INDUCTION WEEK 2015 Academic Integrity 08.10.2015 Στέλιος Πανούτσος – Coordinator, School of Engineering Ευχαριστίες στη Δρ. Πηνελόπη Λουκά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Advertisements

Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Πώς να γράψετε μια έκθεση
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 4 Χρήση Βιβλιοθήκης TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Βιβλιογραφική Έρευνα Δρ. Αλέξανδρος Αποστολακης
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Συνέντευξη με νήπια.
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
Μελλοντικές Προκλήσεις στην Επιστήμη και Μηχανική του Περιβάλλοντος
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
Δομή ερευνητικής εργασίας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
College & University Regulations Schools of Hospitality & Engineering
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
College & University Regulations Schools of Tourism & Engineering
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

INDUCTION WEEK 2015 Academic Integrity Στέλιος Πανούτσος – Coordinator, School of Engineering Ευχαριστίες στη Δρ. Πηνελόπη Λουκά

Περιεχόμενα Χρήσιμες Συμβουλές Μέθοδοι Σύνθεσης Οργάνωση Εργασίας Οδηγός Εργασίας Είδη Εργασιών Κατανόηση Ερώτησης Χρήση Εισαγωγικών Περίληψη και Παράφραση Λίστα Ελέγχου Εργασίας Πτυχιακή Εργασία Ακαδημαϊκά Παραπτώματα Λογοκλοπή Παραπομπές Αξιολόγηση Προαγωγή στο επόμενο έτος Μηχανισμοί υποστήριξης φοιτητών Ερωτήσεις

Χρήσιμες Συμβουλές Διάφορες παρατηρήσεις πάνω σε ένα θέμα δεν είναι αρκετές για να κάνουν μια εργασία ολοκληρωμένη. Πρέπει να έχει επιχείρημα. Πρέπει να απαντάει στην ερώτηση. Πρέπει να προσπαθεί να αποδείξει κάτι μέσω στοιχειών και ορθολογισμού (θεωρίες, παραδείγματα και αναφορές σε διάφορες πηγές). Η συλλογή στοιχείων από τις πηγές πρέπει να γίνεται με το ερώτημα της εργασίας κατά νου. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να παρουσιαστεί ένα επιχείρημα, αλλά η οργάνωση μιας εργασίας – αρχή, ανάπτυξη, τέλος – πρέπει να σχεδιάζεται για να παρουσιαστεί το επιχείρημα με σαφήνεια και πειστικότητα. Επιτυχείς μέθοδοι σύνθεσης μιας εργασίας είναι πολλές, αλλά μερικές πρακτικές καλών συγγραφέων είναι σχεδόν οι ίδιες.

Μέθοδοι Σύνθεσης  Ξεκίνα να γράφεις νωρίς  Γράψε αυτό που νομίζεις ότι μπορείς να γράψεις πρώτο  Πάντα να έχεις ως οδηγούς σχεδίασης τον σκοπό και την οργάνωση της εργασίας  Κάνε εκτεταμένους επανελέγχους (στο ολοκληρωμένο κείμενο)  Μερικές φορές είναι καλό να μην σκεφτόμαστε συνέχεια την εργασία, καθώς πολλές φορές αυτό γίνεται ασυνείδητα.  Μετά την ολοκλήρωση του προσχεδίου, αρχίζει ο επανέλεγχος των προτάσεων και παραγράφων δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην μετάβαση (προτάσεων και παραγράφων)  2 άλλες σημαντικές παράμετροι στην επανάληψη είναι η ακρίβεια των προτάσεων και η οικονομία των λέξεων.  Τέλος, διαβάστε την τελική μορφή της εργασίας.

