Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Η ΑΞΙΟΛΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αξιολόγηση εργαζομένων
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Αξιολόγηση εργαζομένων
Δρ. Αναστασία Αθανασούλα – Ρέππα
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
Φάσεις της Διοίκησης Αμοιβών
Πολυτεχνείο Κρήτης, Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης1 Τι αξιολογούμε; Την εργασία του προσωπικού λαμβάνοντας υπόψη το περιβάλλον (context) στα πλαίσια.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Στόχοι και επιδιώξεις της εκπαίδευσης ενηλίκων(L6)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη και ερευνητική διαδικασία
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Σκάλκος Δημήτρης Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων & Διατροφής Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Στρατηγικές Καθορισμού των Αναγκών του Οργανισμού σε ΑΔ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΔΙΑΛΕΞΗ 12η Αξιολόγηση απόδοσης Στόχοι Πρότυπα απόδοσης
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
Σχεδιασμός – Προγραμματισμός
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Οι Λειτουργίες του HRM Ερατώ Παρασχάκη
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής

Ορισμός Αξιολόγησης Απόδοσης Εργασίας Πρόκειται για τη διαδικασία εκτίμησης – μέτρησης της συνολικής απόδοσης του εργαζομένου (σε ετήσια βάση) στα πλαίσια της επιτέλεσης των καθημερινών έργων – υποχρεώσεων του η ευθύνη των οποίων του έχει ανατεθεί και την οποία έχει συνειδητά αναλάβει

Βασικά Στοιχεία Αποτελεσματικής Αξιολόγησης Προσδιορισμός των στρατηγικών επιχειρηματικών στόχων του οργανισμού Προσδιορισμός στις ιδιαιτερότητες του οργανισμού Στόχοι της θέσης εργασίας στα πλαίσια του οργανισμού και των στόχων του, της διεύθυνσης και των ευθυνών που έχει αναλάβει και της ομάδας με τις υποχρεώσεις της

Καθορισμός των κριτηρίων αξιολόγησης με σαφήνεια και αντικειμενικότητα και εστίαση στην βελτίωση της απόδοσης Ανατροφοδότηση – επαναπληροφόρηση εργαζομένων Αποδοχή του συστήματος αξιολόγησης από τους εργαζομένους - αξιλογούμενους

Ρόλος της Αξιολόγησης της Απόδοσης Εργασίας Να προωθεί την ανάπτυξη των εργαζομένων Να προσδιορίζει και να προγραμματίζει την καριέρα των εργαζομένων Να παρακινεί και να ενδυναμώνει τον εργαζόμενο Να διαμορφώνει κλίμα εργασιακής δικαιοσύνης

Να διαμορφώνει αντικειμενικές και αξιοκρατικές διαδικασίες ανταμοιβών Να καθορίζει και να βοηθά στο σχεδιασμό των εκπαιδευτικών αναγκών Να βελτιώνει το επίπεδο της προσέλκυσης και της επιλογής των εργαζομένων Να βοηθά στην αντικειμενική αξιολόγηση της ενδοεπιχειρησιακής πραγματικότητας

Αποτελεσματική ή μη Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Εστίαση του αξιολογητή στην κριτική και όχι στα πλαίσια ανάπτυξης του αξιολογούμενου Εστίαση του αξιολογητή στη διάσταση των λαθών και των παραλείψεων και όχι στη βελτίωση του αξιολογούμενου Εστίαση του αξιολογητή σε μια μηχανιστική διάσταση των αμοιβών – τιμωριών και όχι στην αυτό-μάθηση την παρακίνηση και την ενδυνάμωση του αξιολογούμενου

Εγκλωβισμός του αξιολογητή στην αυστηρότητα και την αδιαλλαξία και όχι στην προσήλωση του στην ελαστικότητα και την κατανόηση Εγκλωβισμός του αξιολογούμενου σε παθητικές – αμυντικές και αντιδραστικές συμπεριφορές αντί να προωθεί ενεργητικές συμπεριφορές που αναπτύσσουν την υπευθυνότητα

Εγκλωβισμός του αξιολογούμενου στην αδικαιολόγητη υποστήριξη του επιπέδου των γνώσεών του αντί να ευνοεί την συνεχή (δια βίου) μάθηση Εγκλωβισμός του αξιολογούμενου στην υποτίμηση του συστήματος αξιολόγησης και του αξιολογητή αντί να ευνοεί την συστηματική ανάπτυξή του μέσα από την αφοσίωσή του στην ανάπτυξη της αποτελεσματικότητάς του

Προϋποθέσεις για την Αποτελεσματικότητα της Αξιολόγησης Απόδοσης Ύπαρξη κουλτούρας που ευνοεί – αποδέχεται και υποστηρίζει τη λογική της αξιολόγησης της απόδοσης: Πίστη ότι η αξιολόγηση είναι απαραίτητη Αποδοχή των κριτηρίων της αξιολόγησης Η ύπαρξη εργασιακής δικαιοσύνης Η αποδοχή της αντικειμενικότητας της αξιολόγησης Ύπαρξη θετικού επιχειρησιακού κλίματος

Σχεδιασμός Συστήματος Αξιολόγησης Απόδοσης Διαμόρφωση στόχων και αρχών αξιολόγησης (για ποιο λόγο υπάρχει η αξιολόγηση;) Προσδιορισμός των επιδόσεων που θα αξιολογούνται (τι είναι αυτό που αξιολογείται;) Προσδιορισμός των μεθόδων και των κριτηρίων αξιολόγησης (πως γίνεται η αξιολόγηση;) Σχεδιασμός των αρμοδιοτήτων της αξιολόγησης (ποια είναι η λογική της αξιολόγησης;)

Μέτρηση Στόχων (Αποτελεσμάτων) -Ικανοτήτων Στόχοι Συγκρίσιμοι, χρονικά προσδιορισμένοι (ειδικοί) και μετρήσιμοι Στόχοι ρεαλιστικοί και επιτεύξιμοι Στόχοι κοινώς αποδεκτοί Στόχοι εναρμονισμένοι μεταξύ τους Προσδιορισμός των ικανοτήτων που αξιολογούνται, και Της κλίμακας μέτρησής τους

Μέθοδοι Μέτρησης της Αξιολόγησης της Απόδοσης Αντικειμενικές Μέθοδοι: Μέτρηση σε αριθμούς (όγκος παραγωγής, πωλήσεις σε χρηματικές μονάδες) Αρίθμηση των συμπεριφορών και ενεργειών – δράσεων αξιολογούμενου (πόσες φορές απουσιάζει, καθυστερεί, έχει δεχτεί επιπλήξεις, ποινές) Μέτρηση Αποτελεσματικότητας (σε αριθμούς, ποσότητα)

Υποκειμενικές Μέθοδοι: Στηρίζονται στην ανθρώπινη κρίση και ανιχνεύουν την ποιοτική διάσταση Μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο από όσους (προϊσταμένους, υφισταμένους, πελάτες) έχουν άμεση επαφή με τον αξιολογούμενο Μετρούν κυρίως την συμπεριφορά και τα μη ποσοτικοποιημένα αποτελέσματα

Δύο Διαστάσεις των Υποκειμενικών μεθόδων Συγκριτικές Μέθοδοι: –Κατάταξη –Κατάταξη σε ζεύγη – Μέθοδος της επιβεβλημένης επιλογής Μέθοδοι Απόλυτων Προτύπων Απόδοσης –Γραφικές κλίμακες κατάταξης –Σταθμισμένος κατάλογος –Κρίσιμα περιστατικά –Κλίμακες αξιολόγησης συμπεριφοράς

Σύγχρονες Μεθοδεύσεις Αξιολόγησης της Απόδοσης Αυτοαξιολόγηση Αξιολόγηση από συναδέλφους Αξιολόγηση από υφισταμένους Αξιολόγηση από πελάτες Αξιολόγηση 360 Μοιρών

Προβλήματα κατά την Αξιολόγηση Δυσκολίες Αξιολόγησης Λάθη Αξιολόγησης Παρεμβολή της Επιείκειας Παρεμβολή της Αυστηρότητας Παρεμβολή του Μέσου Όρου Γενικευμένη Κρίσης Προσωπικές Προκαταλήψεις

Τύποι Συνεντεύξεων Αξιολόγησης Μίλησε και πείσε Μίλησε και άκουσε Επίλυση προβλημάτων