Δρ. Γ. Μαλινδρέτος INCOTERMS (INternational COmmercial TERMS)  Σκοπός τους είναι η παροχή ενός συνόλου διεθνών κανόνων για την ερμηνεία των συνηθέστερων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Advertisements

Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Δρ. Γεώργιος Παπαρσένος
Ιφιγένεια Ηλιαδου! ΣΤ΄2 1 Πρότυπο Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Εμπορευματική σύνδεση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) με το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ)
Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος 1 ΙΕΕΕ-Outstanding Engineer Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, ΕΜΠ 28 Μαίου 2010.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
3 ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Αθήνα, Ιουνίου 2007.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ : ΠΑΥΛΟΣ Γ. ΠΑΥΛΑΚΗΣ Δρ. ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ
Επιλογές Marketing & Logistics
Για εξάσκηση κλικ εδώ! ( Πού βρίσκεται κάθε κράτος; Games by Tsampika )
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
Μεταφορές και Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Παγγελματικό E Λ ύκειο Μ εγαλόπολης.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Ένα μεγάλο έργο για την Πελοπόννησο - Ο αγωγός φυσικού αερίου υψηλής πίεσης Άγιοι Θεόδωροι - Μεγαλόπολη.
Ενεργειακή Πολιτική της ΕΕ
MENU ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΜΑΡΟΚΟ ΓΑΛΛΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΧΩΡΕΣ
Λίγα λόγια για τη Αγγλία Πρωτεύουσα νόμισμα κλπ. Εικόνες Επομένη χωρά
ΜΕΝΟΥ ΕΠΙΛΩΓΩΝ ΚΥΠΡΟΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΚΡΟΑΤΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΙΣΡΑΙΛ
Χώρες Δανάη Σαρναζίδου.
Χάρης Αλεξίου Νικόλας Βουβάκης
H βιομηχανία και η βιοτεχνία στην Ευρώπη
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
Το Λιμάνι του Πειραιά εκ των έσω από τη δεκαετία του ‘70 μέχρι σήμερα
Από ποιες θάλασσες βρέχεται η Ευρώπη; Ποιο είναι το μήκος της ακτογραμμής της; Τι έχουν προκαλέσει οι πάγοι στις ακτές της Βόρειας Σκανδιναβίας;
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Συνδυασμένες µεταφορές  Πρόκειται για συνδυασμούς διαφόρων μεθόδων και μέσων μεταφορών, με σκοπό την βελτιστοποίηση του συνολικού μεταφορικού.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (LOGISTICS) Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ: ΟΙ ΕΥΡΩΠΑIΚΟΙ ΛΙΜΕΝΕΣ & ΤΟ ΛΙΜAΝΙ.
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΥΠΟ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ «ΝΟΤΙΟΣ ΚΑΒΑΛΑ» ΣΕ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Υπουργείο.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΔΙΩΡΥΓΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΔΙΩΡΥΓΩΝ ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Δρ. Γ.Μαλινδρέτος  Στην αποτελεσματικότερη χρήση του ‘στόλου’ των οχημάτων (Σχεδόν το 30% των φορτηγών κυκλοφορούν άδεια, το 56% μισογεμάτα και το 14%
Κεφάλαιο 39 Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Β. Αμερικής.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
19o ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΟΛΟΓΩΝ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ Α. Ε
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
POSEIDON MED II-ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Κλικ εδώ! ( Πηγή εκπαιδευτικού παιχνιδιού: Games by Tsampika )
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Η ήπειρος που θα εξερευνήσουμε
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
Το δίκτυο των σιδηροδρόμων
Παρουσίαση: «ονοματεπώνυμο σπουδαστών»
Τα βουνά και οι πεδιάδες της Ευρώπης
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Καταγραφής Ενδιαφέροντος των Επιχειρήσεων – Μελών του ΕΒΕΘ για τις Αγορές του Εξωτερικού.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Χρίστος Τομάζος Στ΄2
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
Ο ρόλος των Δικτύων στην εποχή των πράσινων μεταφορών
5η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
ΤΟ Ε.Π. «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Τομέας Μεταφορών & Τεχνική Βοήθεια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος INCOTERMS (INternational COmmercial TERMS)  Σκοπός τους είναι η παροχή ενός συνόλου διεθνών κανόνων για την ερμηνεία των συνηθέστερων όρων του εξωτερικού εμπορίου.  Το πεδίο εφαρμογής των INCOTERMS περιορίζεται σε θέματα που σχετίζονται με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μερών που συμμετέχουν στις συμβάσεις μεταφορών και περιλαμβάνουν όρους σχετικά με την παράδοση των πωλούμενων εμπορευμάτων και άρα και την μεταφορά τους.  Το ICC (International Centre of Commerce) έχει ορίσει 13 κοινά αποδεκτούς κανόνες εμπορίου οι οποίοι απεικονίζουν τις ευθύνες των μερών σχετικά με :  το κόστος συσκευασίας  τη μεταφορά  την φορτοεκφόρτωση  το μεταφορικό κόστος  την ασφάλεια του εμπορεύματος  τους δασμούς του τελωνείου

