Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΧΟΡΗΓΙΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΧΟΡΗΓΙΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΧΟΡΗΓΙΑ

2 ΟΡΙΣΜΟΣ “…θεωρείται η διάθεση χρημάτων, υλικών μέσων, know-how και οργανωτικών υπηρεσιών για αθλητές, σωματεία και αθλητικές εκδηλώσεις με στόχο την επίτευξη μίας σχετικής οικονομικής αντιπαροχής ή προσωπικής προβολής, μέσω της διαφήμισης”

3 Εμφανίζονται με τις ακόλουθες μορφές:
Πρόσβαση στην αγορά: Προσφέρεται στους χορηγούς η πρόσβαση για επικοινωνία σε μία συγκεκριμένη αγορά: τους συμμετέχοντες, τους οπαδούς , τους θεατές. Σύνδεση ονόματος: δημιουργία εικόνας ή προβολή εικόνας για την επιχείρηση-χορηγό. Ψυχολογικά οφέλη: μπορεί να είναι αλτρουιστικά (π.χ. η αίσθηση της υποστήριξης μίας άξιας προσπάθειας) ή εγωιστικά (π.χ. η προσωπική ευχαρίστηση να δει κάποιος το όνομά του στη λίστα των χορηγών). Κοινωνικές ιδέες: προσπαθούν να ανταλλάξουν με το κοινό την κοινωνική ιδέα της άσκησης.

4 ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΩΝ_1
Κατά πόσο το να χορηγήσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα ή γεγονός ταιριάζει με την κοινωνική του εικόνα; Έχει την αποκλειστική χορηγία του γεγονότος/ προϊόντος; Υπάρχει η δυνατότητα να συμπεριληφθεί η επωνυμία του στον τίτλο του γεγονότος; Κατά πόσο θα φαίνεται ο χορηγός στο σήμα ή στη διαφήμιση του γεγονότος;

5 ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΩΝ_2
Με ποιους άλλους τρόπους μπορεί να πετύχει την αναγνώριση μέσα από το πρόγραμμα; Πόσοι συμμετέχοντες ή θεατές θα «έρθουν σε επαφή» με τη χορηγία; Υπάρχει τρόπος για το χορηγό να αυξήσει τις πωλήσεις του σαν αποτέλεσμα της χορηγίας; Πόσο θα στοιχίσει η χορηγία και κατά πόσο είναι δυνατόν να αποτελείται από προϊόντα ή υπηρεσίες;

6 ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ
Λεπτομερειακή λίστα των στοιχείων του προγράμματος που θα χρειαστούν την ενίσχυση μίας χορηγίας

7 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΙΘΑΝΩΝ ΧΟΡΗΓΩΝ
Ιστορικό συγκέντρωσης πόρων (αν υπάρχει) Τηλεφωνικό κατάλογο ή κατάλογο επιχειρήσεων δημοσιευμένο από το τοπικό ή εθνικό Γραφείο Εμπορίου Επιχειρήσεις που διαφημίζονται στα τοπικά ΜΜΕ Οι γονείς (αν το πρόγραμμα είναι για παιδιά), ιδίως εκείνοι που κατέχουν θέσεις εξουσίας σε τοπικές επ/σεις Εταιρείες που συνήθως σπονσοράρουν αθλητικά γεγονότα, όχι μόνο τοπικά αλλά και σε εθνικό επίπεδο Νέες εταιρείες που συχνά προσπαθούν να προωθηθούν μέσα στα πλαίσια της κοινότητας Επ/σεις που θα ευνοηθούν στο έπακρο από τη δημιουργία του αθλητικού γεγονότος

8 Σχηματίζοντας την πρόταση χορηγίας:….
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ: Τι μπορείτε να προσφέρετε στους χορηγούς σας Μερικές πληροφορίες για τον οργανισμό Προνόμια (υλικά & άυλα) που μπορούν να έχουν ως χορηγοί Τους τομείς που χρειάζονται χορηγία

9 Προτεινόμενη μορφή μίας πρότασης χορηγίας:
Περίληψη Ιστορία του οργανισμού και παρούσα κατάσταση Κοινό στόχος Ρεκόρ συνεργασίας με άλλους χορηγούς (π.χ. 5 χρόνια με τον προηγούμενο) Περίοδο προτεινόμενης συνεργασίας με το χορηγό (π.χ. 3 χρόνια με εναλλακτική για ετήσια ανανέωση του συμβολαίου) Πλεονεκτήματα της προσφοράς (π.χ. το όνομα του χορηγού στο δημοτικό στάδιο) Εκτίμηση της οικονομικής αξίας (π.χ. το όνομα του χορηγού: €)

10 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ
Κάποια βασικά βήματα που είναι καλό να ακολουθηθούν είναι: Μία πρώτη επαφή μέσω τηλεφώνου, ή προσωπικής συνάντησης (π.χ. μέσω κάποιου κοινού γνωστού). Πρέπει να τεθούν οι βάσεις ώστε να ενδιαφερθεί ο χορηγός. Μετά την πρώτη επαφή: γράμμα ή που να ζητάτε μία συνάντηση Αν καταφέρετε να κλείσετε ραντεβού: μία διαμορφωμένη πρόταση που να συνοδεύεται από δείγματα έντυπου υλικού (π.χ. πρόγραμμα προπονήσεων, καρτέλες αξιολόγησης, φωτογραφίες, πόστερ, κ.α.) Στείλτε ένα ευχαριστήριο γράμμα/ αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο ότι πρόκειται να διατηρήσετε επαφή

11 ΤΗΡΗΣΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΑΣ!
Βεβαιωθείτε ότι θα προσφέρετε όλα όσα υποσχεθήκατε σους χορηγούς σας ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΑΣ Καρτέλα αξιολόγησης

12 ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ (από την πλευρά του χορηγού)
Αύξηση των πωλήσεων Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της εταιρεία, του προϊόντος ή και των δύο Αλλαγή η ενίσχυση της άποψης του κοινού για την εταιρεία Ταύτιση της εταιρείας με συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς

13 ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΟΙ (για τους οποίους εταιρείες γίνονται χορηγοί…):
Για να αναμείξουν/εμπλέξουν την εταιρεία τους με την κοινότητα Για να δημιουργήσουν ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους μέσω της συνεργασίας ή της αποκλειστικότητας

14 ΣΤΟΧΟΙ ΜΙΑΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ: Οι στόχοι θα πρέπει να είναι… SMART
Ø Συγκεκριμένοι (Specific) Ø Μετρήσιμοι (Measurable) Ø Επιτεύξιμοι (Achievable) Ø Προσανατολισμένοι στο αποτέλεσμα (Results –oriented) Ø Με χρονικά περιθώρια (Time-bound)

15 ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ:
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑΥΤΙΣΗ 33% πιστεύουν ότι ο επίσημος χαρακτηρισμός δίνεται στα καλύτερα προϊόντα 33% θα έμπαιναν στη διαδικασία να αγοράσουν ένα προϊόν επειδή ο κατασκευαστής του είναι χορηγός 44% νιώθουν ότι η χορηγία βελτίωσε τη γνώμη τους για την εταιρεία


Κατέβασμα ppt "ΧΟΡΗΓΙΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google