ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The Treatment of Jesus Matthew 27 Mark 15 Luke 22 John 19.
Advertisements

Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Μαθαίνοντας Να Διαβάζουμε Ερευνητικά Άρθρα (Academic Reading-Listening)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
Βιταμίνες Είναι οργανικές ενώσεις που περιέχονται στα τρόφιμα σε μικρές ποσότητες και δεν συντίθενται στον ανθρώπινο οργανισμό. Είναι υπεύθυνες για την.
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΘΗΜΑ: «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (στα πλαίσια του μαθήματος project) Α΄ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΝΕΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
ΜΑΓΔΑ ΙΑΤΡΟΥ,ΔΑΝΑΗ ΚΟΥΛΟΥΡΗ,ΠΕΝΥ ΚΥΒΕΡΗ ΤΜΗΜΑ Β’2
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Αντισταθμιστική ανάλυση
Επιχειρηματική Στρατηγική και Καινοτομία ΙΙ
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
Αθηαινίτου Ηρώ Βασιλού Κέλλυ
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
ΤΟ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΛΟΝΔΙΝΟ
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Γραμμένου Ευαγγελία.
Παυλίνα Χατζηθεοδούλου Λοϊζίδου Προϊσταμένη Τομέα Επιμόρφωσης
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Βουβός Κινηματογράφος
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
Η ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Διαδικτυακός εκφοβισμός
ΘΕΜΑ: ΚΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις στον τουρισμό Andrew Holden
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Πίνακας σταθερών των εμπειρικών τύπων Hazen-Williams και Manning για διάφορα υλικά κατασκευής των αγωγών.
Χανσ κριστιαν αντερσεν
Presenttion Title My name My position, contact information or project description.
Τα λάθη στην εκμάθηση μιας Γ2
Γάλα και γαλακτοκομικά
Λύση προβλημάτων και Δημιουργικότητα
Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί
ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ………
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ» ΤΑΞΗ Α΄ ΤΜΗΜΑ 2ο ΣΧ. ΕΤΟΣ
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
الشـــغل والطـــاقة الشغل
EU in My Region 2018 Χίος, Ανάδειξη του έργου ανάπλασης της Απλωταριάς
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΑ & ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
ΤΟΥΝΔΡΑ.
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
EU in My Region 2018 Χίος, Ανάδειξη του έργου ανάπλασης της Απλωταριάς
Σάββατο 8 Ιουνίου 2019 Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
Μέρος 2ο Διδάσκουσα: Δόμνα Μιχαήλ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 2ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Κερκύρας Ερευνητική εργασία Α΄ Τετραμήνου Σχ. έτος: 2016-2017

«Έτσι γεννήθηκε η Μουσική του Κινηματογράφου, θα έλεγε κανείς «Έτσι γεννήθηκε η Μουσική του Κινηματογράφου, θα έλεγε κανείς. Από τη σιωπή. Και η Μουσική αυτή υπήρξε στην αρχή λίγο σκοτάδι, τίτλοι, ηχητική περιγραφή του ονείρου, πράξη ζωής και θάνατος, ενέργεια, νίκη, τέλος, διέξοδος, επιστροφή στο σπίτι. Η Μουσική του Κινηματογράφου συντηρεί στη μνήμη την εικόνα, την ερμηνεύει ενώ συγχρόνως χρωματίζει επιθυμίες και μνήμες και την προσωπική μας ταύτιση με τις πτυχές ενός ονείρου 35 χιλιοστών». ΜάνοςΧατζιδάκις   2001: A Space Odyssey - Main Title: Also Sprach Zarathustra - Richard Strauss

Στις μέρες μας ο κινηματογράφος έχει αποδειχθεί ως ένα από τα δημοφιλέστερα μέσα ψυχαγωγίας και αποτελεί την 7η τέχνη δίπλα στη γλυπτική, τη ζωγραφική, το χορό, την αρχιτεκτονική, τη μουσική και τη λογοτεχνία. Η τέχνη του κινηματογράφου είχε ως αρχή πειράματα επιστημόνων τον 19ο αιώνα και η εξέλιξή του συμβάδισε με την τεχνολογική πρόοδο.

Ο κινηματογράφος αποτελεί ένα οπτικοακουστικό θέαμα με 3 βασικά χαρακτηριστικά τον λόγο την εικόνα και τον ήχο/μουσική. Η έβδομη τέχνη, έκανε τα πρώτα της βήματα δειλά αλλά σταθερά. Το κλίμα που κυριαρχούσε την εποχή της γέννησής της μπορεί να θεωρηθεί αρκετά ενθαρρυντικό, παρά τις δυσμενείς πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που επικρατούσαν

Ο κινηματογράφος από τη στιγμή που αποτελεί μορφή τέχνης, είναι και ένα κοινωνικό φαινόμενο. Η μουσική από την γέννηση του κινηματογράφου συνόδευε πάντα την ¨δράση¨.

