ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ενδυμασία από τα τέλη του 15ου έως τις αρχές του 19ου αιώνα
Advertisements

ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ 80’s Πολλές μορφές από τα τέλη του 1970 παραμένουν μόδα στις αρχές του Στη δεκαετία του 1970, η σιλουέτα της μόδας τείνει.
H Κοινωνιολογία τησ μόδασ
Η ΜΟΔΑ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ.
Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Η ΜΟΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Κατερίνα Σαντοριναίου
«Αξεσουάρ – το συμπλήρωμα της ενδυμασίας»
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΥΤΡΟΥ ΑΝΝΙΤΑ ΚΕΡΑΤΣΑ
ΜΟΔΑ ΚΑΙ 60’s.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Ενδυμασιεσ αρχαιων Ελληνων
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Συνάντηση 3 κόσμων: Ελληνορωμαϊκού Ανατολικού & Χριστιανικού
Ιστορία Της Μόδας Και Κομμωτικής Τέχνης
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΗΣ
Εκκεντρικότητα τρόπος ζωής. Περιγραφή ενός εκκεντρικού νέου Ο Alex Evans είναι ένας νέος, αντιπροσωπευτικός τύπος των emo που μέσα από το ντύσιμο του.
Ενόργανη – Ρυθμική- Τραμπολίνο-Ακροβατική γυμναστική
Η θέση και ο ρόλος της γυναίκας στην Ιλιάδα
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
Γιολάντα Θαρτόρι Γιώτα Κόρακα
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΕΠΑΣ ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
ΜΑΡΘΑ, ΑΘΗΝΑ, ΓΙΩΤΑ, ΝΙΚΟΣ, ΗΛΙΑΣ
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΕΝΑΣ ΓΛΥΚΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
Τα πράγματα στη μόδα... εξελίσσονται: Εν αρχή ην.... κάτι φυλλαράκια.
Τμήμα Project 1 ΕΠΑΛ Αξιούπολης Σχ. Έτος
“Η μόδα στη ζωή μας” Η μόδα είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο που καθρεπτίζει τις εξελίξεις μιας κοινωνίας σε μια ιστορική περίοδο. Ο ρόλος της είναι να.
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
ΧΟΡΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
Ιστορία Στην Αμερική πολύ πριν ανακαλυφθεί από τον Κολόμβο οι Ινδιάνοι χρησιμοποιούσαν τον καπνό και πίστευαν ότι έχει σπουδαίες φαρμακευτικές ιδιότητες.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 1980 & 1990 ΚΟΜ 102 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 11 & 12.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
Σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού κομμωτικής
Διερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Ενδυμασία-Ταξίδι στο χρόνο κομμάτι: -μοντέρνο κοστούμι -ρούχα της δουλειάς.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2000 μέχρι ΣΗΜΕΡΑ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Το πορτραίτο μας. Χάρις στην δυνατότητα των σημερινών υπολογιστών μπορούμε σχετικά εύκολα να δημιουργήσουμε ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που.
ΠΑμπλο Πικασο.
Η ενδυμασία στα χρόνια της Ωραίας Ελένης
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 1960 & 1970
ΚΟΜ 203: TEXNIKES KOΨΙΜΑΤΟΣ ΜΑΛΛΙΩΝ. Παράγοντες που επηρεάζουν το κόψιμο : -πυκνότητα του μαλλιού -υφή του μαλλιού -τριχοφυΐα -ελαστικότητα του μαλλιού.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΟΜ 102 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 8.
 Πρόλογος  Κλασσικό ψηλό χτένισμα  Μοντέρνο ψηλό χτένισμα  Χτενίσματα με κότσους  Εικόνες: 1.Χτενίσματα με κότσους 2.Νυφικά χτενίσματα με κότσους.
ΙΕΚ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ ΘΕΜΑ:ΠΥΓΜΑΧΙΑ
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ.)
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ.
ΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ.
FASHION.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΟΜ 102 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 7

Μια μαύρη δεκαετία για την ανθρωπότητα καθώς ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος είναι στο προσκήνιο. Η επιβίωση του ανθρώπου είναι πιο δύσκολη από ποτέ καθώς οι πρώτες ύλες και τα τρόφιμα εξαντλούνται. Η μόδα δεν είναι και η πρώτη ασχολία του κόσμου καθώς οι άνθρωποι είχαν να αντιμετωπίσουν πολλές κακουχίες. Η πρωτεύουσα της μόδας παραδόθηκε σε γερμανικά χέρια, τα οποία άρχισαν να εκμεταλλεύονται και την υψηλή ραπτική. Μάλιστα, οι Γερμανικές δυνάμεις είχαν αρχίσει να σκέπτονται σοβαρά το ενδεχόμενο να μεταφέρουν τους Γαλλικούς οίκους μόδας στο Βερολίνο (σχέδιο ωστόσο που απέτυχε γρήγορα και παταγωδώς). O Λισιέν Λελόνγκ, πρόεδρος του συνδικάτου της γαλλικής υψηλής ραπτικής, διαπραγματεύτηκε με τους Γερμανούς διεκδικώντας το δικαίωμα κάθε χώρας να έχει τη δική της μόδα. Τους έπεισε με το επιχείρημα ότι η εμπειρία δεκαετιών δεν ήταν δυνατόν να διδαχθεί και να μεταφερθεί. Η Κοκό Σανέλ δέχτηκε επίσης κατηγορίες. Έκλεισε το ατελιέ της.

Το jumpsuit, μια νέα καινοτομία, είναι ζεστό και άνετο και χαρακτηρίζεται από τσέπες για τα έγγραφα. Μέσα στο υποτονικό σκηνικό της μεταπολεμικής περιόδου, έκανε την εμφάνιση του, με το New Look ο Christian Dior (1947-1957) και χαρακτηρίστηκε «Βασιλιάς της μόδας». Έδωσε μια αίσθηση πολυτέλειας και έκανε τη γυναικεία μόδα ιδιαίτερα θηλυκή και αριστοκρατική.  Η  γυναικεία μόδα άλλαξε σε μία μαλακή, θηλυκή και ρομαντική εικόνα.  Στη γυναικεία εμφάνιση με το New Look προστέθηκαν τα κομψά καπέλα και η διακριτική κόμμωση με μπούκλες. 

Τα ρούχα δεν μπορούσαν να δώσουν λάμψη την δεκαετία αυτή, έτσι τον ρόλο αυτό ανέλαβαν τα μαλλιά και το μακιγιάζ. Το θέατρο, η μουσική και οι τέχνες γενικότερα, είχαν αρχίσει ήδη να επηρεάζουν το στύλ της γυναίκας, φέρνοντας έναν δυνατό αέρα αλλαγής στην ελαφρώς συντηρητική αντίληψη που επικρατούσε ως τότε. Τα μήκη στα μαλλιά επανέρχονται, έτοιμα να δώσουν ένταση και θηλυκότητα στο έπακρον.. Μοναδικές δημιουργίες στα χτενίσματα, με pin-up χαρακτήρα, με ιδιαίτερους όγκους και σινιόν, αλλά και με υπέροχες μπούκλες, σηματοδοτούν την αλλαγή της δεκαετίας, δίνοντας αναφορές που ακόμα και σήμερα, είναι πάντα μα πάντα επίκαιρες. Τα χρώματα πια, αποκτούν ένταση και διαφορετικότητα, καθώς οι πρώτες μόνιμες βαφές κάνουν την παρουσία τους. Το απόλυτο χρυσό, το φλογερό κόκκινο και το γλυκό ακαζού, γίνονται το must της εποχής, φτάνοντας στο σημείο να θεωρείται ντεμοντέ, όποια δεν έβαφε τα μαλλιά της!! Έπαιζε μεγάλο ρόλο άλλωστε, για την καλή κοινωνία της εποχής να πηγαίνεις με το ρεύμα των αλλαγών και της μόδας. Φυσικά αυτό δεν αφορούσε μόνο τις γυναίκες. Ήταν εξίσου σημαντικό και ο άνδρας να περιποιείται τα μαλλιά του με τακτικές επισκέψεις για κόμμωση και χτένισμα.

Ψάθινο καπέλο με κορδέλα : Πρωτοεμφανίστηκε στην απλή του μορφή στις αρχές του εικοστού αιώνα , ωστόσο πήρε την μορφή που γνωρίζουμε ως σήμερα κατά την διάρκεια του δεύτερου παγκόσμιου πολέμου αφού επανασχεδιάστηκε και θηλυκοποιήθηκε από την Coco Chanel την δεκαετία του 1940 . Tην δεκαετία του ΄40, όμως το μήκος ων μαλλιών πλέον ξεπερνά το ύψος του ώμου, όταν είναι σγουρωμένα λιτά, όμως την εμφάνιση τους κάνουν δυναμικά οι κότσοι chignon.

Διάσημες τεχνικές εποχής : Διάσημες τεχνικές εποχής :  Peek-a-Boo, Μακριά ξανθά μαλλιά σαν τις Βερόνικα Λέικ ήταν ένα σύμβολο της θηλυκότητας και ομορφιάς. Μαλλιά  ίσια, μεγάλες μπούκλες  στα άκρα, μακριά κατσαρά όπου τις καλύπτουν τα μάτια της μερικές φορές, το οποίο είναι το στυλ των μαλλιών  που πήρε το όνομά του. Αυτό το στυλ εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σήμερα, καθώς είναι κομψό και μοντέρνο. Victory Roll,  Αυτή η μπούκλα  και αυτό το στυλ ήταν χρονοβόρα και απαιτούνταν ρολλάκια ή μπούκλες με τσιμπιδάκια στα μαλλιά, μιας γυναίκας κατά την διάρκεια της νύχτας. Τα ρολλάκια τα έβγαζαν το πρωί, αλλά η τρίχα δεν βουρτσίζονταν, για να διατηρηθούν οι μπούκλες. Το στύλ αυτό φοριόνταν από στάρλετ στις επιδείξεις βραβείων ή βραδιές σημαντικές.  Εγιναν δημοφιλής στα τέλη της δεκαετίας του 1940, και ήταν γραφτό να γιορτάσει τη νίκη των Συμμάχων στο Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο.  

Pageboy. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1940, τα αστέρια, όπως η  Hayworth έκανε το συγκεκριμένο χτένισμα όπου μέρος των μαλλιών της ήταν και στις δύο πλευρές, αντί ενός τμήματος  στο κέντρου. Αυτό, σε συνδυασμό με μπούκλες, είναι αυτό που κάνει ένα pageboy στυλ. Το pageboy ήταν ένα στυλ και μια καλή επιλογή για μια καλή βραδυνή έξοδο.   Όλοι γνωρίζουν ότι το πιο όμορφο πράγμα τις Rita Hayworth's ήταν τα μαλλιά. Ένα από τα πιο σαγηνευτικά pin up icons του 20ου αιώνα. Τα κύρια χαρακτηριστικά του μακιγιάζ ήταν έντονα, γεμάτα φρύδια, minimal look μάτια που αποτελούνταν από ουδέτερη σκιά, λεπτό eyeliner και μαύρη μάσκαρα, ενώ τα χείλη ήταν γεμάτα, σαρκώδη και κατακόκκινα.  Ήταν το ίνδαλμα ομορφιάς της δεκαετίας του '40, είχε την κλασική χωρίστρα στο πλάι. Τα μαλλιά της ήταν τόσο πλούσια και λαμπερά.

ΝΥΜΦΕΣ 1940