Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά 2012- 2013 Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Advertisements

Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;. Για ποιό λόγο χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
2 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ 3 Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μετρήσουμε την έκταση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην τάξη ή στο σχολείο.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Μαρία Μπατσίλη Εκπαιδευτικός, Μ.Α Ιστορίας
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ερευνητική Εργασία του 9ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας

Η Έρευνα και το ερωτηματολόγιο Η έρευνα έγινε στα πλαίσια διαθεματικής εργασίας στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β΄Γυμνασίου στην ενότητα 3 « Φίλοι για πάντα ». Πραγματοποιήθηκε την τελευταία εβδομάδα του Δεκεμβρίου 2012 στο 3 ο Γυμνάσιο Βύρωνα με σκοπό την ανίχνευση της θέσης που έχει η φιλία στη ζωή των μαθητών της Β΄ και Γ΄ τάξης Γυμνασίου, ηλικίας ετών. Τα ερωτηματολόγια κατασκευάστηκαν από τα μέλη της ομάδας. Μοιράστηκαν στους 139 μαθητές της Β΄ και Γ΄τάξης (72 αγόρια και 67 κορίτσια ) και συμπληρώθηκαν ανώνυμα.

Στην ερώτηση « αν υπάρχουν αληθινοί φίλοι στις μέρες μας » η συντριπτική πλειοψηφία (85%) απάντησε ΝΑΙ. Στο ερώτημα αν οι ίδιοι έχουν πραγματικούς φίλους απάντησε ΝΑΙ το 97% αγοριών και κοριτσιών. Στο ερώτημα πόσους πραγματικούς φίλους έχουν, τα κορίτσια απάντησαν 3 κατά ΜΟ. Τα αγόρια 39!!!!! ( τι συμπέρασμα βγάζετε ;)

Πιστεύεις πως η φιλία είναι σημαντική στη ζωή των σύγχρονων εφήβων

Πόσους αληθινούς φίλους μπορεί να έχει κανείς στη ζωή του ;

Ποια κριτήρια θεωρείς σημαντικά στην επιλογή των φίλων σου ;

Στα κριτήρια επιλογής των φίλων ο χαρακτήρας βρίσκεται στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις αγοριών και κοριτσιών (109/133). Ακολουθούν τα κοινά ενδιαφέροντα (77/133), η αίσθηση του χιούμορ (59/133), η ίδια ηλικία (27/133). Στην τελευταία θέση, για μεν τα κορίτσια βρίσκεται η εξωτερική εμφάνιση (10/133), ενώ για τα αγόρια το ίδιο σχολείο / τμήμα / ομάδα / σωματείο (10/133)

Πιστεύεις στη φιλία μεταξύ αγοριού κοριτσιού ;

Τι κάνετε όταν είστε με τους φίλους σας ; Τα κορίτσια : πάνε βόλτες, συζητάνε για τα προβλήματά τους, παίζουν παιχνίδια επιτραπέζια ή στο διαδίκτυο, πάνε για ψώνια. Τα αγόρια : ασχολούνται με αθλήματα, παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια, πηγαίνουν βόλτες, συζητάνε για πράγματα που τους απασχολούν Τα ψώνια δεν περιλαμβάνονται - όπως είναι φυσικό και αναμενόμενο - στα ενδιαφέροντα των αγοριών. Αντίστοιχα η ενασχόληση με τα αθλήματα δεν εμφανίζεται στις προτιμήσεις των κοριτσιών.

Πιστεύεις πως οι φιλίες σου έχουν αλλάξει τη σχέση σου με τους γονείς σου ; ( αγόρια )

Γίνονται οι φίλοι συχνά αιτία για προστριβές ανάμεσα σε γονείς και εφήβους ; Μεγαλύτερο ποσοστό κοριτσιών (52%) σε σχέση μ ’ εκείνο των αγοριών (40%) υποστηρίζει ότι οι φιλίες τους επηρεάζουν τη σχέση με τους γονείς τους. Το 12% των γονέων κοριτσιών δεν έχουν αποδεχτεί τους φίλους τους. Στα αγόρια το ποσοστό αυτό είναι μόλις 3%.

Σχέσεις προδοσίας ………………… Το 71% των κοριτσιών έναντι του 62% των αγοριών γνωρίζουν « τι εστί προδοσία » σε μια φιλία. Περισσότερο προδομένα δηλώνουν τα κορίτσια (79% έναντι 57%), ενώ τα αγόρια ομολογούν σε ποσοστό 40% ότι και πρόδωσαν και προδόθηκαν σε αντίθεση με το μόλις 15% των κοριτσιών που απαντά « και τα δύο » Τέλος, 6% των κοριτσιών και μόλις το μισό, 3% των αγοριών, αποδέχονται ότι πρόδωσαν κάποιο φίλο τους.

Προσπάθησες ν ' αλλάξεις την εξωτερική σου εμφάνιση ή το χαρακτήρα σου για να γίνεις αποδεκτός σε μια παρέα ; ( αγόρια - κορίτσια )

Φιλίες στο διαδίκτυο Αν και τα κορίτσια φαίνεται να πιστεύουν περισσότερο στις διαδικτυακές φιλίες σε σχέση με τ ’ αγόρια (32% έναντι 20%), εκείνα επικοινωνούν σε καθημερινή βάση με τους φίλους τους περισσότερο από τα κορίτσια (34% έναντι 25%). Τα κορίτσια διατηρούν αραιότερη επικοινωνία σε μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με τα ’ αγόρια (75% έναντι 66%) Όσο για τον αριθμό των διαδικτυακών φίλων τα νούμερα κινούνται από τη σφαίρα του πιθανού ( ΜΟ : 161 τα κορίτσια ) έως του εξωπραγματικού – για ανθρώπινα δεδομένα ( ΜΟ : 3636 τα αγόρια )

Το ερωτηματολόγιο και την έρευνα ανέλαβαν οι μαθήτριες του Β 2 Αλεξία Ματσιούλα Εύη Νόβα