Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης.
Advertisements

Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Σύρου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
ΤΟ ΝEΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT ALBANIA PRESS Ντότσε Ενέα Βίσκουλι Λέντι Μπάκου Τζουλιάν Περισνάκα Μαρτίν Μπράτη Δημήτρης.
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Προγραμματισμός σχολικού έτους Ερωτήματα, με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Ε π ιθεώρηση Μαθηματικών Σεμινάρια Σε π τεμβρίου 2015 στα Μαθηματικά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Ενισχυτική Διδασκαλία: αποτελεσματικότερη εφαρμογή Φελούκα Βασιλική, Γιαννόπουλος Κων/νος Σχολικοί Σύμβουλοι 7 ης & 8 ης Περιφέρειας Π.Ε. Αχαΐας.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Γιάννης Δ. Καραντζής τ. Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΔΕ Μάιος 2016.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Πολυχώρος «Ελληνικό Μολύβι», Συνάντηση εργασίας Σχολικών Συμβούλων Π.Ε. & Ειδικοτήτων Το Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο ( και άλλες.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗ Ημερίδα ΠΕΚΑΔΕ, 2 Οκτωβρίου 2010 “Getting Prepared for the New School” Β. Δενδρινού, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας &
Προγραμματισμός Εκπ/κού Έργου
1 Γυμνάσιο Τρικάλων Σχολικό έτος Αλλαγές στο Γυμνάσιο.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Οι επιπτώσεις της κρίσης στην εκπαίδευση
Απολογισμός σχολικού έτους & Προγραμματισμός σχολικού έτους
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
Πληροφοριακό Σύστημα MySchool
Ερευνητικεσ εργασιεσ ΓΕΛ/ΕΠΑΛ ΟΙ νεΕΣ εγκυκλιοΙ του υπαιθ
Νόμοι: Ν 2817/2000 Ν 3194/2003 Ν 3699/2008 Ν 3966/2011 Ν 4186/2013 Ν 4229/2014 Ν 4368/2016 Ν 4415/2016 Ν 4465/2017.
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Ενημερωτικη συναντηση με διευθυντεσ σχολικων μοναδων Ν.ΧΑΝΙΩΝ
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νόμοι, προεδρικά διατάγματα και εγκύκλιοι με Διοικητικά και Λειτουργικά θέματα Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη Γιάννης Βεντούρης Αντιγόνη Μπρατσόλη

Συμπλήρωση ωραρίου Φ13.1/812/77250/Γ1/23-7-02 (Ολοήμερο) Φ13.1/929/96878/Γ1/19-9-02 (Ολοήμερο) Φ.12 / 682 / 72791 / Γ1 (Ολοήμερο) Π.Δ 201/13-7-98(Φ.Ε.Κ Α’), άρθρο 10, παρ. 4 (2ο ή και 3ο σχολείο) Ν.3475/06, άρθρο 21, παρ.5α ΦΕΚ 146/13-7-2006, τ. Α’ (άλλη βαθμίδα εκπ/σης) Φ.361.1/757/122514/Δ1 (άλλη βαθμίδα εκπ/σης) Φ12/1030/Γ1/1309/1-10-96 (ενισχυτική διδασκαλία) Π.Δ 462/άρθρο 5, παρ.3,4,5,6,7,8,9 (ενισχυτική διδασκαλία) Φ12/896/Γ1/693/ 6-9-2000 (διαφορετικής φύσεως έργο)

Δεν διδάσκουμε πρωί και απόγευμα - Απαλλαγή από την εφημερία – ένας εκπαιδευτικός ανά τμήμα Φ.12/896/Γ1/693/6-9-2000 (μια βάρδια) Φ.12 / 682 / 72791 / Γ1/4 - 6 – 2008 (μια βάρδια) Π.Δ 201/ άρθρο 13, παρ.2 στ (απαλλαγή από εφημερία) Φ12/676/61336/Γ1 (όχι στη διχοτόμηση τμημάτων) Π.Δ 201/ άρθρο 10, παρ.5 (όχι στη διχοτόμηση τμημάτων) Φ.12 / 682 / 72791 / Γ1/4 - 6 – 2008 (όχι στη διχοτόμηση τμημάτων, ναι στο δίωρο διδασκαλίας αλλά σε Ε΄, Στ΄και με βιωματικές και διαθεματικές δραστηριότητες και με έμφαση στη μέθοδο Project.

Σεμινάρια εκπ/κών ΠΕ06 με Σχολικούς Συμβούλους - Μετατάξεις Π.Δ.201/13-7-98 ( ΦΕΚ 161 Α’) άρθρο 14, παρ.1,2,3,4 (μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέχρι δύο (2) εργάσιμες ημέρες το χρόνο για την πραγματοποίηση ενημερωτικών και επιμορφωτικών συναντήσεων) Ν.1566/85,άρθρο 55, παρ.1 (μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέχρι δύο (2) εργάσιμες ημέρες το χρόνο για την πραγματοποίηση ενημερωτικών και επιμορφωτικών συναντήσεων) Άρθρο 12 παρ. 4 του Ν. 3260/04 (εφόσον οι ενδιαφερόμενοι έχουν συμπληρώσει πέντε (5) έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας στον κλάδο που υπηρετούν και στον κλάδο τον οποίο επιθυμούν να μεταταγούν έχουν διοριστεί οι προσωρινοί αναπληρωτές που έχουν την ίδια με αυτούς υπηρεσία στην εκπαίδευση)

Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου - Αναθέσεις μαθημάτων - Αριθμός μαθητών ανά τμήμα Εγκύκλιος 80350/Γ2/19-6-2008 Υ.Α. 118842/Γ2/17-9-2008 Εγκύκλιος 119052/Γ2/17-9-2008 Εγκύκλιος 127070/Γ2/3-10-2008 Υ.Α. 68419/Γ2/6-7-2006, ΦΕΚ 984/τ.Β΄/25-7-2006

Αξιολόγηση Μαθητών (Γυμνασίων, Γεν. Λυκείων, Τ.Ε.Ε., ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ.) Π.Δ. 420/1978, ΦΕΚ86/τ.Α΄/30-5-1978, Γυμνάσια Π.Δ. 465/1981, ΦΕΚ 129/τ. Α΄/15-5-1981, Άρθρο 10, Γυμνάσια Εγκύκλιος Γ2/241/25-1-1985 του ΥΠΕΠΘ, Γυμνάσια Π.Δ. 123/1987, ΦΕΚ 68/τ.Α΄/12-5-1987, Γυμνάσια Π.Δ. 409/1994, ΦΕΚ 226/τ.Α΄/22-12-1994, Γυμνάσια Π.Δ. 86/2001, ΦΕΚ 73/τ.Α΄/12-4-2001, Γενικά Λύκεια Π.Δ. 323/2003, ΦΕΚ 272/τ. Α΄/28-11-2003, Άρθρο 12, Τ.Ε.Ε. Εγκύκλιος 138295/Γ2/8-12-2003 του ΥΠΕΠΘ Π.Δ. 60/2006, ΦΕΚ 65/τ.Α΄/30-3-2006, Άρθρο 15, Γεν. Λύκεια Εγκύκλιος 41030/Γ2/19-04-2007 του ΥΠΕΠΘ, ΕΠΑ.Λ. Π.Δ. 50/2008, ΦΕΚ 81/τ.Α΄/8-5-2008, Άρθρο 13, ΕΠΑ.Λ. Π.Δ. 51/2008, ΦΕΚ 82/τ.Α΄/8-5-2008, Άρθρο 11, ΕΠΑ.Σ.

Αναθέσεις μαθημάτων Υ.Α. 118842/Γ2/17-9-2008, Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. Εγκύκλιος 119052/Γ2/17-9-2008, Οδηγίες σχετικά με τις αναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς Δ.Ε. Εγκύκλιος 127070/Γ2/3-10-2008, Διευκρινιστικές οδηγίες στην υπ’ αριθμ. 119052/Γ2/17-9-2008 εγκύκλιό μας: «Οδηγίες σχετικά με τις αναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς Δ.Ε.».

Αναλυτικά Πρόγραμματα Σπουδών – Επίπεδα Γυμνασίου Υ.Α. 21072α/Γ2/28-2-2003, ΦΕΚ 303/τ.Β΄/13-3-2003, Δ.Ε.Π.Π.Σ. και Α.Π.Σ. Δημοτικού – Γυμνασίου: α) Γενικό Μέρος. Υ.Α. 21072β/Γ2/28-2-2003, ΦΕΚ 304/τ.Β΄/13-3-2003, Δ.Ε.Π.Π.Σ. Ξένων Γλωσσών Δημοτικού – Γυμνασίου και Α.Π.Σ. Αγγλικής Γλώσσας Δημοτικού – Γυμνασίου Υ.Α. 3994/Γ2/30-8-1999, ΦΕΚ 1868/τ.Β΄/11-10-1999, Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Αγγλικής γλώσσας στο Ενιαίο Λύκειο. Εγκύκλιος Γ2/4230/12-07-1996, Διδασκαλία Αγγλικής κατά επίπεδα γνώσεων Εγκύκλιος Γ2/4637/04-09-2001, Διδασκαλία ξένων γλωσσών στα Γυμνάσια

ΕΠΑ.Λ. - ΕΠΑ.Σ. Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών -Διδακτικές Οδηγίες - Αξιολόγηση Υ.Α. 38452/Γ2/18-4-2003, ΦΕΚ 536/τ.Β΄/5-5-2003, Προγράμματα Σπουδών Τ.Ε.Ε.του μαθήματος της Αγγλικής γλώσσας. Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2006-2007. Από το site του ΥΠΕΠΘ: http://www.ypepth.gr/docs/odigies_didask_aepal.doc (σελ. 49-53). Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων επαγγελματικών λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2007-08. Από το site του ΥΠΕΠΘ: http://www.ypepth.gr/docs/odigies_didask_epal071108.doc (σελ.105 -111). Π.Δ. 50/2008, ΦΕΚ 81/τ.Α΄/8-5-2008, Φοίτηση και αξιολόγηση των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.). Π.Δ. 51/2008, ΦΕΚ 82/τ.Α΄/8-5-2008, Φοίτηση και αξιολόγηση των μαθητών των Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑ.Σ.).