4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Ιωάννα Παπαβασιλείου-Χαραλαμπάκη
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Σενάριο.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Σεμινάριο για τον Σχεδιασμό της Διδασκαλίας
Τα γλωσσικά μαθήματα στο Ψηφιακό Σχολείο
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Δραματική Ποίηση Σοφοκλέους Αντιγόνη
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Παρουσίαση της νέας Γραμματικής της Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κοσμάς Τουλούμης Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών με ΤΠΕ: Δημιουργώντας σενάρια Δημοτικό Ωδείο Δράμας Σύνδεσμος Φιλολόγων 13 Δεκεμβρίου Δεκεμβρίου.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Μάθημα 6: Γλώσσα και περιεχόμενο Διδάσκουσα: Βασιλάκη Ευγενία ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
Παπαδοπούλου Αθανασία
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
«Αρχαία ελληνική γραμματεία: Ομήρου Οδύσσεια»
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μοντέλα διδασκαλίας της γλώσσας Σχετίζονται με εκάστοτε θεώρηση και αντίληψη για γλώσσα και παιδαγωγικές και διδακτικές τάσεις που επικρατούν. Η διδακτική.
2η επιμορφωτική συνάντηση 27 Φεβρουαρίου 2014
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα

ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

1. Γνωστικό αντικείμενο:  Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία 2. Τάξη – Επίπεδο:  Γυμνάσιο

3. Πώς αντιλαμβάνεται το αναλυτικό πρόγραμμα το γνωστικό αντικείμενο:  Συντελεί στην σύγχρονη ευρωπαϊκή ταυτότητα  Συνδέει γλωσσικά, ιστορικά και πολιτισμικά το μακραίωνο παρελθόν με το σήμερα  Χαρίζει κριτική, ανθρωποκεντρική και δημιουργική ματιά  Β   Κ  Γ 

4. Στοχοθεσία: γενική Εποικοδομητική επαφή με τον αρχαίο ελληνικό κόσμο Σχέσεις ΝΕ και ΑΕ γλωσσάς Αναγνώριση της λογοτεχνικής αξίας των κειμένων

5. Στοχοθεσία: ειδική  ΓΕΝΙΚΑ  Επαφή με τον ΑΕ κόσμο  Έμφαση σε αξίες και ιδανικά  Σύγκριση με τον νεοελληνικό και ευρωπαϊκό κόσμο

 ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ:  Επαφή με τις αξίες του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού

 Με τη διδασκαλία των αρχαίων από μετάφραση επιδιώκεται οι μαθητές/τριες: να αντιμετωπίσουν τα κείμενα της ΑΕ γραμματείας ως λογοτεχνικά κείμενα να ασχοληθούν περαιτέρω με τα λογοτεχνικά είδη να διακρίνουν τις αξίες και τον τρόπο ζωής των ανθρώπων μέσα από την ανάλυση του αρχαίου κειμένου να μελετήσουν τον τρόπο της κριτικής προσέγγισης ενός λογοτεχνικού κειμένου

 Με τη διδασκαλία των αρχαίων από πρωτότυπο επιδιώκεται οι μαθητές/τριες: να αποκτήσουν βασικές γνώσεις (μορφολογικές, συντακτικές, λεξιλογικές) να αντιληφθούν τη σύνδεση της ΑΕ με την ΝΕ γλώσσα να κατανοήσουν τη διαχρονικότητα της ελληνικής γλώσσας να διακρίνουν λογοτεχνική αξία των κειμένων της ΑΕ γραμματείας

6. Προτεινόμενη μέθοδος διδασκαλίας ΓΕΝΙΚΑ:  προτείνεται το συνδυαστικό μοντέλο διδασκαλίας και περιεχομένου  δίνεται έμφαση στη βιωματική – συνεργατική μάθηση  συστήνεται η ομαδοσυνεργατική μέθοδος  δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην διαθεματικότητα

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ:  Για την διδακτική της αρχαίας ελληνικής γλώσσας:  συστήνεται ένας συνδυασμός μεθόδων ανάγνωσης, πρόσληψης και ερμηνείας των κλασικών κειμένων  επιδιώκεται η λειτουργική εκμάθηση της ΑΕ γλωσσάς με σκοπό οι μαθητές να αποκτήσουν συντακτικές, μορφολογικές και λεξιλογικές γνώσεις  προτείνεται η μετάβαση από το πρωτότυπο στην μετάφραση

 Η επιλογή των κειμένων γίνεται με βάση: Τη διαθεματικότητά τους την ηλικία των μαθητών στους οποίους απευθύνονται  Ο ερμηνευτικός σχολιασμός των κειμένων επιτυγχάνεται με την παράθεση ενός παράλληλου κειμένου προς σύγκριση

 Για την διδακτική της αρχαίας ελληνικής γραμματείας από μετάφραση:  προτείνεται η επικοινωνιακή – κειμενοκεντρική μέθοδος  χρησιμοποιούνται τεχνικές ομαδοσυνεργατικής μάθησης  δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη διαθεματικότητα

 τονίζεται η αναγκαιότητα της διδασκαλίας ολόκληρων έργων  τα κείμενα της ΑΕ γραμματείας αντιμετωπίζονται ως λογοτεχνικά κείμενα.

7. Προτεινόμενα μέσα διδασκαλίας διδακτικά εγχειρίδια βιβλία αρχαίων ελλήνων συγγραφέων βιβλίο της γραμματικής και του συντακτικού λεξικά εποπτικό υλικό νέες τεχνολογίες Ψηφιακό υλικό

8. Αξιολόγηση Περιεχόμενο Αξιολόγησης:  Ο νέος τρόπος αξιολόγησης περιλαμβάνει διαφορετικά επίπεδα απαιτήσεων ανάλογα με την εκάστοτε τάξη και τους μαθητές.  Προκύπτει από τους γενικούς και ειδικότερους στόχους του μαθήματος που θέτει ο εκπαιδευτικός.

Μέθοδοι Αξιολόγησης:  Αρχική ή διαγνωστική αξιολόγηση  Διαμορφωτική Αξιολόγηση  Τελική ή αθροιστική αξιολόγηση

Η αξιολόγηση προκύπτει από: Τον φάκελο του κάθε μαθητή (portfolio) Tην αυτοαξιολόγηση Την ετεροαξιολόγηση Τις ομαδικές δραστηριότητες

ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