“ Χρήση εκ π αιδευτικού wiki για την εκ π όνηση συνθετικής Εργασίας : Μια συνολική ε π ισκό π ηση εφαρμογής στη Δευτεροβάθμια Εκ π αίδευση ” “ Χρήση εκ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Περιγράφοντας την ως σήμερα πορεία της έρευνας … Πρακτικές δημιουργίας διδακτικού υλικού στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Χαρτοφύλακα Τόνια Υποψήφια δρ. ΕΑΠ.
Advertisements

Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ANDRONIKI NISTIKAKI, EFL TEACHER IN SECONDARY EDUCATION- 1 ST SENIOR HIGH SCHOOL OF VYRONAS ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-2013.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Jigsaw: Τί είναι;.
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Σενάριο.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Τίτλος Δραστηριότητας
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2015.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Λήψη ομαδικών αποφάσεων και ΣΥΟΑ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011 ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ) ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διδακτική της Πληροφορικής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Δημιουργία σεναρίου.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Project.
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“ Χρήση εκ π αιδευτικού wiki για την εκ π όνηση συνθετικής Εργασίας : Μια συνολική ε π ισκό π ηση εφαρμογής στη Δευτεροβάθμια Εκ π αίδευση ” “ Χρήση εκ π αιδευτικού wiki για την εκ π όνηση συνθετικής Εργασίας : Μια συνολική ε π ισκό π ηση εφαρμογής στη Δευτεροβάθμια Εκ π αίδευση ” 1

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Μεικτή Μάθηση ( π ροσω π ική ε π αφή – ψηφιακή έρευνα και ε π ικοινωνία ) Εμ π ειρική Μάθηση ( δράση, π αρατήρηση, αναστοχασμός ) Ε π ιδραστική Μάθηση ( σημασία κινήτρου, π ροσω π ική εμ π λοκή, δημιουργία σχέσεων, αλλαγή στάσεων και αξιών ) Ψηφιακή Μάθηση ( Παγκόσμιος Ιστός, ψηφιακά εργαλεία, κοινωνικά δίκτυα, gadgets) Συνεργατική Μάθηση ( Συλλογική ευθύνη, αλληλε π ίδραση, αλληλεξάρτηση, κοινοί στόχοι, συλλογικό π ροϊόν ) Μεικτή Μάθηση ( π ροσω π ική ε π αφή – ψηφιακή έρευνα και ε π ικοινωνία ) Εμ π ειρική Μάθηση ( δράση, π αρατήρηση, αναστοχασμός ) Ε π ιδραστική Μάθηση ( σημασία κινήτρου, π ροσω π ική εμ π λοκή, δημιουργία σχέσεων, αλλαγή στάσεων και αξιών ) Ψηφιακή Μάθηση ( Παγκόσμιος Ιστός, ψηφιακά εργαλεία, κοινωνικά δίκτυα, gadgets) Συνεργατική Μάθηση ( Συλλογική ευθύνη, αλληλε π ίδραση, αλληλεξάρτηση, κοινοί στόχοι, συλλογικό π ροϊόν ) ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ 2

ΤΙΤΛΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΣ - ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΛΩΣΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΤΙΤΛΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥ Σ ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙ ΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙ Σ ΚΑΤΕΥΘΥΝ ΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΛΩΣΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΗΛΙΚΙΑΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙ ΟΤΗΤΕΣ ΧΩΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣ ΕΩΝ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜ ΟΣ ΑΝΑΜΕΝΟ ΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣ ΜΑΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΛΟΓΗΣ ΗΣ 3

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΤΙΤΛΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥ Σ ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙ ΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙ Σ ΚΑΤΕΥΘΥΝ ΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΛΩΣΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΗΛΙΚΙΑΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙ ΟΤΗΤΕΣ ΧΩΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣ ΕΩΝ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜ ΟΣ ΑΝΑΜΕΝΟ ΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣ ΜΑΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΛΟΓΗΣ ΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΗΛΙΚΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΧΩΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 4

Οργάνωση και Δομή ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΤΙΤΛΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΛΩΣΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΗΛΙΚΙΑΔΙΑΡΚΕΙΑΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΧΩΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΛΟΓΗΣΗΣ 5

Σταθερό και ασφαλές σημείο αναφοράς Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Χώρος Ανακοινώσεων - κανάλι ο π τικοακουστικού υλικού π ροσβάσιμο σε όλους ( βίντεο, φωτογραφίες, άλμ π ουμ φωτογραφιών κ. α.) Ενίσχυση Αλληλε π ίδρα σης Ανά π τυξη Ανοικτής - Δημοκρατικής σχέσης μελών ομάδων και συντονιστή Πρόσβαση / Δημιουργία κοινού π ροϊόντος ( Αναρτήσεις εργασιών - σχολιασμοί - ψηφοφορίες -π αιχνίδια ) Ενίσχυση Δημιουργικό τητας και αυτενέργειας Χρήση ψηφιακών εργαλείων π ου ενισχύουν τη διαδραστικότητα και την καινοτομία Ελευθερία έκφρασης, π οικιλία π ηγών, ε π ιλογών, π ροσεγγίσεων, π εριεχομένου 6

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Συνάντηση της ολομέλειας - γνωριμία με το συντονιστή αρχικές συστάσεις – δραστηριότητες εξοικείωσης παράδοση φυλλαδίων για καταγραφή προσωπικών πληροφοριών ενημέρωση για την κεντρική ιδέα συζήτηση χωρισμός σε ομάδες αναφορά στον τρόπο έρευνας και συλλογής υλικών προσδοκίες πρώτη ανάθεση 7

Π α ρ ά δ ε ι γ μ α φ υ λ λ α δ ί ο υ π ρ ο ς σ υ μ π λ ή ρ ω σ η. Α ν ο ί γ ο υ ν ό λ ε ς ο ι σ ε λ ί δ ε ς μ ε δ ι π λ ό κ λ ι κ π ά ν ω σ τ ο έ γ γ ρ α φ ο. 8

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ Α ΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ - ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΣΕΛΙΔΕΣ - ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ - ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ - ΤΕΛΙΚΗ 9

10

Χρόνος ⇨ π όσος ⇨ για π οιες δραστηριότητες, συναντήσεις, π ροϊόντα ; Προσδοκίες ⇨ ρεαλιστικές ή εξω π ραγματικές Προϊόντα ⇨ μορφή, έκταση, π ροα π αιτούμενες δεξιότητες Αξιολόγηση ⇨ ατομικής και ομαδικής συμμετοχής – τελικής π αρουσίασης Χρόνος ⇨ π όσος ⇨ για π οιες δραστηριότητες, συναντήσεις, π ροϊόντα ; Προσδοκίες ⇨ ρεαλιστικές ή εξω π ραγματικές Προϊόντα ⇨ μορφή, έκταση, π ροα π αιτούμενες δεξιότητες Αξιολόγηση ⇨ ατομικής και ομαδικής συμμετοχής – τελικής π αρουσίασης Ε π ιλογή θεμάτων ⇰ α π ό π οιόν και π ώς Σύνδεση θέματος - υ π οθεμάτων Κεντρικό π ρόγραμμα σ π ουδών Έρευνα τρό π ος π ροσέγγισης και αξιολόγησης π ηγών Τεχνογνωσία συντονιστή - μαθητών Ε π ίλυση π ροβλημάτων ομαδικής εργασίας στάσεις, σχέσεις, κοινωνικές δεξιότητες, συντονισμός Νομιμότητα π εριεχομένου διεθνείς π ροδιαγραφές, εργαλεία ελέγχου Ε π ιμέλεια ⇰ κειμένων - π ροϊόντων Ε π ιλογή θεμάτων ⇰ α π ό π οιόν και π ώς Σύνδεση θέματος - υ π οθεμάτων Κεντρικό π ρόγραμμα σ π ουδών Έρευνα τρό π ος π ροσέγγισης και αξιολόγησης π ηγών Τεχνογνωσία συντονιστή - μαθητών Ε π ίλυση π ροβλημάτων ομαδικής εργασίας στάσεις, σχέσεις, κοινωνικές δεξιότητες, συντονισμός Νομιμότητα π εριεχομένου διεθνείς π ροδιαγραφές, εργαλεία ελέγχου Ε π ιμέλεια ⇰ κειμένων - π ροϊόντων 11

