Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚA ΕΤH 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015, 2015-16, 2016-17, 2017-18 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΛΕΣΙΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΚΑΔΗΜΑΪΚA ΕΤH 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015, 2015-16, 2016-17, 2017-18 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΛΕΣΙΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΚΑΔΗΜΑΪΚA ΕΤH , , , , , , ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΛΕΣΙΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ 19ου ΑΙΩΝΑ-1940

2 Ν. ΓΚΟΓΚΟΛ Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΡΓΟΥ ΤΟ 1836 ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ. ΝΕΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑΝ ΑΙΩΝΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Β. ΜΕΓΙΕΡΧΟΛΝΤ ( ). ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ( ). ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ: Η «ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ» ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΧΛΕΣΤΙΑΚΩΦ ΣΕ ΜΙΑ ΡΩΣΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΡΓΟΥ Α΄ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΔΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΑΡΣΑΣ, ΛΑΪΚΗΣ ΚΩΜΩΔΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ- ΣΑΤΙΡΑ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΠΡΟΑΓΓΕΛΟΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΚΩΜΩΔΙΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΥΡΙΟΥ ΗΡΩΑ ΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΕΩΤΕΡΙΣΤΙΚΑ

3 Ν. ΓΚΟΓΚΟΛ Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ π. χ. ΤΑΡΤΟΥΦΟΣ ΜΟΛΙΕΡ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΥΡΙΟΥ ΗΡΩΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΣΥΜΦΡΑΖΟΜΕΝΑ ΕΡΓΟΥ. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΠΛΟΚΗΣ ΕΡΓΟΥ. ΒΑΡΥΝΟΥΣΑ ΣΤΑΣΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ. ΡΟΛΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ.

4 ΓΚ. ΜΠΥΧΝΕΡ ΒΟΫΤΣΕΚ (1836) Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΑΝΤΟΝ (1835) ΛΕΟΝΤΙΟΣ ΚΑΙ ΛΕΝΑ (1836) ΕΚΔΟΣΗ ΗΜΙΤΕΛΟΥΣ ΕΡΓΟΥ ΤΟ 1875 ΑΠΟ ΤΟΝ FRANZOS ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΜΠΥΧΝΕΡ ΑΠΟ ΤΟ 1913/14 (Κ. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ) ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1932/33 (ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΑΝΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ Φ. ΠΟΛΙΤΗ). ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΒΟΫΤΣΕΚ ΤΟ 1970 ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. ΚΟΥΝ. ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ, ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΥ, ΕΠΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΠΗΓΕΣ ΖΩΗΣ ΦΤΩΧΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΒΟΫΤΣΕΚ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΡΓΟΥ (ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ) ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

5 ΓΚ. ΜΠΥΧΝΕΡ ΒΟΫΤΣΕΚ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ
ΔΟΜΗ, ΥΦΟΣ, ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΟΙΡΑ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΛΟΓΟΣ ΗΡΩΑ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ. ΛΕΞΕΙΣ, ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΡΓΟΥ (π. χ. σ. 28) ΨΥΧΙΚΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΗΡΩΑ. ΑΙΤΙΕΣ ΚΟΡΥΦΩΣΗΣ ΤΗΣ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΥΠΑΡΞΙΑΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΘΕΜΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΜΠΥΧΝΕΡ ΑΝΟΙΚΤΟ Ο ΗΡΩΑΣ ΩΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (π. χ. σ. 27) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ (π. χ. σ. 17). ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ. ΓΛΩΣΣΑ ΕΡΓΟΥ.

6 ΓΚ. ΜΠΥΧΝΕΡ ΒΟΫΤΣΕΚ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΣΚΗΝΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΜΑΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΫΤΣΕΚ. ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠ. ΥΠΑΡΞΗΣ (π. χ. σ. 35) ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΛΟΓΩΝ ΗΡΩΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑΣ (π. χ. σ. 38). ΡΟΛΟΣ ΜΟΙΡΑΣ, ΦΥΣΗΣ, ΘΕΟΥ. ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟ ΣΚΕΨΗ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ ΒΑΘΟΣ Ή ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΣΕ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΑΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΗΡΩΑ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑΣ (π. χ. σσ. 17, 39, 45, 46) ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ (π. χ. σσ. 46, 48) ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΟΡΦΗ ΤΡΑΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

7 ΓΚΕΡΧΑΡΤ ΧΑΟΥΠΤΜΑΝ ΟΙ ΥΦΑΝΤΕΣ
ΓΚΕΡΧΑΡΤ ΧΑΟΥΠΤΜΑΝ ΟΙ ΥΦΑΝΤΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗ, ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ο ΧΑΟΥΠΤΜΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ (ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑ). ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ «ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ» ΤΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ Β. ΒΟΛΦ «ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΣΤΗ ΣΙΛΕΣΙΑ» (1845) Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ (E. ZOLA: ΖΕΡΜΙΝΑΛ- 1885, Η ΓΗ- 1887, OCTAVE MIRBEAU: ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ- 1897, 1898) ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ. ΑΡΧΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΚΒΙΟΜΗΧΑΝΙΣΗΣ

8 ΟΙ ΥΦΑΝΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1840: ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΥΦΕΣΗ, ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ 1848 ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΖΩΗ ΤΩΝ ΥΦΑΝΤΩΝ, ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ 1844 ΣΤΗ ΣΙΛΕΣΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΜΑΡΞ AΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ 41 ΡΟΛΟΙ ΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟ ΠΛΗΘΟΣ ΑΠΟ ΕΡΓΑΤΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΟΜΗΣ ΕΡΓΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΣΕ ΣΚΗΝΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ 1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ

9 ΟΙ ΥΦΑΝΤΕΣ 2. ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ- ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΡΟΣΩΠΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ. ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΗΡΩΩΝ. ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΗΧΗΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ (ΕΦΦΕ). ΣΚΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΩΣΚΗΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ. ΑΔΕΙΑ ΣΚΗΝΗ. ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ- ΑΝΑΜΟΝΗ 3. ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΖΩΗΣ 1η ΠΡΑΞΗ. ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥ

10 ΟΙ ΥΦΑΝΤΕΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ: ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΥΘΡΑΣΤΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΕΝΤΑΣΗΣ. ΠΛΑΤΙΑ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΥΦΑΝΤΩΝ. ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΗΡΩΩΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΑΔΙΚΗΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΩΝ ΥΦΑΝΤΩΝ ΝΟΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΓΕΡO-ΧΙΛΖΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΕ ΘΕΑΤΕΣ-ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΙΣΒΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΕ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ

11 E. ΙΨΕΝ Ο ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ (ΑΡΧΙΜΑΣΤΟΡΑΣ) ΣΟΛΝΕΣ
1892 ΔΥΟ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΩΣ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΕΡΓΟΥ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ ΗΡΩΕΣ: ΚΝΟΥΤ ΚΑΙ ΡΑΓΚΝΑΡ ΜΠΡΟΒΙΚ, ΧΕΡΝΤΑΛ, ΚΑΓΙΑ ΦΡΟΣΛΙ, ΧΙΛΝΤΑ ΒΑΝΓΚΕΛ, ΖΕΥΓΟΣ ΣΟΛΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΟΜΗ ΕΡΓΟΥ: ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΕΡΓΟΥ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ: IΨEN KAI ΣOΛNEΣ

12 Ο ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ (ΑΡΧΙΜΑΣΤΟΡΑΣ) ΣΟΛΝΕΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ-ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΦΡΟΫΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΙ ΟΡΟΙ. ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΟΥ ΗΡΩΑ. ΥΠΑΡΞΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ. ΤΥΨΕΙΣ-ΦΟΒΙΕΣ-ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ-ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΥΡΙΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΡΩΩΝ ΦΩΤΙΑ, ΙΛΙΓΓΟΣ ΣΟΛΝΕΣ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΡΓΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ: ΑΝΘΡΩΠΟΣ- ΘΕΟΣ- ΜΟΙΡΑ- ΔΑΙΜΟΝΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ ΣΟΛΝΕΣ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ. ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΙΑ. ΕΞΥΜΝΗΣΗ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΘΕΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Ή OΧΙ ΒΟΥΛΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΧΙΛΝΤΑΣ

13 Ο ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ (ΑΡΧΙΜΑΣΤΟΡΑΣ) ΣΟΛΝΕΣ
ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΟΥΣ «ΕΥΤΥΧΙΑ» ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ. «ΝΙΚΗ» ΗΡΩΑ ΜΥΘΙΚΗ-ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΟΣ ΜΥΘΟΣ, ΘΕΟΓΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΥΘΟΣ ΘΝΗΣΚΟΝΤΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑ ΣΟΛΝΕΣ ΩΣ ΕΠΙΓΕΙΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΙΑΣ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚ ΝΕΟΥ Ο ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ (σ. 99). ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΡΑΓΚΝΑΡ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΟΛΝΕΣ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟ, ΠΡΟΜΗΘΕΑ, ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΗ ΗΡΩΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΥΘΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΥΡΙΟΥ ΗΡΩΑ (π. χ. σ. 88) ΑΡΧΑΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΑΠΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΕΛΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΧΙΛΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΣΟΛΝΕΣ. ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΥΘΙΚΟΙ ΟΡΟΙ. ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΗΡΩΑΣ. ΩΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

14 Ο ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ (ΑΡΧΙΜΑΣΤΟΡΑΣ) ΣΟΛΝΕΣ
ΜΕΤΑ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΜΥΘΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΗΡΩΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΥΒΡΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΔΙΚΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΜΥΘΟΣ ΙΚΑΡΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΡΓΟΥ

15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΣΤΡΙΝΤΜΠΕΡΓΚ ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ (ΖΟΥΛΙ)
ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΕΚΔΟΣΗ ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΤΟ 1888 ΠΡΩΤΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΤΟ 1893 ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΤΟ 1898 ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟ 1908 ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΛΗ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΠΙΡΡΟΗ ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΜΟΥ, ΓΑΛΛΟΥ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥ TH. RIBOT ΚΑΙ ΝΕΥΡΟΛΟΓΟΥ HIPP. BERNHEIM ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΝΑΤΟΥΡ.

16 ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ (ΖΟΥΛΙ)
ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΕΡΓΟΥ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΡΟΥΛΑΣ ΤΟΥ Δ. ΚΟΡΟΜΗΛΑ (1889) ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΕΜΠΟΔΙΑ. ΕΝΝΟΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΘΕΜΑ ΠΑΛΗΣ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ (ΤΡΕΙΣ). ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΖΩΙΚΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ. ΔΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΕΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

17 ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ (ΖΟΥΛΙ)
ΔΟΜΗ «ΦΘΙΝΟΥΣΑΣ ΚΑΜΠΥΛΗΣ» ΣΚΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΡΦΗ ΕΡΓΟΥ. ΣΚΗΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ. ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ. ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ- ΝΤΕΤΕΡΜΙΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ: ΑΣΣΥΜΕΤΡΙΑ, ΠΕΖΟΤΗΤΑ, ΒΙΑΙΟΤΗΤΑ, ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ Ή ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΑΥΤΗΣ. ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ. ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ. ΡΥΘΜΟΣ ΕΡΓΟΥ, ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΙΑ

18 ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ (ΖΟΥΛΙ)
ΣΚΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΩΣΚΗΝΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. ΚΟΜΗΣ, ΝΕΚΡΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΖΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΡΑΒΩΝΙΑΣΤΙΚΟΣ ΤΗΣ. ΕΙΣΒΟΛΗ ΧΩΡΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ. ΣΚΗΝΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΚΑΙ ΗΡΩΕΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑ: ΔΙΠΛΟΣ ΝΤΕΤΕΡΜΙΝΙΣΜΟΣ. ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ. ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΗΣ. ΣΧΕΣΗ ΤΖΟΥΛΙΑΣ ΜΕ ΓΙΑΝΝΗ. ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ. ΣΤΑΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΗ. ΗΡΩΕΣ ΜΗ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ) ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ. ΓΙΑΝΝΗΣ: ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ.

19 ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ (ΖΟΥΛΙ)
ΓΙΑΝΝΗΣ: «ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΗΣ» ΚΑΙ «ΣΚΛΑΒΟΣ». ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ ΣΕ ΔΥΟ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. ΡΟΛΟΣ ΕΡΩΤΑ. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΑΪΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΩΝ. ΑΠΟΓΥΜΝΩΣΗ ΤΖΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ. ΠΑΡΟΥΣΙΑ- ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΟΜΗ. ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΟΡΗ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΖΟΥΛΙΑΣ. «ΤΡΕΛΑ» ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΙΑ. ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΗΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ.

20 ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ (ΖΟΥΛΙ)
ΑΜΦΙΤΑΛΑΝΤΕΥΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΡΩΙΔΑ ΝΤΕΤΕΡΜΙΝΙΣΤΙΚΟΣ ΠΕΣΙΜΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΙΧΙΛΙΣΜΟΣ ΗΡΩΙΔΑΣ. ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΗΡΩΙΔΑΣ ΑΝΤΙΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΛΟΥΣ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΤΖΟΥΛΙΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΛΗΞΗΣ ΠΛΟΚΗΣ

21 ΑΝΤΟΝ ΤΣΕΧΟΦ Ο ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΤΟ 1903 ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟ 1904 ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ. ΚΩΜΩΔΙΑ Ή ΤΡΑΓΩΔΙΑ. ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΝΙΣΛΑΒΣΚΙ ΩΣ ΤΟΝ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ.ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. ΚΟΥΝ ΤΟ 1939 ΣΤΑΣΗ ΤΣΕΧΟΦ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΡΓΟΥ. ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΝΙΣΛΑΒΣΚΙ. ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ. ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΕΣ- ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ. ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ. ΗΡΩΕΣ. ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΓΟΥ. ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΩΝ ΤΟ 1861.

22 Ο ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟΣ ΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΣΕΧΟΦΙΚΩΝ ΗΡΩΩΝ. ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΡΓΟΥ.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΡΩΩΝ ΕΜΠΟΡΟΣ ΛΟΠΑΧΙΝ: ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΗΡΩΑ. ΛΙΟΥΜΠΟΦ ΚΑΙ ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟΣ. ΛΙΟΥΜΠΟΦ ΑΝΤΡΕΓΕΒΝΑ: ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ ΗΡΩΙΔΑ. ΑΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ. ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ. (Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΗΣ) ΓΚΑΓΕΦ: ΚΩΜΙΚΟ ΑΝΤΙΒΑΡΟ ΑΔΕΛΦΗΣ ΤΟΥ. ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ. (ΨΥΧΟΚΟΡΗ ΤΗΣ) ΒΑΡΙΑ: ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟ ΣΤΑΤΟΥΣ. ΕΝΑ ΕΙΔΟΥΣ ΘΗΛΥΚΟΥ ΛΟΠΑΧΙΝ. ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ. (ΚΟΡΗ ΤΗΣ) ΑΝΝΙΑ: ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΡΟΦΙΜΩΦ, ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟ.

23 Ο ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟΣ ΤΡΟΦΙΜΩΦ: ΑΙΩΝΙΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΣ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟΝ ΑΠΟ ΚΡΙΤΙΚΟΥΣ. ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. ΝΕΥΡΩΣΗ ΤΟΥ. ΧΤΗΜΑΤΙΑΣ ΣΥΜΕΟΝΩΦ-ΠΙΣΣΙΚ, ΓΚΟΥΒΕΡΝΑΝΤΑ ΣΑΡΛΟΤΤΑ ΙΒΑΝΟΒΝΑ, ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΕΠΙΧΟΝΤΩΦ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΦΙΡΣ, ΓΙΑΣΣΑ, ΝΤΟΥΝΙΑΣΣΑ. ΕΜΦΑΣΗ ΤΣΕΧΟΦ ΣΕ ΖΩΗ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΕΣΕΩΝ ΗΡΩΩΝ: ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΥΠΟΥΣ ΜΕΛΟΔΡΑΜΑΤΟΣ- ΚΩΜΩΔΙΑΣ

24 Ο ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟΣ ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟΣ: ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΗΡΩΑ. ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΚΤΥΟ ΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ «ΔΑΣΟΣ» ΣΥΜΒΟΛΩΝ. ΣΥΜΒΟΛΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ. ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ. ΡΟΛΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΣΚΗΝΙΚΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ. ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΣΠΡΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ. ΣΥΖΕΥΞΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΖΩΗΣ Σ’ ΑΥΤΟΝ. ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΜΑ ΠΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ- ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ. ΡΟΛΟΣ ΜΥΘΟΥ Σ’ ΑΥΤΟΝ. ΑΛΛΑΓΕΣ- ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ- ΘΑΝΑΤΟΣ.ΩΣ ΟΡΙΟ. ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΚΥΡΙΟΥΣ ΗΡΩΕΣ.

25 Ο ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΚΗΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
YΦΟΛΟΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΔΙΠΛΗ ΚΟΨΗ ΜΗ ΛΕΓΟΜΕΝΟ: ΠΑΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΙΩΠΗΤΙΚΑ. ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ (π. χ. σελ. 168, 169, 191, 198, 204). ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ (π. χ. ρόλος σκηνικών οδηγιών, σσ. 159, 193, 179, 184, 187, ) ΕΙΡΩΝΕΙΑ (ΑΝΤΙΦΑΣΗ) ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΡΓΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΙ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΗΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ (π. χ. σε. 140, 169, αρχή β΄ πράξης).

26 Ο ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟΣ ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ: «ΑΜΑΡΤΩΛΗ» ΑΛ. ΤΟΛΣΤΟΪ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΟΦΗΛΙΑ (“OMHELIA”=> “OPHELIA”) ΤΟΥ ΛΟΠΑΧΙΝ («ΑΜΛΕΤ») (σελ. 175, 200) ΕΝΔΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ: 1. ΓΛΩΣΣΑ ΛΟΓΟΣ ΕΝΟΣ ΗΡΩΑ, ΕΠΙΡΡΟΗ ΛΟΓΟΥ ΕΝΟΣ ΣΕ ΛΟΓΟ ΑΛΛΟΥ, ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΙ (σσ. 146, 182) 2. ΣΥΝΕΙΡΜΟΙ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΛΟΓΟ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ (π. χ. μπαστούνι, σ. 190) 3. ΑΡΧΗ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (π. χ. τηλεγράφημα, λατρεία προς αντικείμενα). ΜΗ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (σελ. 149). ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΠΛΟΚΗΣ ΕΡΓΟΥ

27 H ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΠΡΕΧΤ ΚΑΙ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ. ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΗ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑ. ΔΥΟ ΚΥΡΙΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ. ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. “BERLINER ENSEMBLE”. ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ. ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΠΡΕΧΤ. ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ. ΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΣΗ. ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ. H ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΟΥΡΤ ΒΑΪΛ (1928). ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΑΝΟΔΟΣ ΝΑΖΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑΖΙΣΤΩΝ ΠΑΝΤΟΥ. ΠΡΩΤΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ (ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, 1933) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ (1957, 1958, 1962, ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1970). ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ (ΑΛ. ΤΑΪΡΟΦ, ΓΚ. ΜΠΑΤΙ, Ρ. ΠΛΑΝΣΟΝ, ΜΠ. ΣΟΜΠΕΛ, Γ. ΓΚΑΣΚΙΛ, ΤΖ. ΣΤΡΕΛΕΡ, Κ. ΚΟΥΝ, ΖΥΛ ΝΤΑΣΕΝ).

28 H ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ
ΜΟΡΦΗ ΕΡΓΟΥ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΕ ΥΦΟΣ ΤΣΙΡΚΟΥ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΟΠΕΡΑΣ-ΟΠΕΡΕΤΑ ΚΑΙ ΒΩΝΤΒΙΛ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ. ΛΥΡΙΚΗ-ΗΘΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ. ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΦΑΡΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΩΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΕΡΓΟΥ

29 H ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ: ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΥ ΤΟΥ ΜΑΧΑΙΡΟΒΓΑΛΤΗ, ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΗΤΣΑΜ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ, ΓΑΜΗΛΙΑ ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΓΙΑ ΦΤΩΧΟΥΣ, ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΤΖΕΝΥ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΤΩΝ, ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΩΝ, ΕΡΩΤΙΚΟ ΝΤΟΥΕΤΟ, ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥ, ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ), ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΠΟΝΕΜΕΝΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ, ΧΟΡΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΜΠΟΡΝΤΕΛΟΥ, ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗ, Η ΤΖΑΝΥ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΤΩΝ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ), ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣΑΜΕΝΗΣ ΖΩΗΣ (ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ), ΤΟ ΝΤΟΥΕΤΟ ΤΗΣ ΖΗΛΙΑΣ, ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙ ΑΝΑ ΖΗΣΕΙ, ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ, ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΑΠΟ ΜΠΑΝΤΑ ΤΥΦΛΩΝ,

30 H ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ: ΦΩΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ, ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΝΩΜΗΣ, ΦΙΝΑΛΕ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΚΗΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΡΓΟΥ. ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΚΗΝΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ. ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΥΡΙΩΝ ΗΡΩΩΝ: ΠΗΤΣΑΜ, ΠΟΛΥ, ΜΑΚΧΗΘ, ΜΠΡΑΟΥΝ ΚΟΙΝΑ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ, ΛΑΪΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΜΟΤΙΒΑ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΥΓΕΡΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ

31 H ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ ΣΧΕΣΗ ΑΝΔΡΑ-ΓΥΝΑΙΚΑΣ (π. χ. στα τραγούδια, στην εμπλοκή της Τζένυ στην υπόθεση, στις απειλές της Λούσυ προς τον Μάκυ και στο μαλλιοτράβηγμα των γυναικών) ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΩΝ (ΚΑΛΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ)- ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΟΡΙΑ ΚΟΣΜΩΝ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΡΓΟΥ: ΠΗΤΣΑΜ ΚΑΙ ΜΑΚΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΦΗΡΗΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΙΔΕΩΝ ΜΑΚΥ: «ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣΑΜΕΝΗΣ ΖΩΗΣ» ΚΑΙ «ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ». ΤΡΑΓΟΥΔΙ «ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ». ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΠΛΟΚΗΣ ΕΡΓΟΥ «Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΝΩΜΗΣ» ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ. ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ.

32 ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΠΟΘΟΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ ΕΥΓΕΝΙΟΥ Ο’ΝΗΛ
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ. ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ. ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΕΛΟΔΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 19ο ΑΙΩΝΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΚΟΜΕΝΤΙ, ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ, ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, ΚΩΜΙΚΗ ΟΠΕΡΑ, ΜΠΟΥΡΛΕΣΚ, ΦΑΡΣΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ DAVID BELASCO, AUGUSTIN DALY, ELMER RICE, JONH KIRKLAND, LILLIAN HELLMAN, JOHN STEINBECK, EUGENE O’NEILL (Ο’ΝΗΛ) EΠΙΡΡΟΕΣ ΣΕ ΕΡΓΟ O’NΗΛ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ( ) ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ 1937.

33 ΠΟΘΟΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ
ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΕΡΓΟΥ. ΑΡΧΑΙΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΚΑΙ ΜΥΘΟΙ. ΒΑΣΙΚΑ ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΜΟΤΙΒΑ ΚΑΙ ΡΟΛΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΜΟΡΦΗΣ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΡΟΛΟΣ ΧΤΗΜΑΤΟΣ. ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ Ή ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΟΥ. Π. χ. ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΜΠΗ ΚΑΙ ΡΟΛΟΣ ΙΝΔΙΑΝΩΝ

34 ΠΟΘΟΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ
ΦΡΟΫΔΙΚΕΣ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΑ ΜΟΤΙΒΑ ΣΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ: ΜΟΙΧΕΙΑ, ΝΟΘΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΟΚΤΟΝΙΑ. ΘΕΣΗ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΦΥΛΟ. ΜΟΤΙΒΟ ΝΟΘΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΡΓΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΩΝ. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΓΙΟ. ΜΥΘΙΚΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ. ΕΜΠΛΟΚΗ ΘΕΟΥ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ

35 ΠΟΘΟΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ
ΣΧΕΣΗ ΔΥΟ ΕΡΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΗΜΠΕΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΧΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΡΟΛΟΣ ΜΙΝΑΣ, (ΠΡΩΗΝ) ΕΡΩΜΕΝΗΣ ΤΟΥ ΗΜΠΕΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΦΑΙΔΡΑΣ ΡΑΣΙΝ ΡΟΛΟΣ ΑΜΠΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΕΝΣΤΙΚΤΩΝ (ΦΡΟΫΝΤ) ΑΝΑΦΟΡΑ ΗΡΩΙΔΑΣ ΣΕ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΡΟΛΟΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΚΑΙ ΦΕΡΕΤΡΟ ΜΗΤΕΡΑΣ ΗΜΠΕΝ. ΣΚΟΤΑΔΙ (ΘΑΝΑΤΟΣ) ΚΑΙ ΦΩΣ. ΣΧΕΣΗ ΖΩΗΣ-ΘΑΝΑΤΟΥ. ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΜΠΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΜΗΤΡΟΚΤΟΝΟΣ ΑΜΠΗ ΚΑΙ ΜΗΔΕΙΑ. ΚΟΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ. ΕΥΡΥΤΕΡΟΣ ΡΟΛΟΣ ΓΗΣ-ΧΤΗΜΑΤΟΣ

36 ΠΟΘΟΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ
ΦΥΣΗ, ΟΥΡΑΝΟΣ, ΘΑΛΑΣΣΑ, ΣΙΤΑΡΙ, ΠΕΤΡΕΣ, ΦΤΕΛΙΕΣ (ΛΕΥΚΕΣ). ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΗΡΩΩΝ. ΕΚΦΡΑΣΗ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΗΡΩΩΝ. ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΟΜΟΡΦΙΑ. ΡΟΛΟΣ ΠΕΤΡΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΓΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΕΝΩΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΛΑΤΡΕΙΑ ΓΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΜΑΝΙΩΔΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠ’ ΑΥΤΗΝ. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑΣ. ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΑΜΠΗ. ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΧΕΣΕΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΩΣ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΗΜΠΕΝ

37 Ο ΚΑΥΚΑΣΙΑΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ ΜΠ. ΜΠΡΕΧΤ
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΜΕ ΠΡΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΗΠΑ (1944/45). ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΤΙΣ ΗΠΑ (1948). ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (1954, 1955) ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ (1949, 1954). ΕΠΙΚΗ ΔΟΜΗ ΜΕ ΔΥΟ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΘΡΥΛΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΤΟ ΜΟΤΙΒΟ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΤΗΣ ΚΙΜΩΛΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ 1920 ΚΑΙ 1930

38 Ο ΚΑΥΚΑΣΙΑΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ
ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΡΟΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ/ΑΦΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ. ΘΕΑΤΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ. ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΡΡΟΗ Σ’ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΠΟΥΡΛΕΣΚ ΚΑΙ ΒΑΡΙΕΤΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΠΡΕΧΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΚΗΝΗ ΓΑΜΟΥ ΓΚΡΟΥΣΕ (ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ) ΚΑΙ ΣΚΗΝΗ ΡΥΑΚΙΟΥ. ΡΟΛΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΠΡΕΧΤ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

39 Ο ΚΑΥΚΑΣΙΑΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΚΡΟΥΣΕ. ΝΕΑ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ. ΑΝΕΛΕΗΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΛΑΟ. ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗΣ. ΡΟΛΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΑΖΝΤΑΚ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΚΥΡΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΦΥΓΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ. ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ. ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΟΥ. ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΣΧΕΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΝΕΑ ΟΥΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

40 Ο ΚΑΥΚΑΣΙΑΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΦΥΣΗ ΕΤΕΡΟΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΑΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ, ΟΠΩΣ «ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ» ΚΑΙ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΞΙΑ» ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΡΥΛΟΥ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΡΓΟΥ


Κατέβασμα ppt "ΑΚΑΔΗΜΑΪΚA ΕΤH 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015, 2015-16, 2016-17, 2017-18 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΛΕΣΙΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google