T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Advertisements

ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Αύξηση κερδών μέσω της μετάβασης σε πελατοκεντρικό μοντέλο επιχείρησης
" ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΡΘΡΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ" Eιρήνη Λουρδή, Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Μάρα Νικολαΐδου, Γιώργος Πυρουνάκης.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Το σύστημα SAP Το περιβάλλον mySAP στον Όμιλο ΕΤΕ mySAP ERP
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
Φοιτήτρια: Αθανασία Τσιάρα
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Μάθημα: «Ψηφιακές βιβλιοθήκες» Αξιοποίηση των implicit rating data.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Συστήματα ERP.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΡΦΕΥΣ ΒΕΙΝΟΓΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Δρ ΦΩΛΙΝΑΣ Δ. ΦΟΙΤΗΤΕΣ: ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΚΑΡΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Α. Τ. Ε. Ι ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ LOGISTICS ΚΑΤΣΟΥΠΑΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑ Διαχείριση Αποθεμάτων και Πρόβλεψη Ζήτησης.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΖΗΤΗΣΗΣ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗ, 2014

Σκοπός & σπουδαιότητα εργασίας Στόχοι και ερευνητικά ερωτήματα Όροι και ορισμοί Μεθοδολογία έρευνας Αποτελέσματα Συζήτηση αποτελεσμάτων Συμπεράσματα Προτάσεις Περιορισμοί

Διερεύνηση ετοιμότητας της εταιρείας KEGOagri για την εισαγωγή ενός συστήματος CRM

 Έλεγχος της KEGOagri ως προς την ετοιμότητα της για εισαγωγή CRM  Αλλαγές που θα ωφελούσαν την επιχείρηση με σκοπό να γίνει πλήρως πελατοκεντρική.

Ορισμός CRM κατά I.Gordon : Συνεχής διαδικασία δημιουργίας αξίας σε συγκεκριμένους πελάτες Απόκτηση πλεονεκτημάτων από συνεχή και μακροχρόνια σχέση πελάτη-επιχείρησης Customer Relationship Management (CRM) Διαχείριση πελατειακών σχέσεων

Τα 5P του CRM Οι άνθρωποι (people) Ο σχεδιασµός (planning) Οι διεργασίες του CRM (process) Τα προσωπικά δεδοµένα (personal data) Η πλατφόρμα (platform) People Άνθρωποι Planning Σχεδιασμός Processes Διαδικασίες Personal Data Δεδομένα Πελατών Platform Πλατφόρμα

 Συλλογή δεδομένων μέσω : Διαδικτυακών πηγών Περιοδικών Άρθρων Εγκυκλοπαιδειών Ηλεκτρονικών βιβλιοθηκών  Ερωτηματολόγιο 35 ερωτήσεις 3 θεματικές ενότητες Δείγμα 12 ατόμων  Συμμετοχική παρατήρηση

1. Επιλογή ερευνητικού προβλήματος, θέματος και πεδίου 2. Πρόσβαση στο πεδίο έρευνας 3. Σχέσεις στο πεδίο έρευνας 4. Συλλογή και καταγραφή των δεδομένων 5. Ανάλυση και παρουσίαση των δεδομένων

 Πρώτη θεματική ενότητα Στόχος -> Δομικό στοιχείο: Άνθρωποι › Θέση εργασίας › Σπουδές › Αντικείμενο σπουδών › Το σύνολο της διοίκησης γνωρίζει τι είναι το CRM ;  Δεύτερη θεματική ενότητα Στόχος -> Δομικά στοιχεία: Σχεδιασμός, Διαδικασίες, Δεδομένα Πελατών › Υπάρχει ιστορικό αγορών των πελατών ; › Ποιά είναι τα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες σας;  Τρίτη θεματική ενότητα Στόχος -> Δομικά στοιχεία: Πλατφόρμα › Θα σας ενδιέφερε να προμηθευτείτε άμεσα ένα σύστημα CRM;

 KEGOagri - Μέλος του ομίλου NIREUS Group  Έτος ίδρυσης 1976  Συγχώνευση με τον όμιλο NIREUS το 2008  Κλάδος: Εμπορία και παραγωγή κτηνοτροφικών ειδών.

 Προϊόντα & υπηρεσίες : › Διατροφικά προϊόντα(Εξειδικευμένες ζωοτροφές) › Αναπαραγωγικό υλικό › Κτηνιατρικά είδη › Προϊόντα βιοπροστασίας - προληπτικής υγιεινής παραγωγικών μονάδων › Εμβόλια – Φάρμακα › Μηχανολογικός εξοπλισμός › Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών

ΑΝΘΡΩΠΟΙ (PEOPLE) Υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης & κατάλληλες δεξιότητες Διοίκηση βαθιά γνώση CRM

Διαδικασίες(Processes) Δεν έχει καταγεγραμμένες τις διαδικασίες της. Δεδομένα πελατών (Personal Data) Ιστορικό αγορών – Βάση δεδομένων εταιρείας (ERP-Sen Singular) Αρχεία πελατών – εξωτερικών πωλητών.

.

Συμμετοχική παρατήρηση Ερωτηματολόγιο Κατηγοριοποίηση πελατών: Βάσει πωλητή εξυπηρέτησης Κατηγοριοποιεί πελάτες ανάλογα με τα οικονομικά μεγέθη που αποφέρουν στην εταιρεία. (Βάσει αυτού γίνεται προγραμματισμός επισκέψεων )

Έλεγχος της KEGOagri ως προς την ετοιμότητα της για εισαγωγή CRM Συλλέγει μεγάλο όγκο πληροφοριών για τους πελάτες της -> Οι πληροφορίες δεν διαχέονται σε όλα τα ενδιαφερόμενα τμήματα Συνήθεις διαδικασίες είναι με βάσει τις ανάγκες του πελάτη -> Δεν είναι καταγεγραμμένες Συλλέγονται πληροφορίες από όλα τα κανάλια επικοινωνίας -> Δεν συλλέγονται από την ιστοσελίδα (σχεδιασμός) Άνθρωποι -> Υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης & κατάλληλες δεξιότητες Διοίκηση βαθιά γνώση CRM

 Έλεγχος της KEGOagri ως προς την ετοιμότητα της για εισαγωγή CRM  Αλλαγές που θα ωφελούσαν την επιχείρηση με σκοπό να γίνει πλήρως πελατοκεντρική.

 Εκπαίδευση προσωπικού με σκοπό την κατανόηση της φιλοσοφίας CRM Δομικό στοιχείο Άνθρωποι  Καταγραφή εταιρικών διαδικασιών Δομικό στοιχείο Διαδικασίες  Χρήση εφαρμογής, σχεδιασμένης αποκλειστικά για τις ανάγκες της KEGOagri και ειδικότερα για την ομάδα των πωλήσεων -> Ενοποίηση βάσεων δεδομένων κεντρικών γραφείων – Εξωτερικών πωλητών. Πλατφόρμα- Δεδομένα πελατών

 Δημιουργία πλάνου CRM Δομικό στοιχείο (Σχεδιασμός)  1 η φάση: Συλλογή ονόματος, ηλεκτρονικής διεύθυνσης επισκεπτών ιστοσελίδας.  2 η φάση : Συλλογή τηλεφώνου και διεύθυνσης.  3 η φάση : Συλλογή στοιχείων για τις προτιμήσεις των πελατών. › Στόχοι για την κάθε φάση  Συλλογή των στοιχειών του 80% των επισκεπτών της ιστοσελίδας.  Μετατροπή του 90% των επισκεπτών σε πελάτες  Καταγραφή προτιμήσεων των πελατών -> προγραμματισμός για τις επόμενες προωθητικές κινήσεις

 Έλεγχος της KEGOagri ως προς την ετοιμότητα της για εισαγωγή CRM  Αλλαγές που θα ωφελούσαν την επιχείρηση με σκοπό να γίνει πλήρως πελατοκεντρική.

 Η επιχείρηση θα πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίζει τον πελάτη που επιστρέφει ( πρόσωπο με πρόσωπο & τηλεφωνικώς )  Πρέπει να γίνει διάχυση των πληροφοριών σε όλα τα ενδιαφερόμενα τμήματα της εταιρείας (κεντρικών γραφείων - εξωτερικών πωλητών)

 Η KEGOagri: › λειτουργεί με γνώμονα την ικανοποίηση του πελάτη. › διαθέτει πολλά στοιχεία που συγκλίνουν με τη φιλοσοφία του CRM.  Το μεγαλύτερο μέρος του ανθρωπίνου δυναμικού δεν γνωρίζει τη φιλοσοφία του CRM.  Δυσκολία πρόσβασης των άμεσα ενδιαφερομένων στη βάση δεδομένων.  Δεν πραγματοποιείται συλλογή στοιχείων για την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας.

 Δυσκολία πρόσβασης σε στοιχεία του ομίλου Νηρεύς Ιχθυοκαλλιέργειες.

 CRM : Διερεύνηση των επιχειρήσεων στον κλάδο των ζωοτροφών - κτηνιατρικών φαρμάκων που εισήγαγαν CRM › οφέλη που απέκτησαν › αποτυχίες επιτυχής εισαγωγής του συστήματος.  Έρευνα για τεχνολογική πλατφόρμα που θα ολοκληρώσει την εισαγωγή του CRM  Εμπλουτισμός ερωτηματολογίου – αποτελέσματα συμμετοχικής παρατήρησης  Σύγκριση εταιρειών εμπορίας ζωοτροφών και κτηνιατρικών φαρμάκων της Ελλάδας - εξωτερικού ως προς τη χρήση τεχνολογιών τύπου ERP, CRM