ΤΑΞΗ:Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μανάλη Αθανασία ΠΕ 05.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Music: Nightengale Serenade
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Όταν ο Θεός έφτιαξε τη γυναίκα εργαζόταν
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π. Ε. & Δ. Ε
Το μυστικό του μουσείου
ROBOT! Πολλοί θα αρανωτιέστε τι είναι τα ρομπότ....τα ρομπότ είναι μια μηχανική συσκευή η οποία μπορεί να δράσει κάτω από τον απ’ευθείας έλεγχο ενός ανθρώπου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ας γνωριστούμε κι ας μοιραστούμε»
 Από τους μαθητές του 1 ου Γυμνασίου Δράμας.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Το αγαπημένο μου μάθημα
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Τα συναισθήματα :.
Η καταστροφή της Σμύρνης: ιστορικό, χρονικό, λογοτεχνία
ΘΥΜΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ.
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Παρουσίαση στο παγκύπριο συνέδριο Ευρωπαϊκού Δικτύου Σχολείων Προαγωγής Υγείας Δημ.Σχ.Χρυσελεούσας (Κ.Β΄)
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΜΑΘΗΜΑ:Σ.Κ.Ζ ΤΜΗΜΑ:Α3 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΥ
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Χορός-Κίνηση-Έκφραση
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Μπορείς να πεις ποιος είναι ο διάσημος πίνακας ζωγραφικής ?
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
Σχολική και Κοινωνική Ζωή 1 ου Γυμνασίου Χαλκίδας ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Τσαρουχά Ελένη ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια.
Όμιλοι παραδοσιακών τραγουδιών. Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού Το "Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού" είναι ένας σύλλογος μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 3: Τα Συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Μανα, η γλυκυτερη λεξη. Τμήμα:Β1 Γ/σιου Νυδριού Γ’ Τρίμηνο 2016 Υπεύθυνη βιωματικής δράσης : Σαββίδου Τατιανή ΠΕ01.
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
ΖΩΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΘΕΜΑ : «ΜΑΓΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Καθηγήτρια : Νάνου Χρύσα
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
COMENIUS REGIO η Συνάντηση μαθητών - μεντόρων
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Music: Nightengale Serenade
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑΞΗ:Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μανάλη Αθανασία ΠΕ 05

ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Θεματική ενότητα:ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΤΕΧΝΗΣ

ΣΤΟΧΟΙ ΒΙΩΜ.ΔΡΑΣΗΣ  ΠΟΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ;  ΠΟΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ;  ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ;  ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΜΕ;

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ-ΤΕΧΝΗ  ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ  ΜΙΣΟΣ  ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ  ΖΗΛΕΙΑ  ΑΓΑΠΗ  ΘΥΜΟΣ  ΛΥΠΗ  ΕΓΩΙΣΜΟΣ  ΜΟΝΑΞΙΑ  ΧΑΡΑ  ΕΥΤΥΧΙΑ  ΔΥΣΤΥΧΙΑ

ΜΟΡΦΕΣ ΤΕΧΝΗΣ  ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ;  ΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ!  ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ,ΠΑΙΞΑΜΕ ΣΚΕΤΣΑΚΙΑ,ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΑΜΕ,ΧΟΡΕΨΑ ΜΕ,ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΑΜΕ!

ΘΕΑΤΡΟ-ΛΥΤΡΩΣΗ   Παατηρείστ

ΧΟΡΟΣ-ΧΟΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ  ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ  ΜΟΝΤΕΡΝΑ  ΛΑΙΚΑ  ΕΝΤΕΝΧΑ  ΕΡΩΤΙΚΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ: ΜΟΝΑΞΙΑ,ΑΓΑΠΗ, ΔΥΣΤΥΧΙΑ,ΟΡΓΗ,ΠΟΝΟ,ΕΥΤΥΧΙΑ

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ  Παρατηρείστε Τι νιώθει το πρόσωπο που βλέπετε; Χαρά; Λύπη; Φόβο; Που το καταλαβαίνετε; Από που φαίνεται; Τι μπορεί να σκέφτεται; Τι μπορεί να λέει; Τι μπορεί να του συνέβη;

ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