Γιάννης Α. Μυλόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Α.Π.Θ. Τομέας Υδραυλικής & Τεχνικής Περιβάλλοντος Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών-Πολυτεχνική Σχολή H ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ευρωπαϊκός έλεγχος των κρατικών ενισχύσεων σε αερομεταφορείς και αεροδρόμια Δημήτριος Βουγιούκας Δικηγόρος ΔΝ.
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Γιάννης Α. Μυλόπουλος, Καθηγητής Ελπίδα Κολοκυθά, Επίκ. καθηγήτρια
Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών ΑΠΘ 21 Μαρτίου 2014 Αθανάσιος Σουπίλας ΕΥΑΘ Επιστημονικά Υπεύθυνος.
Γιάννης Α. Μυλόπουλος Καθηγητής Α.Π.Θ.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
ΕΥΓεΠ - NaGi 2 ΕΥΓεΠ - NaGi 2 Ανάπτυξη Εθνικής Υποδομής Γεωγραφικών Πληροφοριών Επιστημονική Επιτροπή Geoinfo-Soc: M. Κάβουρας, A. Αρβανίτης, Π. Πατιάς,
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΝΑ Π.Δ. 85/2012 Ίδρυση Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Προστασία και Διαχείριση Υδατικών Πόρων στην Ελλάδα
Δικαιοσύνη και Χρηματιστηριακή Νομοθεσία ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Α.Ο. ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΜΜΩΝΑΣ.
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
Διαχείριση του Νερού στην Πόλη Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης «Αστική Χρήση του Νερού» Δίκτυο Μεσόγειος SOS
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Διοίκηση της Μετανάστευσης και νομική ένταξη υπηκόων τρίτων χωρών στην Ελλάδα Στάθης Καμπουρίδης Στέλεχος Δ/νσης Αστικής Κατάστασης Αθηνών Α & Κοινωνικών.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Απόφοιτοι ΕΣΔΔ: Αξιοποίηση τους στην Ελληνική Δημόσια Διοίκηση
Οι σημειώσεις βρίσκονται στην ιστο-σελίδα:
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ένταξη της ΣΠΕ στην διαδικασία προγραμματισμού αναπτυξιακών παρεμβάσεων του δημόσιου τομέα Π. Παναγόπουλος, ECOS Μελετητική Α.Ε., Αντιπρόεδρος ΣΕΓΜ Αν.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΚΡΑΤΟΣ: ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  Γεωγραφικός χώρος  Ξηρά  Θάλασσα  Αέρας  Πληθυσμός  Κυριαρχία  Εσωτερική  Εξωτερική  Διεθνής.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
 1. Διαμόρφωση Εκπαιδευτικής Πολιτικής  2. Θέση Εκπαιδευτικής Μονάδας στον τομέα διαμόρφωσης Ε. Π.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ειδικό Διοικητικό Δίκαιο Δημόσιες επιχειρήσεις
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
3.4. Τοπική αυτοδιοίκηση Οι σύγχρονες τάσεις διοικητικής οργάνωσης ευνοούν την αποκέντρωση της πολιτικής εξουσίας σε κατώτερες βαθμίδες της Διοίκησης,
Υπηρεσιακα συμβουλια - συνελευσεισ
Διαστάσεις περιβαλλοντικής πολιτικής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΦΟΡΕΙΣ Κ.Α.Λ.Ο. ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΠΗ ΣΟΥΡΜΑΪΔΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Παντείου Πανεπιστημίου
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιάννης Α. Μυλόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Α.Π.Θ. Τομέας Υδραυλικής & Τεχνικής Περιβάλλοντος Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών-Πολυτεχνική Σχολή H ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΥΔΑΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΕΡΟΥ 1.Ολοκληρωμένη πολιτική νερού 2.Διαχείριση της ζήτησης του νερού 3.Ανάκτηση του κόστους - Κοστολόγηση του νερού σύμφωνα με την πλήρη αξία του 4.Αποκεντρωμένη και συμμετοχική διαχείριση νερού

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΕΡΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

1.Αναγνώριση της οικολογικής αξίας του νερού 2.Ενιαία αντιμετώπιση περιβαλλοντικών – αναπτυξιακών διαστάσεων 3.Ενιαία αντιμετώπιση ποσοτικών και ποιοτικών παραμέτρων του νερού 4.Κατάργηση της παραδοσιακής πρακτικής της αποσπασματικής / τομεακής διαχείρισης των υδατικών πόρων σύμφωνα με τη χρήση

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΕΡΟΥ Δημιουργία ενιαίου φορέα διαχείρισης των υδατικών πόρων

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΕΛΕΓΧΟΣ ΧΡΗΣΕΩΝ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝΕΛΕΓΧΟΣ ΧΡΗΣΕΩΝ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ - ΜΕΘΟΔΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΩΝΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ - ΜΕΘΟΔΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΩΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΝΕΡΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Προσαρμογή της ζήτησης του νερού στα δεδομένα της φυσικής προσφοράςΠροσαρμογή της ζήτησης του νερού στα δεδομένα της φυσικής προσφοράς Αντί της ζημιογόνου περιβαλλοντικά παραδοσιακής πρακτικής της προσαρμογής της φυσικής προσφοράς στα δεδομένα της ζήτησης, με τη διαρκή αναζήτηση νέων πηγών νερού και το σχεδιασμό τεχνικών έργωνΑντί της ζημιογόνου περιβαλλοντικά παραδοσιακής πρακτικής της προσαρμογής της φυσικής προσφοράς στα δεδομένα της ζήτησης, με τη διαρκή αναζήτηση νέων πηγών νερού και το σχεδιασμό τεχνικών έργων

ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ Άμεσο (λειτουργικό) κόστοςΆμεσο (λειτουργικό) κόστος Κόστος ΕυκαιρίαςΚόστος Ευκαιρίας Περιβαλλοντικό κόστοςΠεριβαλλοντικό κόστος

ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Διαχείριση του νερού στο κατώτατο διοικητικό επίπεδοΔιαχείριση του νερού στο κατώτατο διοικητικό επίπεδο Δραστηριοποίηση και συμμετοχή στη λήψη των αποφάσεων όλων των χρηστών, των κοινωνικών φορέων και των τοπικών παραγόντωνΔραστηριοποίηση και συμμετοχή στη λήψη των αποφάσεων όλων των χρηστών, των κοινωνικών φορέων και των τοπικών παραγόντων

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Η τελική επιλογή αποτελεί αποφασιστικό στοιχείο της νέας νομοθεσίας για 2 κυρίως λόγους: 1.Αποτελεί κορυφαία πολιτική επιλογή που θα σημαδέψει το μέλλον της διαχείρισης του νερού και από την οποία εν πολλοίς θα εξαρτηθεί η επιτυχία του όλου εγχειρήματος της εναρμόνισης της ελληνικής με την ευρωπαϊκή νομοθεσία 2.Όλες οι υπόλοιπες επιλογές άμεσα επηρεάζουν, αλλά και άμεσα επηρεάζονται από τη μορφή που θα πάρει το διοικητικό σχήμα.

ΟΙ 2 ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ 1.Η κεντρική υπηρεσία του νέου φορέα πλήρως ενταγμένη στη διοικητική δομή του ΥΠΕΧΩΔΕ 2.Σύσταση νέου οργανισμού, υπό την επίβλεψη του υπουργείου, αλλά εκτός της διοικητικής δομής του, με αυτονομία και αυτοτέλεια τόσο διοικητική, όσο και οικονομική.

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΌΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΕΝΤΟΣ ΕΝΌΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ (ΥΠΕΧΩΔΕ) 1.Καταστρατηγείται η πολιτική επιλογή της Κυβερνητικής Επιτροπής το καλοκαίρι του 2001, σύμφωνα με την οποία: «η Υπηρεσία Υδάτων (ΥΥ) είναι κεντρικό, εισηγητικό, εκτελεστικό και συντονιστικό όργανο με τη μορφή αυτόνομης διοικητικής αρχής, εποπτευόμενη από τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ»

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΕΝΤΟΣ ΕΝΌΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ (ΥΠΕΧΩΔΕ) Αναιρείται η εκσυγχρονιστική φιλοσοφία και ο μεταρρυθμιστικός χαρακτήρας του όλου εγχειρήματος, καθώς επαναλαμβάνονται τα ίδια σφάλματα του παρελθόντος (ν.1739/87 και ένταξη της Κεντρικής Υπηρεσίας στη διοικητική δομή του Υπ. Ανάπτυξης). 2. Αναιρείται η εκσυγχρονιστική φιλοσοφία και ο μεταρρυθμιστικός χαρακτήρας του όλου εγχειρήματος, καθώς επαναλαμβάνονται τα ίδια σφάλματα του παρελθόντος (ν.1739/87 και ένταξη της Κεντρικής Υπηρεσίας στη διοικητική δομή του Υπ. Ανάπτυξης).

