Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας Μάθημα: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Φοιτήτριες: Τυμπανάρη Ιωάννα ΑΕΜ: 3655 Μπάκα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Advertisements

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Λάμπρος Π. Γκουτζάνης Στοματικός και Γναθοπροσωπικός Χειρουργός ΚΑΡΔΙΟΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ Βασική Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση σύμφωνα με τις τελευταίες.
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 3 : ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
Περιεχόμενα Παρουσίασης
Πρώτες βοήθειες Είναι οι πρώτες ενέργειες που κάνουμε στον τόπο
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
«Χαϊδάρι. Πώς ν΄ ανιστορήσει κανείς τα ανιστόρητα;» Θανάσης Μερεμέτης, εκπαιδευτικός, 8/4/1944. Επισκεφθήκαμε το Μπλογκ 15, την απομόνωση της φυλακής.
Πως μπορούν να μάθουν καλύτερα
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Ορισμένο Ολοκλήρωμα Τι εκφράζει το ορισμένο ολοκλήρωμα;
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το κέντρο του πρώτου ευρωπαϊκού πολιτισμού – χρόνια πριν…
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΠΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ:ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
Εργασία 2η Δραστηριότητα Δ.23 – ΑΠΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Cola wars Case study.
Λαφαζανίδη Αλεξάνδρα Πίτσαρη Αναστασία
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΟΥ ΧΟΡΤΙΑΤΗ
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Χρήση του Tablet.
Ιστορική εξέλιξη της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Office 365.
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ .
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Κολοστούμπης Γιώργος , BSc, MSc, PhD Μακρυγιαννάκη Κλεάνθη , RN, MSc
Net neutrality στο διαδίκτυο/ Κανονισμόσ ΕΕΤΤ Ανοικτού διαδικτύου(Εξειδίκευση θεμάτων Καν.(ΕΕ) 2015/2120) ΠΜΣ Ανταγωνισμού και Άυλων Αγαθών
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας Μάθημα: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Φοιτήτριες: Τυμπανάρη Ιωάννα ΑΕΜ: 3655 Μπάκα Χριστίνα ΑΕΜ: 3605 Σχ. Έτος:

 Collaborative Learning Through Drawing on iPads  bner2/publication/ _Collaborative_L earning_Through_Drawing_on_iPads/links/55 8cf4db08aee43bf6ae4db9.

 Πρόκειται για μια συνεργατική εφαρμογή.  Τα παιδία είναι χωρισμένα σε ομάδες και καλούνται να δημιουργήσουν ένα σκίτσο με βάση ένα θέμα π.χ. το περιβάλλον, σχεδιασμός αγροκτήματος, σχεδιασμός της πόλης μου.  Κάθε μαθητής της κάθε ομάδας έχει ένα tablet συνδεδεμένο στην εφαρμογή. Έτσι μπορεί να δει ολόκληρο το σκίτσο ανά πάσα στιγμή από την δική του οθόνη, να σχεδιάσει και να πραγματοποιήσει διορθώσεις.  Η Εφαρμογή διαθέτει μία σειρά από βασικά εργαλεία σχεδίασης.

 Για να έχει πρόσβαση στην εφαρμογή κάθε μαθητής θα πρέπει να είναι συνδεδεμένος στο Internet.  Ακόμα κάθε ομάδα έχει την δυνατότητα να ανεβάσει μια εικόνα- σκίτσο στην εφαρμογή και να την τροποποιήσει ή και να σχεδιάσει μόνη της ένα σκίτσο.  Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να έχουν πρόσβαση σε σκίτσα των μαθητών των τάξεων τους. Να γράψουν παρατηρήσεις και να ζητήσουν βελτιώσεις.

