ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΔΡ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙ ΤΙΜΗ ΠΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ - Σ ΠΟΝΔΥΛΩΣΗ Τ ΟΥ Σ ΤΟΧΟΥ Αναστασία Α. Γεωργιάδου Δρ. Χημείας στο πεδίο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Ενότητα 1_1 ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Κατηγορία ΙΙΙ Διεξαγωγή Διδασκαλίας και Αξιολόγηση των Μαθητών Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Βιολογία Γυμνασίου.
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Βασικές διαδικασίες 1ου έτους εφαρμογής
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ     ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΑΣΙΚΑΣ     ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΔΡ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙ ΤΙΜΗ ΠΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Πλοήγηση στην Επιμόρφωση 2 Αναλυτική Παρουσίαση των Κατηγοριών (στα εργαστήρια Σάββατο και Κυριακή) με ασκήσεις για: 1) τη μελέτη της ρούμπρικας και τη συνοπτική απόδοσή της σε «δείκτες», 2) τη χρήση της ρούμπρικας σε μελέτες περίπτωσης 3) τη χρήση δελτίων καταγραφών και συνολικής αξιολόγησης Όργανα, Μέσα και Διαδικασίες Αξιολόγησης

Δύο Αξιακοί Πυλώνες της Αξιολόγησης 1. Εντοπισμός, υποστήριξη και ανάδειξη «της αξίας» («επαρκής» + άνω). 2. Εντοπισμός, διαμορφωτική υποστήριξη και φθίνουσα καθοδήγηση «της αδυναμίας», ώστε να εξελιχθεί σε ανώτερες βαθμίδες («επαρκής» + άνω). 3

Ο ΣΣ αξιολογεί 4/5 Κριτήρια 4 V) Επιστημονική και Επαγγελματική Ανάπτυξη (ΣΒ 1) IV) Υπαλληλική Συνέπεια και Επάρκεια (ΣΒ 1, 50) ΙΙΙ) Διεξαγωγή της Διδασκαλίας και Αξιολόγηση Μαθητών (ΣΒ 1,25) ΙΙ) Σχεδιασμός, Προγραμμα τισμός και Προετοιμασία Διδασκαλίας (ΣΒ 0,50) Ι) Εκπαιδευτικό Περιβάλλον (ΣΒ 0,75) Παιδαγωγικο –Διδακτικά ΣΒ 2,50 50%

Ο Σχολικός Σύμβουλος 5 αξιολογεί και τον Διευθυντή σχολικής μονάδας στις κατηγορίες ΙΙ «Εποπτεία, Αξιολόγηση», ΙΙΙ «Παιδαγωγικό κλίμα» και V «Επιστημονική & επαγγελματική ανάπτυξη», Παιδαγωγικής Ευθύνης αξιολογεί τον Διευθυντή στην Κατηγορία IV «Διεξαγωγή της διδασκαλίας και αξιολόγηση μαθητή» Ειδικότητας

Αποτελεί αίτημα και επιστημονικό ζητούμενο η αξιολόγηση 6 Να διευκολύνει τη συμφωνία το κοινό σκεπτικό μεταξύ αξιολογητών Να οδηγεί σε αποτέλεσμα τεκμηριωμένο πλήρες

Η Ράνια Ζ. είναι ΠΕ04, βιολόγος σε Γυμνάσιο Αττικής Στις 6/5/2014 στη Διευθ/ση πρωτοκολλήθηκε αίτημά της για αξιολόγηση Τι θα κάνει ο ΣΣ; ΠΔ 152, Άρθρο 17 «Σε περίπτωση που η εκπαιδευτική αξιολόγηση κινείται κατόπιν έγγραφης αίτησης του αξιολογούμενου προς το αξιολογητή, για προσωπικούς ή υπηρεσιακούς λόγους, ο ΣΣ οφείλει ν΄ απαντήσει εντός 15/ημέρου ορίζοντας ενδεικτική ημερομηνία πραγματοποίησης της αξιολόγησης». 7 Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού: Μελέτη Περίπτωσης

Τα 3 στάδια της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης της Ράνιας Ζ. 8 1ο1ο Προγραμματισμού και Προετοιμασίας: Ορίζεται συνάντηση, όπου η Ράνια καταθέτει Προσωπικό φάκελο. Συνεννοείται με την Σχολική Σύμβουλο πότε και σε ποιες τάξεις (Α2 και Β3) θα γίνει η παρακολούθηση. Τουλάχιστον 2 Διδ/λίες.Προσωπικό φάκελο Θα αποστείλει με μέιλ το έντυπο προετοιμασίας των διδασκαλιών (το έχει στον ΠΦ).έντυπο προετοιμασίας 2ο2ο Παρακολούθησης διδασκαλιών Η διδασκαλία είναι εξαιρετικά σύνθετη διαδικασία. Είναι αδύνατον για κάποιον να εντοπίζει τα υποκριτήρια ενώ παρακολουθεί. Καλύτερα να αποτυπώνει σκέψεις σε ένα δελτίο καταγραφών και στη συνέχεια να στοχάζεται πάνω σε αυτές και να καταλήγει σε αποτιμήσεις κοιτώντας βαθμίδες ρούμπρικας και δείκτες. ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΤΟ ΠΔ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.δελτίο καταγραφών βαθμίδες ρούμπρικας και δείκτες 3ο3ο Μετα- αξιολογικής συζήτησης και αναστοχασμού Συζήτηση και υποβολή έκθεσης αυτο-αξιολόγησης ίδιου τύπου σαν το Δελτίο Συνολικής Αξιολόγησης που θα υποβάλλει ο αξιολογητής.Δελτίο Συνολικής Αξιολόγησης Η συζήτηση πρέπει να πληροί προδιαγραφές.

Προσωπικός φάκελος – Portfolio μπορεί θεματικό ντοσιέ 9 Προγραμματισμός Διδασκαλίας Σχέδια μαθήματος Δελτία Προετοιμασίας Υλικό Δικτυογραφία Διδασκαλία Βιολογία Χημεία Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Εργασίες μαθητών Φύλλα εργασίας Πειράματα Ερευνητικές Εργασίες Ψηφιακό υλικό Επισκέψεις Τεστ Επιστημονική και Επαγγελματική Ανάπτυξη Σύμφωνα με τον Ν 3879/2010 για τη Δια βίου Μάθηση τεκμήρια για: Τυπική Μη τυπική Άτυπη

Έντυπο Προετοιμασίας της Διδασκαλίας - Προαιρετικό Προαιρετικό 10

Ενδεικτικό Δελτίο Καταγραφών 11 ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣΣΧΟΛΙΑ – ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Ι. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ αα) Διαπροσωπικές σχέσεις Οι μαθητές αστειεύονται αλλά δεν ξεπερνούν όρια. Οικειότητα. Παρακολουθούν τις διαδικασίες. Άντε μπορείτε, λέει συνέχεια. Ζεστές σχέσεις σεβασμού Η καθηγήτρια έχει ψηλές προσδοκίες προσδοκίες ββ) Παιδαγωγικό κλίμα Ισοτιμίας γγ) Οργάνωση τάξης Οι Μ. κινούνται άνετα στον χώρο. Εργασίες Μ στους τοίχους. Όχι όλα τα εποπτικά φροντισμένα. ΙΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ αα) Μαθητές ββ) Στόχοι – Περιεχόμενο...Περιεχόμενο.

Εκπαιδευτικό Περιβάλλον/Διαπροσωπικές Σχέσεις / βαθμίδα «Πολύ Καλός» (61-80) 12 ΡΟΥΜΠΡΙΚΑ (μόνο Πολύ Καλός)ΔΕΙΚΤΕΣ Πολύ καλός, εφόσον στην πορεία της σχολικής χρονιάς(παρατηρούνται τα παρακάτω ή ισοδύναμά τους): i) δημιουργεί, με λόγια και πράξεις, συνθήκες αποδοχής, στήριξης και ενθάρρυνσης για όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές, ιδίως για τους προερχόμενους από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και τους έχοντες μειωμένη αυτο– εκτίμηση. ii) εκφράζει με λόγια και με πράξεις υψηλές, αλλά ρεαλιστικές, προσδοκίες για τη μάθηση, τις διαπροσωπικές σχέσεις και τη συμπεριφορά των μαθητών. iv) αξιοποιεί στην πορεία της σχολικής χρονιάς όποιον άλλον τρόπο κρίνει παιδαγωγικά κατάλληλο. ΔΣ3.1 συνθήκες αποδοχής και ενθάρρυνσης όλων των μαθητών με ειδική μέριμνα για ΕΚΟ, μειωμένης αυτοεκτίμησης ΔΣ3.2 υψηλές αλλά ρεαλιστικές προσδοκίες μάθησης με ανάλογη στήριξη ΔΣ3.3 υψηλές αλλά ρεαλιστικές προσδοκίες συμπεριφοράς με ανάλογη στήριξη ΔΣ3.4 αξιοποίηση κοινωνικο- πολιτισμικών δεδομένων τάξης για διαμόρφωση σχέσεων και καθορισμό προσδοκιώνπροσδοκιών

Δελτίο Συνολικής Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού 13

Συνάντηση με τον αξιολογούμενο Να γίνει σε χώρο και σε χρόνο που θα επιτρέπει τη χαλαρή συζήτηση. Να έχει ως κύριο στόχο τη διαμόρφωση κλίματος ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ. Ξεκαθαρίζει τον στόχο και την οπτική της αξιολόγησης. Εξηγεί την όλη διαδικασία. Σε αντίθετη περίπτωση, όταν η γνωριμία είναι πολυετής και στενή, τότε ανακύπτει το ερώτημα της μεγάλης εγγύτητας. Πώς πιστεύετε / προτείνετε να αντιμετωπιστεί αυτή η πραγματικότητα;

Γενικά, κατά τη συζήτηση και την αξιολογική διαδικασία αξιολογητής Διακρίνεται για τον επαγγελματισμό του: δεν κρίνει όσα ακούει, διευκολύνει την ανάπτυξη ιδεών. Υποβάλλει ανοικτά ερωτήματα που πηγάζουν από το πλαίσιο συζήτησης, χωρίς ανακριτικό ύφος. Ακούει πολύ προσεκτικά και με ενδιαφέρον και εστιάζει τόσο σε γλωσσικά όσο και σε παραγλωσσικά στοιχεία.παραγλωσσικά στοιχεία. Δεν προσφέρει έτοιμες απαντήσεις και λύσεις. Λέει την άποψή του με σεβασμό και ευγένεια και προτείνει τρόπους βελτίωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης, σύμφωνα με τα δεδομένα που προέκυψαν.

Νόμος 3879/2010 για τη Δια βίου Μάθηση «Τυπική εκπαίδευση»: Η εκπαίδευση που παρέχεται στο πλαίσιο του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος, οδηγεί στην απόκτηση πιστοποιητικών αναγνωρισμένων σε εθνικό επίπεδο από τις δημόσιες αρχές και αποτελεί μέρος της διαβαθμισμένης εκπαιδευτικής κλίμακας. «Μη τυπική εκπαίδευση»: Η εκπαίδευση που παρέχεται σε οργανωμένο εκπαιδευτικό πλαίσιο εκτός του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος και μπορεί να οδηγήσει στην απόκτηση πιστοποιητικών αναγνωρισμένων σε εθνικό επίπεδο «Άτυπη μάθηση»: Οι μαθησιακές δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα εκτός οργανωμένου εκπαιδευτικού πλαισίου, σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ανθρώπου, στο πλαίσιο του ελεύθερου χρόνου ή επαγγελματικών, κοινωνικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων. Περιλαμβάνει τις κάθε είδους δραστηριότητες αυτομόρφωσης, όπως η αυτομόρφωση με έντυπο υλικό ή μέσω διαδικτύου ή με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή ή ποικίλων εκπαιδευτικών υποδομών, καθώς και τις γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες που αποκτά το άτομο από την επαγγελματική εμπειρία του.  ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΦΑΚΕΛΟ

Ράνια Ζ.:Προσωπικός Φάκελος Επαγγελματικής Ανάπτυξης 17 ΤυπικήΜη τυπικήΆτυπη Πτυχίο βιολογίας Μεταπτυχιακό ΔΙΧΗΝΕΤ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου Β2 Αγγλικά Β2 Ιταλικά Πτυχίο πιάνου κατωτέρας Υποδειγματικές διδασκαλίες σε ΣΣ Προγράμματα Π.Ε. Δια-σχολικές συνεργασίεςσυνεργασίες

language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/glossology/sh ow.html?id=257 παραγλωσσικά στοιχεία [paralinguistic features] παραγλωσσικά στοιχεία Όλα τα κωδικοποιημένα συστήματα τα οποία συνοδεύουν την εκφώνηση. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται η προσωδία (επιτονισμός, ρυθμός, παύσεις κλπ.), οι κινήσεις του προσώπου και των χεριών, η θέση και η κατεύθυνση του σώματος κλπ. Στην πραγματικότητα, ο ομιλητής επιστρατεύει για την πληρέστερη οργάνωση του λόγου του κάθε εκφραστικό μέσο που έχει στην διάθεσή του, οργανώνει τον χώρο με τα χέρια του, στρέφει το σώμα και το βλέμμα του στους συνομιλητές του, αλλάζει τον τόνο και τον ρυθμό της ομιλίας του. Μολονότι τα παραγλωσσικά στοιχεία δεν είναι σημεία με τον ίδιο τρόπο όπως οι λέξεις, δεν πρόκειται δηλαδή για αυθαίρετες συσχετίσεις μιας φυσικής ηχητικής ακολουθίας με ένα αντίστοιχο σημασιολογικό περιεχόμενο, κάθε κοινότητα συμβατικοποιεί διαφορετικά τις κινήσεις του ανθρώπινου σώματος· έτσι, μια κίνηση του κεφαλιού που σε μια γλώσσα μπορεί να σημαίνει συγκατάνευση, σε μια άλλη δηλώνει την άρνηση. επιτονισμόςλέξεις