Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Προσωπικές δεξιότητες
Πήδουλας Γεώργιος M. sc Γυμναστής φυσικής κατάστασης ποδοσφαίρου
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Πετοσφαίριση Ι Ενότητα 13η: Οι Ψυχολογικές Τεχνικές στο Βόλεϊ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Βασικός στόχος κάθε προπονητή είναι: Να μπορεί η ομάδα του να παρουσιάζει και να διατηρεί χωρίς διακυμάνσεις μια ιδανική αγωνιστική.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Συνέντευξη με νήπια.
Σύστημα Αξιολόγησης Προπονητικής Συμπεριφοράς # CBAS #
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Αξιολόγηση στο νηπιαγωγείο
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ
Το σώμα ως μια μηχανή.
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
Για τις παρεμβάσεις σας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011

Το πρόγραμμα για σήμερα Επανάληψη των μηνυμάτων της πρώτης ημέρας Δημιουργώντας ένα ενδυναμωμένο κλίμα προπόνησης «EMPOWERING COACHING CLIMATE» στο ποδόσφαιρο Τα σεμινάρια των προπονητών αλάνας, περίγραμμα του περιεχομένου και οργάνωση Περίληψη, Q & A

Τι γνωρίζουμε ως σήμερα… ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ Το κλίμα που δημιουργείται από τους προπονητές

Τι γνωρίζουμε μέχρι σήμερα… ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ Το κλίμα που δημιουργείται από τον προπονητή Παρακίνηση παικτών

Απολαμβάνει το ποδόσφαιρο; Αισθάνεται καλά με τον εαυτό του/της όταν παίζει ποδόσφαιρο; Παίζοντας ποδόσφαιρο βελτιώνει την ποιότητα ζωής του/της; Μεγιστοποιεί τις δεξιότητές του/της για μακροχρόνια χρήση ; Ο/Η παίκτης/ τρια θα ήθελε να συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο; ΠΟΣΟΤΗΤΑ Πόση Παρακίνηση; ΠΟΙΟΤΗΤΑ Γιατί είναι παρακινημένος ένας παίκτης; Εκτελεί καλά ; Φαίνεται να τα καταφέρνει;

Απόδοση Ποιότητα ζωής Συμμετοχή Ευχαρίστηση Κλίμα που δημιουργείται από τον προπονητή Παρακίνηση Παίκτη Αυτονομία Σχέσεις - Ικανότητα (ΑΣΙ) ΑΣΙ

Πολλά κομμάτια της πίτας! Ένα Ενδυναμωμένο Κλίμα Προπόνησης «EMPOWERING COACHING TM Climate» Κ Λ Ι Μ Α

Εσωτερική Εστίαση Δουλειά (προσανατολισμός) Εκλαμβάνοντας τη θέση των άλλων Συνεργατική Συνεισφορά Μάθηση (έμφαση) Αυτονομία ως Ηγέτης Αξιολόγηση με Αυτό-αναφορά ΕΔΕΣΜΑΑ

Σ Συνεργατική Συνεισφορά Εργαστείτε μαζί για να βελτιωθείτε μαζί Όλοι έχουν να παίξουν ένα ρόλο στην ομάδα

" Σε αυτή την άσκηση, πρέπει να τον εμψυχώ- σουμε ώστε μπορέσουμε να βοηθήσουμε τον συμπαίκτη μας να πάει καλύτερα" “ Τι νομίζεις ότι κάναμε καλά δουλεύοντας ως ομάδα στο πρώτο ημίχρονο;” Εκτελέστε ασκήσεις που ενισχύουν την μάθηση σε ζευγάρια και την ομαδική εργασία Διασφαλίστε ότι κάθε παίκτης/τρια κατανοεί το σημαντικό ρόλο του/της την ημέρα του αγώνα (συμπεριλαμβανομένου των αναπληρωματικών!) Σ Συνεργατική Συνεισφορά Τι μπορούμε να κάνουμε… Τι μπορούμε να πούμε…

Μ Έμφαση στην Μάθηση Δίνουμε έμφαση συνεχώς στη Μάθηση και τη Βελτίωση… είτε σε επιτυχία είτε σε αποτυχία Τι πήγε καλά, τι θα μπορούσε να πάει καλύτερα και πώς;

«Ποια είναι τα τρία πράγματα που έμαθες σήμερα στην προπόνηση;» Μετά τον αγώνα- “Ποια ήταν τα καλά σημεία σήμερα και πώς μπορούμε να βελτιωθούμε στο επόμενο παιχνίδι;” Σχεδιάστε ασκήσεις που ενθαρρύνουν την ατομική και ομαδική μάθηση Στο ν αγώνα, ενθαρρύνετε τους παίκτες να δοκιμάσουν τις νέες δεξιότητες που έμαθαν στην προπόνηση Μ Έμφαση στη Μάθηση Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε… Τι θα μπορούσαμε να πούμε…

Ε Εσωτερική Εστίαση Δραστηριότητες και οδηγίες που προωθούν την εσωτερική ευχαρίστηση και ενδυνάμωση των παικτών Οι προπονητές υποστηρίζουν τα αισθήματα των παικτών τους σαν αυτοί να συμμετέχουν επειδή το θέλουν και όχι επειδή πρέπει ή κυρίως για εξωτερικές αμοιβές Η έμφαση δίνεται σε ό, τι είναι κάτω από τον προσωπικό έλεγχο του παίκτη

Ανεξάρτητα από το σκορ του αγώνα, ρωτήστε τους παίκτες: «Το διασκεδάσετε σήμερα; Τι καινούργιο μάθατε; Τι σας άρεσε;" Ενθαρρύνουμε τους παίκτες να σκεφτούν τα εσωτερικά οφέλη από την συμμετοχή τους στο ποδόσφαιρο (διασκέδαση, βελτίωση, να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους, συνεργάζονται με τους συμπαίκτες τους) Ε Εσωτερική Εστίαση Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε… Τι θα μπορούσαμε να πούμε…

Δ Προσανατολισμός στη Δουλειά Όλοι οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να αισθανθούν επιτυχημένοι, αν υποστηρίζουμε τους παίκτες να κάνουν το καλύτερό τους, αντί να πρέπει να είναι οι καλύτεροι.

«Θα εστιάσουμε στ η βελτ ίωση της ψυχραιμία μας σε μια πρόσκρουση στη ν προπόνηση;» «Στον αγώνα, ας προσπαθήσουμε να αυξήσουμε την κατοχή της μπάλας σαν ομάδα»  Εργαστείτε με τους παίκτες (να επιδιώκετε τη συμβολή και τη συμφωνία τους) για να καθορίσετε συγκεκριμένους ατομικούς και ομαδικούς στόχους αναφοράς για την προπόνηση και τους αγώνες  Ενθαρρύνουμε τους παίκτες να θέσουν περισσότερους στόχους διαδικασίας και απόδοσης Δ Προσανατολισμός στη Δουλειά Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε… Τι θα μπορούσαμε να πούμε…

A Ηγεσία με Αυτονομία  Στους παίκτες δίνονται ουσιαστικές επιλογές  Οι προπονητές παρέχουν ουσιαστικ ή αιτιολογία (τους λόγους ) για τις απαιτήσεις τους  Οι παίκτες ενθαρρύνονται να παίρνουν αποφάσεις και να έχουν συμβολή

Για να τ ον σεβαστούν, ο ηγέτης πρέπει να είναι σεβαστ ό ς Εντάξει ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ … Άσε με να σου δείξω ποιος κάνει κουμάντο σε αυτή την ομάδα!!!

«Την Κυριακή αποφασίσαμε να εργαστούμε με ομάδες ασκήσεων. Θα αρχίσουμε με ελεύθερα σουτ ή με εκτέλεση corner;» «Πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι κάθε παίκτης μπορεί να μοιραστεί τις απόψεις του στο ημίχρονο;» Βάλτε τους παίκτες να εμπλακούν στην επιλογή των δραστηριοτήτων προπόνησης. Προσφέρετε πραγματική επιλογή για τις ασκήσεις ανάμεσα σε ένα αριθμό ελκυστικών εναλλακτικών λύσεων Ενθαρρύνετε τους παίκτες να συζητήσουν και να αποφασίσουν πάνω σε θέματα τακτικής και κανόνων της ομάδας A Ηγεσία με Αυτονομία Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε… Τι θα μπορούσαμε να πούμε…

Ε Εκλαμβάνοντας τη θέση των άλλων  Ο προπονητής αναγνωρίζει τα αισθήματα των παικτών και τις απόψεις τους... και τους ενθαρρύνει να δουν τις απόψει ς των συμπαικτών τους» επίσης  Ο προπονητής αναγνωρίζει ότι οι παίκτες είναι παιδιά που παίζουν σε επίπεδο ακαδημιών, δεν είναι «μίνι- ενήλικες επαγγελματίες»!  Η αξία των παικτών δεν ταυτίζεται με ό, τι κάνουν στο γήπεδο

Κάντε ερωτήσεις σχετικά με τα ενδιαφέροντα και τις ζωές των παικτών εκτός του ποδοσφαίρου. Πριν από την επικοινωνία με τους παίκτες στην προπόνηση και τους αγώνες, σκεφτείτε την κατάσταση / το έργο που έχουν να κάνουν από την δικιά τους πλευρά. Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε… Ε Εκλαμβάνοντας τη θέση των άλλων Τι θα μπορούσαμε να πούμε… « Πώς πιστεύετε ότι αισθάνονται οι συμπαίκτες σας όταν κάνουν λάθος σε ένα παιχνίδι» «Ξέρω ότι μπορεί να είναι δύσκολο όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν όπως έχουν προγραμματιστεί στο ποδόσφαιρο. Τι θα μπορούσα να πω ή να κάνω για να βοηθήσω εσένα/ την ομάδα να αισθανθεί μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε αυτές τις στιγμές;»

Α Αξιολόγηση με Αυτό-αναφορά  Η αξιολόγηση του προπονητή είναι συνδεδεμένη με τον στόχο «κάνε το καλύτερό σου»  Οι προπονητές ενθαρρύνουν και λαμβάνουν υπόψη την αυτό-αξιολόγηση των παικτών για τη δική τους απόδοση

«Όταν σκέφτεστε πάλι όλη τη διάρκεια της χρονιάς, σε ποιούς τομείς του παιχνιδιού θεωρείτε ότι έχετε βελτιωθεί» «Ποια ήταν τα δυνατά μας σημεία στον αγώνα; Τι προσπαθούσατε να επιτύχετε σήμερα; Τι θα μπορούσαμε να κάναμε διαφορετικό; »  Αναζητήστε ευκαιρίες για την παροχή, αυτό-αναφερόμενης ανατροφοδότησης για κάθε παίκτη χωριστά  Ενθαρρύνουμε τους παίκτες να αυτό-αξιολογούνται, με έμφαση στο στόχο «κάνε το καλύτερό σου" κατά τη διάρκεια της προπόνησης και των αγώνων Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε… Τι θα μπορούσαμε να πούμε… Α Αξιολόγηση με αυτό-αναφορά

Δημιουργώντας ένα Κλίμα Ενδυναμωμένης Προπόνησης Empowering Coaching TM Πώς θα μπορούσαν οι διαστάσεις του ΚΛΙΜΑΤΟΣ να εφαρμόζονται ώστε να στηρίξουν τα AΣΙ (Αυτονομία, Σχέσεις, Ικανότητα) των παικτών … σε καταστάσεις προπόνησης και αγώνα;

ΕΜΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΜΕΝΟ ΚΛΙΜΑ;