ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ « ΕΡΕΥΝΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φορολογική νομοθεσία ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ Επίτιμος Γενικός Διευθυντής Φορολογίας Υπουργείου Οικονομικών Συγγραφέας φορολογικού δικαίου Διδάκτορας Παντείου.
Advertisements

6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
Η Επιχειρηματικότητα των Γυναικών Έρευνα ομάδας έργου του Κέντρου Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς υπό την αιγίδα του καθηγητή Θεόδωρου Κατσανέβα, στα.
1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΓΑ.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
Διοίκηση προμηθειών και διαχείριση Υλικών 10 Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία / εκμάθηση και πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Χρήστος Τζεκίνης (σελ:21-28)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τύποι εργασιών ιστοεξερεύνησης
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Παρουσίαση Γραφείου Διασύνδεσης ΟΠΑ
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ Α΄ Τάξη «Μουσική και Μουσικοί»
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Συνοδευτικό Υλικό «Ανακυκλούπολη», ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μέθοδοι Αναλύσεως των Λογιστικών Καταστάσεων (Λ.Κ)
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Δημήτρης Παπαστεργίου // Δήμαρχος Τρικάλων
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
Μια σύντομη παρουσιάση του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ « ΕΡΕΥΝΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: Αναγνώστου Κων/να Κοινωνιολόγος του ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς

ΑΞΟΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 1. Ενημέρωση των ενδιαφερόμενων και κυρίως της οικογένειας για διάφορες διεξόδους (προγράμματα ΟΑΕΔ, υποστηριζόμενη εργασία, υποστηριζόμενη διαβίωση, κοινωνικοί συνεταιρισμοί) 2. Ευαισθητοποίηση των εργοδοτών και της τοπικής κοινωνίας σε θέματα απασχόλησης ΑμεΑ 3. Διερεύνηση των ενδιαφερόντων των μαθητών, ανάπτυξη και ενίσχυση του ενδιαφέροντος για εργασία και αυτοεκτίμησης.

Ενημέρωση των ενδιαφερόμενων και της οικογένειας για διάφορες διεξόδους Επαφές με εκπροσώπους ΟΑΕΔ και ενημέρωση για τα τρέχοντα προγράμματα και την σχετική νομοθεσία. Επαφές με άλλους εμπλεκόμενους φορείς που μπορεί να καταθέσουν απόψεις (Ομοσπονδία,Συνομοσπονδία ΑμεΑ, Τμήμα Πρόνοιας, Δήμος Λεβαδέων, Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας κ.λ.π) Διοργάνωση ενημερωτικών μαθημάτων για τα επαγγελματα που μπορουν να κάνουν οι αποφοιτοι του ΕΕΕΕΚ καθως και ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας. Δημιουργία ευκαιριών για συνεργασίες, ανταλλαγή απόψεων και κατάθεση προτάσεων

Ευαισθητοποίηση των εργοδοτών και της τοπικής κοινωνίας σε θέματα απασχόλησης ΑμεΑ Επιστολές, , προσωπικές επαφές, πρόσκληση φορέων σε ενημερωτικές ημερίδες με θέμα την απασχόληση των αποφοίτων του ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς. Φορείς που μπορούν να εμπλακούν: Βιομηχανικό επιμελητήριο, Εμπορικό Επιμελητήριο, Τεχνικό Επιμελητήριο, Ένωση Ξενοδόχων, Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Λιβαδειάς κ.α Κατάρτιση Πίνακα με εργασίες στις οποίες μπορούν να απασχοληθούν οι απόφοιτοι ΕΕΕΕΚ κατόπιν εκπαίδευσης Δημιουργία ενημερωτικού φυλλαδίου που θα απευθύνεται σε εργοδότες Συναντήσεις εργοδοτών με τη κοινωνική λειτουργό του σχολείου ώστε ο εργοδότης να πειστεί για τα οφέλη που θα έχει η επιχείρηση του εάν προσλάβει έναν απόφοιτο του σχολείου μας κ.α

Οδηγός του εργοδότη για τα άτομα με αναπηρία

Η εκπαίδευση μαθητών του ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς και Οφέλη του εργοδότη από την πρόσληψη ΑΜΕΑ