 Όταν οι χρήστες συνδεθούν στο περιβάλλον της εφαρμογής, τους δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουν την εντολή «λήψη» για να δουν και να κατεβάσουν τα σκίτσα, των συμμαθητών τους και να τα αξιολογήσουν.

 s2.0-S main.pdf?_tid=d4e55da2-f108-11e5-8e aab0f6c&acdnat= _8dfc2ac5 17dc706dae92d758d40b7997  On the use of a multimedia platform for music education with handicapped children: A case study

 Στόχος του εργαλείου να βοηθήσει τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να μάθουν τις βασικές μουσικές έννοιες με την χρήση οθόνη αφής.  Περιλαμβάνει μαθήματα μουσικής, δραστηριότητες και παιχνίδια με μουσικά όργανα.  Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η σύνδεση στο internet. Τα παιχνίδια και οι δραστηριότητες παίζονται με ένα απλό άγγιγμα του δαχτύλου στην οθόνη.

 Ο μαθητής αγγίζοντας το μουσικό όργανο που υπάρχει στην οθόνη μπορεί να ακούσει τον ήχο ενός μουσικού οργάνου.  Ο εκπαιδευτικός μπορεί να τροποποιήσει τις δραστηριότητες ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών, να προσθέσει σημειώσεις, να διορθώσει.  Τα παιχνίδια και οι ασκήσεις μπορούν να αποθηκευτούν ή να σταλούν μέσω έτσι ώστε να έχουν πρόσβαση και οι γονείς του παιδιού με ειδικές ανάγκες.

 Η πλατφόρμα περιέχει παιχνίδια, σχεδιασμένα για την ανάπτυξη μιας συγκεκριμένης μουσικής δεξιότητας  Μπορεί να παίξει με άλλον ένα παιχνίδι ή και μόνος του. Αν επιλέξει να παίξει με άλλον χρήστη στην οθόνη εμφανίζεται το επίπεδο δυσκολίας (πέντε επίπεδα, από πολύ χαμηλή έως πολύ υψηλή) που βρίσκεται ο χρήστης και οδηγίες για το παιχνίδι.

 Easy-to-Learn Piano: A Mobile Application for Learning Basic Music Theory and Piano Skill  p%253A %252F _10.pdf?originUrl=http%3A%2F%2Flink.spri nger.com%2Fchapter%2F

 Πρόκειται για μια εφαρμογή που ονομάζεται "Easy-to-Μάθετε Πιάνο « που επιτρέπει στους χρήστες να μάθουν βασικές γνώσεις της θεωρίας της μουσικής και των βασικών δεξιοτήτων του πιάνο.  Οι χρήστες μπορούν να μάθουν μουσική με παιχνίδια και ασκήσεις, την βασική θεωρία της μουσικής, πρακτική της μουσικής, παίζοντας με διάφορα μουσικά όργανα, να ακούν και να διακρίνουν τα πλήκτρα και τις χορδές, και να συνθέτουν ένα τραγούδι.

 Η κινητή εφαρμογή Easy-to-Μάθετε Πιάνο έχει αναπτυχθεί για το IOS το tablet PC με οθόνη αφής (iPad.)

 Μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να μάθουν τη βασική θεωρία της μουσικής, να βελτιώσει τις δεξιότητες των παιδιών στη μουσική. Υπάρχει επίσης, κατάλογος με ερωτήσεις ελέγχου, «Μουσικό Φύλλο" για να βελτιώσει τις ικανότητές της ανάγνωσης της παρτιτούρας.  Μπορεί επίσης να εκπαιδεύσει τους μαθητές να διακρίνουν διαφορετικούς ήχους.  Υπάρχει ακόμα μεγάλο περιθώριο για τη μελλοντική ανάπτυξη της εφαρμογής.

 Automated Theorem Proving in GeoGebra: CurrentAchievements  %253A %252Fs pdf?originUrl=http%3A%2F%2Flink.springe r.com%2Farticle%2F %2Fs108

 GeoGebra είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο λογισμικού μαθηματικών. Έχει μια σειρά από χαρακτηριστικά (ενσωμάτωση της άλγεβρας υπολογιστών, δυναμικής γεωμετρίας, υπολογιστικό φύλλο, κλπ.)