Ονοματεπώνυ μο μαθητή - όνομα ομάδας Ποσοστό αυθεντικού περιεχομένου Ημερομηνία παράδοσης Α ’ ανάθεσης Ημερομηνία παράδοσης Β ’ ανάθεσης Ημερομηνία παράδοσης τελικού προϊόντος Ποιότητα Περιεχομένου Μέγεθος Πολυτροπικό - τητα Χρήση ποικίλλων πηγών έρευνας Συμμετοχή σε δραστηριότητες εκτός τάξης Συμμετοχή σε ενδοσχολικές δραστηριότητες Συζητήσεις Επισκέψεις Καταγραφές Συνεργασία - υπευθυνότητα – θετική στάση Ανταπόκριση στα μηνύματα Συμπλήρωση ημερολογίων Παράδοση ημερολογίων Τελική Παρουσίαση Σύνολο : Πρόταση καταγραφής 12

Βιωματική προσέγγιση - Επισκέψεις Ειδικό Γυμνάσιο - Λύκειο Ηλιούπολης Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης 13

Αίθουσα Αγγλικών Αίθουσα υπολογιστών Βιβλιοθήκη Αίθουσα εκδηλώσεων 14

Καλή γνώση Συνεργατικής Μάθησης Συμβόλαια Ομάδας Ανάθεση ρόλων Δραστηριότητες Γνωριμίας, εμ π ιστοσύνης, ανοίγματος - κλεισίματος συναντήσεων, ενεργητικής ακρόασης, λήψης α π οφάσεων κ. α. Χειρισμός ψηφιακών εργαλείων Ανοικτή, ισότιμη σχέση μελών - συντονιστή Έρευνα Δημιουργικότητα Αλληλε π ίδραση Ελευθερία έκφρασης Συντονισμός Μελών υ π οομάδων Ολομέλειας Υ π εύθυνων καθηγητών, Γενικού Συντονιστή, Διεύθυνσης, Φορέων ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ 15

Οργάνωση Σχολικής Μονάδας Κατανομή Πόρων Οργανόγραμμα Έγγραφα Ε π αφές με γονείς εξωσχολικούς φορείς και κοινοτικούς π αράγοντες Γενίκευση Πρακτικής σε διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα και βαθμίδες Πρακτική εφαρμογή Δια π ροσω π ικές δεξιότητες Χρηματοδότηση Υλικοτεχνική υ π οδομή Εξωσχολικές δραστηριότητες Υλικά ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ 16

Ε π αρκής γνώση Αγγλικής Γλώσσας Βιβλιογραφία Τεχνολογία Ε π ιμόρφωση Εκ π αιδευτικών Σύγχρονες διδακτικές π ροσεγγίσεις Εκ π αιδευτική Τεχνολογία Ε π αρκής Χρόνος στο Π. Σ. Εξοικείωση εμ π λεκομένων με το θέμα και τα μέσα εφαρμογής Αφομοίωση π ρακτικών και π εριεχομένου ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ 17

Θετικές Σχέσεις Μελών Εκ π αιδευτικού και Διοικητικού π ροσω π ικού Μελών Μαθητικής κοινότητας Αλληλοβοήθεια, αλληλοϋ π οστήριξη, μοίρασμα γνώσεων, α π όψεων, υλικών. Προσω π ικοί π αράγοντες Έμ π νευση Αντοχή Ε π ιμονή Κίνητρο Ευελιξία Διάθεση αλλαγής Δεκτικότητα Καλή διάθεση Υλικοτεχνική Υ π οδομή Αίθουσες Υ π ολογιστών Βιβλιοθήκες Αίθουσα π ολλα π λών χρήσεων Γυμναστήριο ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ 18

Δύναται να πλαισιώσει όλα τα γνωστικά Αντικείμενα ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΟ Π. Σ. 19 Έρευνα Συλλογική Ατομική Ε π ιλογές Συλλογική Ατομική Λήψη α π οφάσεων Άτομο Ομάδα Λύσεις σε π ροβλήματα Συνεργασία Ισοτιμία Ευελιξία Συνεργασία Όλων των εμ π λεκομένων

20 Αυξάνει τα ε π ί π εδα συμμετοχικότητας Βελτιώνει τη Δομή - Οργάνωση Μαθησιακής διαδικασίας Δίνει Ευελιξία αντα π οκρινόμενη σε π οικίλα : Μαθησιακά π ροφίλ Προτιμήσεις Ιδιαιτερότητες Δεξιότητες Ενισχύει τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη Προάγει θετικές σχέσεις – αμβλύνει διαφορές ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ - ΓΙΑΤΙ ?

21 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Βιβλιογραφία "Learning Empathy through Art"

Τρό π οι να ε π ικοινωνήσουμε … Skype niki.nistikaki2

24