ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ INNOVATIVE STRATEGY FOR RAISING AWARENESS OF LIFELONG LEARNING IN GREECE - INSTALL.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Advertisements

Μάθημα: Σύγχρονα Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών Εργασία Θέμα: Κινητές συσκευές στη μάθηση Ελένη Ελματζίδου (Α.Μ.: 400) Επιβλέπων: ΚΑΘ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ.
InSTALL Innovative STrategy for raising Awareness of Lifelong Learning in Greece Γιάννης Βογιατζής ΤΕΙ Πάτρας.
MT+ (Mobility Tool +). Mobility Tool + Διαδικτυακή Πλατφόρμα που λειτουργεί ως εργαλείο για τη διαχείριση και την υποβολή εκθέσεων στο πλαίσιο των σχεδίων.
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η συμβολή και η σημασία των δράσεων του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. στην προώθηση της Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Ενημέρωσης στη Θεσσαλονίκη Ιωάννα Δέδε Διεύθυνση.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
ERASMUS INTENSIVE PROGRAM SYNAPS Σύνθεση και ρετροσύνθεση στη χημεία των φυσικών προϊόντων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Τμήμα χημείας, σχολή θετικών επιστημών University.
Τεχνογνωσία εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας Ώρα 19:00 46η Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας 2012 Περίπτερο Α΄ Ημερίδα Σάββατο,19 Μαϊου 2012 Ημερίδα Σάββατο,19 Μαϊου.
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
Περιεχόμενα Παρουσίασης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 4: Στρατηγική στον αθλητισμό
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
Ο κ. Guo Ping,  Rotating CEO Huawei Technologies, υποδέχεται τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας κ. Αλέξη Τσίπρα στο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της Huawei στο.
«Η σημασία των STARTUPS στην Υλοποίηση της Νέας Βιομηχανικής Πολιτικής» 2 Φεβρουαρίου 2017, Βόλος.
SURVIVOR GREECE 2017.
ΕΕ-Ένωση Πολιτών: Δικαιώματα Κινητικότητας
Αειφορια και εθελοντισμοσ
15/10/2017 Σχέδιο Δράσης 3C Πιλοτική εφαρμογή του Βιβλίου: «Οικονομική ευημερία για άτομα ώριμης ηλικίας» Lifelong Learning programme Φεβρουάριος 2013.
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΪΟΝ
Καθορισμός στόχων-Εναλλακτικές Στρατηγικές.
Θεωρητικό Υπόβαθρο της Περιβαλλοντικής Σκέψης
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
Τίνα Μπιρμπίλη Δημόσια Διαβούλευση και Συμμετοχή
Παγκόσμια ημέρα φυσικοθεραπείας 2015
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
Μεταναστευτικό Αιγαίο
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
STUDENTS’ BELIEFS AND ATTITUDES ABOUT STUDYING AND LEARNING MATHEMATICS Kapetanas Eleftherios and Zachariades Theodosios University of Athens, Greece Παρουσίαση:
Πλαίσιο Οργανωσιακής Μάθησης σε ΜΚΟ Δρ. Παναγιώτα Βάθη Επ. Συνεργάτης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Official Distributor for Greece and Cyprus
Νοεροί υπολογισμοί και εκτιμήσεις Mental calculations and estimations
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ( )
Δρ Νίκη Παπαδοπούλου-Παπά
Be Innovative Kinetic European (BIKE)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
ERASMUS+ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΕΕΕ) το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα
Χρίστος Τζάμας Διεύθυνση Υπηρεσιών Κατάρτισης Σεπτέμβριος 2018
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
Διαβούλευση Ελλήνων Πολιτών για το Μέλλον της Ευρώπης
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ.
ΕργαλεΙα δημιουργΙας δικτυακΩν τΟπων
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Πολυπλοκοτητα - netlogo
Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Σ.Ε.Γ.Α.Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ INNOVATIVE STRATEGY FOR RAISING AWARENESS OF LIFELONG LEARNING IN GREECE - INSTALL Αγρίνιο, «Η συμβολή του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα INSTALL» Γιάννης Δελημάρης Αν. Δ/ντής Δ/νσης Πιστοποίησης Δομών και Προγραμμάτων Προϊστάμενος Τμήματος Αδειοδότησης Δομών

