Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος 2015-2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
Και ξαφνικά το κόκκινο… χάθηκε!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΤΡΟΦΙΜΑ -ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Τάξη Γ΄ Σχ. έτος Υπεύθυνη εκπ/κός : Μαρία Τσουλφά.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Το Χαμόγελο του παιδιού
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Ε2 1ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΧΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ:ΑΓΚΑ ΒΙΚΕΝΤΙΑ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
1Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΡΗΝΙΔΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ Προσεγγίσεις στην Υγεία και την Ασθένεια Συναισθηματική και Ψυχοκινητική Ανάπτυξη-Αντιμετώπιση προβλημάτων Ασθενειών Εθελοντισμός και Υγεία: Αιμοδοσία, Προσφορά ιστών και Οργάνων ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να αποκτήσουν τα παιδιά ενσυναίσθηση για ανθρώπους που νοσούν από ασθένειες όπως ο καρκίνος Να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν τα νήπια με την ασθένεια του καρκίνου καθώς και με τον τρόπο πρόληψης και αντιμετώπισής του Να γνωρίσουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντικής Προσφοράς και Στήριξης «Ορίζοντας» Να υιοθετήσουν εθελοντική συμπεριφορά σαν νήπια και σαν ενήλικες 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Η βαλίτσα του Ευτύχη ήρθε στο σχολείο μας τη Δευτέρα 11/01/2016 και αποχώρησε τη Δευτέρα 18/01/2016. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετείχαν και τα δύο τμήματα του 2/θέσιου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Βάμου (ολοήμερο και κλασικό). Οι εκπαιδευτικοί που πήραν μέρος ήταν οι: Πολυχρονάκη Ευαγγελία Δενδράκη Καλλιόπη Πιπεράκη Γεωργιά Την εβδομάδα που παρέμεινε η βαλίτσα στο σχολείο πραγματοποιήσαμε ελεύθερες και οργανωμένες δραστηριότητες με το συγκεκριμένο θέμα προσπαθώντας να αγγίξουμε όλους τους τομείς ανάπτυξης των νηπίων. Μερικές από τις δραστηριότητες αυτές φαίνονται στη συνέχεια. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Η κα. Τζομπανάκη Χριστίνα έφερε στο σχολείο μας μία κόκκινη βαλίτσα μέσα στην οποία κρυβόταν ένας μυστήριος επισκέπτης! 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Κάναμε διάφορες υποθέσεις μέχρι να μάθουμε ότι ο καινούργιος μας επισκέπτης είναι ένα αρκουδάκι με το όνομα Ευτύχης! 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Διαβάσαμε στον Ευτύχη διάφορα παραμύθια και ξεφυλλίσαμε το δικό του! 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Διαβάσαμε όλοι μαζί το παραμύθι του Ευτύχη, μάθαμε την ιστορία του, καθώς και το λόγο για τον οποίο γράφτηκε. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Με αφορμή το λόγο που γράφτηκε το παραμύθι του Ευτύχη, μιλήσαμε για το σύλλογο του «Ορίζοντα» και γνωρίσαμε την έννοια του εθελοντισμού. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια όμορφη γωνιά στο σχολείο μας για να φιλοξενήσουμε τους επισκέπτες μας. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

και τους φροντίζαμε καθημερινά! 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Φορέσαμε τα βραχιολάκια του Ευτύχη για να μας δίνουν δύναμη να ξεπερνάμε τις μπόρες που τυχαίνουν και στη δική μας καθημερινή ζωή. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Παίξαμε τα παιχνίδια που βρήκαμε μέσα στη βαλίτσα και αποφασίσαμε ότι θέλουμε να δημιουργήσουμε και εμείς τα δικά μας παιχνίδια και δώρα για τον Ευτύχη. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

‘Eτσι λοιπόν… 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Ζωγραφίσαμε ένα κάδρο για τον Ευτύχη. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Φτιάξαμε το λουλούδι των συναισθημάτων που βίωσε ο Ευτύχης μέσα από την ιστορία του. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Δημιουργήσαμε το τρενάκι του Ευτύχη: Ένα γλωσσικό παιχνίδι μέσα από το οποίο τα παιδιά αντιστοίχιζαν λέξεις που άρχιζαν από τα γράμματα του ονόματος ΕΥΤΥΧΗΣ. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Τα νήπια έπαιξαν πολλές φορές το συγκεκριμένο παιχνίδι στις ελεύθερες δραστηριότητες. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Δημιουργήσαμε και ένα μαθηματικό παιχνίδι: 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Στόχος παιχνιδιού: Τα παιδιά χωρίζονταν σε ομάδες και γυρνούν την κλεψύδρα. Ρίχνουν το ζάρι και ανάλογα με το τι δείχνει το ζάρι κερδίζουν ή χάνουν κάρτες με τη φιγούρα του Ευτύχη! Νικήτρια βγαίνει η ομάδα που μένει με τις περισσότερες κάρτες όταν σταματήσει η κλεψύδρα. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Τα υλικά που περιέχονται μέσα στο κουτί του μαθηματικού παιχνιδιού: 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Τα παιδιά ζωγράφισαν κάρτες για τον Ευτύχη στο σχολείο. Στη συνέχεια τις πήραν σπίτι τους και μαζί με τους γονείς τους έγραψαν ευχές για εκείνον! 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Ευχές που θα τον συνοδεύσουν στο υπόλοιπο ταξίδι του! 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Λίγο πριν αποχαιρετήσουμε τον Ευτύχη, φτιάξαμε στο σχολείο γλυκό στα χρώματα του ουράνιου τόξου. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Το γλυκό συνόδευσε τον Ευτύχη για να κεράσει τους μαθητές του επόμενου σχολείου που θα πάει! 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Μία εβδομάδα μετά αποχαιρετήσαμε τον καινούργιο μας φίλο! 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Καλό ταξίδι Ευτύχη! 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Λίγο πριν το Πάσχα… 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Βρήκαμε στη γωνιά παρατήρησης ένα φυλλάδιο με ένα λογότυπο που κάτι μας θύμιζε! 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Θυμηθήκαμε τον Ορίζοντα και αποφασίσαμε να γίνουμε και εμείς εθελοντές! 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

Έτσι φτιάξαμε τις δικές μας κάρτες και λαμπάδες για το πασχαλινό παζάρι του Ορίζοντα! 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Με την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος υλοποιήθηκαν σε μεγάλο βαθμό οι παιδαγωγικοί στόχοι που τέθηκαν στον προγραμματισμό των δραστηριοτήτων χρησιμοποιώντας μεθόδους όπως η βιωματική προσέγγιση, η ομαδοσυνεργατική μάθηση και η μαθητοκεντρική στόχευση. Τα παιδιά βίωσαν εναλλαγές θετικών και αρνητικών συναισθημάτων μέσα από την ιστορία του Ευτύχη και τις δράσεις του συγκεκριμένου προγράμματος. Γνώρισαν την έννοια του εθελοντισμού και είχαν την ευκαιρία να συνεισφέρουν μέσα από αυτόν. Οι δράσεις που προγραμματίστηκαν και υλοποιήθηκαν μαζί με τα παιδιά άγγιξαν το ενδιαφέρον των νηπίων καθώς και όλα τα γνωστικά αντικείμενα του αναλυτικού προγράμματος του Νηπιαγωγείου. 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος