Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
Advertisements

Τουλούμης Κοσμάς, Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας Οικοδομώντας πολιτισμικές συμπεριφορές στο σχολείο: «παιχνίδια ρόλων» με την αρχαιολογία.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
‹#›. Η Πρώτη Επίσημη Εφαρμογή για την μεγαλύτερη ομάδα παιχτών!  Ο ΟΠΑΠ απαντά στην ανάγκη των Παιχτών για επίσημη και ακριβή ενημέρωση με την νέα εφαρμογή:
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας Μάθημα: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Φοιτήτριες: Τυμπανάρη Ιωάννα ΑΕΜ: 3655 Μπάκα.
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 3 : ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Αλγόριθμος όνομα_αλγορίθμου Εντολές Τέλος όνομα_αλγορίθμου
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
Εργαστήρι για «Ευφυή συστήματα συμψηφισμού» Πιλοτικό πρόγραμμα εγκατάστασης έξυπνων μετρητών Από τους στόχους στην υλοποίηση Ιωάννης Παπαγεωργίου Αρχή.
ΧΟΡΗΓΙΑ.
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
Ransomeware.
3/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 4 Φιλίππα Χατζησταύρου Τεχνικές σύγκρισης.
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διδακτικές Μέθοδοι – Εκπαιδευτικές Τεχνικές
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Ποταμού Γερμασόγειας Παρασκευή, 27 Οκτωβρίου 2017
Ετοιμάστηκε για: Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Χρήση του Tablet.
Office 365.
“Direct ΑΙΓΙΣ” Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία
KΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ
«Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών»
Απλά βήματα για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων και την αξιολόγησή τους
Λογισμικό Mahara e-portfolio
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Η φοίτηση στο ….
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Ιδιωτική οικονομική 1η ενότητα «ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ»
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΞΥΛΟΥ - ΕΠΙΠΛΟΥ
10645/ΓΔ4/ ΥπουργικΗ ΑπΟφαση ΕγγραφεΣ, μετεγγραφεσ, φοΙτηση και θΕματα οργΑνωσηΣ τηΣ σχολικΗΣ.
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ .
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
13η Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδοφθαλμολογίας & Στραβισμού (ΕΕΠΟΣ)
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία

Καινοτομίες στην Εκπαίδευση Κριτικό ερώτημα: Μπορούν να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν συγκεκριμένες δράσεις οι οποίες θα προωθούν την ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία ;

Μελέτη μιας περίπτωσης (Case study) Μελέτη μιας περίπτωσης Case study

Λήψη και διαχείριση απουσιών στη σχολική μονάδα Εν έτη 2016 η ίδια διαδικασία … όπως συνέβαινε τις περασμένες δεκαετίες ….

Λήψη και διαχείριση απουσιών στη σχολική μονάδα Συστηματική παρακολούθηση απουσιών μαθητών Ίδιος τρόπος, ίδιο σύστημα εδώ και πολλά χρόνια Έλλειψη καινοτομιών

Λήψη και διαχείριση απουσιών στη σχολική μονάδα Προβλήματα-δυσχέρειες υφιστάμενου συστήματος

Λήψη και διαχείριση απουσιών στη σχολική μονάδα Προβλήματα-δυσχέρειες υφιστάμενου συστήματος -Χαμένες εργατοώρες – χρονοβόρες διαδικασίες -Απασχόληση εκπαιδευτικών σε μη διδακτικό και μη παραγωγικό έργο -Συχνά λάθη, παραλείψεις, ελλιπής ενημέρωση γονέων

Λήψη και διαχείριση απουσιών στη σχολική μονάδα Προβλήματα-δυσχέρειες υφιστάμενου συστήματος -Πρόκληση εκνευρισμού και δημιουργία παρεξηγήσεων στο τρίπτυχο εκπαιδευτικοί- μαθητές-κηδεμόνες -Οικονομικό κόστος (υπηρεσιακά σημειώματα, επιστολές, κλήσεις σε κινητά κ.ά.)

Λήψη και διαχείριση απουσιών στη σχολική μονάδα Κριτικό ερώτημα Θα μπορούσε να υπάρξει μια θεμελιώδης καινοτομία στο όλο σύστημα λήψης και διαχείρισης απουσιών σε μια σχολική μονάδα ;

Λήψη και διαχείριση απουσιών στη σχολική μονάδα Υπολογιστής ή οθόνη αφής στην έδρα κάθε τάξης Είσοδος εκπαιδευτικού με username και password

Λήψη και διαχείριση απουσιών στη σχολική μονάδα Σύστημα προσβάσιμο από οπουδήποτε (γραφείο, τάξη, σπίτι, κλπ) και από οποιαδήποτε συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) με ξεχωριστά usernames και passwords για τους κηδεμόνες Δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο (real time) με αποστολή ή sms

Πλεονεκτήματα ενός καινοτόμου συστήματος λήψης και διαχείρισης απουσιών

Πλεονεκτήματα ενός καινοτόμου συστήματος λήψης και διαχείρισης απουσιών (1) Εξοικονόμηση χρόνου, κερδισμένες εργατοώρες Προσήλωση του εκπαιδευτικού στο διδακτικό έργο και όχι σε γραφειοκρατικές διαδικασίες Εξοικονόμηση χρημάτων (τηλέφωνα, υπηρεσιακά σημειώματα, χαρτί και φάκελοι αλληλογραφίας)

Πλεονεκτήματα ενός καινοτόμου συστήματος λήψης και διαχείρισης απουσιών (2) Πλήρης διαφάνεια, αποφυγή παρατυπιών και παρεξηγήσεων στη λήψη των απουσιών Έγκαιρη ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο (real time) : γονέων, κηδεμόνων, μαθητών, εκπαιδευτικών Αποτελεσματικότερη και πιο εύρυθμη λειτουργία σχολικής μονάδας

Καινοτομίες στην Εκπαίδευση Δημιουργία εκπαιδευτικής εφαρμογής (educational application) για Η/Υ, smart phones και tablets με σκοπό: το σχεδιασμό και την οργάνωση εκπαιδευτικών επισκέψεων

Καινοτομίες στην Εκπαίδευση