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. Ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, εποπτευόμενο από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού με έδρα την Αθήνα. Αποτελεί το διάδοχο φορέα της συγχώνευσης του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων (Ε.Ο.Π.Π.), του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης Δομών Διά Βίου Μάθησης (Ε.Κ.Ε.Π.Ι.Σ.) και του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Κ.Ε.Π.). Ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. είναι επιτελικός φορέας διοίκησης του Εθνικού Δικτύου Διά Βίου Μάθησης. Αναπτύσσει και εφαρμόζει ολοκληρωμένο εθνικό σύστημα πιστοποίησης της μη-τυπικής εκπαίδευσης (αρχικής και συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης και γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων) και παρέχει την επιστημονική υποστήριξη των υπηρεσιών του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Συμβουλευτικής στη χώρα μας.

ΕΡΓΟ - ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. Οι κύριοι άξονες δράσης στην εκπλήρωση της αποστολής του και οι βασικές περιοχές ευθύνης του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. είναι: Πιστοποίηση εισροών – Φορείς και Εκπαιδευτικό Πλαίσιο  Αδειοδότηση Φορέων (ΚΕΚ, ΕΕΣ, ΚΟΛΛΕΓΙΑ, ΙΙΕΚ, ΙΔ. ΣΧΟΛΕΙΑ, ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, Κ.Ξ. ΓΛΩΣΣΩΝ)  Πιστοποίηση Επαγγελματικών Περιγραμμάτων  Πιστοποίηση Προγραμμάτων (γενικές προδιαγραφές) Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (ΕΠΠ)  Ανάπτυξη και εφαρμογή του ΕΠΠ Ισοτιμίες & Επαγγελματικά Δικαιώματα  Αναγνώριση Ισοτιμίας Εκπαιδευτικών Τίτλων Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ημεδαπής και αλλοδαπής  Καθορισμός των επαγγελματικών δικαιωμάτων των διπλωματούχων της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

ΕΡΓΟ - ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) Πιστοποίηση εκροών - Πιστοποίηση Προσόντων  Ανάπτυξη Εθνικού Συστήματος Πιστοποίησης Προσόντων  Πιστοποίηση Επαγγελματικής Κατάρτισης Αποφοίτων ΙΕΚ  Πιστοποίηση Φορέων χορήγησης πιστοποιητικών πληροφορικής ή γνώσεων χειρισμού Η/Υ Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Συμβουλευτική  Επιστημονική και τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών επαγγελματικού προσανατολισμού και συμβουλευτικής  Δικτύωση φορέων και Στελεχών Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΥΕΠ)  Ανάπτυξη σταδιοδρομίας νέων-ενηλίκων Διασφάλιση Ποιότητας στη ΔΒΜ  Συνεργασία για την ανάπτυξη και εφαρμογή του Εθνικού Πλαισίου Διασφάλισης Ποιότητας στη Διά Βίου Μάθηση (π3)

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. Αποτελεί τον εθνικό φορέα πιστοποίησης των εισροών και εκροών της μη τυπικής εκπαίδευσης. Λειτουργεί ως εθνική δομή των Ευρωπαϊκών Δικτύων που διαχειρίζονται θέματα προσόντων και ευρωπαϊκών εργαλείων διαφάνειας και κινητικότητας, όπως:  Το Εθνικό Σημείο Συντονισμού του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων  Το Εθνικό Κέντρο Ευρωδιαβατηρίου (Europass)  Το Εθνικό Κέντρο Πληροφόρησης για τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό  To Εθνικό σημείο αναφοράς στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο για τη Διασφάλιση Ποιότητας στην ΕΕΚ (EQAVET)

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Δια Βίου Μάθηση - INSTALL Βάσει όσων αναφέρθηκαν παραπάνω, οι δράσεις του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. αφορούν σε όλο το εύρος της Διά Βίου Μάθησης και συνδέονται άμεσα με τους στόχους του έργου INSTALL - Καινοτόμος Στρατηγική Ευαισθητοποίησης για τη Διά Βίου Μάθηση στην Ελλάδα, δηλ. την ευαισθητοποίηση των Ελλήνων πολιτών σε σχέση με την εθνική στρατηγική διά βίου μάθησης και την ευρωπαϊκή συνεργασία στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης. Η συμμετοχή του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. στο έργο, σε συνέργεια με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας,το Τ.Ε.Ι. Πατρών και το ΚΕΚ της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας αναμένεται να συμβάλει στη δημιουργία μιας ευρείας «κοινότητας μάθησης», ώστε να προσεγγίσουμε ειδικότερα τους νέους και τις νέες της χώρας που αναζητούν ευκαιρίες μάθησης, απασχόλησης, προσωπικής ανάπτυξης και να δείξουμε ότι η μάθηση μπορεί να γίνει όχι μόνο διά βίου εκπαίδευση και κατάρτιση, αλλά και «μάθηση για τη ζωή».