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΕΝΤΟΣ ΕΝΌΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ (ΥΠΕΧΩΔΕ) 3.Περιορίζεται η ευελιξία και αποδυναμώνεται η αποτελεσματικότητα άσκησης ολοκληρωμένης πολιτικής νερού. 4.Υποβαθμίζεται η δυνατότητα παρέμβασης του νέου φορέα στην πολιτική των υπολοίπων (υπουργείων και οργανισμών) και συνεπώς υποβαθμίζεται η δυνατότητα του φορέα να εφαρμόζει και να υλοποιεί τις κατευθύνσεις της εθνικής υδατικής πολιτικής 4.Υποβαθμίζεται η δυνατότητα παρέμβασης του νέου φορέα στην πολιτική των υπολοίπων (υπουργείων και οργανισμών) και συνεπώς υποβαθμίζεται η δυνατότητα του φορέα να εφαρμόζει και να υλοποιεί τις κατευθύνσεις της εθνικής υδατικής πολιτικής.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΕΝΤΟΣ ΕΝΌΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ (ΥΠΕΧΩΔΕ) 5.Δεν απεμπλέκεται η διαχείριση των υδατικών πόρων από τους συντεχνιακούς, και όχι μόνον, ανταγωνισμούς και διεκδικήσεις εντός των κόλπων της δημόσιας διοίκησης, που όπως είναι σε όλους γνωστό, υπήρξαν η κύρια αιτία της αποτυχίας του προηγούμενου θεσμικού καθεστώτος (ν. 1739/87).

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΕΝΤΟΣ ΕΝΌΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ (ΥΠΕΧΩΔΕ) 6.Μειώνεται έως μηδενισμού ο βαθμός συναίνεσης και αποδοχής του νέου θεσμικού καθεστώτος από τη δημόσια διοίκηση, καθώς είναι βέβαιον ότι θα προκληθούν σοβαρές αντιδράσεις από τα Υπουργεία Ανάπτυξης και Γεωργίας. Οι αντιδράσεις αυτές αντιμετωπίζονται μόνον εάν επιλεγεί η «τρίτη» λύση του ΝΠΔΔ που εποπτεύεται από το ΥΠΕΧΩΔΕ.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΕΝΤΟΣ ΕΝΌΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ (ΥΠΕΧΩΔΕ) Μειώνεται ο βαθμός της κοινωνικής συναίνεσης του νομοθετήματος, μια και το μήνυμα που περνά προς την κοινωνία είναι ότι το όλο εγχείρημα εξαντλείται στη μεταφορά αρμοδιοτήτων από το ένα υπουργείο στο άλλο και άρα αποτελεί εσωτερική υπόθεση των υπουργείων και όχι ουσιαστική προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων. 7. Μειώνεται ο βαθμός της κοινωνικής συναίνεσης του νομοθετήματος, μια και το μήνυμα που περνά προς την κοινωνία είναι ότι το όλο εγχείρημα εξαντλείται στη μεταφορά αρμοδιοτήτων από το ένα υπουργείο στο άλλο και άρα αποτελεί εσωτερική υπόθεση των υπουργείων και όχι ουσιαστική προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων.

ΠΡΟΤΑΣΗ Σύσταση νέου οργανισμού, υπό την επίβλεψη του ΥΠΕΧΩΔΕ, αλλά εκτός της διοικητικής δομής του, με αυτονομία και αυτοτέλεια τόσο διοικητική, όσο και οικονομική και όχι υποβάθμιση του Ενιαίου Φορέα Διαχείρισης των Υδατικών Πόρων της χώρας σε απλή υπηρεσία ενός υπουργείου Σύσταση νέου οργανισμού, υπό την επίβλεψη του ΥΠΕΧΩΔΕ, αλλά εκτός της διοικητικής δομής του, με αυτονομία και αυτοτέλεια τόσο διοικητική, όσο και οικονομική και όχι υποβάθμιση του Ενιαίου Φορέα Διαχείρισης των Υδατικών Πόρων της χώρας σε απλή υπηρεσία ενός υπουργείου.