Εκπαιδευτικό Υλικό και Διαδικτυακό Περιβάλλον Εκπαίδευσης Γιώργος Μ. Μιλής G.M EuroCy Innovations Ltd 19/09/2015Code.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
302 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 3)
Advertisements

ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Άσκηση Ανατομίας σε πτώμα (δωρητή) Μυοσκελετικό σύστημα (οστά, σύνδεσμοι, αρθρώσεις, μύες) Περιφερικό κυκλοφορικό σύστημα (αρτηρίες, φλέβες) Περιφερικό.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ Προγραμματισμός Α.Δ. – Ανάλυση Εργασίας.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Β’ Δημοτικό Ιδαλίου Γρούτα Ελένα Χαριδήμου Μελίνα.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ- ΚΑΚΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΜΦΟΥ -ΤΑ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ 15 Νοεμβρίου 2013.
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΘΗΜΑ: «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « Άσκηση & Ποιότητα ζωής» ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (804) ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ:
…με ζωγραφιές του Γιάννη Γαΐτη Υπεύθυνος Καθηγητής: Παναγιωτόπουλος Β. ΠΕ02.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 3 ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ STRESS ΣΤΟ MANAGEMENT.
N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών.
Μαθαίνω τις χερσονήσους της Ελλάδας
ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ. Στο προηγούμενο μάθημα Επιθετικότητα- βλαπτική πρόθεση έναντι ενός στόχου Οι θεωρίες για την επιθετικότητα - Θεωρία.
Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών & μεθοδολογιών εκπαίδευσης
Template 1.5 comparison page
Απόφαση Απόφαση θεωρείται η διαδικασία επιλογής μεταξύ εναλλακτικών λύσεων για την επίτευξη κάποιου στόχου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (SOFTWARE ENGINEERING) Διατύπωση προβλήματος
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
LAMS.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Η Πρακτική Άσκηση Φοιτητών στη Eurobank EFG
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ – ΤΟΜΕΑΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ - ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Το bullying δεν είναι παιχνίδι Στ Τάξη 15ο Δ.Σ. Χανίων
ΓΙΩΡΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Δ’1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015.
Εργασίες μαθητών σχ. έτους 2015 – Ο ΕΚ Ανατολικής Αττικής
fMRI: περιορισμοί Block design:
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ Ένα λαμπρό παρελθόν με αβέβαιο μέλλον
QUIZ.
Ενδοσχολική βία Μαθητές: Υπεύθυνη Καθηγ.: Κα. Τσούτσουρα Α.
Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του forum
Bullying ή σχολικός εκφοβισμός
Κεφάλαιο 2 Οι πόλοι, ο Ισημερινός, οι παράλληλοι κύκλοι και οι μεσημβρινοί της Γης.
bullying Ονόματα: Γιώργος Τριμίντζιος Πατσουμαδάκης Χρήστος Σ.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΡΗΝΗ ΔΡΟΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΟΡΦΙΑΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ ΖΑΦΕΙΡΑ
Γιατί ο τεχνικός της ΔΕΗ φοράει πλαστικά ή λαστιχένια γάντια όταν αγγίζει τα γυμνά καλώδια;
Πρόσβαση και συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων στον κοινωνικό
Το εκπαιδευτικο λογιςμικο
The quiz show….
Η ταυτότητα της Ευρώπης – Η θέση της Ευρώπης
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
« Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : Εξατομικευμένη και αυτορυθμιζόμενη μάθηση - Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Ανοικτού Κώδικα Moodle» Κερασοβίτης.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ … ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ/ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (MANAGEMENT) ΕΝΌΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Α’ Μέρος: Νομικό πλαίσιο στην Κύπρο
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
Η δύναμη της τηλεόρασης : ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Η επικοινωνία στη Νοσηλευτική
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ , ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ !!!
Физика пәнінен ашық сабақ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικό Υλικό και Διαδικτυακό Περιβάλλον Εκπαίδευσης Γιώργος Μ. Μιλής G.M EuroCy Innovations Ltd 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/20152

