Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί
Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί Ομάδα μαθητών Β’ Τάξης ΓΕΛ ΖΕΦΥΡΙΟΥ Υπεύθυνες καθηγήτριες: κ. Γάγκου Ιουλία Ράγγου Χριστίνα

2 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Βιωματική μάθηση
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Βιωματική μάθηση Ανάληψη πρωτοβουλιών και καλλιέργεια της σκέψης Καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας Αυτογνωσία Διαθεματική, διεπιστημονική προσέγγιση της γνώσης Ευαισθητοποίηση σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού

3 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Αναζήτηση στοιχείων από διάφορες πηγές π.χ.(ψηφιακά αρχεία) Διαδικτυακή αναζήτηση πληροφοριών Μελέτη, επεξεργασία και ταξινόμηση υλικού Συζήτηση Συνέντευξη Μέθοδος project Έρευνα πεδίου και δράσης Σύνθεση ερωτηματολογίου και επεξεργασία του

4 Άντληση πληροφοριών και εμπειριών από ειδικούς επιστήμονες και φορείς σε θέματα Αγωγής Σταδιοδρομίας σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο Συνεργασία με το ΚΕΣΥΠ Ελευσίνας και το ΕΚΠΑ Σύνθεση δημιουργικής εργασίας

5 ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ
Διερεύνηση μεθόδων επαγγελματικού προσανατολισμού Μονογραφίες επαγγελμάτων που μας ενδιαφέρουν Έρευνα αγοράς με σκοπό τη βέλτιστη επιλογή επαγγέλματος Τι πραγματικά μας ταιριάζει

6 ΠΩΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ
Χωριστήκαμε σε ομάδες Μοιράσαμε αρμοδιότητες Καθορίσαμε σκοπούς και στόχους Συντάξαμε και επεξεργαστήκαμε ερωτηματολόγιο Συγκεντρώσαμε και μελετήσαμε υλικό Συζητήσαμε μεταξύ μας

7 Πήραμε συνεντεύξεις Ήρθαμε σε επαφή με φοιτητές ανώτερης και ανώτατης εκπαιδευτικής βαθμίδας Ενημερωθήκαμε από ειδικούς και λύσαμε απορίες μας Συνθέσαμε επαγγελματικές μονογραφίες Μάθαμε να συντάσσουμε βιογραφικό σημείωμα Παρακολουθήσαμε βίντεο και ντοκιμαντέρ σχετικά με διαφορετικά επαγγέλματα

8 Διερευνήσαμε τις προοπτικές σπουδών και εργασίας στο εξωτερικό
Συνθέσαμε την τελική εργασία επεξεργαζόμενοι το έντυπο και οπτικοακουστικό υλικό που είχαμε συλλέξει Παρουσιάσαμε στο σχολείο το πρόγραμμα μας, εκθέτοντας τις φωτογραφίες που είχαμε τραβήξει και παρουσιάζοντας βίντεο μας Αναστοχαστήκαμε

9 Mονογραφίες Επαγγελμάτων

10 Γεωλόγος Ο πτυχιούχος Γεωλόγος έχει ως κύρια δραστηριότητά του την χερσαία, παράκτια και υποθαλάσσια γεωλογική, γεωφυσική σεισμολογική ορυκτολογική, πετρογραφική, κοιτασματολογική , γεωχημική, γεωθερμική, πετρελαιογεωλογική μελέτη και έρευνα καθώς και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις λόγω της εκτέλεσης έργων στα πιο πάνω αντικείμενα, της αξιοποίησης των φυσικών πόρων, της διάθεσης στο έδαφος και το υπέδαφος στερεών και υγρών αποβλήτων και της εμφάνισης γεωλογικών καταστροφικών φαινομένων. Τμήματα Γεωλογίας λειτουργούν στα Πανεπιστήμια Θεσσαλονίκης, Αθηνών και Πάτρας. Η φοίτηση διαρκεί 8 εξάμηνα.

11 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ Σκοπός του τμήματος Οδοντιατρικής είναι να εκπαιδεύει επιστήμονες που θα ασχοληθούν με την φροντίδα των δοντιών, των ιστών που τα περιβάλλουν, ολόκληρης της στοματικής κοιλότητας και του στοματογναθικού συστήματος του ανθρώπου, εφαρμόζοντας προληπτική ή θεραπευτική αγωγή και αποκατάσταση.Τμήματα οδοντιατρικής λειτουργούν στα Πανεπιστήμια Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Η φοίτηση στα παραπάνω τμήματα διαρκεί 10 εξάμηνα.

12 Γραφίστας/Τεχνολόγος γραφικών τεχνών
Ο γραφίστας αναλαμβάνει τη δημιουργία και την επιμέλεια της παραγωγής ποικίλων εντύπων όπως κάρτες, επιστολόχαρτα, φάκελοι, εξώφυλλα και αφίσες. Στη συνέχεια, μελετά το συγκεκριμένο προϊόν ή την υπηρεσία που αφορά η παραγγελία, σχεδιάζει και συνθέτει τα προσχέδια της μακέτας, που μπορεί να είναι ασπρόμαυρα ή έγχρωμα. Συνεργάζεται με τον πελάτη του και τον τεχνολόγο εκτύπωσης, για να καθορίσει το μέγεθος, το σχήμα, τα χρώματα της μακέτας, την τεχνική και το υλικό της εκτυπωτικής εργασίας. Ακολουθεί η κατασκευή της τελικής μακέτας, οι προεκτυπωτικές εργασίες (φιλμς , διαχωρισμοί χρωμάτων, μοντάζ), η επιμέλεια της εκτύπωσης της μακέτας και ακολουθεί η παράδοση της στον πελάτη.

13 ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ Εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΕΚΠΑ για ενημέρωση από την κα Κακαρούχα Εύη, Σύμβουλο Σταδιοδρομίας και υπεύθυνη του Γραφείου Διασύνδεσης του ΕΚΠΑ ( 19/2/2015) Παρακολούθηση μαθήματος στο τμήμα πληροφορικής του ΕΚΠΑ και συνομιλία με τους φοιτητές του τμήματος Εκπαιδευτική επίσκεψη στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοπονήσσου στην πόλη του Ναυπλίου (28/4/2015) Συνεντεύξεις από φοιτητές

14 Ενημέρωση για τις σχόλες του ΕΚΠΑ και απαντήσεις στις ερωτήσεις μαθητών από την υπεύθυνη διασύνδεσης του πανεπιστήμιου. Παρακολούθηση μαθήματος πληροφορικής τρίτου έτους και ξενάγηση στο κτίριο!

15 Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Φιλοσοφικής:
Ξενάγηση στο χώρο της φιλοσοφικής:

16 Επίσκεψη στο τμήμα θεατρολογίας Ναύπλιου:

17 Ξενάγηση στο χώρο και συνομιλία με φοιτητές:

18 ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έμαθα να συνεργάζομαι (Ελένη) Μ’ άρεσε που ήμουν μέλος μιας ομάδας με κοινούς στόχους (Βασίλης) Άκουσα και ωφελήθηκα από απόψεις άλλων ανθρώπων (Παναγιώτης) Ποια πόλη, ποια χώρα; (Κώστας) Ξένες γλώσσες, πληροφορική: τα απολύτως απαραίτητα για το μέλλον μου (Αναστασία)

19 Η γνώση είναι δύναμη και δεν έχει όρια και σύνορα (Σταυρούλα)
Είναι καλό να ακούω τους ειδικούς (Γιώργος) Συνειδητοποίησα τα θέλω μου (Ιωάννα) Είμαι πραγματικά έτοιμος για το μέλλον μου; (Ανδρέας) Θα αλλάξω κοσμοθεωρία όταν γίνω φοιτήτρια; (Γεωργία) Πόσο καιρό θα με πάρει να προσαρμοστώ στις σπουδές μου και τη φοιτητική ζωή; (Κατερίνα)

20 Πρέπει να επιτρέψω στους κοντινούς μου ανθρώπους να επηρεάσουν τις επαγγελματικές μου επιλογές; (Γιάννης) I must follow my heart (Ναυσικά) Έμαθα να χειρίζομαι τις ανασφάλειες μου (Δήμητρα) Δεν θα αφήνω τα αδύνατα σημεία μου να με καταβάλλουν (Αλεξάνδρα) Πρέπει να γίνω ανοιχτόμυαλος και λιγότερο δογματικός (Μάριος) Θα τα καταφέρω αν πραγματικά το θέλω (Διονύσης)

21

22

23 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Βλάχος Κωνσταντίνος Γεωργοπούλου Αρχοντούλα Γιατρά Ελένη
Δεκουλάκος Ιωάννης Ιωάννου Ελένη Καλαντζή Αναστασία Καραστέργιος Βασίλειος Κογκίνου Ελένη Κουκίδη Δήμητρα Κρηδερά Αλεξάνδρα Λουκάνι Αρμελίσα Μαντέλος Μάριος Μεδινά Σταυρούλα Μουτοπούλου Γεωργία Μπούγια Κωνσταντίνα Ντούπης Γεώργιος Πίνη Αικατερίνη Πλατής Γεώργιος Πρεμέτης Παναγιώτης Προκόπου Ναυσικά Σωτηρόπουλος Διονύσιος Τσεκούρα Ιωάννα Τσεκούρας Ανδρέας Κορδατζάκη Γεωργία


Κατέβασμα ppt "Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google