Οργάνωση Εργασίας (1/2) Η οργάνωση πρέπει να γίνεται προτού αρχίσει η γραφή ή ο επανέλεγχος. Με ένα σωστό πλάνο γραφής μπορείτε να κερδίσετε σημαντικό χρόνο. Κατά την οργάνωση κάνετε τις ακόλουθες ερωτήσεις: Τι είδος εργασίας θα γράψω; Ανήκει σε συγκεκριμένο είδος; Στο πανεπιστήμιο, μπορεί να γράψετε:  Εργασία για ένα βιβλίο  Εργασία πάνω στην επίλυση αριθμητικών ή μη προβλημάτων  Εργασία για ένα πείραμα  Περιγραφική εργασία  Εργασία σύγκρισης – αντίθεσης. Γνωρίζοντας τι ζητά η εργασία και σε ποιο είδος ανήκει, θα έχετε και μια συγκεκριμένη οργάνωση κατά νου. Αν η εργασίας δεν έχει καλή δομή θα φανεί και στις παραγράφους. Η συχνή επαφή με τους καθηγητές είναι πάντα καλή συμβουλή.

Οργάνωση Εργασίας (2/2) Η μέθοδος της «Ανάστροφης Σύνοψης» Η καλύτερη οργάνωση της εργασίας μπορεί να επιτευχθεί με την χρήση «ανάστροφης σύνοψης». Η «ανάστροφη σύνοψη» είναι εύκολη στην δημιουργία, αφού απλά γραφούμε το σημαντικό νόημα της κάθε παραγράφου διπλά στο περιθώριο κάθε σελίδας. Αν η εργασία είναι ορθά δομημένη, τότε κάθε σημαντικό νόημα καθώς και η σειρά τους αποτελούν ολοκληρωμένα επιχειρήματα. Αυτός ο τρόπος συντελεί στην εύκολη διόρθωση της εργασίας σε περίπτωση επανάληψης ή μη ορθής σειράς. Η διαδικασία του επανελέγχου δεν αφορά μόνο την οργάνωση αλλά και το στυλ γραφής, με την χρήση της «ανάστροφης σύνοψης».

Οδηγός Εργασίας (1/2) Η ακαδημαϊκή γραφή είναι γραμμική (όχι επανάληψη). Το επιχείρημα πρέπει να είναι σαφές και με σωστή δομή, για να διευκολύνει τον αναγνώστη. Γενικά, μια εργασία έχει εισαγωγή, κύριο μέρος και συμπέρασμα. Η εισαγωγή πρέπει να αποτελείται από γενικές πληροφορίες, οι οποίες εξηγούν το λόγο γραφής του θέματος και παραθέτουν τον τρόπο συγγραφής. Το κύριο μέρος παραθέτει δεδομένα και επιχειρήματα. Το κύριο μέρος οδηγεί στο συμπέρασμα, το οποίο κάνει αναφορές στην εισαγωγή και δείχνει πως ο σκοπός έχει επιτευχθεί.

Οδηγός Εργασίας (2/2) I. Εισαγωγή Δυο μέρη:  Γενικές προτάσεις για το θέμα που παρέχουν ένα υπόβαθρο και τραβούν την προσοχή του αναγνώστη.  Εξήγηση του λόγου γραφής, χρήση ορισμών, κ.τ.λ.  Πλάνο εργασίας.  Πρέπει να δίνει την κεντρική ιδέα. II. Κύριο μέρος Οι παράγραφοι περιέχουν κεντρικές ιδέες, επιχειρήματα και παραδείγματα. Οι παράγραφοι πρέπει να ενώνονται νοηματικά μεταξύ τους. Ο σκοπός της εργασίας πρέπει να καταστεί σαφής και Ο αναγνώστης να μπορεί να παρακολουθεί την ανάπτυξή της. III. Συμπέρασμα Περιλαμβάνει τις τελικές σκέψεις του συγγραφέα.  Υπενθύμιση σημαντικών ιδεών της εισαγωγής και του κυρίως μέρους.  Εξήγηση της σημαντικότητας των συμπερασμάτων και του θέματος γενικά.  Πρέπει να σηματοδοτεί το πέρας της εργασίας και να καταστήσει σαφές ότι ο σκοπός επετεύχθη!!!

Είδη Εργασιών Οι εργασίες οργανώνονται διαφορετικά ανάλογα με τον σκοπό τους. Η περιγραφική εργασία Η επιχειρηματολογική εργασία (επιχειρήματα υπέρ και κατά, συζήτηση, εκτίμηση, σε ποιο βαθμό) Εργασίες σύγκρισης και αντίθεσης (ομοιότητες και διαφορές)  Πολλές φορές οι φοιτητές παίρνουν χειρότερο βαθμό επειδή δεν κατανοούν τι τους έχει ζητηθεί και όχι λόγω αδυναμίας ή έλλειψης συγγραφικού ταλέντου.

Κατανόηση της Ερώτησης Παραδείγματα τυπικών εργασιών Σύγκριση & αντίθεση – ομοιότητες και διαφορές. Αναμένεται μια ισορροπημένη απάντηση. Κριτική – υπέρ και κατά. Αναμένεται μια ισορροπημένη απάντηση. Συζήτηση – εξήγηση σε βάθος, λεπτομέρειες, υπέρ και κατά παραδείγματα. Αναμένονται και οι 2 όψεις του επιχειρήματος καθώς και κάποιο συμπέρασμα. Εξερεύνηση – αναμένεται πολύπλευρη εξέταση του θέματος. Δικαιολόγηση – αναμένεται απάντηση που υποστηρίζει μια τοποθέτηση υπέρ του θέματος (άσχετα από προσωπική στάση). Βαθμός αληθείας ενός θέματος – αναμένεται απάντηση που να εξηγεί γιατί ένα θέμα είναι αληθές ή όχι. Επίλυση προβλημάτων και αξιολόγηση αποτελεσμάτων. Αναμένεται η ορθή επίλυση και η ποιοτική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων

Χρήση Εισαγωγικών Η επικέντρωση της εργασίας βρίσκεται στην δική σας κατανόηση του θέματος. Η κατάχρηση εισαγωγικών απομονώνει τις ιδέες σας. Χρησιμοποιήστε εισαγωγικά όταν: 1.Η γλώσσα του κειμένου είναι δυνατή, αξιομνημόνευτη και κομψή. 2.Θέλεις να βασίσεις την θέση σου χρησιμοποιώντας την υποστήριξη αυθεντίας σε κάποιο τομέα. 3.Το κείμενο χρήζει επιμέρους ανάλυσης. 4.Λεπτομερειακή αντιπαράθεση με την θέση άλλου. Προσοχή: ο επιστημονικός τρόπος γραφής βασίζεται στην περίληψη και όχι στην παράφραση.  Είναι σημαντικό να έχετε πολλές πηγές. Αυτό δείχνει ότι έχετε ερευνήσει το θέμα.  Μην αρχίζετε τις παραγράφους με εισαγωγικά. Αποκτήστε τον έλεγχο της εργασίας σας.  Αλλάξατε τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τα εισαγωγικά για να αποφύγετε την μονοτονία.  Σημαντικότερη όμως είναι η σωστή γραφή και παρουσίαση των πηγών.  Αναζητήστε διαφορετικούς τρόπους χρήσης εισαγωγικών. Παραδείγματα: Γράφει, παρατηρεί, δείχνει, τονίζει, συζητά, αποκαλύπτει, δηλώνει, παρουσιάζει…  Μην θυσιάζετε, όμως, την ευθύτητα στην γραφή.

Παράφραση και Περίληψη Παράφραση είναι να αναπαράγουμε τις ιδέες κάποιου με δικά μας λόγια. Περίληψη είναι να γράφουμε μόνο τα πιο βασικά σημεία της δουλειάς κάποιου. Και οι 2 είναι σημαντικές καθώς επιτρέπουν την γραφή ιδεών άλλων δίχως να γεμίζουν την εργασία με εισαγωγικά. Ανάλογα με το τι θέλετε να γράψετε χρησιμοποιήστε το κατάλληλο εργαλείο. Αν θέλετε να εισάγετε λεπτομέρεια η παράφραση είναι καταλληλότερη. Αν θέλετε μόνο τα βασικά στοιχειά ενός κειμένου ή έρευνας, τότε η περίληψη είναι καλύτερη. Προσοχή, η εργασία δεν θα πρέπει να βασίζεται μόνο σε παράφραση ή περίληψη. Οι ιδέες σας είναι αυτές που έχουν μεγαλύτερη αξία. Όποτε κάνετε παράφραση θυμηθείτε: Πρέπει να έχετε παραπομπές. Η παράφραση πρέπει να γίνει με δικά σας λόγια. Πρέπει να αλλάζετε την δομή των προτάσεων και όχι απλά να αλλάζετε λέξεις σε σημεία. Η περίληψη είναι προτιμότερη της παράφρασης, γιατί για να γίνει πρέπει να καταλάβουμε το νόημα και μετά να το αναπαράγουμε με δικά μας λόγια, κρατώντας τα βασικά σημεία του κειμένου. Αν δεν χρησιμοποιείτε παραπομπές ο αναγνώστης πιστεύει ότι το κείμενο είναι δικό σας.

Λίστα Ελέγχου Εργασίας Αφορά το θέμα που τέθηκε; Απαντά στο ερώτημα που τέθηκε; Καλύπτει τα βασικά σημεία σε ικανοποιητικό βαθμό; Το κάθε κύριο σημείο υποστηρίζεται με παραδείγματα και επιχειρήματα; Υπάρχει σαφής διάκριση μεταξύ της δικής σας σκέψης και άλλων συγγραφέων; Το περιεχόμενο είναι σχετικό και ακριβές; Το περιεχόμενο έχει λογική οργάνωση; Αναγνωρίσατε όλες τις πηγές που χρησιμοποιήσατε; Έχει κατάλληλο μέγεθος (όριο λέξεων); Είναι γραμμένη απλά και κατανοητά; Είναι γραμματικά, συντακτικά και ορθογραφικά σωστή;

Πτυχιακή Εργασία  Τίτλος  Περιεχόμενα  Περίληψη (πληροφορίες για την έρευνα, σκοπός έρευνας, μεθοδολογία, αποτελέσματα και συμπεράσματα)  Εισαγωγή (σκεπτικό / λόγος πτυχιακής, σκοποί και στόχοι)  Μεθοδολογία  Αποτελέσματα  Συζήτηση και συμπεράσματα (επισκόπηση ευρημάτων, εξηγήσεις και περιορισμοί)  Παραπομπές  Παραρτήματα

Plagiarism – λογοκλοπή*** Collusion - αντιδεοντολογική συνεργασία Impersonation – πλαστοπροσωπία Improper conduct in exams – ανάρμοστη συμπεριφορά σε εξετάσεις (π.χ. σκονάκι) Other form of deception – όποια άλλη μορφή εξαπάτησης Ακαδημαϊκά Παραπτώματα

Λογοκλοπή (1/5) Εσκεμμένη Λογοκλοπή Όταν το αποφασίσεις. Γιατί: – Δεν έχεις χρόνο – Πιστεύεις ότι ο καθηγητής είναι αδιάφορος ή απρόσεκτος – Δεν μπορείς να το κάνεις μόνος σου Περιλαμβάνει: – Αντιγραφή εργασίας άλλου φοιτητή – Αντιγραφή εργασίας άρθρου, βιβλίου ή ιστοσελίδας – Πληρωμή άλλων – ‘Κατέβασμα’ από το διαδίκτυο Ο καθηγητής σου θα το προσέξει. Δεν αξίζει το ρίσκο. Η λογοκλοπή είναι το σοβαρότερο ακαδημαϊκό αδίκημα

Λογοκλοπή (2/5) Ακούσια Λογοκλοπή Συμβαίνει λόγω απροσεξίας ή έλλειψης συγγραφικής ικανότητας, οπότε χρησιμοποιούνται αυτούσια κομμάτια άλλων, χωρίς συνειδητοποίησης του γεγονότος. Αυτό μπορεί να συμβεί για πολλούς λόγους: –Δεν ξέρεις ότι δεν πρέπει να το κάνεις –Δεν μπορείς να εκφράσεις λόγια άλλων με δικά σου λόγια –Δεν γνωρίζεις τους κανόνες ακαδημαϊκής γραφής –Πλημμελείς σημειώσεις –Ξεχνάς να βάλεις παραπομπές –Πιστεύεις ότι ο γραπτός σου λόγος δεν είναι καλός

Λογοκλοπή (3/5) Είδη:  Απευθείας αντιγραφή  Κοντινή Παράφραση  Συρραφή  Χρήση σημαντικού όρου / ορισμού  Αντιδεοντολογική συνεργασία – με αποτέλεσμα τη λογοκλοπή  Αυτολογοκλοπή***

Λογοκλοπή (4/5) SAO: στάτους πιθανής λογοκλοπής – αναφορά στον PL. Για όλες τις μορφές (εκτός της εξαπάτησης) – βήμα 1 & γράμμα στο φοιτητή Βήμα 1: Συμβούλιο εξέτασης περίπτωσης Απόφαση συμβουλίου: 1) αν υφίσταται ακούσια λογοκλοπή – συμβουλευτικό σημείωμα / φάκελος φοιτητή. 2) αν υφίσταται εκούσια λογοκλοπή – UoD & βήμα 2 Βήμα 2: συμβούλιο ακαδημαϊκού αδικήματος – απόφαση / UoD φάκελος φοιτητή (14 ημέρες περίοδος έφεσης – γράμμα φοιτητή στα αγγλικά) Βήμα 2 (συνέχεια): UoD – επικύρωση απόφασης

Λογοκλοπή (5/5) Συνέπειες: 1.Συμβουλευτικό σημείωμα 2.Γραπτή προειδοποίηση 3.Μηδέν στην εργασία / ενότητα 4.Παρακολούθηση ενότητας 5.Καταγραφή στον ακαδημαϊκό φάκελο 6.Τερματισμός φοίτησης

Περίληψη αντί παράφρασης Σωστή χρήση παραπομπών Αποφυγή Λογοκλοπής

Παραπομπές Στο τέλος κάθε ακαδημαϊκής εργασίας θα πρέπει να συμπεριλάβετε μια λίστα παραπομπών που θα αναφέρεται στις πηγές που χρησιμοποιήσατε. Παραδείγματα: Βιβλία Γεωργίου, Γ. (2002). Μηχανική. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα Ακαδημαϊκά Άρθρα Παπαδόπουλος, Δ. (2006). Τεχνικές σχεδιάσεις. Ελληνικά Τεχνικά, Τεύχος 3, σελ Αναλυτικότερα στο μάθημα Scholarship for Technologists

Assessment – Αξιολόγηση Μαθήματος  Exam Επίσημη εξέταση χρονικά περιορισμένη με κλειστά ή ανοιχτά βιβλία.  Coursework Διάφορες μορφές εργασίας, με τη μορφή: δοκιμίου, επιχειρησιακής και ακαδημαϊκής έκθεσης, ασκήσεων πεδίου, σύνοψης, βιβλιογραφικής ανασκόπησης, εργαστηριακών δοκιμών, ανάπτυξη ερευνητικής εργασίας και συζήτησης καθοδηγούμενης από φοιτητές, σεμινάρια και παρουσιάσεις, επίλυσης εφαρμογών.  Συνδυασμός των παραπάνω Εργασίες (1/5)

 Πρέπει να καταθέτετε τις αξιολογήσεις στην ώρα τους (κατάθεση μετά την ημερομηνία υποβολής = η εργασία δεν γίνεται δεκτή).  Πρέπει να παραδώσετε υποχρεωτικά όλες τις αξιολογήσεις ενός μαθήματος (απαγορεύεται το NS)  Πρέπει να παραδώσετε υποχρεωτικά και τις τμηματικές «πρόχειρες» αξιολογήσεις ενός μαθήματος (απαγορεύεται το NS)  Παράταση: (EEC) – αίτηση πριν την ημερομηνία υποβολής, αλλά πρέπει να έχετε παραδώσει (όχι NS)  1 ευκαιρία επανυποβολής κατά τις επαναληπτικές περιόδους αξιολόγησης Εργασίες (2/5)

