ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης / Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Σχεδιασμός α ΕΠΕ μαθητή με δυσλεξία Αλεξανδρούπολη 7 Ιουλίου 2010.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Δρ. Τζάμου Αικατερίνη Φιλόλογος Πειραματικού Λυκείου Βαρβακείου Σχολής
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ DEA ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΘ ΔΡ. ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ.
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Στοιχεία διδακτικής Φυσικών Επιστημών
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Προσέγγιση του πεζού κειμένου - Διδακτικές επιλογές Τα ίδια κείμενα, εξεταζόμενα σε σχέση με τις αξίες που παρουσιάζονται σ’ αυτά, κατατάσσονται σε κείμενα.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας.
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ / ΜΥΤΙΛΗΝΗ / Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Τμήμα Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολογίας Ακαδημαϊκό έτος:
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Τρόποι διαφοροποίησης της διδασκαλίας σε τάξεις πολλών ταχυτήτων
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
για να σχηματίσω τη λέξη
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης / Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.

Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ E - mail : gzee otenet. gr gzee otenet. gr

Δ Ι Δ Α Κ Τ Ι Κ Ε Σ Σ Τ Ρ Α Τ Η Γ Ι Κ Ε Σ

Κ Α Ν Ω Τ Ο Υ Σ Μ Α Θ Η Τ Ε Σ Ν Α Σ Υ Γ Κ Ρ Α Τ Η Σ Ο Υ Ν Γ Ν Ω Σ Ε Ι Σ 1 η διδακτική στρατηγική

Π Ρ Ο Κ Α Τ Α Β Ο Λ Ι Κ Ο Σ Ο Ρ Γ Α Ν Ω Τ Η Σ Προσαρμοσμένη αφήγηση Υπογραμμίσεις και σημειώσεις στηρίγματα Επαλήθευση της συγκράτησης

ΒΑΣΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ Προκαταβολικός οργανωτής: γράφουμε στον πίνακα τα βασικά σημεία του μαθήματος. Προσαρμοσμένη αφήγηση: αφηγούμαστε με ρυθμό και ομιλία προσαρμοσμένη στο επίπεδο των μαθητών, περιορίζοντας την αφήγησή μας στα βασικά σημεία. Οι μαθητές υπογραμμίζουν φράσεις και λέξεις που περιέχουν τα κύρια σημεία. Επαλήθευση συγκράτησης: με συζήτηση ανιχνεύουμε τις γνώσεις που συγκράτησαν οι μαθητές.

Στη στρατηγική κάνω τους μαθητές να συγκρατήσουν γνώσεις, λείπει η ανατροφοδότηση…

Κ Α Ν Ω Τ Ο Υ Σ Μ Α Θ Η Τ Ε Σ Ν Α Α Π Ο Κ Τ Η Σ Ο Υ Ν Δ Ε Ξ Ι Ο Τ Η Τ Ε Σ 2 η διδακτική στρατηγική

ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ: Τι θα μάθουμε; Πως θα το μάθουμε; Γιατί θα το μάθουμε; Πώς θα ξέρουμε ότι το μάθαμε; Επίδειξη με επεξηγήσεις Ανατροφοδότηση της διαδικασίας Εξάσκηση

Κ Α Ν Ω Τ Ο Υ Σ Μ Α Θ Η Τ Ε Σ Ν Α Ε Π Α Ν Α Κ Α Λ Υ Ψ Ο Υ Ν Κ Α Ν Ω Τ Ο Υ Σ Μ Α Θ Η Τ Ε Σ Ν Α Ε Π Α Ν Α Κ Α Λ Υ Ψ Ο Υ Ν 3η διδακτική στρατηγική

ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ Υποβολή μιας σειράς ήπια ταξινομημένων ερωτήσεων Χωρισμός των ερωτήσεων Τμηματικές συνθέσεις και τελική σύνθεση

Κ Α Ν Ω Τ Ο Υ Σ Μ Α Θ Η Τ Ε Σ Ν Α Δ Ι Ε Ρ Ε Υ Ν Η Σ Ο Υ Ν 4η διδακτική στρατηγική

ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΤΟΣ Επιλογή των πιθανών εκδοχών ή διατύπωση υποθέσεων Έλεγχος και λογική εξέταση για επιβεβαίωση ή απόρριψη Διατύπωση γενικεύσεων

Κ Α Ν Ω Τ Ο Υ Σ Μ Α Θ Η Τ Ε Σ Ν Α Κ Α Τ Α Ν Ο Η Σ Ο Υ Ν 5η διδακτική στρατηγική

Τί επιδιώκει η συγκεκριμένη στρατηγική; Να υποβοηθήσει τους μαθητές να βρουν λογικές σχέσεις: Ομοιότητας - διαφοράς. Αντίθεσης – σύνθεσης. Αιτίας – αποτελέσματος. Όλου – μέρους. Ισότητας – ανισότητας, κ.λπ.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΩΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Παρουσίαση των διδακτικών ντοκουμέντων Ανακάλυψη των μηνυμάτων και της σημασίας τους Επαλήθευση της κατανόησής τους