3 Η βασική διαδικασία μάθησης… 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Κατηγορία: Γενικές Κοινωνικές Δεξιότητες Απασχολησιμότητας – Προσωπική ανάπυξη (αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση, διαχείριση θυμού και άγχους, αντιμετωπίζοντας το bullying) – Προσωπική Υγιεινή – Βασικές Δεξιότητες (γλώσσα, αριθμοί και χρήματα, κατανοηση μισθοδοσίας) – Προετοιμασία για Εργασία (αναζήτηση, αίτηση, συνεντεύξεις, δικαιώματα και νομοθετικό πλαίσιο) – Διατηρώντας την Εργασία (κατάλληλη γλώσσα και συμπεριφορά, οργάνωση χρόνου, αφοσίωση) – Έναρξη Εργασίας (προβληματισμοί, δουλεύοντας με άλλους, υποχρεώσεις, διαχείριση φόρτου εργασίας) Κατηγορία: Δεξιότητες ΤΠΕ – Δεξιότητες συμμετοχικού σχεδιασμού (εκπαιδευτικών) ψηφιακών παιχνιδιών 4 Το Εκπαιδευτικό Υλικό 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Συμμετοχικός σχεδιασμός (εκπαιδευτικών) ψηφιακών παιχνιδιών Φάση Α – Εισαγωγή στη μεθοδολογία συμμετοχικού σχεδιασμού – Κατανοώντας τη σημασία και τα πλεονεκτήματα του συμμετοχικού σχεδιασμού – Εισαγωγή στη μεθοδολογία συμμετοχικού σχεδιασμού ψηφιακών παιχνιδιών Φάση Β – Υποστήριξη εκπαιδευτή στην εκτέλεση της μεθοδολογίας συμμετοχικού σχεδιασμού – Οι βάσεις του συμμετοχικού σχεδιασμού, Πειραματισμός, Δημιουργία ιδέας, Ανάπτυξη ιδέας, Παρουσίαση πρωτότυπων Φάση Γ – Βασικές δεξιότητες σχετικά με ευρέως γνωστά εργαλεία σχεδιασμού ψηφιακών παιχνιδιών – “Stencyl” ( ) – “Game-Maker” ( ) – “ARIS” ( ) – “Chat Mapper” ( ) 5 Το Εκπαιδευτικό Υλικό 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Σύντομος οδηγός για εκπαιδευτές για το πως μπορούν να χρησιμοποιήσουν το εκπαιδευτικό υλικό Σωστή διαμόρφωση σειράς μαθημάτων, δεδομένου του προφιλ των εκπαιδευομένων και των μαθησιακών στόχων Σωστή χρήση των παιχνιδιών σε σχέση με τις Ενότητες στα Σχέδια Μαθήματος Σωστή χρήση του διαδικτυακού περιβάλλοντος εκπαίδευσης ( project.eu/iLearning) 6 Το Εγχειρίδιο Εκπαιδευτών 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

