Μειώνοντας τις απώλειες ……. Δημιουργώντας αξία Αλέξανδρος Βαξεβανέλλης Market Strategy& Planning, Procter& Gamble.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεωργία Σκίντζη Γιώργος Ιωάννου Γρηγόρης Πραστάκος
Advertisements

Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Συνεργατική Βελτιστοποίηση Αποθεμάτων Πρακτικές και Οφέλη
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Alexander Moore.
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Η Μετρηση της Παραγωγικοτητασ των Εργαζομενων στα Logistics
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
Επιλογές Marketing & Logistics
Το αποτύπωμά μας κοστίζει ….. Συνεργαζόμαστε και Κερδίζουμε
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Εκπαιδευτής: Καλλικανδή Αθηνά Ειδικότητα:MSc Reading University – U.Κ
Εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM στην Bentley Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementor SiEBEN Innovative Solutions Case Study.
Θεσσαλονίκη, 12 Μαρτίου 2010 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΝΤΟΝ. ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΡΑΘΑΝΟΥ & ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΩΝ κ.κ. ΔΗΜ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ & ΜΑΚΗ ΜΙΧΑΗΛΟΥΔΗ Οικονομικό.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΑΤΣΩΡΗΣ BSc MBA DBA(cand)
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Διοίκηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Συνεργατικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Για το μάθημα.
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Κεφάλαιο 6 Το μοντέλο της πλήρους απασχόλησης Β μέρος
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Συνέδριο ECR 19 Ιουνίου 2003 ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΟ ΡΑΦΙ … ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗΤΕΣ !
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
On Shelf Availability: Αποφεύγοντας τις Εκπλήξεις Με την υποστήριξη της Ερευνητικής Ομάδας: ELTRUN/SCORE, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Χριστόφορος Γκόκας.
SHRINKAGE REDUCTION Πρώτη σελίδα Ορισμός shrinkage από το ECR Europe Ορισμός shrinkage από το ECR Ελλάς Γιατί να ασχοληθούμε; Τα στοιχεία που συλλέξαμε.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Δημήτρης Σαββοργινάκης Δ/ντης Υπηρεσ. Διαχ. Δικτύων Δ.Ε.Υ.Α Λάρισας Δημήτρης Σαββοργινάκης Δ/ντης Υπηρεσ. Διαχ. Δικτύων Δ.Ε.Υ.Α Λάρισας.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ. Δεδομένα που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε!!! άτομα το χρόνο μένουν ανίκανα για εργασία λόγω τροχαίων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%;
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
APIARY DATA SERVICES.
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Το κόστος Ποιότητας    
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Διαχειριση εργου μεσω κρισιμησ αλυσιδασ (;)
Τι συμβαίνει σήμερα Λουκέτο σε σημεία πώλησης λιανικής
Αξιοποίηση POS δεδομένων για αποτελεσματική αναπλήρωση προϊόντων στο κατάστημα 9ο Πανελλήνιο Συνέδριό του με θέμα «Υπό Επιτήρηση»
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μειώνοντας τις απώλειες ……. Δημιουργώντας αξία Αλέξανδρος Βαξεβανέλλης Market Strategy& Planning, Procter& Gamble

Agenda  Στόχος του Project  Τι είναι οι Απώλειες  Το μέγεθος του προβλήματος  Το μέγεθος της ευκαιρίας  Βήματα για μείωση των απωλειών  Πιλοτικά προγράμματα & Αποτελέσματα

Στόχος του Project  Αύξηση του τζίρου κατηγοριών  Μείωση του ποσοστού των απωλειών  Χαρτογράφηση του προβλήματος στην Ελλάδα  Εύρεση πρακτικών βημάτων λύσης  Πιλοτικά προγράμματα με αποτελέσματα

Agenda  Στόχος του Project  Τι είναι οι Απώλειες  Το μέγεθος του προβλήματος  Το μέγεθος της ευκαιρίας  Βήματα για μείωση των απωλειών  Πιλοτικά προγράμματα & Αποτελέσματα

Ορισμός Απωλειών “Το άγνωστο έλλειμμα (διαφορά απογραφής) που περιλαμβάνει την αποθήκη και τα καταστήματα ως ποσοστό επί του συνόλου του τζίρου”

Κλοπές στο ράφι ~30% Οι κλοπές στο ράφι είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου

Μετακίνηση Προϊόντος Λάθη Συστήματος Εξωτερική Κλοπή Εσωτερική Κλοπή  Λάθη αποθέματος & τιμών  Λήξη προϊόντων  Καταστροφές  Λάθη στο ταμείο  Κλοπή στη μεταφορά  Λάθη τιμολογίων  Καταστροφές  Κλοπή προϊόντων  Κλοπή Χρημάτων  Συνεργασία με τρίτους  Αποθήκη ή Ταμείο  Κλοπή μέσα στο κατάστημα  Κλοπή για ιδία χρήση  Οργανωμένες συμμορίες Βασικοί Λόγοι Απωλειών

Agenda  Στόχος του Project  Τι είναι οι Απώλειες  Το μέγεθος του προβλήματος  Το μέγεθος της ευκαιρίας  Βήματα για μείωση των απωλειών  Πιλοτικά προγράμματα & Αποτελέσματα

Απώλειες ως % των πωλήσεων Source: USA: University of Florida 2006 Report: Mexico: 1999 Dr Cecilia Margoana. Europe: ECR Europe 2004 Australia: ECR Australia New Zealand: Jihn Guthrie Canada: Retail Council 2004 Το μέγεθος του προβλήματος Παγκοσμίως 24 δις €!!!

Source: USA: University of Florida 2006 Report: Mexico: 1999 Dr Cecilia Margoana. Europe: ECR Europe 2004 Australia: ECR Australia New Zealand: Jihn Guthrie Canada: Retail Council 2004 Ελλάδα: Μ.Ο. στοιχείων λιανεμπόρων που συμμετείχαν στο Project (2008) Οι απώλειες στην Ελλάδα Στην Ελλάδα 180 εκ. €!!! Απώλειες ως % των πωλήσεων

Οι “απώλειες” είναι πολύπλοκο πρόβλημα 2/3 των απωλειών οφείλεται σε εσωτερικές και εξωτερικές κλοπές Μετρήσεις Απωλειών Μελέτες Λάθη Συστήματος Εφοδιαστική Αλυσίδα Εσωτερική Κλοπή Εξωτερική Κλοπή Σύνολο ECR Europe27%7%28%38% 100% University of Florida15%5%48%32% 100% Checkpoint16%7%29%48% 100% ECR Australia29%11%25%35% 100%

Agenda  Στόχος του Project  Τι είναι οι Απώλειες  Το μέγεθος του προβλήματος  Το μέγεθος της ευκαιρίας  Βήματα για μείωση των απωλειών  Πιλοτικά προγράμματα & Αποτελέσματα

Winning In Challenging Times

Αύξηση Τζίρου Μείωση Απωλειών Κόστος  / Αποτελεσματικό τητα  Ευχαρίστηση Shopper Η μείωση των απωλειών ξεκλειδώνουν τη μεγάλη ευκαιρία… Αύξηση Κερδοφορίας Αύξηση Επενδύσεων Αύξηση Μεριδίου

Εξαλείφοντας την εσωτερική & εξωτερική κλοπή 1.3% Βελτίωση Κερδ/ας 0% 1 % 2 % ΣήμεραΔυνατότητα Μέσο περιθώριο κέρδους Μέση Καθ. Κερδοφ. 1.8%1.8% 3.1%3.1% 75% Αύξηση Κερδοφορίας 2 % 3 % Το μέγεθος της ευκαιρίας - Ελλάδα

Ευκαιρία επενδύσεων… Ευκαιρία 180 εκ. € (ετήσια εξοικονόμηση)  Μείωση κατά 10% του συνόλου των λειτουργικών*  Επένδυση σε νέα καταστήματα (72)  Επένδυση σε προσωπικό (+40%)**  Επένδυση σε μισθούς (+40%)**  Επένδυση σε τιμές -1.8% (μείωση πληθωρισμού) * Σύνολο λειτουργικών S/M 2007, 1.9 εκ € ** Εκτιμήσεις στηριζόμενοι σε δείκτες μεγάλης Ελληνικής Αλυσίδας

Ευκαιρία αύξησης τζίρου… Αυθόρμητη αγορά Διευκολύνουμε τον καταναλωτή να αποφασίσει ποιο προϊόν επιθυμεί για να καλύψει τις ανάγκες του… Διαθεσιμότητα Μειώνουμε την πιθανότητα ελλείψεων ώστε να έχουμε έναν ευχαριστημένο και πιστό στο κατάστημα καταναλωτή…

Agenda  Στόχος του Project  Τι είναι οι Απώλειες  Το μέγεθος του προβλήματος  Το μέγεθος της ευκαιρίας  Βήματα για μείωση των απωλειών  Πιλοτικά προγράμματα & Αποτελέσματα

Αγνοούμε το πρόβλημα, δεν είναι προτεραιότητα Αποποίηση ευθυνών Παροδικές λύσεις – λύσεις κρίσης Πάθος με τεχνολογίες Τυπική προσέγγιση

