Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
Eνδοσχολικός εκφοβισμός
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
1ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης
 Ρατσισμός είναι η αντίληψη ότι οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αλλά διαχωρίζονται σε ανώτερους και κατώτερους, διακρινόμενοι είτε από το.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Σχολικός Εκφοβισμός Τι είναι σχολικός εκφοβισμός;
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Πρόληψη & αντιμετώπιση Ερασμία Φείδη Ψυχοπαιδαγωγός – Αναπληρώτρια Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης «Σχεδία»
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Προτάσειςγια πρόληψη και αντιμετώπιση 5 ο Γυμνάσιο Σερρών, 6 Οκτώβρη 2014 Ελένη Πετρομελίδου, Φιλόλογος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται;. sdBo sdBo.
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Γιώργος Νικολάου, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ MEDITERRANEAN COLLEGE ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΕΧΕΤΕ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ ΠΟΤΕ ΘΥΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ; Ή ΕΧΕΤΕ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΘΥΤΗΣ;
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ο σχολικός εκφοβισμός (ή bullying) είναι μια μάστιγα που παρατηρείται σε σχολεία και επιβάλεται να καταπολεμηθεί άμεσα. Μαρία Μαστοράκου.
Μαρία Μπατσίλη Εκπαιδευτικός, Μ.Α Ιστορίας
Εκφοβισμός στα σχολεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΑΝΤΩΝΙΑ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Ερευνα για την σχολικη βια
1o Λύκειο Ελευσίνας Πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης: 4ος χρόνος !
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015

Στατιστικές μελέτες δείχνουν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό μαθητών, τουλάχιστον μια φορά καθ' όλη τη σχολική τους πορεία έχουν υποστεί, έχουν γίνει θεατές ή και έχουν ασκήσει βία, λεκτική, ψυχολογική, σωματική καθώς τις περισσότερες φορές παραδέχονται ότι το έκαναν για πλάκα! - ΔΕΙΓΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (Ενδοσχολική βία, δράσεις και αντιδράσεις - πηγή: Βαρβάκειος Σχολή) Μπορώ να τα καταφέρω μόνος μου, λένε 55% του Γυμνασίου έναντι 12,5% Λυκείου Δεν έδωσα σημασία, λένε 53% του Γυμνασίου έναντι 19% Λυκείου 32,6% πιστεύουν στην ανταπόδοση της βίας 30% του Λυκείου πιστεύουν ότι η βία είναι ένα παιχνίδι έναντι 13% των μαθητών Γυμνασίου

Και επειδή η βία φέρνει βία... Πρέπει να μάθουμε να λύνουμε τις διαφορές μας με άλλους τρόπους… Πρέπει να καταλάβουμε ότι με τη βία δεν λύνουμε κανένα πρόβλημα… Το πρόβλημα θα είναι πάντα εκεί με όποια βία και αν προσπαθήσουμε να το επιλύσουμε...

Επειδή το πρόβλημα το ξέρουν ΜΟΝΟ ο θύτης και το θύμα πρέπει να γίνει ΓΝΩΣΤΟ, ώστε κάποιος να βοηθήσει !!! Στο ερώτημα που τέθηκε στους μαθητές για το που θα απευθυνόταν ως μάρτυρες ή ως θύματα βίας απάντησαν : ΔΕΙΓΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (Ενδοσχολική βία, δράσεις και αντιδράσεις - πηγή: Βαρβάκειος Σχολή)

Τα στατιστικά αυτά μας δείχνουν ότι: Ένα μεγάλο ποσοστό δεν το λέει πουθενά. Τα μικρότερα παιδιά του Γυμνασίου προτιμούν να απευθυνθούν σε φίλους- συμμαθητές για να πουν το πρόβλημά τους Τα μεγαλύτερα παιδιά του Λυκείου προτιμούν περισσότερο τον Διευθυντή ή τον ειδικό καθηγητή για περιστατικά βίας

Η αρχαία ρήση “Συν Αθηνά και χείρα κίνει” μας βοηθά να καταλάβουμε πως πρέπει να κάνουμε κάτι για να λύσουμε τις διαφορές μας. Ανακοίνωσέ το εκεί που εμπιστεύεσαι. Μην το κρατάς μέσα σου.

Βήματα επίλυσης Διαφορών 1. Προσωπική Απόφαση Δημοσιοποίησης 2. Επιλογή Έμπιστου Διαμεσολαβητή 3. Ανακοίνωση προβλήματος στον Διαμεσολαβητή 4. Συν απόφαση τρόπου αντιμετώπισης του προβλήματος 5. Ανακοίνωση της απόφασης 6. Επίλυση της Διαφοράς με ειρηνικά μέσα 7. Επανεξέταση μετά από κάποιο χρόνο αν το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε και δεν εξακολουθεί να υπάρχει

Χρειάζεται εκπαίδευση η ειρηνική επίλυση των Διαφορών Να βοηθηθούν από μεσολαβητές να επικοινωνήσουν μεταξύ τους με ουσιαστικό τρόπο Να μάθουν να ακούνε με προσοχή και να κατανοούν ο ένας τον άλλο Να συζητάνε μεταξύ τους Να επιλύουν τις διαφορές τους δημιουργικά, άμεσα και ειρηνικά