Κ Α Ν Ω Τ Ο Υ Σ Μ Α Θ Η Τ Ε Σ Ν Α Δ Η Μ Ι Ο Υ Ρ Γ Η Σ Ο Υ Ν 6η διδακτική στρατηγική

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΟργάνωσηΚοινωνικογνωστική σύγκρουσηΑναδιοργάνωση Αξιολόγηση της παραγόμενης νέας γνώσης

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ  Εισάγουμε μια θεματική για έρευνα.  Αυτή μπορεί να είναι:  Μια αντίφαση.  Μια μαρτυρία.  Απόψεις που συγκρούονται.  Πληροφορίες που θέτουν ερωτήματα.

Οργάνωση… Με δική μας υποβοήθηση οι μαθητές εκτελούν ένα σύνολο από νοητικές πράξεις. Διακρίνουν εμφανή γνωρίσματα των πληροφοριών. Ομαδοποιούν πληροφορίες. Προσδιορίζουν λύσεις. Αναφέρουν παραδείγματα.

Κοινωνικογνωστική σύγκρουση… Παρεμβαίνουμε και επιλύουμε εσφαλμένες αντιπαραβολές ή ενέργειες που οδηγούν σε αδυναμία συνεργασίας και σε επαύξηση λανθασμένων αποτελεσμάτων. Υποστηρίζουμε ιδέες και αξίες που βρίσκονται σε γόνιμη αντίθεση. Ανιχνεύουμε όχι μόνο τα λάθη, αλλά και τη λειτουργική τους αιτιολογία που τα προκάλεσαν.

Αναδιοργάνωση… Επαναφέρουμε την κατάσταση του προβληματισμού και υποβοηθούμε του μαθητές να μελετήσουν πιθανές λύσεις, κάνοντας αλληλοσυσχετίσεις. Με τον τρόπο αυτό δίνουμε στους μαθητές την ευκαιρία να γνωρίσουν «που αλλού» ή με «όμοιο ή παρόμοιο τρόπο» μπορούν να βρουν τη νέα γνώση.

Αξιολόγηση της παραγόμενης νέας γνώσης… Αξιολογούμε την παραγωγή της νέας γνώσης με βάση τα παρακάτω κριτήρια: Ποικιλία απόψεων. Συνθετότητα. Πρωτοτυπία.

Κ Α Ν Ω Τ Ο Υ Σ Μ Α Θ Η Τ Ε Σ Ν Α Μ Α Θ Ο Υ Ν Π Ω Σ Ν Α Μ Α Θ Α Ι Ν Ο Υ Ν 7η διδακτική στρατηγική

ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ Επανάληψη προφορική ή αναγνωστική Για μαθητές που άλλοτε λειτουργούν ως ακροατές κι άλλοτε ως αναγνώστες Συγκρότηση απαντήσεων Σχολιασμός απαντήσεων Περίληψη

Κ Α Ν Ω Τ Ο Υ Σ Μ Α Θ Η Τ Ε Σ Ν Α Ε Κ Μ Ε Τ Α Λ Ε Υ Τ Ο Υ Ν Π Ρ Ο Η Γ Ο Υ Μ Ε Ν Ε Σ Γ Ν Ω Σ Ε Ι Σ 8η διδακτική στρατηγική

Κατάσταση προβληματισμού Προσδιορισμός του προβλήματος Ανίχνευση προηγούμενων γνώσεων Κοινωνικογνωστική σύγκρουση Αναδιοργάνωση

Κ Α Ν Ω Τ Ο Υ Σ Μ Α Θ Η Τ Ε Σ Ν Α Π Α Ρ Α Τ Η Ρ Η ΣΟ Υ Ν Κ Α Ι Ν Α Ε Κ Φ Ρ Α Σ Τ Ο Υ Ν 9η διδακτική στρατηγική

Π Ρ Ο Σ Α Ν Α Τ Ο Λ Ι Σ Μ Ο Σ Τ Η Σ Σ Κ Ε Ψ Η Σ  Συνολική παρατήρηση  Τμηματική παρατήρηση Αντιπαραβολή με το πρότυποΟλική σύνθεση

Κ Α Ν Ω Τ Ο Υ Σ Μ Α Θ Η Τ Ε Σ Ν Α Μ Α Θ Ο Υ Ν Ν Α Δ Ο Υ Λ Ε Υ Ο Υ Ν Ο Μ Α Δ Ι Κ Α 10η διδακτική στρατηγική

ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Δημιουργία ομάδωνΠρογραμματισμόςΟμαδική εργασίαΠαρουσίαση και αξιολόγηση ομαδικής εργασίας Σύνθεση ομαδικών εργασίων

Οι παραπάνω διδακτικές στρατηγικές βασίστηκαν στο: ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΛΒΑΡΑΣ, (1996), Διδακτικοί στόχοι, Αθήνα: Γεννάδειος Σχολή, σσ