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INSTALL Η συμβολή του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) στο εν λόγω έργο συνίσταται : στη διαμόρφωση του Σχεδίου Δημοσιότητας του έργου στη συμμετοχή των μελών της Ομάδας Έργου με εισηγήσεις στις ημερίδες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης καθώς και (από κοινού με τους άλλους εταίρους) στη διαμόρφωση του περιεχομένου των ημερίδων ενημέρωσης των πολιτών, στο σχεδιασμό και διανομή των ενημερωτικών φυλλαδίων, στη δημιουργία του portal ενημέρωσης στη δημιουργία του μαθησιακού εργαλείου που θα βασίζεται σε παιχνίδι ως προς:

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INSTALL  Τη δημιουργία τράπεζας θεμάτων – ερωτηματολογίου που θα αξιοποιηθεί από την εφαρμογή Game-based Learning (GBL) μέσω της οποίας θα αξιολογούνται οι γνώσεις και ο βαθμός ενημέρωσης των συμμετεχόντων στο μαθησιακό παιχνίδι, προκειμένου να δικαιούνται τη διανομή κουπονιών κατάρτισης, συγκεκριμένης χρηματικής αξίας για συμμετοχή σε μη συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα Διά Βίου Μάθησης που θα υλοποιούνται από πιστοποιημένους / αδειοδοτημένους φορείς από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INSTALL Η «αξιολόγηση» μέσω του μαθησιακού εργαλείου θα αφορά στην αξιολόγηση των γνώσεων και του βαθμού της ενημέρωσης των ενδιαφερομένων σε : θέματα που άπτονται της εθνικής στρατηγικής για τη δια βίου μάθηση, θέματα πιστοποίησης εισροών και εκροών στο πεδίο της μη τυπικής εκπαίδευσης και άτυπης μάθησης, θέματα σε σχέση με τις ευρωπαϊκές πρακτικές διά βίου μάθησης, θέματα που αφορούν γενικότερα στη δυνατότητα συμμετοχής των πολιτών στη διά βίου μάθηση και τα οφέλη που θα αποκομίσουν από αυτή

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INSTALL Η διάδραση μέσω της εφαρμογής θα γίνεται είτε μέσω υπολογιστή είτε μέσω κινητού τηλεφώνου (smartphone). Σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού οι χρήστες θα είναι δυνατόν να συνδεθούν με τους επιλεγμένους διαδικτυακούς τόπους καθώς και με το ενημερωτικό portal. Ένας συγκεκριμένος αριθμός από όσους καταφέρουν να «τερματίσουν» πρώτοι το μαθησιακό παιχνίδι, θα κερδίζουν κουπόνια κατάρτισης.

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INSTALL Έως σήμερα, στο πλαίσιο του προγράμματος INSTALL έχουν υλοποιηθεί από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. : Η διαμόρφωση του Σχεδίου Δημοσιότητας του έργου Η διοργάνωση της 1 ης ημερίδας ενημέρωσης, την Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012 στην Αθήνα Την παραγωγή και εκτύπωση ενημερωτικών φυλλαδίων του έργου Η διαμόρφωση των ερωτήσεων που περιλαμβάνονται στο μαθησιακό παιχνίδι Η συμμετοχή στην 2 η ημερίδα ενημέρωσης, την Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2012 στην Πάτρα

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INSTALL Τέλος, ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., έως σήμερα, έχει συμβάλει: Στη συνδιαμόρφωση του portal του έργου Στη συνδιαμόρφωση του περιεχομένου των ημερίδων ενημέρωσης των πολιτών Περισσότερες πληροφορίες στους συνδέσμους:

Ευχαριστώ για τη προσοχή σας !!!