 Χαρτογραφούμε το πρόβλημα –Στηριζόμαστε στη γνώση ερευνών/ ECR –Βρίσκουμε τις πραγματικές αιτίες –Αναγνωρίζουμε την αξία  Αρχές του αποτελεσματικού Shrinkage Management –Συνεργαζόμαστε και πετυχαίνουμε –Το “Hot Concept” –10 πρακτικά βήματα για την επιτυχία Η νέα προσέγγιση - ECR Hellas

Οι “απώλειες” λύνονται μόνο με συνδυασμένη προσπάθεια όλων! Η Βάση: Δέσμευση και καθοδήγηση της ηγεσίας των εταιριών Η νέα προσέγγιση - ECR Hellas

Sales, Marketing & Buying Υπεύθυνος καταστήματος Logistics & Distribution Υπεύθυνος ασφαλείας Εσωτερικός έλεγχος Συγκροτούμε κοινή ομάδα

Hot = Υψηλού Ρίσκου Άνθρωποι Χώροι ΠροϊόνταΔιαδικασίες Το “Hot Concept”

Εστιάζουμε στις Hot Κατηγορίες Στοιχεία ECR Ελλάδος. Μέγιστες τιμές απωλειών σε ποσοστό τζίρου της κατηγορίας Οι “Hot” Κατηγορίες

“ Hot ” Προϊόντα

ΕνέργειεςΑποτελέσματα/ Στόχοι Υπεύθυνος ΚλοπώνΔημιουργούμε υπευθυνότητα/ προτεραιότητα Διασφάλιση ΠαραδόσεωνΔιαχωρισμός προϊόντων βάσει ρίσκου Έλεγχος ΠαραδόσεωνΕπίλυση διαφορών/ Ενημέρωση συστήματος Ειδικός χώρος ΑποθήκηςΠροστασία «Υψηλού Ρίσκου» Προϊόντων Τοποθέτηση στο ΚατάστημαΤοποθέτηση προϊόντων σε εμφανές σημείο Προστασία ΠροϊόντωνΑξιολόγηση μεθόδων (RF, RFID, Safer Cases, tags) Βέλτιστη ΑναπλήρωσηΔιατήρηση αποθεμάτων βάσει πωλήσεων Συχνή ΑπογραφήΜέτρηση απωλειών, αποθάρρυνση κλεφτών Ενίσχυση συνείδησηςΣυμπεριλαμβάνουμε τους υπαλλήλους στην προσπάθεια επίλυσης Μέτρηση και ανάλυσηΣυστηματική παρακολούθηση. Επιβράβευση 10 Πρακτικά Βήματα

20% Τεχνολογία EPC EAS Tagging Data Synch RF 80% Σκληρή Δουλειά Διαδικασίες Καταστήματα Κεντρικά Εφοδιαστική Αλυσίδα Μετρήσεις/ Πιλοτικά Αύξηση των πωλήσεων και του κέρδους Δεν περιμένουμε την Τεχνολογία

OrganisationsLocationResults TescoUK$195 million annual savings Tesco & P&GHungary- 74% losses + 288% sales B&Q & PlasplugsUK- 50% losses + 33% sales Feira Nova & DanonePortugal- 45% total shrink Ahold & sausage suppliersPoland- 42% losses Sainsbury’s Spirits categoryUK- 40% losses + 10% sales Sonae & Colgate PalmolivePortugal- 29% losses Sainsbury’s & MenziesUK- 25% losses + 10% sales Αποτελέσματα από άλλες χώρες

Agenda  Στόχος του Project  Τι είναι οι Απώλειες  Το μέγεθος του προβλήματος  Το μέγεθος της ευκαιρίας  Βήματα για μείωση των απωλειών  Πιλοτικά προγράμματα & Αποτελέσματα

Υποομάδες

Διάρκεια Μάιος – Σεπτέμβριος Πιλοτικά καταστήματα (Χαϊδάρι, Κηφισιά, Ν. Σμύρνη) 15 “Hot” Κωδικοί 10 Βήματα ECR –Υπεύθυνος Απωλειών (Δντης) –Διασφάλιση Παραδόσεων& Ειδικός χώρος αποθήκευσης –Αντικλεπτικά αυτοκόλλητα με τεχνολογία RF (& Αντένες). Κάμερες –Ενημέρωση και εκπαίδευση προσωπικού Περιποίηση Προσώπου

+22%Πωλήσεις: Σημαντική αύξηση έως +22%, λόγω της εστίασης και αποφυγής ελλείψεων στην κατηγορία 55% 75%Απώλειες: Σημαντική μείωση κατά 55%. Σε 1 κατάστημα είχαμε μείωση 75% Περιποίηση Προσώπου

