Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Συστήματα διοίκησης ολικής ποιότητας: Το κοινό πλαίσιο αξιολόγησης
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Βασικές διαδικασίες 1ου έτους εφαρμογής
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ο Ρόλος των Συμβούλων πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Best practices - Benchmarking
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου Η Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ως εργαλείο εφαρμογής της συμβουλευτικής στο σχολείο (πτυχιακή εργασία) Γεώργιος Γαϊτάνος gaitanosg@yahoo.gr Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου

Σκοπός Ο σκοπός της εργασίας είναι : να παρουσιαστεί ο τρόπος αξιοποίησης των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης από τη Συμβουλευτική, να προβληθεί ο τρόπος διασύνδεσης της διαδικασίας της αξιολόγησης με τις δράσεις και παρεμβάσεις της συμβουλευτικής, να εξεταστεί η δυνατότητα λειτουργίας μιας «νέας δομής» στη σχολική μονάδα

Δομή εργασίας Αξιολόγηση Συμβουλευτική Μια νέα δομή για το σχολείο

Οργανόγραμμα Αξιολόγησης Διεύθυνση Διευθυντής Λυκείου/Γυμνασίου Εκπαιδευτικοί Διοικητικό προσωπικό Βοηθητικό προσωπικό Οδηγοί/ Συνοδοί Εξωτερικοί Συνεργάτες Ανεξάρτητη Επιτροπή Αξιολόγησης Εσωτερική Επιτροπή Αξιολόγησης (Σύλλογος Διδασκόντων)

Φάση Αξιολόγησης Αποτελεσμάτων και αποφάσεων

Φάση Σύνθεσης και Οριστικοποίησης της νέας αξιολόγησης

Έρευνα δράσης

Διαχείριση ποιότητας για την εκπαίδευση 1. Απαιτούμενο Αποτέλεσμα (Ανασκόπηση προϊόντος) 2. Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος (Έλεγχος σχεδίου, Σχέδιο ποιότητας) 3. Διανομή (Αγορά εκπαιδευτικού υλικού-υπηρεσιών, Υποστήριξη μαθητή, επιθεώρηση υλικού) 4. Ανάπτυξη (Επιμόρφωση) 5. Υλοποίηση προγράμματος (έλεγχος διαδικασίας, επιθεώρηση και τεστ, επιθεώρηση και μορφή τεστ, έλεγχος μη εκπληρωμένων προϋποθέσεων, διόρθωση και παρέμβαση, τυποποίηση) 6. Πραγματικό Αποτέλεσμα (Υπηρεσία)

Υποστηρικτικά στοιχεία Πηγές διασφάλισης ποιότητας Υπευθυνότητα διαχείρισης Σύστημα ποιότητας (Γενικό και διαδικασίες) Αναγνώριση προϊόντος και Ανιχνευσιμότητα Έλεγχος των εγγραφών ποιότητας Πηγές για βελτίωση ποιότητας Εσωτερικοί έλεγχοι ποιότητας Εργαλεία στατιστικής

Γραφείο Συμβουλευτικής Τμήμα Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας Τμήμα Foundation

Τμήμα Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας Ειδικό πρόγραμμα ενημέρωσης και καθοδήγησης των μαθητών της Α΄ Λυκείου και Γ΄ Γυμνασίου Φάκελος μαθητή Εργαστήρια για σύνταξη βιογραφικού σημειώματος, αυτοπεριγραφικής έκθεσης, τρόπο επιλογής και αναζήτησης του κατάλληλου προγράμματος σπουδών, τεχνικές αναζήτησης εργασίας Ατομικές συναντήσεις με μαθητές Επαγγελματικές μονογραφίες Συνεργασία με εκπαιδευτικούς Ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων με γονείς

Τμήμα Foundation Αιτήσεις για την είσοδο σε προπτυχιακά προγράμματα Πανεπιστημίων του εξωτερικού (ΗΠΑ, Ην. Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Καναδάς, Αυστραλία, Σκανδιναβικές χώρες, κ.α.) Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος και αυτοπεριγραφικής έκθεσης Αναζήτηση υποτροφιών Coaching Ενημερώσεις για σπουδές στο εξωτερικό Φάκελος μαθητή (Transcript Legend)

Αποτελέσματα Γραφείου

Νέα Δομή-Λειτουργίες Διοίκησης Προγραμματισμός Οργάνωση Διεύθυνση Έλεγχος Εκπαιδευτικές δραστηριότητες Παιδαγωγικές δραστηριότητες Διοικητικές δραστηριότητες Εκπαιδευτικές δραστηριότητες Παιδαγωγικές δραστηριότητες Διοικητικές δραστηριότητες

Μοντέλο Προγραμματισμού Προγραμματισμός Λήψη Αποφάσεων Σκοποί και Στόχοι Πολιτικές Δράσεις

Οργανόγραμμα νέας δομής

Αποτελέσματα νέας δομής Διευκόλυνση στη διεξαγωγή της αξιολόγησης Ανάπτυξη σχολικής μονάδας σ’ όλους τους τομείς Αύξηση εγγραφών 1η θέση μεταξύ των σχολείων της Β. Ελλάδος και 5η σε πανελλήνιο επίπεδο 90% των μαθητών επισήμανε τη βελτίωση του σχολικού κλίματος Ατομικός φάκελος (portfolio) εκπαιδευτικού Ατομικός φάκελος-περιγραφική έκθεση μαθητή

Ο ρόλος του Συμβούλου Ο σύμβουλος μέσα από την αξιολόγηση: πληροφορείται για τις δραστηριότητες, τις ομάδες εργασίας και τους συλλόγους, την επίδοση και τα ενδιαφέροντα των μαθητών, τα αποτελέσματα και την αξιολόγηση των δράσεων. Έτσι, ο σύμβουλος μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτά τα δεδομένα και να προτείνει: νέες δράσεις και παρεμβάσεις στους δείκτες αξιολόγησης που έδειξαν κάποιο σοβαρό πρόβλημα, λύσεις και αλλαγές στον προγραμματισμό και σχεδιασμό των δραστηριοτήτων, στους μαθητές σε ατομική ή ομαδική συμβουλευτική ποιες δράσεις ή project του σχολείου θα μπορούσαν να καλύψουν τα ενδιαφέροντά τους ή θα καλλιεργούσαν συγκεκριμένες δεξιότητές τους, στους εκπαιδευτικούς πώς να βοηθήσουν τους μαθητές τους να αναπτύξουν περισσότερο ορισμένες δεξιότητες.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!