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Τα μεγαλύτερα εμπορευματικά λιμάνια στον κόσμο (container terminals) * ένα TEU ισοδυναμεί με ένα τυποποιημένο container μήκους 20 ποδών (περίπου 6μ) O ΟΛΠ ανέβηκε το 2012, στην κατάταξη με τα μεγαλύτερα εμπορευματικά λιμάνια, στην 46η θέση παγκοσμίως, έναντι της 77ης που είχε το 2011…

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Οι προοπτικές είναι ευοίωνες, καθώς με τη νέα επένδυση της Cosco στον προβλήτα ΙΙΙ, η χωρητικότητα θα αυξηθεί στα 6,2 εκατ. teu (εμπορευματοκιβώτια) ετησίως. Εάν επαληθευτούν οι προβλέψεις, το λιμάνι του Πειραιά θα γίνει το νο1 της Μεσογείου, ίσως το Σήμερα, τα μεγέθη στη Μεσόγειο δείχνουν τον Πειραιά νούμερο 4. Την ίδια ώρα, τα τρία μεγαλύτερα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης, το Ρότερνταμ, το Αμβούργο και η Αμβέρσα βλέπουν τη διακίνηση των προβλητών τους μειωμένη. Σημαντικές Προοπτικές για τον Πειραιά

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Τα μεγαλύτερα εμπορευματικά λιμάνια στην Μεσόγειο

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος πλεονεκτική γεωπολιτική θέση – στο σταυροδρόμι μεταξύ 3 Ηπείρων – ευρείες δυνατότητες συλλογικής βιώσιμης αξιοποίησης θέσεως και διαθέσιμων πόρων Σημαντικές Προοπτικές για τον Πειραιά

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΥΠΟΔΟΜΕΣ LOGISTICS ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Το ταξίδι από το Σουέζ μέχρι τα Βόρεια λιμάνια της Ευρώπης διαρκεί ημέρες (πήγαινε – έλα) σε αντίθεση με τις 3 ημέρες προς και από τον Πειραιά….

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Κοινότητας των Ευρωπαϊκών Σιδηροδρόμων (CER, απολογιστικά στοιχεία 2011, δεν έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμα του 2012), το εμπορευματικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπολείπεται εμφανώς των αντίστοιχων σιδηροδρομικών εταιρειών της Σλοβενίας, της Σερβίας, της Κροατίας, της Βουλγαρίας, της Ουγγαρίας, αλλά και της «μικρής» Βοσνίας!

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος 400 metres long, 59 metres wide and 73 metres tall and with a capacity of 18,000 teu The “Triple E” : economy of scale energy efficiency environmentally improved Τo μεγαλύτερο container-ship στον κόσμο

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  Στόχος της Πολιτείας : Ένταξη των Λιμανιών στην ευρύτερη εφοδιαστική αλυσίδα διακίνησης αγαθών προς ή μέσω της Ελλάδας με: oΣύνδεση με σιδηροδρομικό δίκτυο για άμεση μεταφορά εμπορευμάτων εκτός του λιμανιού σε ειδικούς χώρους Logistics εκτός Πειραιά (Eμπορευματικά Κέντρα)  αποσυμφόρηση του λιμανιού. oΣυντονισμό παραλαβών – αποστολών μέσω των οδικών μεταφορέων με λιμάνι για τη μείωση της αναμονής – ταχύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών της αγοράς.  Παρακολούθηση containers εντός του λιμανιού σε κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα – ταχύτητα και ακρίβεια εργασιών, καλύτερη διαχείριση πόρων. Διαχείριση Εμπ/κιβωτίων στα Λιμάνια

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ (ΣΕΜΠΟ)

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Πλάνο φόρτωσης – θέσεις container στο καράβι

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Ταυτότητα container

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Διαχείριση Μέσων

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  Προώθηση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς Μία φορτηγίδα (μακρόστενο πλοιάριο μεταφορών εμπορευμάτων) μπορεί να μεταφέρει το ίδιο φορτίο με 110 φορτηγά. Σίγουρα, το μέσο αυτό θα μπορούσε να συμβάλλει σημαντικά στην εκτόνωση των προβλημάτων από τη συμφόρηση στα οδικά δίκτυα και την ανεπάρκεια στα σιδηροδρομικά δίκτυα. ΕΕ και ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ μέσω ύδατος

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Μεταφορές μέσω αγωγών Αγωγοί : μεταφορά πετρελαίου, φυσικού αερίου, φωταερίου, ύδατος Η βιομηχανική εκμετάλλευση του πετρελαίου άρχισε στις 28 Αυγούστου 1859 στην πόλη Τίτουσβιλ της Πολιτείας Πενσυλβάνια των ΗΠΑ, όπου έγινε η πρώτη αποδοτική γεώτρηση, η οποία οδήγησε στην εξόρυξη του πολύτιμου καύσιμου. Εκεί κατασκευάσθηκε και ο πρώτος αγωγός μεταφοράς του πετρελαίου μήκους 7 km.  Δίκτυο πετρελαιαγωγών : π.χ. ο αγωγός Ντροσμπάν που αρχίζει στην περιοχή των Ουραλίων/Βόλγα (Ρωσία) και καταλήγει στην πόλη Σβέντ στον ποταμό Όντερ (Γερμανία), μήκους 4000 km και ο δυτικοευρωπαϊκός αγωγός που αρχίζει στη Μασσαλία (Γαλλία) και καταλήγει στην Καρλσρούη και στο Μάνχαϊμ (Γερμανία), μήκους 770 km.  Οι μεγάλοι άξονες της διεθνούς κίνησης πετρελαίου : Βενεζουέλα  ΗΠΑ και Μεγάλη Βρετανία και Μέση Ανατολή  Δυτική Ευρώπη και την Ιαπωνία

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  Οι κύριες πηγές φυσικού αερίου βρίσκονται στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και της πρώην ΕΣΣΔ, καθώς και στη Μέση Ανατολή.  Σημαντικότεροι αγωγοί στην Ευρώπη : α) ο αγωγός TEND (Trans Europa Naturgas Pipeline), ο οποίος αρχίζει από τη Νορβηγία και μέσω της Γερμανίας φθάνει στην Ελβετία και στην Ιταλία και β) ο αγωγός MEGAL από τη Νότια Γαλλία και μέσω της Γερμανίας καταλήγει στην Αυστρία.  Στη χώρα μας το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής φωταερίου λειτούργησε το 1862 στην οδό Πειραιώς (Αθήνα) με σκοπό το φωτισμό της Αθήνας. Ο εκσυγχρονισμός της τεχνολογίας παραγωγής αερίου  το 1984 έκλεισε το εργοστάσιο της οδού Πειραιώς και δημιουργήθηκαν νέες εγκαταστάσεις στον Ασπρόπυργο...  Το φυσικό αέριο από τη Ρωσία έρχεται στη χώρα μας μέσω αγωγού, ενώ το αέριο από την Αλγερία έρχεται σε υγροποιημένη μορφή με ειδικά πλοία στη νήσο Ρεβυθούσα.

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Ο κεντρικός αγωγός μεταφοράς, συνολικού μήκους 512 χλμ. και πίεσης σχεδιασμού 70 barg, εκτείνεται από τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα (Προμαχώνας) έως την Αττική. Από τον κεντρικό αγωγό μεταφοράς ξεκινούν κλάδοι μεταφοράς φυσικού αερίου μήκους 706 χλμ., με σκοπό την τροφοδοσία με φυσικό αέριο των περιοχών της ανατολικής Μακεδονίας, της Θράκης, της Θεσσαλονίκης, του Πλατέος, του Βόλου, των Τρικάλων, των Οινοφύτων, των Αντικύρων, της Κορίνθου, της Θίσβης και της Αττικής. φυσικό αέριο από τη Ρωσία

Δρ. Γ. Μαλινδρέτος

Ο Τερματικός Σταθμός Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (ΥΦΑ) Ρεβυθούσας αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εθνικές υποδομές της χώρας μας. Συγκαταλέγεται στους δεκατρείς (13) αντίστοιχους σταθμούς υγροποιημένου φυσικού αερίου, που λειτουργούν σήμερα σε όλο το χώρο της Μεσογείου και της Ευρώπης. Ο Σταθμός είναι εγκατεστημένος στη νήσο Ρεβυθούσα, 500 μέτρα περίπου από την ακτή της Αγίας Τριάδας, στον κόλπο Πάχης Μεγάρων, 45 χλμ. δυτικά της Αθήνας. Στα δέκα χρόνια λειτουργίας του έχουν παραληφθεί πάνω από 300 φορτία υγροποιημένου φυσικού αερίου (ΥΦΑ), που φθάνουν στη χώρα μας με δεξαμενόπλοια και αποθηκεύονται προσωρινά στις δύο δεξαμενές και στη συνέχεια, στις ειδικές εγκαταστάσεις αεριοποίησης του Σταθμού, το ΥΦΑ μετατρέπεται ξανά σε αέριο και τροφοδοτεί το Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου. φυσικό αέριο από την Αλγερία