ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας Δ.Α.ΣΤΑ. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
η ενημερωτική πύλη για τις δράσεις των Κοιν. Συν. Επιχειρήσεων όλης της Ελλάδας ΔΙΚΤΥΟ – Κοιν.Σ.Επ.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
CULT-RURAL Promotion of a Cultural Area Common to European Rural Communities.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & Κοιν.Σ.Επ. Χορμόβα Γιάννα Γενική Γραμματέας Δήμου Καρπενησίου – Κοιν.Σ.Επ. «Ευρυτανική»
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΤΟ ΕΡΓΟ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ" ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Εισαγωγή Αντικείμενο Αποσαφήνιση βασικών εννοιών της ΕΚΕ Εμπλεκόμενα μέρη Σκοπός Αξιολόγηση της εφαρμογής της ΕΚΕ από την Nestle Ελλάς Μεθοδολογία Επισκόπηση.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΙΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΣΤΡΑTΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Club Méditerranée

Club Méditerranée Είναι παρών σε 40 χώρες, 148 εγκαταστάσεις με 81 καλοκαιρινά χωριά διακοπών 67 χειμωνιάτικα χωριά διακοπών με το καράβι κρουαζιέρας " Club Med 2". διανεμημένο από 1.500 πρακτορεία ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Το Προσωπικό του Club Méd 1.710.000 άτομα 70 % Ευρωπαίοι 16 % Αμερικάνοι 14 % Ασιάτες δομημένο σε 3 κατηγορίες Ευγενικοί μόνιμοι διοργανωτές (GO) : 4 000 Ευγενικοί εποχιακοί διοργανωτές (GO) : 7 300 Ευγενικοί υπάλληλοι GE : 12 400 Το Προσωπικό του Club Méd ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Όραμα Club Med Η φιλοδοξία του Club Med είναι να κερδίσει μέρη της αγοράς στο ξενοδοχειακό τουρισμό πολυτέλειας και να κατακτήσει πελάτες , από την καινοτομία και την ανανέωση της προσφοράς του. Διακοπές all inclusive, ξενοδοχειακές μονάδες στα πιο όμορφα μέρη του κόσμου όπου κάθε πελάτης (GM) θα μπορούσε να αναζωογονηθεί ερχόμενος σε επαφή με την φύση, κάνοντας σπορ, απολαμβάνοντας την ευγένεια και των επαγγελματισμό των εργαζόμενων “GO”. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Αξίες Club Med ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ > ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ, ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ... Το να είσαι πολυπολιτισμικός σημαίνει να ενθαρρύνεις τις πολιτισμικές συμβολές των συνεργατών και των πελατών σου, να μπορείς να συνυπάρχεις αρμονικά. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΕΥΓΕΝΕΙΑ > Να παίρνεις χαρά προσφέροντας χαρά... Το να είσαι ευγενικός σημαίνει να αντιλαμβάνεσαι τις ανάγκες των γύρω σου και να επινοείς τρόπους για την ικανοποίηση τους. Η ευγένεια, είναι η υπογραφή μας. Τους εργαζόμενους μας τους ονομάζουμε G.O = gentil organisateur = ευγενικός διοργανωτής G.E = gentil employe= ευγενικός υπάλληλος ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ > Το να αναλαμβάνεις την ευθύνη της ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ > Το να αναλαμβάνεις την ευθύνη της θέσης που κατέχεις... Το να είσαι υπεύθυνος είναι να εργάζεσαι με ικανότητα και συνείδηση. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ > ΝΑ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΟΤΙ ΘΕΣ, ΝΑ ΘΕΣ ΟΤΙ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ... Το να είσαι ελεύθερος, σημαίνει να είσαι αυτόνομος, να κάνεις τον άλλο αυτόνομο, για να ζει απόλυτα τις επιθυμίες του με σεβασμό στον εαυτό του, στους άλλους και στην επιχείρηση. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Το να σου αρέσει να τολμάς, το να τολμάς να δημιουργείς… ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ Το να σου αρέσει να τολμάς, το να τολμάς να δημιουργείς… Το να είσαι πρωτοπόρος είναι να έχεις όραμα και καινοτόμες ιδέες τις οποίες θα υλοποιείς για να ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες της πελατείας. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Θέσπιση Στόχων Club Med Η στρατηγική του στηρίζεται σε 5 στυλοβάτες: Μία δυνατή μάρκα, Mία άνοδο στην κλίμακα των χωριών διακοπών με προοπτική για το 2008 Ένα πάρκο χωριών διακοπών του οποίου τα 97% με τρεις και τέσσερις τρίαινες, Μια αριστοποίηση της διανομής και κυρίως μια εκμετάλλευση του δυναμικού του δικτύου ιντερνετ, Μια προσφορά υψηλής γκάμας , που εμπλουτίζεται κυρίως από το μπαρ και σνακ συμπεριλαμβανόμενα και χάρη στην επαναταξινόμηση των δωματίων. Το Club Med καινοτομεί και δημιουργεί γενναιόδωρες διακοπές α λα κάρτ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Πορεία Club Med 1950 - δημιουργία του Club Méditerranée από τον Gérard Blitz υπό την μορφή ένωσης μη προσοδοφόρου στόχου. Πρώτο χωριό διακοπών, Αλκούδια, στις Βαλεαρίδες. 1957 - μετασχηματισμός του Club Méditerranée σε ανώνυμη επιχείρηση 1963 - Gilbert Trigano γίνεται γενικός Διευθυντής και πρόεδρος. Η επιχείρηση συνεχίζει την ανάπτυξή της πρώτιστος στην ευρωπαϊκή αγορά. 1966 - Είσοδος του Club Méditerranée στο χρηματιστήριο του Παρισιού ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

1973 - πρώτη εμπορική πρόσβαση στην Ιαπωνία 1968 Πρώτο χωριό διακοπών στις γαλλικές Αντίλλες, τα «Μπουκανιέ» και προσβάσεις στην αμερικάνικη αγορά 1973 - πρώτη εμπορική πρόσβαση στην Ιαπωνία 1979 - ανάπτυξη του δυναμικού των χωριών διακοπών στην Ασία και Νότια Αμερική 1984 - συγκεντροποίηση των αμερικάνικων και των ασιατικών δραστηριοτήτων στο Club Méditerranée είσοδος των 27% του κεφαλαίου στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης 1985 - δημιουργία του χωριού διακοπών Φαρού στις Μαλδίβες και Πουκέ στην Ταϊλάνδη 1989 - δημιουργία του χωριού διακοπών Όπιο στην ενδοχώρα της Νίκαιας. 1990 - "Club Med 1" το πιο μεγάλο ιστιοφόρο του κόσμου ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

1991 - αγορά του γκρουπ Ακουάριους 1992 - καθέλκυση του «Club Med 2» και έναρξη του χωριού διακοπών στο νησί του Κολόμβου στις Μπαχάμες 1997 - μετασχηματισμός της επιχείρησης σε ανώνυμη επιχείρηση ,με διευθυντήριο και Συμβούλιο επιτήρησης. Philippe Bourguignon 1999 - απόκτηση του Τζετ Τουρ, το τέταρτο γαλλικό πρακτορείο διακοπών 2001 - απόκτηση του γυμναστηρίου κλαμπ , το οποίο θα γίνει Club Méditerranée γυμναστικής ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

2002 -Henri Giscard dEstaing Πρόεδρος του διευθυντηρίου 2003 - χωριό διακοπών στο Τρανκόσο στη Βραζιλία και του Παλμύρα στον Ατλαντικό στη Γαλλία 2004 - το Accor γίνεται ο βιομηχανικός μέτοχος αναφοράς με 28,9% του κεφαλαίου. Πρώτο χωριό διακοπών «3 στο 1» στο Μαρακές , Μαρόκο, που είναι η βιτρίνα του νέου CM πολυτελείας, φιλικό ως προς το χρήστη και πολυπολιτισμικός ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

2005 - μετασχηματισμός σε ανώνυμη εταιρεία με Διοικητικό Συμβούλιο με πρόεδρο τον Henri Giscard Estaing παίρνει την προεδρία Εγκαινίαση του χωριού διακοπών στο βουνό Πεσί Βαλαντρί στη Σαβοία Γαλλία, Πλήρης ανασυγκρότηση του χωριού διακοπών «Μπουκανιέ» στη Μαρτινική, ένα από τα πιο μυθικά χωριά της ιστορίας του Club Méditerranée. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Διαδικασία Στρατηγικής Διοίκησης Μακροχρόνιοι Στόχοι – 3 έτη Να επενδυθούν 111 εκατομμυρίων ευρώ για να δημιουργηθούν 81 "ασύγκριτα" χωριά διακοπών Να επιτευχθεί μια αλλαγή πελατείας ( GM ) Βελτίωση του νέου οικονομικού πρότυπου του Club Méd ώστε να αυξηθούν σε 70% GM που κάνουν τα 86% του αριθμού των κερδών. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Η διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων Για να συνοδευτεί η επανατοποθέτηση του Club Méd, η λειτουργία των ανθρωπίνων πόρων πρέπει να εξελιχθεί Διαχείριση των ατόμων (ανταμοιβές, κατάρτιση, κοινωνικές σχέσεις, μεταθέσεις). Ανάπτυξη των ικανοτήτων (Προβλέψεις πώς θα διαχειριστούν οι σταδιοδρομίες) Ποσοτικές και Ποιοτικές βελτιώσεις της απασχόλησης για να βελτιωθεί η παροχή υπηρεσιών στα χωριά διακοπών Προσδιορισμός των δραστηριοτήτων των υπεργολάβων σήμερα και αύριο ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Οι Εταίροι Club Méditerranée European Federation of Food, Agriculture and Tourism Trade Unions European Trade Union Institute for Research, Education and Health and Safety (ETUI-REHS), Observatoire social européen (OSE),  The National Institute for Working Life and The Swedish Trade Unions in Co-operation Bourse Européenne Emploi Formation du Tourisme Confédération Française Démocratique du Travail Union internationale des travailleurs de l'alimentation, de l'agriculture, de l'hôtellerie- restauration, du tabac et des branches connexes ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Συμπληρωματικές Δραστηριότητες Club Méditerranée Συμπληρωματικές Δραστηριότητες η θυγατρική του εταιρία Τζετ Τουρ το μεγαλύτερο γαλλικό πρακτορείο το Club Méditerranée γυμναστικής, είναι αναφορές στον τομέα του ελεύθερου χρόνου στους αστικούς χώρους ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

επιφυλάξεις+ 9 % ( + 11 % % για την Ευρώπη , -11 % για την Ασία) ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ CMSA 22 ΝΟΕΜΒΡΗ 2005, Η ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ 3 ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΟΠΩΣ "ΕΝΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, ΦΙΛΙΚΟ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ CLUB MED . ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ,ΓΙΑ ΤΟ 2006-2008 ,ΠΕΡΝΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΜΕ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ ACCOR . διοικητικό συμβούλιο 828 εκατομμύρια Ευρώ τον χειμώνα του 2006 (+ 10.5%) επιφυλάξεις+ 9 % ( + 11 % % για την Ευρώπη , -11 % για την Ασία) Πελατεία τα 70% των GM κάνουν τα 86% των κερδών των επιχειρήσεων και αντιπροσωπεύουν τα 4 μέχρι 12% τους πιο πλούσιους Γάλλους Καθαρό αποτέλεσμα1 εκατομμύριο Ευρώ Εδρα.395 εκατομμύρια Ευρώ

CLUB MED – Σήμερα & Αύριο 50 χρόνια μετά, συνεχίζει να εκπλήσσει και να πρωτοπορεί. Μοναδικά πακέτα για ξεχωριστές ανάγκες, με το βλέμμα πάντα στραμμένο στο μέλλον και με διαρκή εξέλιξη σε υπηρεσίες και προσφορές. Στόχος του Αύριο: Παιδί και Extreme Sports ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Μ.Π.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΠΟΙΟΤΗΤΑ CLUB MED Το CLUB MED προσφέρει σύγχρονο εξοπλισμό και εξαιρετικούς εκπαιδευτές για την μεγαλύτερη ποικιλία sports: Waterski,ιστιοπλοϊα windsurfing, καγιάκ, ελεύθερη κατάδυση, τέννις, γυμναστική (aerobic, step), ποδόσφαιρο, basketball, volleyball, χορός, πινγκ-πονγκ. ΠΑΙΔΙΑ: Το CLUB MED έχει δημιουργήσει για τους μικρούς του φίλους το δικό τους πρόγραμμα στα mini club, όπου περνούν χαρούμενα και δημιουργικά τις ώρες τους, κάτω από υπεύθυνη επίβλεψη.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Στα CLUB MED απολαμβάνετε καθημερινά τρία πλήρη χορταστικά γεύματα σε buffet, επιλέγοντας από την τοπική ή την διεθνή κουζίνα. CARNET BAR: Τα carnet bar είναι μπλοκ με χρωματιστά κουπόνια για να προμηθεύεστε τα ποτά σας από τα bars. Αντικαθιστούν τα χρήματα και κάθε χρώμα αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό. Υπάρχουν σε τρεις διαφορετικούς τύπους - μικρός, μεσαίος, μεγάλος - και μπορείτε να τα προμηθευτείτε στην υποδοχή. G.O: Νέοι, ταλαντούχοι, κεφάτοι, που λατρεύουν τις διακοπές με δράση και έντονους ρυθμούς, είναι πάντα στην υπηρεσία σας για να οργανώσουν με κέφι όλες τις δραστηριότητες

ΤΙΜΕΣ CLUB MED ΤΙΜΕΣ: Στα CLUB MED η διαμονή, το φαγητό (τρία γεύματα την ημέρα με κρασί ή μπύρα) και όλες σχεδόν οι αθλητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες περιλαμβάνονται στην τιμή του πακέτου σας, έτσι ώστε να ξενοιάσετε από κάθε άλλη πληρωμή. Για τις αγορές στη μπουτίκ, το μπαζάρ, τις εκδρομές, το τηλεφωνικό κέντρο, και τις εφαρμοσμένες τέχνες η πληρωμή γίνεται με μετρητά ή πιστωτικές κάρτες.

ΚΕΝΤΡΑ CLUB MED Σε αυτά τα κέντρα διακοπών καλλιεργείται η τέχνη της φροντίδας του εαυτού μας. Σας προτείνουμε προγράμματα προσαρμοσμένα σύμφωνα με όλες τις επιθυμίες σας: club med spa, θαλασσοθεραπειες μασαζ, τελετουργίες ομορφιάς, διαμονή χαλάρωσης… θα έχετε τη δυνατότητα να ανακτήσετε τη χαμένη σας ενέργεια και ευεξία.. Σ’ αυτά τα κέντρα διακοπών σας δίνεται η δυνατότητα να εξερευνήσετε τη χώρα που σας υποδέχεται με έναν εντελώς ιδιαίτερο τρόπο. Εκδρομές και εξορμήσεις με συνοδούς και ξεναγούς γεμάτους πάθος που σας προσκαλούν να εξερευνήσετε την περιοχή και να γνωρίσετε τους ντόπιους.

ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΙ-ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ

ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝΑΠΝΕΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΙΟΥ. Η ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΤΟ CLUB MED SPA ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΣΚΙΕΡ, ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ Ή ΠΑΓΟΠΕΔΙΛΑ, ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗ, ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΟΥΤΗ ΕΥΤΥΧΙΑ.

ΕΞΩΤΙΚΟΙ-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΤΑ ΥΠΕΡ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΑΝΕΜΟΥ, ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΣΚΙ ΚΑΙ WAKEBOARD ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ ΜΕ CATAMARAN AQUAFITNESS,WATER POLO,ΜΠΑΣΚΕΤ, BEACHVOLLEY,ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ,ΒΟΛΕΪ ΚΑΙ ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΕ ΒΑΡΗ CLUB MED FITNESS, ΤΕΝΙΣ

Η ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΟΠΙΩΝ, Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. Η ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΥ ΣΤΥΛ. ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΩ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΤΙΣ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ CLUB MED.