ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2007-8 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑ 3. Κάθε οργάνωση έχει στόχους οι οποίοι δικαιολογούν και την ύπαρξη της. Ως στόχος της εταιρίας θα μπορούσε να οριστεί μία επιθυμητή κατάσταση.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ο ΘΕΜΑ:ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΟΥΜΠΕΛΙΔΙΚΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ 2 ο ΘΕΜΑ: Μουσείο κέρινων ομοιωμάτων Μαυροχωρίου Καστοριάς, ΧΡΗΣΤΟΣ.
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Διάλεξη 5 η (2013 – 14) Επιχειρηματικοτητα και Καινοτομια Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Κοινή Αγροτική Πολιτική και αγροτική ανάπτυξη Η κοινή αγροτική πολιτική (Κ.Α.Π.), παρά τις κριτικές που έχει δεχθεί, αποτελεί μία ισχυρή και δοκιμασμένη.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Λογιστική και Ελεγκτική"
ΒΕΛΓΙΟ ΘΕΟΔΩΡΑ.
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ για την υπαγωγή Επενδυτικών Σχεδίων στα Καθεστώτα Ενισχύσεων «Γενική Επιχειρηματικότητα» και «Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ» του Ν.4399/2016.
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
Τιμολόγηση, Προώθηση και Επικοινωνία
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Εισαγωγή στην Προσομοίωση
Ανάλυση και Γνώση της Αγοράς
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
Το Marketing Β΄.
Ενθάρρυνση Επιχειρηματικών Δράσεων, Καινοτομικών Εφαρμογών
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Πληροφοριακά Συστήματα στα Τουριστικά Επαγγέλματα
Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων Επαναφορά Συστήματος σε προηγούμενη κατάσταση λειτουργίας (σημείο επαναφοράς) Αντίγραφο.
Καταχώριση απουσιών στο myschool
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Ενεργός Πολίτης Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Τοπικής Δημοκρατίας
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
02 ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Κονταξης Γεωργιος Γενικός Γραμματέας ΔΣ ΕΣΕΚ
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ RACES
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Λογιστική και Ελεγκτική"
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO 9001:2008 & ISO 9001:2015
Παρουσίαση κατευθύνσεων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Ιστορικός Άτλας Centennia
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ -ΛΑΜΙΑΣ Ενθάρρυνση Επιχειρηματικών Δράσεων, Καινοτομικών Εφαρμογών και Μαθημάτων Επιλογής Φοιτητών ΤΕΙ Λάρισας—Λαμίας “PLEASE ENTER” ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

Παρουσίαση του προγράμματος – Περίγραμμα Μαθήματος Αρχικά, στόχος του μαθήματος θα πρέπει να είναι ο συνδυασμός θεωρητικών και τεχνικών γνώσεων, που είναι απαραίτητος για την παρακίνηση των φοιτητών να αναπτύξουν επιχειρηματική πρωτοβουλία μετά το πέρας των σπουδών τους. Η δημιουργία ενός θεωρητικού υπόβαθρου γενικών γνώσεων επιχειρηματικότητας και των τεχνικών γνώσεων που κάθε τμήμα προσφέρει, αποτελεί βασικό στοιχείο για την επίτευξη των στόχων του μαθήματος. Το πρόγραμμα «Επιχειρηματικότητα στον τουρισμό» μπορεί να χωριστεί σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αφορά στη θεωρητική κατάρτιση και το δεύτερο μέρος στην εκπόνηση εργασίας. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ -ΛΑΜΙΑΣ

Βελισσαρίου Ευστάθιος3 Μέρος Α : Θεωρητικό υπόβαθρο Στο θεωρητικό μέρος θα αναπτυχθούν οι παρακάτω ενότητες ή θέματα : Βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ. Έρευνα αγοράς για εισαγωγή νέου προϊόντος ή υπηρεσίας και πολιτικές προώθησης του προϊόντος. Κριτήρια επιλογής του τόπου εγκατάστασης μίας νέας επιχείρησης. Βασικές αρχές οικονομικής διοίκησης και διοίκησης ολικής ποιότητας Χρηματοδότηση των νέων επιχειρήσεων και οικονομικός σχεδιασμός. Τεχνικά θέματα που εξαρτώνται από το είδος και την δραστηριότητα της επιχείρησης. Αξιολόγηση επενδύσεων, ανάλυση νεκρού σημείου. Σύνταξη επιχειρηματικού σχεδίου. Αναλύονται τα βήματα για την ανάπτυξη ενός πλήρους επιχειρηματικού σχεδίου που σκοπό έχει να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια του κάθε επιχειρηματία για την επίτευξη των στόχων του. Το πρόγραμμα θα κλείσει με μία ενότητα που θα αφορά σε θέματα Τιμολόγησης, Διαφήμισης – Προβολής, Επικοινωνίας και Δημοσίων σχέσεων.

