Αυτό το αεροδρόμιο, είχε το πλεονέκτημα της εγγύτητας με το σιδηροδρομικό δίκτυο και το σιδηροδρομικό σταθμό (μόλις 200 μέτρα μακριά). Μετά τη γερμανική εισβολή στην Ελλάδα, η Luftwaffe το χρησιμοποίησε ως ένα αεροδρόμιο για Ju-52 κατά τη διάρκεια της επιχείρησης '' Merkury''. Σήμερα δεν έχει μείνει σχεδόν τίποτα από αυτό το αεροδρόμιο και πλέον είναι μια μια αγροτική περιοχή.Γι αυτό και το όνομά του, ''το χαμένο αεροδρόμιο''. Ανάμεσα στο σιδηροδρομικό σταθμό και τα πεδία / παλιό αεροδρόμιο, υπάρχει μικρό Μνημείο, στη μνήμη των κατοίκων του χωριού, που εκτελέστηκαν από τους Γερμανούς, σε αντίποινα για σαμποτάζ στον σιδηροδρομικό σταθμό
Η Αμφίκλεια στον β παγκόσμιο πόλεμο
Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος ήταν ένας παγκόσμιος πόλεμος που διήρκεσε από το 1939 έως το 1945, αν και σχετικές συγκρούσεις ξεκίνησαν από νωρίτερα. Σε αυτόν ενεπλάκη η πλειονότητα των κρατών του τότε κόσμου -συμπεριλαμβανομένων και των μεγάλων δυνάμεων ( Η.Π.Α, Ε.Σ.Σ.Δ, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία )- δημιουργώντας τελικά δύο αντίπαλες στρατιωτικές συμμαχίες: τους Συμμάχους και τις δυνάμεις του Άξονα. Αποτέλεσε την πιο εκτεταμένη γεωγραφικά και δαπανηρή σε πλουτοπαραγωγικούς πόρους ένοπλη σύγκρουση στην ιστορία της ανθρωπότητας, στην οποία έλαβαν μέρος περισσότεροι από 100 εκατομμύρια άνθρωποι από περισσότερες από 30 χώρες. Στο όνομα του ''απόλυτου πολέμου'', οι κύριοι συμμετέχοντες διέθεσαν όλες τις οικονομικές, βιομηχανικές και επιστημονικές ικανότητες τους στην παγκόσμια προσπάθεια, εξαλείφοντας τη διάκριση μεταξύ πολιτικών και στρατιωτικών πόρων. Σημαδεύτηκε από μαζικές εκτελέσεις και θανάτους πολιτώνένοπλη σύγκρουση
Η Ανατίναξη του σιδηροδρομικού σταθμού Αμφίκλειας
Ο υπεύθυνος του ΕΑΜ Μοδίου, Γεώργιος Ν. Δόσκαρης, με κάλεσε και μου διάβασε μία διαταγή, ότι πρέπει να κοπεί η σιδηροδρομική γραμμή ανάμεσα στο Κηφισοχώρι και στην Αμφίκλεια, στις 13 του μηνός Απριλίου Ακόμα μου είπε ότι δεν υπάρχουν στη διάθεσή μας εκρηκτικά και ότι θα πρέπει να προσέξουμε τη μηχανή, επειδή μέσα έχει Έλληνες μηχανοδηγούς και θερμαστές. Επίσης να διαλέξω την τοποθεσία που θα γίνει το σαμποτάζ, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει. Απευθύνονταν σε μένα διότι ήμουνα υπολοχαγός του Συντάγματος Σιδηροδρόμων και είχα γνώσεις πάνω στα τραίνα και τις σιδηροδρομικές γραμμές. (Αυτό το γνώριζαν από το βιογραφικό μου σημείωμα). Τη διαταγή μας την έδωσαν 6-7 ημέρες πριν από τις 13 Απριλίου
Σταυραετός Γεώργιος Υποσμηναγός
Ο πρώτος αεροπόρος πού έπεσε στήν Αλβανία στίς στήν θέση Βοσκοπούλα Θεραπελίου.ο Σμηναγός της 13ης Μοίρας Βομβαρδισμού, Σταυραετός Γεώργιος, πέρασε στην Ιστορία. Κατά τη διάρκεια πολεμικής αποστολής αναγνώρισης, το Potez 633 Grec του οποίου ήταν χειριστής, καταρρίφθηκε από σχηματισμό καταδιωκτικών της Ιταλικής Πολεμικής Αεροπορίας και παρ’όλο που εγκατέλειψε, το αλεξίπτωτό του δεν άνοιξε. Είναι ο τελευταίος μεν αεροπόρος Potez αλλά ο πρώτος και μοναδικός πεσών των Potez 633 που ξεκίνησε από την αεροπορία- εισερχόμενος στη Σχολή Αεροπορίας το 1935
ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ 1 η : ΛΙΑΛΛΙΟΥ ΧΡΥΣΑ,ΠΑΝΑΓΟΥ ΔΗΜΟΣ,ΠΑΝΑΓΟΥ ΓΙΩΡΓΙΟΣ, ΣΠΕΤΙΜΙΡΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,ΜΟΥΛΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΟΜΑΔΑ 2 η :ΣΑΓΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ,ΠΕΡΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ,ΤΖΙΒΑΡΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ,ΜΕΡΚΟΥΡΙ ΓΙΟΝΙΝΤΑ,ΜΠΑΚΑΛΕΞΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑ3η:ΚΟΥΓΙΑΤΣΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ,ΠΟΖΙΟΥ ΙΩΑΝΝΑ,ΣΚΑΝΙΑΚΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ,ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΗΛΙΑΝΑ,ΝΑΪΝΤΕΝΟΒΑ ΠΕΤΙΑ