση
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Ανάλυση δυνάμεων-αδυναμιών και ευκαιριών- απειλών.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Τι είναι το Portfolio Το Portfolio είναι ένα βιογραφικό σημείωμα στο οποίο παρουσιάζονται τα προσωπικά επιτεύγματα ενός ανθρώπου.
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Τίτλος Σχεδίου Μαθήματος
Γραμμένου Ευαγγελία.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot.
Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
Διοίκηση επιχειρήσεων
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Συμπεριφορά καταναλωτή στον τουρισμό
Συγκριτική Αξιολόγηση των Δ.Ε.Υ.Α.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Marketing για εκπαιδευτικούς
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Οικογένεια και νηπιαγωγείο: Σχέσεις – προοπτικές συνεργασίας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Δρ. Λεωνίδας Ανθόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Συνεκπαίδευση μαθητών σε τάξεις μεικτής ικανότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στάδια προώθησης του 1ου στόχου Ανάλυση προφίλ και αναγκών της σχολικής μονάδας 2 Επιλογή εμφάσεων 3 Εμπλουτισμός των εισηγήσεων του ΥΠΠ με πρακτικές της σχολικής μονάδας 4 Καταρτισμός σχεδίου δράσης 5 Σύνδεση με την Επαγγελματική Μάθηση των Εκπαιδευτικών 6 Προώθηση – Υλοποίηση

Καινοτόμα Σχολεία και εκπαιδευτικοί πυρήνες Διοίκηση και Ηγεσία Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών Διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης Κουλτούρα σχολείου Υποδομές και εξοπλισμός

Αδυναμίες (Weaknesses) Κίνδυνοι (Threats) Ευκαιρίες ( Opportunities ) Δυνατότητες (Strengths) Εργατικοί υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Συνεργατικό κλίμα, κουλτούρα συνεργασίας και μάθησης Εκπαιδευτικοί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ικανότητες στη χρήση Τ.Π.Ε Αίθουσες διδασκαλίας πλήρως εξοπλισμένες με σύγχρονα μέσα Τ.Π.Ε Ψηλά Μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών Μειωμένα εως ανύπαρκτα περιστατικά αντικοινωνικής ή παραβατικής συμπεριφοράς Δραστήριος Σύνδεσμος Γονέων Αδυναμίες (Weaknesses) Μεγάλος Αριθμός μαθητών σε κάθε τάξη Απώλεια μαθησιακού χρόνου Κίνδυνοι (Threats) Περιορισμένος μαθησιακός χρόνος/Κίνδυνος απώλειας Άγχος για την αλλαγή και την καινοτομία Ευκαιρίες ( Opportunities ) Πρόσκληση/Πρόκληση από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο για συμμετοχή σε έρευνα Συμμετοχή στο πρόγραμμα Καινοτόμα Σχολεία Δυνατότητα συμμετοχής στο πρόγραμμα Επαγγελματικής Μάθησης Εξωτερικοί πρόθυμοι επαγγελματικοί συνεργάτες

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου Επαγγελματική Μάθηση Έγκριση Πρότασης από το Υπουργικό Συμβούλιο (Αύγουστος 2015) Κέντρο της επιμόρφωσης το σχολείο και φορέας επιμόρφωσης το Π.Ι. Αναστοχασμός: ανάλυση της δράσης από τον εκπαιδευτικό με στόχο τη βελτίωση της επαγγελματικής πρακτικής Χρηστικό εργαλείο το portfolio Εκπαιδευτικός ως ερευνητής: στις δικές του παιδαγωγικές αποφάσεις και πρακτικές Εφαρμογή του κύκλου της έρευνας-δράσης στο σχολείο Διασύνδεση των επιμορφωτικών δράσεων με τις ανάγκες του εκπαιδευτικού και του σχολείου. «Διαμόρφωση Ενιαίας Πολιτικής για την Επαγγελματική Μάθηση των Εκπαιδευτικών Λειτουργών», Μάρτιος 2015

Διερεύνηση προσωπικών αναγκών Περιγραφή του προβλήματος Έρευνα - Τεκμηρίωση – Επανατοποθέτηση του προβλήματος Θεωρητική Υποστήριξη - Επιμόρφωση Σχεδιασμός – Υλοποίηση και Αξιολόγηση των δράσεων Έρευνα – Διαμορφωτική Αξιολόγηση και Τεκμηρίωση των αποτελεσμάτων

Στάδια Προγράμματος Η ερευνητική παρέμβαση θα διαρκέσει δύο (2) σχολικά έτη (2016-2017, 2017-2018) και θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια : 1ο στάδιο: Επιμόρφωση όλου του διδακτικού προσωπικού του σχολείου σε θέματα αξιοποίησης των φορητών συσκευών στην διδακτική των μαθηματικών 2ο στάδιο: Συνεργασία διδακτικού προσωπικού και ερευνητικής ομάδας για σχεδιασμό διδακτικών παρεμβάσεων 3ο στάδιο: Εφαρμογή και αξιολόγηση των διδακτικών παρεμβάσεων/Αναστοχασμός 4ο στάδιο: Επανασχεδιασμός/Συμμετοχή όλων των τμημάτων της σχολικής μονάδας

Δράσεις Διήμερο του Εκπαιδευτικού Συνεδρίες Προσωπικού Σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς ανά τάξη Συνδιδασκαλίες Αξιοποίηση εκπαιδευτικών πυρήνων Σχεδιασμός-Παρακολούθηση μαθημάτων-Αναστοχασμός Διάχυση δράσεων: εκπαιδευτικοί πυρήνες Ημερίδα για παρακολούθηση μαθημάτων από εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων Συμμετοχή στα Προαιρετικά Σεμινάρια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου