ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΣΕΛΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013-2014  Ν Νοέμβριος 2013- Μάρτιος 2014  « Όλοι μαζί φίλοι καλοί, όλοι μαζί πιο δυνατοί » ‘

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παράδειγμα 3: Δίνονται Ν αριθμοί Xj,j=1,2,…N.Να αναπτυχθεί αλγόριθμος που θα βρίσκει το μεγαλύτερο αριθμό και τις θέσεις στις οποίες εμφανίζεται αυτός.
Advertisements

ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΊΝΑΙ EΝΑ ΑΠO ΤΑ ΟΜΟΡΦΟΤΕ- ΡΑ ΑΞΙΟΘΕ- ΑΤΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
JOHN FORBES NASH (ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΙΓΝΙΩΝ)
Συναισθήματα.
H ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΧΑΡΗΣ ΚΟΣΚΙΝΑΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ PASCAL ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ.
Μια εργασία από την Δεμέστιχα Μαρία και την Φαίδρα Δημοπούλου
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2016 ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΟΥΡΓΙΔΗΣ. ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Ανάπτυξη του Λόγου Ενότητα 2: Ανάπτυξη γλωσσικών ικανοτήτων Ανάπτυξη της Γραμματικής Ανάπτυξη της Γραμματικής Δήμητρα Κατή Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
O αγαπημένος ήρωας ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ Αστείος Βασιλης αννα μαρια.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ  Βασικές Έννοιες  Ψηφιοποίηση Συνεχών Σημάτων  Δειγματοληψία  Θεώρημα Nyquist  Κβαντισμός  Κωδικοποίηση  Παραδείγματα.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ Ι Διάλεξη 2η Τα θεμελιώδη επιστημολογικά ερωτήματα (διλήμματα) στην Κοινωνική Θεωρία Αναπ. Καθηγητής Γιώργος Πλειός.
ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ. Κρασί είναι το προϊόν της αλκοολικής ζύμωσης του χυμού των σταφυλιών δηλ. της μετατροπής της ζάχαρης του μούστου σε οινόπνευμα. Αυτό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το προϊόν που το τουριστικό μάρκετινγκ προσπαθεί να προωθήσει στην τουριστική αγορά είναι ο.
ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣΚΠΓΔΞΛΔΟ ΝΟΜΣΡΡ ΝΤΕΚΤΑΣΥΟΓΑΟ ΟΡΥΥΦΓΑΡΡΒΤΣ ΟΟΑΠΓΙΛΚΦΔΟΦ ΥΤΓΡΨΟΑΙΗΝΥΥ ΜΙΟΟΒΣΜΑΩΒΜΓ ΕΕΡΣΝΗΙΡΥΩΕΕ ΝΡΑΗΑΛΝΗΕΦΝΣ ΟΡΣΓΣΙΑΚΒ ΓΟΤ ΙΥΓΔΩΑΠΒΨΑΙΥ ΤΕΔΔΩΣΗΒΛΣΨΘ.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ.
Α ΝΩΤΑΤΗ Σ ΧΟΛΗ ΠΑΙ ΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος.
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
Η γυναίκα στην αρχαιοτητα
Εκπαιδευτικό παιχνίδι Επιχειρηματικότητας
ΔΙΑΛΕΞΗ 5 Αρχές εντερικής διατροφής Αρχές παρεντερικής διατροφής.
Η Αθήνα, η πόλη με τις μνήμες της αρχαιότητας, η γενέτειρα του κλασικού πολιτισμού, έχει να παρουσιάσει μια διαχρονική ιστορία ανά τους αιώνες με μνημεία.
Η Σχολή της Μπαρμπιζόν (Barbizon)
ΑΣΠΑΙΤΕ ΜΙΧΑΛΟΓΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΤΟΥΚΗ ΜΑΡΙΑ
ΕΘΙΣΜΟΣ.
‘Η θέση της γυναίκας στην κοινωνία της Αθήνας την κλασική εποχή’
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ενότητα # 8: ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σύγκριση των μοντέλων LPC και.
5 Παραγωγή και κόστος.
OIKONOMIA KAI ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ κΑΙ ΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ καρολινα κορωνακου-παξιμαδη β’3.
ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΚΡΟΜΟΡΙΑ ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ
Γαλλία Κωνσταντίνα Μυλωνά.
AΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ
ΘΕ 4: Πώς παίρνονται οι αποφάσεις;
ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
} } Ιμπρεσιονισμός.
Δισδιάστατοι Πίνακες 3 7 … i γ ρ α μ ή j - στήλη 1 2 M N
ΑΠO ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Β1 1.ΙΑΣΟΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΜΑΚΡΗ 2.ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΓΕΡΟΔΗΜΟ
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Γ2 ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
«Κατάρτιση και πιστοποίηση ανέργων σε κλάδους αιχμής»
Σύσταση Κ.Φ.Ι.Κ.Β (Nόμος 141) 1η Συνεδρίαση Κ.Φ.Ι.Κ.Β. 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 1990 Έγκριση Κανονισμών 1995 Λειτουργία.
Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Ομάδα Εργασίας ΓΕΛ Συντονιστής: ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Σύμβουλος Γ΄ ΙΕΠ
Έθιμα για το Σάββατο του Λαζάρου
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
ΣΧΕΣΙΑΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚA ΕΤH , , , , , , ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΛΕΣΙΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΔΑΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΣΕΣ
1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου Ονοματεπώνυμο: Τμήμα: Μάθημα: Υπεύθυνος καθηγητής: Θέμα: Ημερομηνία παράδοσης: Ξιάρχου Κωνσταντίνα Γ΄2 Χημεία Κος Δημητρόπουλος.
Μέλλου Χριστίνα Μπέτσης Γιώργος Οικονόμου Ευαγγελία Χάμζα Κλέιτον
Λεβητεσ –ΠΛΑΚΟΕΙΔΕΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΕΣ- ΚΑΜΙΝΑΔΕΣ
Προγραμματισμός Στόχων
Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα ΣΕΠ-Περιβάλλον εργασίας
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα Επαλ Καλλονής
Εθιμα διαφορετικΑ στηΣ ΕυρΩπηΣ τα στενΑ.
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
Ομάδα Εργασίας ΓΕΛ Συντονιστής: ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Σύμβουλος Γ΄ ΙΕΠ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ SQL.
NEYPOEΠIΣTHMH KAI ΣYMΠEPIΦOPA – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Το Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
«Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΣΕΛΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΣΧ. ΕΤΟΣ  Ν Νοέμβριος Μάρτιος 2014  « Όλοι μαζί φίλοι καλοί, όλοι μαζί πιο δυνατοί » ‘

 Να γνωρίζουν και να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους  Να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά και τις ανάγκες των άλλων  Να αναπτύσσουν την ικανότητα της ορθής κρίσης, του αυτοελέγχου, της αυτοπειθερχίας  Να σέβονται τις αξίες και τα δικαιώματα των συνανθρώπων τους  Να φέρονται δίκαια, να συνεργάζονται, να νοιάζονται  Να αντιλαμβάνονται τις πολλαπλές τους επιλογές, να επιλύουν τις μεταξύ τους συγκρούσεις, να συμβιώνουν αρμονικά  Να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες συνεργαζόμενοι με τους φίλους τους παράγοντας ένα συγκεκριμένο έργο.  Να εξασκηθούν στην τήρηση και τον σεβασμό απλών κανόνων.  Να εκφραστούν μέσα από τη μουσική και την κίνηση.  Να δημιουργήσουν, ζωγραφίζοντας, δικά τους σύμβολα φιλίας  Να χαρούν, παίζοντας ομαδικά και συνεργατικά παιχνίδια.

Αυτά που θέλω να ξέρω από τον κόσμο του παραμυθιού... Αυτά που θέλω να φτιάξω …. Αυτά που θέλω να παίξω … Αυτά που θέλω ν ’ ακούσω … Αυτά που θέλω να μετρήσω …. Αυτά που θέλω να πω …. Αυτά που θέλω να δω ….. Αυτά που θέλω να μάθω …

ΜΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Σ ’ ΑΓΑΠΩ ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΚΑΙ ΑΜΑΝΤΑ ΦΙΛΟΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Στο καινούριο μου σχολείο Ναυαγοσώστης με μπρατσάκι ( Περιοδικό Παράθυρο τεύχος 77) Ασχημόπαπο Μολυβένιος στρατιώτης Η ιστορία του Μάνου ( Παράθυρο τεύχος 77) Το παραπονεμένο αρκουδάκι ( ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΡΗΝΗ ) Κορδέλες της ΧΑΡΑΣ ( παράθυρο τεύχος 67) Το γαιτανακι ( Ζωρζ Σαρή )

ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΕΙ

 Περιγράφω το φίλο μου.  Λέω τι νιώθω για το φίλο μου.  Φέρνω από το σπίτι έναν άλλο φίλο.  Κανόνες της φιλίας.  Σύμβολα της φιλίας.  Σταυρόλεξο της φιλίας

ΛΕΞΕΙΣ ΑΠΟ Φ ΤΙ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ

ΒΡΉΚΑΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΑΚΟΥΝ

ΤΑΙΝΙΑ «AZUR KAI Α SMAR»MIA TAINIA ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΌ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ 2004 ΑΘΗΝΑ  Πίνακες ζωγραφικής Κορίτσια στην Ακροποταμιά ( Ρενουάρ ) Παιδιά που παίζουν στην παραλία ( Μ ary Cassatt) To κρυφτουλάκι ( Ιακωβίδης ) Νεαρές κοπέλες στο πιάνο (Pierre-Auguste Renoir)

 Μαθαίνω το γράμμα της φιλίας.  Λέξεις - αξίες φιλίας  Μαθαίνω τις έννοιες ομόνοια - διχόνοια  Ενικός – πληθυντικός  Αντίθετα ( ποίημα « ΦΙΛΟΙ » περιοδικό ΠΑΡΑΘΥΡΟ τευχ 77)

Αξιολόγηση προγράμματος Χρησιμοποιώντας δρόμους γνωστούς για τα παιδιά άνοιξα πόρτες για να μάθουν να εκφράζουν τα πάντα. Έβαλα ένα λιθαράκι στην καλύτερη επικοινωνία ανάμεσα στα παιδιά αλλά και σε μένα με τα παιδιά, που είναι τόσο σημαντική, για την καλύτερη και ομαλή ανάπτυξη των παιδιών, ο διάλογος μόνο οφέλη προσφέρει. Ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ στα παιδάκια μου ! Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΤΣΕΛΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ

ΤΟ ΤΑΞΙΔΞ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΑΒΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΝΔΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ …