ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΜΙΜΗΣΗΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ENIGMA

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ψηφιακές και Αναλογικές Πηγές
Advertisements

Τι είναι ο προγραμματισμός
Όταν περνούν οι …. Γερμανοί!!!
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Η μηχανH Enigma και η αποκωδικοποIηςη της απO τον Alan Turing
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Μέθοδοι Υδατοσήμανσης για την Προστασία της Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Henric Johnson1 Κεφάλαιο 3 Κρυπτογραφία δημόσιου κλειδιού και πιστοποίηση αυθεντικότητας μηνυμάτων Henric Johnson Blekinge Institute of Technology, Sweden.
Το bit και η έννοια της Κωδικοποίησης Μια αναγκαία εισαγωγή.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Ψηφιακός Κόσμος Mε τον όρο «ψηφιακό» (digital) εννοούμε ένα σύστημα που παίρνει τιμές από μια ομάδα συγκεκριμένων τιμών. Αντίθετα, όταν ένα σύστημα είναι.
Εισαγωγή στις αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Τμήμα Αρχειονομίας- Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Ασφάλεια δικτύων.
Ερευνητική Ομάδα Α’ Λυκείου Ανδριανή Αθανασοπούλου Βασίλης Γεωργόπουλος Γιάννης Ζολώτας Χρήστος Ιατρού Γιώργος Μαλλίρης Γιώργος Χατζηπαναγιώτης.
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
Μαθηματικά και Κρυπτογραφία
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ασφάλεια Δικτύων (Computer Security). Τι Εννοούμε με τον Όρο Ασφάλεια Δικτύων; Ασφάλεια  Μόνο ο αποστολέας και ο προοριζόμενος παραλήπτης μπορούν να.
Κρυμμένες Λέξεις 1ο Λύκειο Ελασσόνας Σχ. Έτος
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Σχολικό έτος: ο 2ο Τετράμηνο
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Εισαγωγή στην Κρυπτογραφία Εργαστηριακό σεμινάριο Άνοιξη 2007.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Πτυχιακή εργασία του Παναγιώτη Τσερπέ (ΑΕΜ: 3094) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Χρήστος Αναστασίου Συνεπιβλέων Καθηγητής Δρ. Βασίλειος Σάλτας ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Ενότητα 8: Μιλάμε για το θέατρο
Η Κρυπτογραφία στην ζωή μας. Η Κρυπτογραφία ασχολείται με την μελέτη της ασφαλούς επικοινωνίας. Ο κύριος στόχος της είναι να παρέχει μηχανισμούς για 2.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών Β’ τάξη Γενικού Λυκείου Γενικής παιδείας Καθηγητής: Τζουμάκα Χριστίνα.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 2: Αναδρομή στην ιστορία της τεχνολογίας Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός Web Site: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ.
ΝΣΜΧΔ ΤΜΦΓ ΦΣΨ Κ Ο Ι Τ Α Π Ι Σ Ω Σ Ο Υ Ο Κάισαρας χρησιμοποιούσε πολύ συχνα μυστικη γραφή. Χάρη στους «Βίους 12 καισάρων» του Σουνητώνιου εχουμε λεπτομερή.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2895 Κωδικός Διαφανειών: MKT110 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γενικό Τμήμα Εργαστήριο Πληροφορικής.
Κρυπτογραφία Η επιστήμη της κρυπτογραφίας αποτελεί το σύνολο των τεχνικών και των εφαρμογών μέσω των οποίων προστατεύεται η πληροφορία που ανταλλάσσεται.
S/MIME Στα πρώτα στάδια ανάπτυξης η εφαρμογή υποστήριζε αποκλειστικά τη μεταφορά κειμένου μεταξύ των χρηστών Το πρωτόκολλο MIME (Multipurpose Internet.
Πληροφορική 2 Τεχνητή νοημοσύνη 1. Τι είναι τεχνητή νοημοσύνη;  Τεχνητή νοημοσύνη (AI=Artificial Intelligence) είναι η μελέτη προγραμματισμένων συστημάτων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Προχωρημένα Θέματα Δικτύων
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Secure Sockets Layer (SSL)
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΓΕΛ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ
Επιστήμη των Υπολογιστών
Η Τεχνολογία από την αρχαία εποχή έως σήμερα
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ελληνογγαλική Σχολή Πειραιά Ο Άγιος Παύλος
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Κατηγορίες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής σελ. 12 Λέξεις Κλειδιά: Δεδομένα (Data), Πληροφορία (Information), Επεξεργασία (Processing), Υπολογιστής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΜΙΜΗΣΗΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ENIGMA ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΏΝ ΤΗΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ :2015-16 , Α ‘ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ - ΚΡΥΠΤΑΝΑΛΥΣΗ Κρυπτογράφηση : είναι ένα πεδίο μελέτης με σκοπό την ανάπτυξη τεχνικών για την απόκρυψη του περιεχομένου μηνυμάτων επικοινωνίας. Κρυπτανάλυση : η μελέτη για την επινόηση μεθόδων που εξασφαλίζουν την κατανόηση του νοήματος της κρυπτογραφημένης πληροφορίας. Βασική προϋπόθεση για την αποκρυπτογράφηση είναι να γνωρίζουμε το κλειδί , τον αλγόριθμο σύμφωνα με τον οποίο κρυπτογραφήθηκε το αρχικό μήνυμα. Δηλαδή: Yπάρxει ένας αλγόριθμος μέσω του οποίου το μήνυμα κρυπτογραφείται. Όταν το μήνυμα παραλαμβάνεται, εφαρμόζεται ο ίδιος αλγόριθμος για την αποκρυπτογράφηση. Εφαρμόζονται σήμερα σε : όλες τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες και συναλλαγές (πχ ηλεκτρονικό εμπόριο), σταθερή / κινητή τηλεφωνία κ.ο.κ, συμβάλλοντας στην ασφάλεια.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ Σπαρτιάτικη Σκυτάλη ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ Ο αλγόριθμος κρυπτογράφησης είναι ο εξής : Κάθε γράμμα αντικαθίσταται από το γράμμα που στο αλφάβητο βρίσκεται 3 θέσεις μετά : Α->Δ, Β->Ε κ.ο.κ. Αν λοιπόν ένας στρατηγός της εποχής ήθελε να στείλει το μήνυμα «ΝΙΚΗ», αντί αυτού θα έστελνε το μήνυμα «ΠΜΝΚ». Ξέροντας ο παραλήπτης τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης, αποκρυπτογραφεί το μήνυμα σε «ΝΙΚΗ».

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ULTRA Μυστική επιχείρηση η οποία είχε σκοπό την αποκρυπτογράφηση των μηνυμάτων στις ασύρματες επικοινωνίες των Ναζί. Πραγματοποιήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία, στην περιοχή Μπλέτσλεϊ Πάρκ. Το 1941 κλήθηκαν επιφανείς σκακιστές, μαθηματικοί, καθηγητές γλωσσολογίας και άλλοι ειδικοί προκειμένου να αποκρυπτογραφήσουν τους κωδικούς της μηχανής Enigma, που χρησιμοποιούνταν από τους Ναζί για την κρυπτογράφηση των μηνυμάτων τους. Επικεφαλής της ομάδας αποκρυπτογράφησης τέθηκε ο μαθηματικός Αλαν Τούρινγκ. Τα υπόλοιπα μέλη ήταν : Τζόαν Κλάρκ, Χιού Αλεξάντερ, Πίτερ Τζον Χίλτον, Τζον Κέρνκρος, Ιρβινγκ Γκουντ. Η επιχείρηση στέφθηκε με επιτυχία και ολοκληρώθηκε το 1945. . Η ομάδα της Ultra σχεδίασε τη μηχανή Bombe , συμβάλλοντας στην αποκρυπτογράφηση της Εnigma. Τα σχετικά με την επιχείρηση στοιχεία παρέμειναν μυστικά μέχρι το 1975.

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ULTRA ΣΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΚΗ ΝΙΚΗ H συμβολή της επιχείρησης στην έκβαση του πολέμου ήταν τεράστια. Σύμφωνα με τις πηγές, η επιχείρηση συνέβαλε καθοριστικά στην απόβαση στη Νορμανδία, σχετίστηκε (δυστυχώς χωρίς επιτυχία, αλλά για άλλους λόγους) με τη μάχη της Κρήτης και συνέβαλε καθοριστικά στη θετική έκβαση της Μάχης του Ατλαντικού, η οποία έκρινε σε μεγάλο βαθμό τη νίκη των συμμαχικών δυνάμεων εναντίον των γερμανικών. Ο όρος Μάχη του Ατλαντικού αναφέρεται στο σύνολο των πολεμικών επιχειρήσεων που έλαβαν χώρα στον Ατλαντικό ωκεανό κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο . Εκεί υπήρξε ένα τεράστιο πεδίο κυρίως υποβρυχιακών αγώνων ιδιαίτερης σημασίας, με επίκεντρο την τροφοδοσία της Μεγάλης Βρετανίας. Τα πλοία που μετέφεραν τα τρόφιμα καταστρέφονταν από τα γερμανικά υποβρύχια. Με τις συσκευές που επινοήθηκαν και κατασκευάστηκαν στο Μπλέτσλεϊ Παρκ, επιτεύχθηκε η αποκρυπτογράφηση των μηνυμάτων που αντάλλασσαν οι βάσεις των υποβρυχίων με τα σκάφη που βρίσκονταν σε επιχειρήσεις.

Μηχανη enigma H Enigma εφευρέθηκε στο τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου από τον Γερμανό Arthur Scherbius. Αρχικά χρησιμοποιήθηκε για εμπορικούς σκοπούς, για την προστασία εταιρικών μυστικών. Η ναζιστική Γερμανία χρησιμοποίησε μία τροποποιημένη έκδοση της Enigma στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

λειτουργια mhxanηΣ enigma Πιέζοντας ένα πλήκτρο στο πληκτρολόγιο με τα 26 γράμματα του λατινικού αλφαβήτου, το ηλεκτρικό σήμα που ξεκινούσε από το πλήκτρο περνούσε από μια σειρά ηλεκτρομηχανικών μηχανισμών και κατέληγε σε ένα τυχαίο γράμμα στον φωτεινό πίνακα . Με αυτό τον τρόπο γινόταν η κρυπτογράφηση και κατόπιν το μήνυμα αποστέλλονταν μέσω ασυρμάτου σε κώδικα Morse. Ο χειριστής που κρυπτογραφούσε το μήνυμα χρησιμοποιούσε συγκεκριμένες ρυθμίσεις στη μηχανή. Επομένως για να αποκρυπτογραφηθεί το μήνυμα, έπρεπε ο χειριστής που το λάμβανε να εφαρμόσει στη δική του Enigma τις ίδιες ρυθμίσεις. Οι ρυθμίσεις της μηχανής ήταν διαφορετικές ανά ημέρα και μοιράζονταν στους χειριστές ανά μήνα για κάθε μέρα του μήνα. Στο παράδειγμα, το γράμμα Τ κρυπτογραφείται στο G

ΑποκρυπτογραφηΣη enigma Οι Πολωνοί είχαν ήδη φτιάξει μια μηχανή αποκρυπτογράφησης, τη Bomba, η οποία μπορούσε να αποκρυπτογραφήσει κωδικούς πεζικού και αεροπορίας. H ομάδα της επιχείρησης Ultra, με επικεφαλής τον Αλαν Τούρινγκ, δημιούργησε τη βρετανική Bombe η οποία μπορούσε να αποκρυπτογραφήσει τα μηνύματα και του γερμανικού ναυτικού σε 15 λεπτά κατά μέσο όρο. Προκειμένου να καταλήξει στον αλγόριθμο της αποκρυπτογράφησης, ο Τούρινγκ και η ομάδα του βασίστηκαν σε συμπεράσματα που προέκυψαν στην πορεία της επιχείρησης, όπως : Κάποιοι χειριστές δεν άλλαζαν τις ρυθμίσεις της μηχανής τους καθημερινά, αλλά κρατούσαν τις ίδιες. Κανένα γράμμα δεν αντιστοιχούσε ποτέ μέσω της κρυπτογράφησης στον εαυτό του. Τα μηνύματα περιείχαν κάποιες συγκεκριμένες λέξεις / φράσεις (πχ. Wetter = καιρός, Heil Hitler = ζήτω ο Χίτλερ)

Το παιχνιδι τηΣ μιμηΣηΣ Ο Τούρινγκ συνέχισε την επιστημονική/ερευνητική του εργασία και μετά τον πόλεμο και μάλιστα σχεδίασε τον πρώτο ψηφιακό ηλεκτρονικό υπολογιστή με δυνατότητα προγραμματισμού του. Το 1950 πρότεινε ένα τεστ, το παιχνίδι της μίμησης , μέσω του οποίου μία μηχανή μπορεί να κριθεί ως «ευφυής». Εστω ότι έχουμε ένα άνθρωπο, μια μηχανή (Η/Υ) και έναν «ανακριτή» που θέτει σε ερωτήσεις στους δύο μέσω κειμένου. Είναι δυνατό να προγραμματιστεί ο Η/Υ κατά τέτοιο τρόπο , ώστε ο «ανακριτής» , έχοντας ως μόνη ένδειξη το πώς απαντούν στις ερωτήσεις, να μην μπορεί να διακρίνει τον άνθρωπο από τον Η/Υ? Αν ο «ανακριτής» δεν μπορεί να διακρίνει αξιόπιστα τον άνθρωπο από τη μηχανή, τότε ο Η/Υ θεωρείται ότι πέρασε το τεστ.

Τεχνητη νοημοΣυνη Ο κλάδος της πληροφορικής που ασχολείται με την υλοποίηση παρόμοιων «ευφυών» συστημάτων που έχουν χαρακτηριστικά τα οποία μιμούνται στοιχεία της ανθρώπινης συμπεριφοράς όπως Μάθηση Προσαρμοστικότητα Εξαγωγή συμπερασμάτων κ.α ονομάζεται Τεχνητή Νοημοσύνη. Εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης βρίσκουμε σε ηλεκτρονικά παιχνίδια (σκάκι, ναρκαλιευτής) , αναγνώριση φωνής, ρομποτική (σχεδιασμός και κατασκευή ρομπότ). Λόγω της επιστημονικής/ερευνητικής του συμβολής, ο Τούρινγκ θεωρείται ο πατέρας της επιστήμης της πληροφορικής και της τεχνητής νοημοσύνης.

Μπορουν οι ΜηχανεΣ να Σκεφτουν? Απόσπασμα από την ταινία «Το παιχνίδι της μίμησης» που αποτέλεσε την αφορμή γι’αυτή την εργασία img.mkv

ΟΜΑΔΑ «ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ» ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΛΙΟΠΕΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΛΑΝΔΡΑΚΗΣ ΙΑΣΟΝΑΣ ΜΑΝΑΒΗ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΤΖΑΝΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΟΜΑΔΑ «ΜΗΧΑΝΗ ENIGMA» ΠΟΥΛΑΚΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΤΖΑΦΑΪ ΙΩΑΝΝΑ ΦΑΡΜΑΚΙΩΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΧΡΥΣΙΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΟΜΑΔΑ «ΕΠ. ULTRA» ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΧΑΡΑΤΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΜΗΣ ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΘΑΝΑΣΗΣ ΟΜΑΔΑ «ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΜΙΜΗΣΗΣ» ΜΠΟΜΠΟΤΑΣ-ΛΙΑΚΑΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΙΝΧΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