Διαδικασία παράδοσης εργασιών Οι φοιτητές παραδίδουν τις εργασίες τους μέσω του mc-class Οι φοιτητές παραδίδουν τις εργασίες τους σε 1 αντίτυπο και σε ηλεκτρονική μορφή (μέσω mc- class ή CD για εργασίες μεγαλύτερες των 10MB). Εργασίες (3/5)

Εργασίες (4/5) Φόρμα EEC (Exceptional Extenuating Circumstances – ελαφρυντικές περιστάσεις ) Εργασίες: πριν από την αρχική ημερομηνία παράδοσης Θα πρέπει να παραδώσετε υπογεγραμμένο το λευκό αντίγραφο του EEC για την εργασία, και πριν από την αρχική ημερομηνία παράδοσης. Το αντίγραφο χρώματος κίτρινου θα πρέπει να παραδοθεί μαζί με την παράδοση της εργασίας. Εξετάσεις: Θα πρέπει να παραδώσετε το EEC σας το συντομότερο δυνατό και εντός 7ημερών από τις εξετάσεις. Αιτήσεις για EECs κανονικά δεν εγκρίνονται αν προκύπτουν από περιστάσεις που έχουν ήδη εξεταστεί στο σχέδιο στήριξης του φοιτητή.

Αξιολόγηση εργασιών – Από module leader – Από internal moderator – Από module leader Πανεπιστημίου Derby – Τελική αξιολόγηση από external moderator Βαθμολογική Κλίμακα – Από 0-100% Εργασίες (5/5)

Status μαθημάτων: 1.Pass 2.Referred (2 η υποβολή με άριστα το 40%) 3.Deferred (αποδοχή παράτασης και 2 η υποβολή με άριστα το 100%) 4.Fail ΠΡΟΣΟΧΗ: πρέπει να παραδώσετε όλες τις εργασίες για το δικαίωμα δεύτερης ευκαιρίας. Αξιολόγηση

Προαγωγή στο Επόμενο Επίπεδο  Θα πρέπει να ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΕ όλες τις αξιολογήσεις (παρακολούθηση μαθημάτων, εργασίες και εξετάσεις) για κάθε ένα από τα μαθήματα που έχετε εγγραφεί.  Σύνολο: 120 credits.  Θα χρειαστεί να περάσετε τουλάχιστον 100 credits (ΧΡΩΣΤΑΩ ΕΩΣ 1 ΜΑΘΗΜΑ) σε ένα στάδιο, για να προχωρήσετε στο επόμενο.  Αν δεν το κάνετε, θα πρέπει να παραμείνετε στο ίδιο στάδιο (ΕΤΟΣ) μέχρι να επιτευχθεί αυτό.  Αναμένεται να κερδίσετε τουλάχιστον 40 credits σε ένα ακαδημαϊκό έτος.  Αν δεν το κάνετε, μπορεί να διαγραφείτε από το πρόγραμμα.  Δε δίνεται επαναληπτική εξέταση σε οποιαδήποτε αξιολόγηση (εξέταση – εργασία) δεν έχει προσπαθήσει ο φοιτητής την πρώτη φορά.  Θα δικαιούστε να ξαναδώσετε ένα μάθημα μόνο μια φορά, και αν το περάσετε, θα πάρετε μόνο 40% για όλο το μάθημα.

Mηχανισμοί υποστήριξης φοιτητών – Τμηματική παράδοση της εργασίας – Πρόχειρη (draft) παράδοση της εργασίας – “Ώρες γραφείου” καθηγητή – “Drop in hours” – Επικοινωνία μέσω με τον καθηγητή – Παροχή σημειώσεων από τον καθηγητή στο MC Class – Πρόσθετα μαθήματα (σε περιπτώσεις δύσκολων μαθημάτων) Υποστήριξη φοιτητών κατά την εκπόνηση της εργασίας αξιολόγησης

Το πρόγραμμα συνεχίζεται με την ενότητα: “Student Amplitude & Learning Style Workshop” Ερωτήσεις;