1.Περίληψη προγραμματισμού  Στόχοι μαθήματος (περιληπτικά)  Ανακαιφαλαίωση  Αξιολόγηση δεξιοτήτων/ικανοτήτων  Ενδεικτικός χρόνος μαθητή/εκπαιδευτή 2.Περιγραφή και ανάλυση  Περίληψη, γενικός στόχος, ειδικοί στόχοι  Εκπαιδευτικές δραστηριότητες  Ενδεικτικό περιεχόμενο δραστηριοτήτων  Στρατηγικές διδασκαλίας  Απαραίτητες προηγούμενες γνώσεις  Πηγές και υλικό  Αποκτούμενες δεξιότητες  Κρητήρια αξιολόγησης  Γλωσσάριο 7 Τα Σχέδια Μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα Κατανοώντας τη σημασία και τα πλεονεκτήματα του συμμετοχικού σχεδιασμού Συνεργατική/Συμμετοχική Μάθηση: χρήση μικρών ομάδων που επιτρέπει στους μαθητές να συνεργαστούν υποστηρίζοντας και ενθαρρύνοντας ο ένας τον άλλον, ώστε να επιτύχουν έναν κοινό στόχο. – όλοι οι μαθητές συμμετέχουν στην εργασία – τα μέλη μιας ομάδας εργάζονται κοντά μεταξύ τους – γίνεται ανασκόπηση της συνεισφοράς των μαθητών στην εργασία και στην κατανόηση του περιεχομένου της Κατανόηση γενικών θεμάτων που αφορούν την εργασία σε ομάδες (επικοινωνία, διαχείριση άγχους, κτλ) 8 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα Εισαγωγή στη μεθοδολογία συμμετοχικού σχεδιασμού ψηφιακών παιχνιδιών Γνωριμία των συμμετεχόντων μεταξύ τους λέγοντας λίγα πράγματα για τον εαυτό τους, καθώς και συζήτηση πάνω στις εμπειρίες τους και τα ενδιαφέροντά τους σχετικά με τα παιχνίδια  Καλλιέργεια αισθήματος ομάδας, Προφιλ συμμετεχόντων Εξήγηση του συμμετοχικού σχεδιασμού παιχνιδιών και επισήμανση των στόχων της ενότητας Παρουσίαση παραδειγμάτων ψηφιακών (εκπαιδευτικών) παιχνιδιών και σχετική συζήτηση με την ομάδα  Ρόλοι και ευθύνες στην ομάδα. – Τι προσπαθεί να διδάξει το παιχνίδι; – Σε ποιούς απευθύνεται το παιχνίδι; – Που πιστεύετε πως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το παιχνίδι; – Θα κάνατε κάποιες βελτιώσεις στο παιχνίδι και γιατί; 9 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα Οι βάσεις του συμμετοχικού σχεδιασμού Συζήτηση και κατανόηση οδηγιών για τον σχεδιασμό παιχνιδιών Μάθηση της αφηγηματικής προσέγγισης και τρόποι να γίνει το παιχνίδι πιο ενδιαφέρον Μάθηση επαναληπτικών σχεδιαστικών μεθόδων Ενδυνάμωση κριτικής σκέψης σχετικά με τον συνεργατικό σχεδιασμό συστημάτων 10 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα Εργαλεία 11 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα συνέχεια Μηχανισμοί παιχνιδιού Δυναμικές παιχνιδιού Περιπλοκότητα Κανόνες για το στήσιμο: Πως ξεκινάει ένα παιχνίδι Κανόνες για την πρόοδο του παιχνιδιού. Μόλις ξεκινήσει το παιχνίδι, τι κάνουν οι παίχτες, και τι συμβαίνει μόλις κάνουν πράγματα; Κανόνες για επίλυση. Πως τελειώνει το παιχνίδι; Αν το παιχνίδι έχει κάποιο αποτέλεσμα (όπως νίκη ή ήττα), πως προσδιορίζεται το αποτέλεσμα αυτό; Η σημασία της αφηγηματικής δομής (αν υπάρχει) Η σημασία της δοκιμής του παιχνιδιού 12 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα 7.4 – Πειραματισμός Πρότυπο Περιγραφής Σχεδιασμού (Design Descriptor Template): τίτλος, περίληψη παιχνιδιού, παίκτης, στόχοι, θέμα του παιχνιδιού, δομή του παιχνιδιού, χαρακτηριστικά, περιβάλλοντα παιχνιδιού/χαρακτήρες, feedback (ανταμοιβές, σκορ), μηχανισμοί ελέγχου, στιγμιότυπα οθόνης. Συζήτηση των πιο πάνω τμημάτων και παραδείγματα Αποδόμηση κάποιων καλών παραδειγμάτων παιχνιδιών μαζί με τους μαθητές 13 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα 7.4 – Συνέχεια Λίστα πιθανών πηγών παιχνιδιών: Από το Έργο Code RED ( – l Fantasma Solidario, The H-Angry Donkey, The Purple Ball Από το Έργο ViPi ( που ασχολήθηκε με τη βασική εκπαίδευση ατόμων με αναπηρίες σε τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών (ICT) και την απασχολησιμότητα τους στην αγορά εργασίας. – Escapology, Rob the Mob, The Yes/No Quiz Game, The True/False Quiz Game, Fly Swat, StaySafe, Memobile (για Android) Από το Έργο Game on Extra Time ( το οποίο ασχολήθηκε με τη δημιουργία και τις ικανότητες απασχολησιμότητας ατόμων με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες: – Cheese Factory, My Appearance, Virtual Supermarket, Memobile, True/false & conveyor belt quiz, Personal Hygiene, Getting and Keeping a Job, Stress at Work (English/ μόνο BSL), Anger Management (English/μόνο BSL)/), Starting Work Από το BBC Bite Size – παιχνίδια από την ιστοσελιδα BBC bite size ( Από άλλα Έργα του ερευνητικού κέντρου ISRG ( που ασχολούνται με τεχνολογική υποστήριξη και βοήθεια των ατόμων με αναπηρίες. Από το Έργο RISE – εκπαιδευτικά παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί για να βοηθήσουν τους μετανάστες και πρόσφυγες στην ΕΕ. 14 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα 7.5 – Δημιουργία Ιδέας Bοηθήματα που θα βοηθήσουν τους μαθητές να δημιουργήσουν ιδέες για παιχνίδια (π.χ., LEGO, τράπουλες, στυλό, χαρτί, ηλεκτρονικά μέσα, κλπ). Στήριξη προς τους μαθητές, είτε σε μια μεγάλη ομάδα είτε σε περισσότερες μικρές για να σκεφτούν τις δικές τους ιδέες, βοηθώντας τους να αποφασίσουν το γενικότερο θέμα των παιχνιδιών  βλέπετε σκάλα Hart, σκαλοπάτι 6 ο. Συζήτηση ιδεών των μαθητών έτσι ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν σωστά τα τμήματα του παιχνιδιού που συζητήθηκαν σε προηγούμενες συναντήσεις- μαθήματα 15 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015 Braindrawing