Το ηχητικό υλικό μιας κινηματογραφικής ταινίας μπορεί να είναι μια ανθρώπινη φωνή, ένας διάλογος, ένα σχόλιο, οι φυσικοί ήχοι ή θόρυβοι που «δημιουργούν τη μουσική». Η μουσική ως «τέχνη των ήχων» είναι ένα από τα ουσιαστικότερα ηχητικά εκφραστικά μέσα του κινηματογραφιστή και συμβάλλει αποφασιστικά στην αισθητική διαμόρφωση μιας ταινίας, αν χρησιμοποιηθεί σωστά και με τον κατάλληλο, ανάλογα με την περίπτωση, τρόπο.

Η αρχή του κινηματογράφου είναι πρωτίστως η εικόνα Η αρχή του κινηματογράφου είναι πρωτίστως η εικόνα. Η μουσική όμως μέσα στο ηχητικό σώμα μιας ταινίας δεν είναι ένας ακόμα ήχος ανάμεσα σ’ όλους τους άλλους, είναι λόγω της φύσης της ένας ειδικός ήχος με ξεχωριστή λειτουργία και σημασία.

Μεταφέρει μηνύματα σχολιάζοντας ή επεξηγώντας τη δράση ή ακόμη αποκαλύπτει κρυφές πτυχές, που δεν εκφράζονται στο διάλογο. Η μουσική μετέχει στο λυρισμό. Είναι το στοιχείο εκείνο που συντελεί στην υπέρβαση της πραγματικότητας. Η κινηματογραφική εικόνα καταγράφει ρεαλιστικά, η μουσική ενισχύει λυρικά αυτή την καταγραφή

Ο κινηματογράφος απεικονίζει τοπία, πρόσωπα, καταστάσεις, η μουσική μετέχει αποσαφηνίζοντας αυτή την απεικόνιση. Η μουσική δεν αποτελεί μόνο μια απλή συνοδεία του οπτικού μέρους, αλλά να προσθέτει ένα στοιχείο που δεν περιέχεται σ' αυτό. Εκφράζει εκείνες τις εικόνες και τα συναισθήματα που αποκλειστικά με οπτικά μέσα θα ήταν αδύνατον να εκφραστούν.

Η επιδίωξη της σχέσης ανάμεσα στην εικόνα και στη μουσική καθορίζεται από το ότι η καθεμία μπορεί να δώσει, με τον δικό της τρόπο, αισθητική αξία σε ένα γεγονός. Μολονότι η εικόνα και η μουσική έχουν διαφορετικό χαρακτήρα, η απουσία σχέσεων ανάμεσά τους είναι θανάσιμο αμάρτημα για μια κινηματογραφική ταινία.

Η μουσική σε μια κινηματογραφική ταινία δεν είναι αυτοσκοπός Η μουσική σε μια κινηματογραφική ταινία δεν είναι αυτοσκοπός. Μπαίνει για να υπηρετήσει την ταινία. Η σχέση ανάμεσα στην εικόνα και στη μουσική πρέπει να διατυπώνεται διακριτικά και εύστοχα. Σε μια κινηματογραφική ταινία ο βασικός ρόλος που έχει η μουσική εντοπίζετε στο ότι: είναι απαραίτητο στοιχείο το οποίο δίνει μορφή, νόημα, ροή στην ταινία χωρίς να αποτελεί ¨διακοσμητικό¨ στοιχείο.

Ενισχύει αυτά που θέλει να πει ο σκηνοθέτης Ενισχύει αυτά που θέλει να πει ο σκηνοθέτης. Η αφαιρετικότητα της μπορεί να τονίσει το συναίσθημα του πρωταγωνιστή. Σχολιάζει ότι λένε οι εικόνες με την δική της γλώσσα. Δίνει παραπάνω βάρος σε αυτές, λέει ότι δεν μπορούν να πουν, αφηγείται. Αποτελεί έναν ¨ηθοποιό¨ που λαμβάνει μέρος στην πλοκή του έργου, είναι ένα μέρος του σεναρίου. Μεταφέρει μηνύματα. Προσφέρει μορφή και νόημα.

