O ρισμός Εφαρμογές E ργαλεία Web 2.0. Web 1.0 (1993-2003) Web 2.0 (2003 - ) “ διάβασμα ” δραστηριότητα “ γράψιμο και συνεισφορά ” “ σελίδα ” Βασική μονάδα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων και του Web 2
Advertisements

και η εκπαιδευτικΗ τουΣ χρηΣη
Αναπληρωτής Καθηγητής Ανδρέας Βέγλης Διευθυντής Εργαστηρίου Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
και η εκπαιδευτικη τουΣ χρηΣη
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Χαρακτηριστικά και επίδρασή του σε χρήστες
ΤΖΕΝΗ ΠΑΓΓΕ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΤΝ 100 εργαλεία διαδικτυακά ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Δ/ντης Διεύθυνσης Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών, ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ «Υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης και κοινωνικής.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Πληροφορική και Εκπαίδευση - Νέες Τεχνολογίες Δια βίου εκπαίδευση Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
Εισαγωγή E ργαλεία Web 2.0. Web 1.0 ( ) Web 2.0 ( ) “ διάβασμα ” δραστηριότητα “ γράψιμο και συνεισφορά ” “ σελίδα ” Βασική μονάδα περιεχομένου.
Δημιουργία παρουσίασης: Αθανασία Παπαχρήστου. Πλεονεκτήματα χρήσης του διαδικτύου Πληθώρα πληροφοριών Πληθώρα πληροφοριών Εύκολη πρόσβαση Εύκολη πρόσβαση.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ IDentifEYE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 8-11.
WORDPRESS ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ THEMES & PLUGINS 1 ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Εισαγωγή στις Νέες Τεχνολογίες και Εργαστηριακές Εφαρμογές Κώστας Μουρλάς Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, 2016.
Η θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (Connectivism) Διασυνδέοντας θεωρητικά πλαίσια (Connectivity and networking)
H θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (connectivism) E ργαλεία Web 2.0.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Η θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (Connectivism)
Δείκτες Απόδοσης Επενδύσεων
Παιδαγωγική πλαισίωση Web 2.0
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Ενότητα 3.1 Το ∆ιαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων, ως µέσο επικοινωνίας και ως «χώρος» δημοσίευσης έργων.
WEB 2.
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Mάθημα 7 Εργαλεία Web 2.0 Inserire, solo in questa slide, un’immagine di sfondo che sarà utilizzata per tutte le lezioni del corso. Possibilmente scegliere.
Creativity, innovation and change...in class.
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Ρομαντισμός.
ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΣ Α’ & Β΄.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Το 1ο ΓΕΛ. Χίου παρουσιάζει το πρόγραμμα COMIC και ΕΦΗΒΕΙΑ
"Fresh Ideas and Resources in
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
στην Περιφερειακη Ενοτητα Ρεθυμνησ τησ Περιφερειασ Κρητησ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

O ρισμός Εφαρμογές E ργαλεία Web 2.0

Web 1.0 ( ) Web 2.0 ( ) “ διάβασμα ” δραστηριότητα “ γράψιμο και συνεισφορά ” “ σελίδα ” Βασική μονάδα περιεχομένου “ μήνυμα / εγγραφή ” “ στατικός ” χαρακτήρας “ δυναμικός ” φυλλομετρητέςΜέσο ανάγνωσηςφυλλομετρητές, αναγνώστες RSS Client - server Αρχιτεκτονική Web services Προγραμματιστές διαδικτύου Δημιουργία περιεχομένου από... Τον καθένα «Geeks» Πεδίο / τομέας των... Μαζική « ερασιτεχνοποίηση » (mass amatuerisation)

ορισμός  Web 1.0 Web 1.0  Web 2.0 Web 2.0  Google: define: web 2.0 Google: define: web 2.0

Εφαρμογές  Εργαλεία οργάνωσης και διαμοιρασμού συνδέσμων (De.li.ci.ous)  Β logs (Blogger, wordpress)  Wikis (wikispaces)  RSS (Google reader)  Διαμοιρασμός Multimedia: slideshare, flickr, vodpod  Εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης : Ning  Comics: Toondo  Quizlet, flowgram, voicethread

Συστήματα οργάνωσης και διαμοιρασμού συνδέσμων (social tagging) Εφαρμογή 1

Τα « αγαπημένα »

Κατηγοριοποίηση (taxonomy) «Ενεργοποίηση» πολλαπλών εννοιών Επιλογή ΜΙΑΣ από τις ενεργοποιημένες ιδέες Κατηγοριοποιίηση Αντικείμενο αξιόλογο ώστε να το θυμάται κανείς (άρθρο, εικόνα...) Ανάλυση (παράλυση;)

« Ετικετοποίηση » (folksonomy) «Ενεργοποίηση» πολλαπλών εννοιών Eτικέτες Όλες οι έννοιες Αντικείμενο αξιόλογο ώστε να το θυμάται κανείς (άρθρο, εικόνα...)

Από το προσωπικό στο κοινωνικό

Πηγές  Social bookmarking in plain English Social bookmarking in plain English  Άρθρο : A social analysis of tagging, by Rashmi Sinha Άρθρο of-tagging/  Άρθρο : Connectivism: a new theory for the digital age, by George Siemens