ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
Όταν χρειαζόμαστε βοήθεια,
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2ΟΟΟ Επιχειρησιακό Σχέδιο «Άρση από την ανεργία και την περιθωριοποίηση στην Απασχόληση»
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΨυχολΟγος.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ &ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΝΕΑΠΟΛΗΣ & ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Σ.Ε.Π. ΘΕΜΑ: Πρόσβαση στην τριτοβάθμια.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Στόχοι Συμβουλευτικής Ψυχολογίας Διαφορές μεταξύ θεωρητικών προσεγγίσεων (Ψυχανάλυση, Υπαρξισμός, Συμπεριφορισμός,
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Παρουσίαση άρθρου της Τσαμπίκα Μπαφίτη με τίτλο:
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
«Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ»
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ο Ρόλος των Συμβούλων πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ Επιμέλεια: Θ. Μ. Κ. A., Σ. Α.

Τι είναι η Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός ? H Δια βίου Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός είναι η συστηματική βοήθεια και υποστήριξη που παρέχεται από εξειδικευμένους επιστήμονες και η οποία επιτρέπει στο άτομο σε οποιαδήποτε στιγμή της ζωή του να συνειδητοποιεί : τις γνώσεις, τις ικανότητες, τις δεξιότητες, τα ενδιαφέροντά και τις αξίες του, να λαμβάνει εκπαιδευτικές και επαγγελματικές αποφάσεις, να σχεδιάζει και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τη σταδιοδρομία του και να επιτυγχάνει μεγαλύτερη ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική και επαγγελματική του ζωή.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Πραγματοποιήθηκε συνέντευξη με την προϊσταμένη του τμήματος και δύο κοινωνικούς λειτουργούς στο συμβουλευτικό κέντρο του Δήμου Αιγάλεω. Οι ερωτήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ήταν οι εξής : Ποια είναι η οργανωτική δομή του Συμβουλευτικού σας κέντρου; Σε ποιους απευθύνονται τα προγράμματα Συμβουλευτικής που πραγματοποιείτε; Τι συμβουλευτικές υπηρεσίες παρέχει ο φορέας σας; Σε ποια θέματα επικεντρώνονται τα προγράμματα Συμβουλευτικής που πραγματοποιούνται; Ποιος είναι ο ρόλος του Συμβούλου; Ποια πορεία- συμβουλευτική μεθοδολογία ακολουθείται σε κάθε περίπτωση; Ποιες τεχνικές μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια συμβουλευτική παρέμβαση;

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Η Τοπική Αυτοδιοίκηση καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που απασχολούν τον πολίτη. Οφείλει να συνεισφέρει, ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή λόγω αύξησης προβλημάτων σε όλους τους τομείς, ώστε να υπάρχει δυνατότητα για : Ενημέρωση Συμβουλευτική Καθοδήγηση Ψυχολογική υποστήριξη Παροχή υπηρεσιών : Ατομική & Οικογενειακή Συμβουλευτική (παροχή βοήθειας σε διαπολιτισμικές οικογένειες) Επαγγελματικός Προσανατολισμός (ανέργων) Υλοποίηση προγραμμάτων πρόληψης -ευαισθητοποίησης σε θέματα ψυχικής υγείας, Συνεργασία με άλλους φορείς (Νοσοκομεία, Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις)

ΣΤΟΧΟΙ Αντιμετώπιση προβλημάτων στη βάση αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης. Συνειδητοποίηση από το άτομο γνώσεων, ικανοτήτων, δεξιοτήτων, ενδιαφερόντων και αξιών. Ενίσχυση αυτογνωσίας και ενθάρρυνση ατόμου ώστε να αξιοποιήσει τα δικά του μέσα για εύρεση υγιών τρόπων αντιμετώπισης δυσκολιών. Ανάπτυξη θετικής στάσης του ατόμου απέναντι στον εαυτό του.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΟΜΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ Μέχρι το 2011 αποτελούσε Νομικό Πρόσωπο του Δήμου. Σήμερα, ανήκει στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Αποτελείται από : Δύο Κοινωνιολόγους με πανεπιστημιακή επιμόρφωση Συμβουλευτική Ανέργων Τρεις Κοινωνικούς Λειτουργούς Ατομική και Οικογενειακή Συμβουλευτική Δύο ψυχολόγους Ψυχολογική στήριξη

Συμβουλευτική Προσπάθεια ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ Συμβουλευτική Προσπάθεια ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ Ποσοτικός Χρόνος Υπάρχει ωράριο αλλά και Ευλυγισία Οι δράσεις συνεχίζονται κατά περίπτωση έτσι ώστε πάντα να υπάρχει Εξυπηρέτηση Ποιοτικός χρόνος Άμεση επικοινωνία (Δι)υπηρεσιακή συνεργασία Παρεμβάσεις - Ενημερώσεις Ίσες ευκαιρίες για όλους κατοίκους δήμου και μη

Παροχή ατομικής στήριξης ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΧΟΣ Με τη βοήθεια εξειδικευμένου προσωπικού το Συμβουλευτικό Κέντρο του Αιγάλεω παρέχει τις εξής υπηρεσίες: Παροχή ατομικής στήριξης Παροχή οικογενειακής στήριξης Ομιλίες σε σχολεία & παιδικούς σταθμούς Ευαισθητοποίηση, εκπαίδευση και συμβουλευτική στήριξη

ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Σε ποιους απευθύνεται: Παιδιά, εφήβους και ενήλικες που τους απασχολούν διάφορα προβλήματα όπως: Δυσκολίες προσαρμογής στη φοιτητική ζωή και ό,τι καινούριο αυτή συνεπάγεται. Δυσκολίες στις σχέσεις με την οικογένεια, τους φίλους ή και το άλλο φύλο. Αίσθηση μοναχικότητας και άγχος. Δυσκολίες στις σπουδές (π.χ. αδυναμία συγκέντρωσης, μείωση της απόδοσης, άγχος εξετάσεων, έλλειψη ενδιαφέροντος για τις διδακτικές δραστηριότητες, κτλ.). Προβλήματα σχετικά με τον επαγγελματικό προσανατολισμό.

ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Έκφραση βαθύτερων συναισθηματικών δυσκολιών σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Ταξινόμηση σκέψεων. Επαφή ατόμου με τον εαυτό του και τους σημαντικούς άλλους. Αυτοβελτίωση και αυτογνωσία στο άτομο σε όλα τα επίπεδα. Στόχος ΔΗΜΟΣ ΑΙΓΑΛΕΟΥ

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Ασχολείται με θέματα όπως: Παραβατικότητα παιδιού Απώλεια μέλους οικογένειας Εθισμός μέλους ( internet, ουσίες ) Δυσκολίες άσκησης γονεϊκού ρόλου Μαθησιακές δυσκολίες Προβλήματα σχέσεων μελών Συμμετοχή ολόκληρης της οικογένειας Στόχος : Αντιμετώπιση δυσκολιών και προβλημάτων μέσα από διερεύνηση λειτουργίας ολόκληρης της οικογένειας

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΕΡΓΩΝ Απευθύνεται σε ανέργους που : Έχουν δυσκολία στην επιλογή επαγγέλματος ή ειδικότητας και δεν ξέρουν τι θέλουν να κάνουν. επιθυμούν να ενταχθούν ή να επανενταχθούν στην αγορά εργασίας. έχουν μία ειδικότητα αλλά δεν ζητείται πλέον από την αγορά εργασίας. για προσωπικούς ή άλλους λόγους επιθυμούν να αλλάξουν επάγγελμα.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΕΡΓΩΝ - Δημιουργία δικτύου επαφών - Προετοιμασία βιογραφικού σημειώματος σε άμεση σχέση με τον επαγγελματικό στόχο - Προετοιμασία συστατικής επιστολής - Προετοιμασία για συνέντευξη πρόσληψης - Τεχνικές αυτοπληροφόρησης - Τρόποι αποτελεσματικής αναζήτησης

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Το άτομο σε συνεργασία με το σύμβουλο συλλέγει πληροφορίες αναφορικά με : - Επαγγέλματα (προοπτικές εξελίξεις, βαθμός διείσδυσης στην αγορά εργασίας, προϋποθέσεις άσκησης) - Δυνατότητες και ευκαιρίες εκπαίδευσης κατάρτισης - Ευκαιρίες Απασχόλησης - Ευκαιρίες ανάληψης επιχειρηματικών πρωτοβουλιών

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟ ΑΙΓΑΛΕΟΥ  Οι κύριες μέθοδοι συμβουλευτικής παρέμβασης είναι: Ατομική Συμβουλευτική Συνέντευξη, Ομαδική Συμβουλευτική, Μαζική Παρέμβαση, Κοινωνική Συμβουλευτική, Αλληλοσυμβουλευτική, Συμβούλευση ή Συμβουλευτική Συνεργασία Ο κόσμος συνήθως επιζητεί την Άμεση επικοινωνία και επαφή & Όχι την εξ αποστάσεως. Η κοινωνική υπηρεσία λειτουργεί ομαδικά για Να πετυχαίνει το έργο της!

ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ Με στόχο την επιτυχία της Συμβουλευτικής Παρέμβασης, εφαρμόζονται : - Προσωπική επαφή – Περιγραφή προσωπικών εμπειριών - Προσωπικό ημερολόγιο - Ατομική συνέντευξη – Συζήτηση - Τακτικές συναντήσεις – Παρατήρηση – Ατομικό δελτίο σημειώσεων -Ερωτηματολόγια – Τεστ ενδιαφερόντων (επαγγελματική συμβουλευτική)

ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ Το άτομο καλείται με τη βοήθεια του συμβούλου να διερευνήσει: - Τα προσωπικά του χαρακτηριστικά - Τις αξίες και τα κίνητρά του - Τα επαγγελματικά του ενδιαφέροντα -Να αξιολογήσει και να ιεραρχήσει όλα τα παραπάνω

Περιβάλλον Δράσης Συμβουλευτικού Κέντρου Αντιμετώπιση δυσκολιών που προκύπτουν στο: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Προβλήματα σχέσεων Επικοινωνίας Συμπεριφοράς ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Χαμηλή σχολική επίδοση Μαθησιακές δυσκολίες ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ Ανεργία Περιθωριοποίηση

ΠΡΟΛΗΨΗ - ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ Περιστατικά ιδιαίτερου χαρακτήρα (ψυχοπαθολογίας, εξαρτήσεων) παραπέμπονται σε κέντρα με καταλληλότερες δομές (Κέντρα Ψυχικής Υγείας, Νοσοκομεία, Κέντρα απεξάρτησης). Στην προσπάθεια για ενημέρωση των δημοτών με στόχο την πρόληψη, οργανώνονται ομιλίες - ανοιχτές συζητήσεις σε συλλόγους γονέων . Περιστατικά απλά : Λίγες συνεδρίες – Περιστατικά πιο σύνθετα: κρίνεται αναγκαία η πιο τακτική συνεργασία (περιστατικά πένθους, κακοποίησης). Επιδίωξη είναι να πραγματοποιείται ένας κύκλος ομιλιών σε κάθε σχολείο ή παιδικό σταθμό ώστε να παρέχεται πληρέστερη ενημέρωση στους ενδιαφερομένους.

με καλή διάθεση και πνεύμα συλλογικότητας Ατομική + Οικογενειακή + Κοινωνική + Επαγγελματική + Οικονομική Βοήθεια και στήριξη (Άλλοτε πιο εύκολα / άλλοτε πιο δύσκολα) Πάντα με καλή διάθεση και πνεύμα συλλογικότητας

ΣαΣ ευχαριστουμε για την προσοχη σαΣ…