Ενότητα 7.6 – Καταγραφή Ιδέας Συζήτηση και επιλογή μιας η περισσότερων ιδεών παιχνιδιών για να υλοποιηθούν με βάση κριτήρια που έχει θέσει η ομάδα Επίσημη καταγραφή επιλεγμένων ιδεών χρησιμοποιώντας το Game Descriptor Template (Πρότυπο Περιγραφής Σχεδιασμού παιχνιδιού). – Επαναληπτική διαδικασία που θα διαρκέσει αρκετές συναντήσεις. Επιλογή ενός εργαλείου δημιουργίας παιχνιδιών με βάση κριτήρια που θα θέσουν οι συμμετέχοντες, π.χ. προηγούμενες γνώσεις, ενδιαφεροντα, εμπειρία του βοηθού σε τέτοια εργαλεία, κλπ. Εκκίνηση διαδικασίας δημιουργίας του παιχνιδιού χρησιμοποιώντας το επιλεγμένο λογισμικό δημιουργίας παιχνιδιού ή, εάν δεν υπάρχει τέτοιο εργαλείο να χρησιμοποιηθεί ένα «πρότυπο σεναρίου» – Θα πρέπει να γίνουν επίσης διαδικασίες για να εντοπιστούν πηγές για το παιχνίδι, οι οποίες παίρνουν συνήθως κάποιο χρόνο 16 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα 7.6 – συνέχεια 17 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα 7.7 – Παρουσιάσεις παιχνιδιών Συζήτηση των περιεχομένων μιας επίσημης παρουσίασης και της επιθυμητής δομής (ανατρέξτε επίσης και σε εξειδικευμένα μαθήματα για παρουσιάσεις και την προετοιμασία τους με εργαλεία λογισμικού) Συζήτηση με τους συμμετέχοντες σχετικά με τους ρόλους για την παρουσίαση Επαναληπτική διαδικασία δημιουργίας των παρουσιάσεων Πρόβα των παρουσιάσεων Προετοιμασία για την επίσημη επίδειξη των παιχνιδιών και προσκλήσεις κοινού Παρουσιάσεις Ευκαιρία για απονομή πιστοποιητικών συμμετοχής στους μαθητές και επικύρωσης της αυθεντικότητας των παιχνιδιών που δημιουργήθηκαν 18 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα 7.8 – Εισαγωγή στο “Stencyl” ( 19 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα Εισαγωγή στο “Game-Maker” ( 20 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα Εισαγωγή στο “ARIS” ( 21 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Ενότητα Εισαγωγή στο “Chat Mapper” 22 Ενότητα 7: Περιεχόμενο μαθημάτων 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

Υποστηρικτικό εργαλείο. Πιο αποτελεσματικό όταν χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με διδασκαλία στην τάξη. Προ-διαμορφωμένο σύνολο μαθημάτων από Code RED Συνιστώμενη διαμόρφωση μαθήματος, με χρήση κατάλληλων εργαλείων που παρέχει το Moodle – Προώθηση διαδραστικής μάθησης Ο εκπαιδευτής έχει πλήρη έλεγχο των δικών του μαθημάτων  Δυνατότητα δημιουργίας αντιγράφου από τα προ-διαμορφωμένα μαθήματα, με βάση τις εκάστοτε ανάγκες – Δε χρειάζεται να δημιουργηθεί το μάθημα από το μηδέν 23 Το διαδικτυακό περιβάλλον εκπαίδευσης 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

24 Το διαδικτυακό περιβάλλον εκπαίδευσης /09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

25 Το διαδικτυακό περιβάλλον εκπαίδευσης /09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

26 Το διαδικτυακό περιβάλλον εκπαίδευσης Forums Chat Γλωσσάριο 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

27 Το διαδικτυακό περιβάλλον εκπαίδευσης Ψηφοφορία/ Εργασίες Wiki-Ομαδική επεξεργασία κειμένου 19/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015

2819/09/2015Code RED –Stakeholders Event, CY, 19/09/2015