Πρόταση πωλήσεων 2008 της Adventure Works Κατερίνα Μαρκάκη Αντιπρόεδρος Παγκόσμιες πωλήσεις 24 Μαρτίου 2008 Θέση λογότυπου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Αποφάσεις Τιμολόγησης
•Ίδρυση Έδρα Θεσσαλονίκη •Αντικείμενο η αξιοποίηση της χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορικής •Εφαρμογές για όλους τους κλάδους της οικονομίας •Σύστημα.
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Έννοια του Κόστους & οι Διακρίσεις του
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Επιχειρηματικο σχεδιο
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ν.Μ. 32_Απλοί λόγοι απόδοσης 1 Απλοί λόγοι απόδοσης Μέθοδος του μέσου ποσοστού αποδόσεως αποδόσεως (average rate of return)
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Επωνυμία εταιρείας Μια επισκόπηση της οικονομικής απόδοσης
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Επιχειρηματικό σχέδιο
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόταση πωλήσεων 2008 της Adventure Works Κατερίνα Μαρκάκη Αντιπρόεδρος Παγκόσμιες πωλήσεις 24 Μαρτίου 2008 Θέση λογότυπου

Η έννοια Η ευκαιρία Πιθανά αποτελέσματα Έγκαιρη απογραφή προϊόντων λιανικής πώλησης Μειωμένα γενικά έξοδα Αυξημένη ικανοποίηση καταναλωτή [Κείμενο] Συνοπτική ενημέρωση στελεχών Θέση λογότυπου

 Επισκόπηση τρέχοντων προϊόντων και κερδών  Έρευνα πωλήσεων 2007  Προτεινόμενα νέα προϊόντα  Κόστος απόδοσης και προβλέψεις επενδύσεων  Όροι και προϋποθέσεις  Στρατηγική και προγραμματισμός  Ανάγκες πωλήσεων και μάρκετινγκ  Ερωτήσεις και Απαντήσεις Τι θα καλύψουμε σήμερα Θέση λογότυπου

Κάμπινγκ Τσάντες χειρός Σακίδια ημέρας Οικογενειακές σκηνές κάμπινγκ Φουσκωτά στρώματα ύπνου Σακίδια πλάτης Σκεύη μαγειρικής Αεροστεγή δοχεία φαγητού Ορειβασία Ζώνες πρόσδεσης Παπούτσια ορειβασίας Κράνη Προστατευτικά γάντια Σακίδια με λουριά Κρίκοι πρόσδεσης Γκέτες Τα τρέχοντα προϊόντα μας Θέση λογότυπου

Έσοδα Κόστος αγαθών Μεικτό κέρδος Συνολικά έξοδα Κέρδος προ φόρων Κέρδος προ φόρων ως ποσοστό εσόδων 64.6%59.6%60.2% Κέρδη προηγούμενου έτους (σε εκατομμύρια) Θέση λογότυπου

 Πελάτες › Το 2008 προβλέπεται ότι θα προσελκυθούν νέοι πελάτες › 27% των νέων πελατών εξακολούθησαν να είναι πελάτες  Συναλλαγές › Μέσος όρος συναλλαγή πωλήσεων = $52,17 › Εκτός ενός αγαθού προς πώληση, το 75% των πελατών αγόρασαν τουλάχιστον ένα αγαθό που δεν ήταν προς πώληση Έρευνα πωλήσεων 2008 Θέση λογότυπου

 Εξοπλισμός επιβίωσης  Αθλητική ένδυση  Ένδυση για την ύπαιθρο  Ποδήλατα για την ύπαιθρο  Εξοπλισμός ψαρέματος  Κανό και ατομικές βάρκες κωπηλασίας Προτεινόμενα νέα προϊόντα Θέση λογότυπου

Κόστος απόδοσης σε προβλέψεις επενδύσεων Θέση λογότυπου

Όροι και προϋποθέσεις #1 Όροι και προϋποθέσεις #2 Όροι και προϋποθέσεις #3 Όροι και προϋποθέσεις #4 Όροι και προϋποθέσεις #5 Όροι και προϋποθέσεις Θέση λογότυπου

 Στρατηγική › Τακτική #1 › Τακτική #2 › Τακτική #3 Στρατηγική Θέση λογότυπου

Υιοθέτηση σχεδίου 3Q08 Υλοποίηση 4Q08 Αξιολόγηση 3Q09 Προσαρμογή 4Q09 Χρονοδιάγραμμα Θέση λογότυπου

 Ταχύτερη επίτευξη πωλήσεων  Τρέχουσες σύνθετες ιδέες γρήγορα και με σαφήνεια  Αξιοποίηση πληροφοριών βάσεων δεδομένων (πωλήσεις, τοποθεσίες πελατών, κ.λπ.) Ανάγκες πωλήσεων και μάρκετινγκ Θέση λογότυπου

 Ανάγκη και λύση #1  Ανάγκη και λύση #2  Ανάγκη και λύση #3  Ανάγκη και λύση #4  Ανάγκη και λύση #5 Ταχύτερη επίτευξη πωλήσεων Θέση λογότυπου

 Ανάγκη και λύση #1  Ανάγκη και λύση #2  Ανάγκη και λύση #3  Ανάγκη και λύση #4  Ανάγκη και λύση #5 Τρέχουσες σύνθετες ιδέες γρήγορα και με σαφήνεια Θέση λογότυπου

 Ανάγκη και λύση #1  Ανάγκη και λύση #2  Ανάγκη και λύση #3  Ανάγκη και λύση #4  Ανάγκη και λύση #5 Αξιοποίηση πληροφοριών βάσεων δεδομένων Θέση λογότυπου

Ερωτήσεις και Απαντήσεις Θέση λογότυπου