Διερεύνηση των ενδιαφερόντων των μαθητών, ανάπτυξη και ενίσχυση του ενδιαφέροντος για εργασία και αυτοεκτίμησης. Προσωπική συνέντευξη, Ερωτηματολόγιο επαγγελματικών ενδιαφερόντων, καταγραφή των ιδιαίτερων ικανοτήτων και προτιμήσεων των μαθητών Δραστηριότητες ανάπτυξης της αυτοεκτίμησης των μαθητών. Στα πλαίσια όλων των μαθημάτων, με την εμπλοκή όλων των εκπαιδευτικών του ΕΕΕΕΚ και με την καθοδήγηση της κοινωνικής λειτουργού. Παιγνίδια ρόλων, βιωματικές ασκήσεις, συζήτηση ατομική ή σε ομάδες. Επισκέψεις σε χώρους εργασίας

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ Επίσκεψη των μαθητών του ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς στη πυροσβεστική υπηρεσία της Λιβαδειάς.

Μουσείο παλαιών επαγγελμάτων Λιβαδειάς Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν παλαιά επαγγέλματα που χάθηκαν στο πέρασμα του χρόνου

Μουσείο παλαιών επαγγελμάτων Λιβαδειάς

Γνωριμία με το επάγγελμα του Κηπουρού (με τη βοήθεια του εργαστηρίου Κηπουρικής)

Εργαστήριο Χειροτεχνίας

Επίσκεψη και αγορές στο Σούπερ Μάρκετ και στο Φούρνο της Χαιρώνειας με στόχο τη γνωριμία αυτών των επαγγελμάτων

Στη κουζίνα με τη βοήθεια του βοηθητικού προσωπικού γνωρίσαμε το επάγγελμα του μάγειρα.

Γνωριμία με το επάγγελμα του ζαχαροπλάστη

Γνωριμία με το επάγγελμα του ψήστη

Γνωριμία με το επάγγελμα του Σερβιρίσματος του φαγητού

Γνωριμία με το επάγγελμα του χειριστή υπολογιστή

Γνωριμία με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού (αλλαγή ρόλων)

Γνωριμία με το επάγγελμα του συνοδού και φροντιστή ανθρώπων με αναπηρία

Φορείς που μπορούν να εμπλακούν: Ομοσπονδία, Συνομοσπονδία ΑΜΕΑ ΚΕΔΔΥ ΟΑΕΔ Βιομηχανικό επιμελητήριο Εμπορικό Επιμελητήριο Τεχνικό Επιμελητήριο Ένωση Ξενοδόχων Λιβαδειάς Τμήμα Πρόνοιας Δήμος Λεβαδέων Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Κηπουρική Σε δραστηριότητες που σχετίζονται με την περιποίηση κήπων, τον καθαρισμό, την συλλογή καρπών, το κλάδεμα, την κοπή γκαζόν, το σκάψιμο, το πότισμα, το ξεβοτάνισμα, το φύτεμα, μεταφορά χώματος, Ψεκασμό, μπόλιασμα, απασχόληση σε θερμοκηπιακές καλλιέργειες, όργωμα. Αγροτουρισμός

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Νοικοκυριό με το καθάρισμα και την τακτοποίηση εσωτερικών χώρων κτιρίων, επίπλων, και εξοπλισμών σε ξενοδοχεία, καταστήματα και ιδιωτικούς χώρους Συνεργεία καθαρισμού Διακίνηση υλικών Αυτά τα επαγγέλματα αφορούν στην : 5α.Αποθήκευση 5β.Φόρτωμα- ξεφόρτωμα 5γ.Ταξινόμηση 5δ.Πακετάρισμα 5ε.Μεταφορά υλικών Σχετικές επαγγελματικές δραστηριότητες θα μπορούσαν να είναι: Μεταφορέας, Βοηθός οδηγού φορτηγού, Εφημεριδοπώλης, Αποθηκάριος Μεταφορέας επίπλων, Φορτωτής εκφορτωτής λαχανικών και άλλων προϊόντων στην αγορά.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Σερβίρισμα φαγητού Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται δραστηριότητες όπως:3α.Προετοιμασία σερβιρίσματος φαγητού3β.Σερβίρισμα3γ.Καθήκοντα καθαρισμού κουζίνας.3δ.Καθήκοντα καθαρισμού αιθουσών γευμάτων Σχετικές επαγγελματικές δραστηριότητες θα μπορούσαν να είναι: Σερβιτόρος Βοηθός κουζίνας

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Αυτοκινητική 1α.Παρκάρισμα1β.Καθάρισμα1γ.Γυάλισμα1δ.Λίπ ανση.1ε.Εφοδιασμός καυσίμων λεωφορείων και αυτοκινήτων, 1στ Φύλακας μάντρας παρκαρίσματος βαρέων οχημάτων 1ζ. Φύλακας μάντρας παρκαρίσματος νυχτερινών κέντρων διασκέδασης.. 1η. Φύλακας μάντρας παρκαρίσματος ημερήσιων parking 1θ. Υπάλληλος σε πλυντήριο αυτοκινήτων 1ι. Βοηθός πλύστη πλυντηρίου αυτοκινήτων.

Στις δυο επόμενες διαφάνειες θα δούμε: τη πρωτοβουλία τριών νέων με αναπηρία να δημιουργήσουν ένα σημείο συνάντησης ατόμων με αναπηρία και εργοδοτών. την πρώτη επιχείρηση στην Ελλάδα που προσφέρει σε άτομα με ειδικές ικανότητες, έναν αξιοπρεπή χώρο εργασίας.

Career Fair.4all – Η Πρώτη Ημέρα Καριέρας για Άτομα με Αναπηρία(16/3/2016) Το πρότζεκτ Career Fair.4all φέρνει σε επαφή τα άτομα με αναπηρία με την αγορά εργασίας αποσκοπώντας στην καταπολέμηση της άγνοιας και των προκαταλήψεων απέναντι στα ΑμεΑ Στον κόσμο της αγοράς εργασίας, το να μην έχεις ίσες ευκαιρίες στη διεκδίκηση μιας θέσης σε τοποθετεί αυτομάτως σε υποδεέστερη θέση. Για τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) η διεκδίκηση των ίσων ευκαιριών στο συγκεκριμένο πεδίο κρύβει εμπόδια όπως η έλλειψη υποδομών για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους, αλλά και αρνητική αντιμετώπιση από τους ίδιους τους συνανθρώπους τους. Προκαταλήψεις, αρνητισμός και άγνοια είναι οι μεγαλύτερες δυσκολίες που έχουν να αντιμετωπίσουν τα ΑμΕΑ όταν συναντούν τους πιθανούς μελλοντικούς εργοδότες τους. Αυτή η άγνοια οδηγεί, σύμφωνα και με έρευνες, σε κακές επιχειρηματικές πρακτικές, καθώς εμποδίζει τους εργοδότες να ανακαλύψουν τις δυνατότητες ανάπτυξης και τα σημαντικά οφέλη που προκύπτουν για τις επιχειρήσεις από την αξιοποίηση των ΑμεΑ στο ανθρώπινο δυναμικό.

Μύρτιλλο Cafe (καφετέρια, παρασκευστήριο και χώρος Λόγου και Τέχνης) την πρώτη επιχείρηση στην Ελλάδα που προσφέρει σε άτομα με ειδικές ικανότητες, έναν αξιοπρεπή χώρο εργασίας και εκπαίδευσης ή όπως προτιμά να το λέει η ιδιοκτήτρια «Μια έξοδο προς τη ζωή ».

ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΕΕΕΕΚ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ (Ιδιαίτερα η τοπική αυτοδιοίκηση) Ίδρυση ή ένταξη σε Κοινωνικό Συνεταιρισμό

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 1.Οι απόφοιτοι των Ε.Ε.Ε.Ε.Κ μπορούν απασχοληθούν σε πάρα πολλές εργασίες. 2.Μπορούν να ιδρύσουν δική τους επιχείρηση (αυτοαπασχολούμενοι) ή να εργαστούν σε επιχειρήσεις σαν εργαζόμενοι - υπάλληλοι 3.Μπορούν να απασχοληθούν στον ιδιωτικό όσο και στο Δημόσιο τομέα (και ιδιαίτερα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Συντονισμένες δραστηριότητες όλων των εμπλεκόμενων φορέων στην κατεύθυνση της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των εργοδοτών και της τοπικής κοινωνίας σε θέματα απασχόλησης ΑμεΑ Έρευνα μέσω των επαγγελματικών φορέων για δυνατότητες εργασίας ΑμεΑ, με βάση την οικονομική δραστηριότητα, στην τοπική κοινωνία, καθώς και για δεξιότητες που πρέπει να αναπτύξει ένας μαθητής ΕΕΕΕΚ ώστε να μπορεί να αποκτήσει και να διατηρήσει μία εργασιακή θέση. Ανάληψη πρωτοβουλιών από ενδιαφερόμενους για ίδρυση κοινωνικών συνεταιρισμών και στέγες υποστηριζόμενης διαβίωσης

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