Διάρκεια Απρίλιος – Δεκέμβριος Πιλοτικά Καταστήματα (Πλ. Αττικής, Μελίσσια) 2 Control Καταστήματα (Πλ. Αμερικής, Χαλάνδρι) 4 “Hot” Κωδικοί 10 Βήματα ECR –Υπεύθυνος Απωλειών (Δντης) –Διασφάλιση παραδόσεων –Κλειδωμένος χώρος αποθήκευσης –Αντικλεπτική Καρφίδα Μπαταρίες

Πωλήσεις: Οι πωλήσεις δεν επηρεάστηκαν (ήταν ήδη ανοιχτές) 80-90%Απώλειες: Σημαντική μείωση κατά 80-90% ενώ στα καταστήματα Control είχαμε αύξηση Η αντικλεπτική καρφίδα καταστράφηκεΗ αντικλεπτική καρφίδα καταστράφηκε

Διάρκεια Σεπτέμβριος – Δεκέμβριος πιλοτικά καταστήματα (Μ. Βόδα, Αχαρνών) 9 Βήματα ECR –Υπεύθυνος Απωλειών (Δντης) –Αντικλεπτικά αυτοκόλλητα με τεχνολογία RF (& Αντένες) –Κάμερες και Security –Ειδικός χώρος αποθήκευσης –Ενημέρωση και εκπαίδευση προσωπικού Λάδι

Τα βήματα επανέφεραν την απαιτούμενη προσοχή από το προσωπικό Σημαντική μείωση των απωλειών έως και 65% Περαιτέρω μείωση και μετά το τεστ στο 0.8% Πρόσληψη υπευθύνου ασφαλείας Λάδι

Διάρκεια Μάιος – Οκτώβριος Πιλοτικά Καταστήματα (Μενίδι, Πεύκη) Εστίαση στα spirits 8 Βήματα ECR –Υπεύθυνος Απωλειών –Αντικλεπτικά Πώματα (& Αντένες). Κάμερες –Ειδικός χώρος αποθήκευσης –Ενημέρωση και εκπαίδευση προσωπικού Οινοπνευματώδη

85%Απώλειες: Σημαντική μείωση κατά 85% και στα 2 καταστήματα

Διάρκεια Απρίλιος – Δεκέμβριος Πιλοτικό κατάστημα 10 “Hot” Κωδικοί 10 Βήματα ECR –Υπεύθυνος Απωλειών –Διασφάλιση παραδόσεων και ειδικός χώρος αποθήκευσης –Συχνή αναπλήρωση –Αντικλεπτικές καρφίδες –Ενημέρωση και εκπαίδευση προσωπικού Μακιγιάζ

+50%Πωλήσεις: Σημαντική αύξηση +50%, λόγω της εστίασης και αποφυγής ελλείψεων στην κατηγορία 55%Απώλειες: Παράλληλη μεγάλη μείωση κατά 55%

Διάρκεια Ιούνιος – Νοέμβριος 2008 Πιλοτικό κατάστημα CRF Μαρινόπουλος Μαρούσι Ανοιχτές πωλήσεις για όλους τους κωδικούς 7 “Hot” Κωδικοί 10 Βήματα ECR –Υπεύθυνος Απωλειών (Δντης) –Αντικλεπτικά Safer Cases με τεχνολογία RF (& Αντένες) –Ειδικός χώρος αποθήκευσης από 3 η εβδομάδα –2 τρόποι μέτρησης & Αξιολόγησης –Ενημέρωση και εκπαίδευση προσωπικού Ξυριστικά

+20%Πωλήσεις: Σημαντική αύξηση +20%, λόγω τοποθέτησης του συνόλου της κατηγορίας σε ανοιχτή πώληση 50%Απώλειες: Παράλληλη μεγάλη μείωση κατά 50% με βασικό παράγοντα την προφύλαξη των προϊόντων στην αποθήκη Ξυριστικά

Αύξηση τζίρου των κατηγοριών Η μείωση των “Απωλειών” αποτελεί μία από τις σημαντικότερες ευκαιρίες του λιανεμπορίου ( %) Μειώνουμε την πιθανότητα απωλειών στο σύνολο της εφοδιαστική αλυσίδας. Δουλεύουμε σαν ομάδα Αξιολογούμε το σύνολο των εσωτερικών διαδικασιών και εστιάζουμε στους κύριους παράγοντες μείωσης Αυξάνουμε την υπευθυνότητα στο κατάστημα, ενισχύουμε τη συνείδηση και εκπαιδεύουμε Η επόμενη μέρα των Απωλειών