JURASSIC PARK   Πλήρης Τίτλος : Theme from Jurassic Park Συνθέτης : John Williams Εκτέλεση : Cincinnati Pops Orchestra Διάρκεια : 3:25 Ημερομηνία κυκλοφορίας : 25/5/1993   TITANIC   Πλήρης Τίτλος : “My Heart Will Go On” Συνθέτης : James Horner Will Jennings Εκτέλεση : Celine Dion Διάρκεια : 5:11 Ημερομηνία κυκλοφορίας : 8/12/1997  

La vita è bella SUPERMAN Πλήρης Τίτλος : La vita è bella Συνθέτης : Nicola Piovanni Διάρκεια : 2:50 Ημερομηνία κυκλοφορίας : 6/11/1998 SUPERMAN Πλήρης Τίτλος – Άλμπουμ: Theme from Superman Συνθέτης : John Williams Εκτέλεση : Η Συμφωνική Ορχήστρα του Λονδίνου Διάρκεια : 4:20 Ημερομηνία κυκλοφορίας : 10/12/1978  

Έτσι λοιπόν πιστεύουμε ότι η μουσική υπάρχει σε μια κινηματογραφική ταινία για να υπηρετήσει ένα σκοπό και οι λειτουργίες της είναι πολλές. Ο κινηματογράφος, η 7η τέχνη, η αίσθηση που νιώθουμε όλοι παρακολουθώντας μια κινηματογραφική ταινία αποτελείτε από πολλά, σημαντικά και αναντικατάστατα στοιχεία ένα εκ των οποίον είναι και η μουσική.

Αυτή είναι που με την άυλη δύναμη της και όταν χρησιμοποιείτε σωστά και με σύνεση, μας βοηθά να κρατήσουμε στην μνήμη εικόνες, εντυπώσεις, συναισθήματα, την μαγεία… του ¨σινεμά¨.

Μαθητές Ερευνητικής Ομάδας ΑΘΗΝΑΙΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ - ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΑΝΔΡΙΩΤΗ ΣΟΦΙΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ-ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΔΑΦΝΗ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ ΔΟΥΚΑ ΕΥΔΟΞΙΑ ΚΟΣΚΙΝΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΚΟΤΣΗ ΜΑΡΙΑ - ΑΝΝΑ ΛΙΝΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΥΓΙΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΑΙΑΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΡΑΤΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ - ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΤΟΥΡΑΧΑΝΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΡΟΣΩΠΑΡΗ ΗΛΙΑΝΑ ΣΥΛΑΪ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Επιμέλεια παρουσίασης ( Power Point) : ΜΠΡΑΤΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ – ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Επιμέλεια Αφίσας : Αθηναίου Βαρβάρα- Αντιγόνη Υπεύθυνος καθηγητής: Πετσάλης Κων/νος κλ. ΠΕ 16

Βιβλιογραφία Δίκτυογραφία – Πηγές:  Μουσική και κινηματογράφος. Κώστας Μυλωνάς. Ιστορία του παγκόσμιου κινηματογράφου. ΚΙΘ ΡΙΝΤΕΡ Ένας αιώνας κινηματογραφικής μουσικής. Άρθρο του συνθέτη Αλέξανδρου Μουζά στην Καθημερινή 7/11/2004. Μουσική Α΄ Λυκείου. Σχολικό Βιβλίο του ΟΕΔΒ. Μουσική Γ΄ Γυμνασίου. Σχολικό Βιβλίο του ΟΕΔΒ. Οι κορυφαίες ταινίες όλων των εποχών. Εκδόσεις Ερωδιός. ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ αυτοβιογραφία μετάφραση: Σ. Μαρκέτος. Εκδόσεις ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ  Ντοκιμαντέρ της Δημόσιας Τηλεόρασης «ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ» της σειράς "ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ" το οποίο έχει χρονολογία παραγωγής / πρώτης εκπομπής Κυριακή, 1 Ιανουαρίου 1995. Δικτυογραφία http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%AD%CF%82_%CE%A6%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B2%CE%AC%CE%BB_%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%85_%CE%9A%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CF%8E%CE%BD https://www.youtube.com/watch?v=vWF1glZWQa8

The Phantom of the Opera - Ακούστηκαν τα Soundtrack: 2001: A Space Odyssey - Main Title: Also Sprach Zarathustra - Richard Strauss Superman - John Williams Limelight - Charlie Chaplin Pirates of the Caribbean- composer Klaus Badelt and producer Hans Zimmer The Phantom of the Opera - Andrew Lloyd Webber

ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