Βελισσαρίου Ευστάθιος4 Μέρος Β : Εκπόνηση επιχειρηματικού Σχεδίου - Εργασίας Κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα εκπονηθεί επιχειρηματική πρόταση στο πλαίσιο της κοινοτικής πρωτοβουλίας Laeder. Η επιχειρηματική πρόταση θα περιλαμβάνει : Παρουσίαση φυσικού αντικειμένου Οικονομικά Στοιχεία πρότασης Εκπόνηση μελέτης Σκοπιμότητα Εκπόνηση μελέτη βιωσιμότητας.

Βελισσαρίου Ευστάθιος5 Πληροφοριακά Στοιχεία Στο δικτυακό τόπο διατίθεται ειδικό λογισμικό προσομοίωσης επιχειρηματικών παιγνίων. Στην παραπάνω ιστοσελίδα υπάρχει το εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και υποδείγματα επιχειρηματικών σχεδίων και οικονομοτεχνικών υλικών. Το μάθημα της επιχειρηματικότητας είναι ενταγμένο στο e-class ( class.teilar.gr) class.teilar.gr Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα λάβουν Βεβαίωση συμμετοχής, εφόσον εκπονήσουν τη σχετική εργασία.

Βελισσαρίου Ευστάθιος6 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 1η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΗΜΑΣΊΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (κλικ εδώ για υπερσύνδεση)(κλικ εδώ για υπερσύνδεση) 1.1. Η Παρουσίαση του προγράμματος – Περίγραμμα Μαθήματος 1.2. Η έννοια και η σημασία της Επιχειρηματικότητας 1.3. Η σημασία της σύλληψης της Επιχειρηματικής Ιδέας 1.4. Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ 2η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ (κλικ εδώ για υπερσύνδεση)(κλικ εδώ για υπερσύνδεση) 2.1 Μέθοδοι Συλλογής στοιχείων 2.2. Πρωτογενής – Δευτερογενής έρευνα 2.3. Μέθοδοι έρευνας 2.4. Δειγματοληψία – Μέθοδοι 2.5. Επεξεργασία και ανάλυση στοιχείων 3η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (κλικ εδώ για υπερσύνδεση)(κλικ εδώ για υπερσύνδεση) 3.1. Λειτουργίες του Management 3.2. Αρχές Διοίκησης Ολικής Ποιότητας 3.3. Επιχειρηματικό περιβάλλον 3.4. Επιλογή τόπου εγκατάστασης μίας επιχείρησης

Βελισσαρίου Ευστάθιος7 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 4η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ (κλικ εδώ για υπερσύνδεση)(κλικ εδώ για υπερσύνδεση) 4.1. Βασικές έννοιες επενδύσεων και χρηματοδότησης 4.2. Χρηματοδοτικά Κεφάλαια 4.3. Αποφάσεις επενδύσεων 4.4. Αξιολόγηση επενδύσεων 4.5. Κίvητρα επεvδύσεωv 4.6. Κίνητρα επενδύσεων 5η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (κλικ εδώ για υπερσύνδεση)(κλικ εδώ για υπερσύνδεση) 5.1. Εισαγωγή στη δομή και διάρθρωση των Κοινοτικών Πλαισίων Στήριξης 5.2. Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα» 5.3. Ενίσχυση Νεανικής Επιχειρηματικότητας ΔΡΑΣΗ η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΡΓΑΣΙΑ : ΣΥΝΤΑΞΗ ΦΑΚΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER Φάκελος Υποψηφιότητας – Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (κλικ)(κλικ) 6.2. Τεχνική Περιγραφή πρότασης (κλικ)(κλικ) 6.3. Μελέτη βιωσιμότητας (κλικ)(κλικ) 6.4. Κριτήρια αξιολόγησης προτάσεων (κλικ)(κλικ)

Βελισσαρίου Ευστάθιος8 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 7η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΜΕΛΕΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (κλικ)(κλικ) 7.1. Μελέτη βιωσιμότητα (Περιεχόμενα, Μεθοδολογία) Προϋπολογισμός Δαπανών Προϋπολογισμός εσόδων 7.2. Αξιολόγηση βιωσιμότητας Μέθοδος επανείσπραξης (επανάκτησης) της αρχικής επένδυσης Μέθοδος της Καθαράς Παρούσας Αξίας 7.3. Ανάλυση Νεκρού Σημείου 8η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ MARKETING (κλικ)(κλικ) 8.1. Τιμολόγηση Στόχοι της τιμολογιακής πολιτικής Μέθοδοι τιμολόγησης Διαφοροποίηση της τιμής 8.2. Διαφήμιση Έννοια της διαφήμισης στις τουριστικές υπηρεσίες Στόχοι της διαφήμισης Προβλήματα διαφημιστικής στρατηγικής 8.3. Direct Marketing

Βελισσαρίου Ευστάθιος9 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 9η ΕΝΟΤΗΤΑ : BUSINESS GAMES (κλικ)(κλικ) 9.1. Παρουσίαση του business game (κλικ για το business game)(κλικ για το business game) 9.2. Οδηγίες για τους συμμετέχοντες στο Business Game 10η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ (κλικ)(κλικ) Αρχείο xls υποδείγματος Οικονομοτεχνικής μελέτης