Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Συνέδριο ECR 19 Ιουνίου 2003 ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΟ ΡΑΦΙ … ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗΤΕΣ !

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Συνέδριο ECR 19 Ιουνίου 2003 ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΟ ΡΑΦΙ … ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗΤΕΣ !"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Συνέδριο ECR 19 Ιουνίου 2003 ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΟ ΡΑΦΙ … ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗΤΕΣ !

2 Συμμετέχοντες  5 Λιανέμποροι  9 Προμηθευτές  Εταιρία Συμβούλων COLGATE - PALMOLIVE

3 Αγγελόπουλος Νίκος Βασιλείου Νίκος Βλαχονικολέας Γιάννης Γαβρίλης Κώστας Γεωργουλάκη Κάτια Δημόπουλος Δημήτρης Ζησιμάτος Λευτέρης Θεoδωροπούλου Τέτυ Κολόκου Μυρτώ Αγγελόπουλος Νίκος Βασιλείου Νίκος Βλαχονικολέας Γιάννης Γαβρίλης Κώστας Γεωργουλάκη Κάτια Δημόπουλος Δημήτρης Ζησιμάτος Λευτέρης Θεoδωροπούλου Τέτυ Κολόκου Μυρτώ Κρομμύδας Χάρης Μανιός Τρύφωνας Μουρίκης Παναγιώτης Παναγιώτου Βαγγέλης Πρίντζιος Δημήτρης Τσαγκρασούλη Ζωή Φωτόπουλος Βασίλης Χαρίτος Γιάννης Κρομμύδας Χάρης Μανιός Τρύφωνας Μουρίκης Παναγιώτης Παναγιώτου Βαγγέλης Πρίντζιος Δημήτρης Τσαγκρασούλη Ζωή Φωτόπουλος Βασίλης Χαρίτος Γιάννης Συμμετέχοντες

4 Βασικοί Παράγοντες Βελτίωσης Διαθεσιμότητας στο Ράφι Καταγραφή και Ανάλυση των κύριων παραγόντων που επηρεάζουν τη διαθεσιμότητα στο ράφι Πρόταση λύσεων για τη μέτρηση και τον περιορισμό των ελλείψεων σε βάθος χρόνου Καταγραφή και Ανάλυση των κύριων παραγόντων που επηρεάζουν τη διαθεσιμότητα στο ράφι Πρόταση λύσεων για τη μέτρηση και τον περιορισμό των ελλείψεων σε βάθος χρόνου ΣΚΟΠΟΣ

5 3η Σημαντικότερη ανάγκη για τον καταναλωτή Η Άποψη του Αγοραστή Βασική ανάγκη για τον καταναλωτή σύμφωνα με έρευνες αγοραστών (στοιχεία ΕCR Ευρώπης ) η μείωση των ελλείψεων στο ράφι Βασική ανάγκη για τον καταναλωτή σύμφωνα με έρευνες αγοραστών (στοιχεία ΕCR Ευρώπης ) η μείωση των ελλείψεων στο ράφι Πώς αντιδρά όμως ο αγοραστής στην έλλειψη στο ράφι ?

6 VIDEO 1

7 Διεξαγωγή έρευνας για την καταγραφή παρούσας κατάστασης OOS και των εντοπισμό παραγόντων (audits στα καταστήματα από KPMG) Ανάλυση των στοιχείων από ΚPMG και εκπροσώπους λιανέμπορων / προμηθευτών στην ομάδας εργασίας Καταγραφή αντίληψης σε σχέση με το ΟΟS (ερωτηματολόγιο από KPMG σε διευθυντές καταστήματος) Διεξαγωγή έρευνας για την καταγραφή παρούσας κατάστασης OOS και των εντοπισμό παραγόντων (audits στα καταστήματα από KPMG) Ανάλυση των στοιχείων από ΚPMG και εκπροσώπους λιανέμπορων / προμηθευτών στην ομάδας εργασίας Καταγραφή αντίληψης σε σχέση με το ΟΟS (ερωτηματολόγιο από KPMG σε διευθυντές καταστήματος) Μεθοδολογία

8 Περίοδος μετρήσεων: 25.03.2002 – 13.04.2002 (διάρκεια 3 εβδομάδων) Σύνολο καταστημάτων: 12 (8 super market + 4 hyper market) Επισκέψεις: 3 – 5 ανά κατάστημα (συνολικά πραγματοποιήθηκαν 48 επισκέψεις) Διάρκεια κάθε επίσκεψης (max.): 3 ώρες Περίοδος μετρήσεων: 25.03.2002 – 13.04.2002 (διάρκεια 3 εβδομάδων) Σύνολο καταστημάτων: 12 (8 super market + 4 hyper market) Επισκέψεις: 3 – 5 ανά κατάστημα (συνολικά πραγματοποιήθηκαν 48 επισκέψεις) Διάρκεια κάθε επίσκεψης (max.): 3 ώρες Μεθοδολογία Έρευνας

9 Συνολικές μετρήσεις: 6,899 Συνολικοί κωδικοί (SKUs) που συμπεριλήφθηκαν στις μετρήσεις: 150 από 10 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων Είδος SKUs: (α) κανονικοί – regular, (β) προώθησης προϊόντων – promotional ΟΟS % : ποσοστό κωδικών που βρέθηκαν σε μηδενική ποσότητα στο Ράφι Συνολικές μετρήσεις: 6,899 Συνολικοί κωδικοί (SKUs) που συμπεριλήφθηκαν στις μετρήσεις: 150 από 10 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων Είδος SKUs: (α) κανονικοί – regular, (β) προώθησης προϊόντων – promotional ΟΟS % : ποσοστό κωδικών που βρέθηκαν σε μηδενική ποσότητα στο Ράφι

10  Προσδιορισμός αρχικών δεδομένων SKUs προς παρακολούθηση Καταστήματα Αίτια OOS  Οργάνωση έρευνας Δημιουργία φύλλων μετρήσεων Δημιουργία ερωτηματολογίου (προς Διευθυντές καταστημάτων) Προγραμματισμός επισκέψεων (ημερομηνία – κατάστημα) Σχηματισμός και εκπαίδευση συνεργείων μετρήσεων  Προσδιορισμός αρχικών δεδομένων SKUs προς παρακολούθηση Καταστήματα Αίτια OOS  Οργάνωση έρευνας Δημιουργία φύλλων μετρήσεων Δημιουργία ερωτηματολογίου (προς Διευθυντές καταστημάτων) Προγραμματισμός επισκέψεων (ημερομηνία – κατάστημα) Σχηματισμός και εκπαίδευση συνεργείων μετρήσεων Βήματα Υλοποίησης Έρευνας

11  Διεξαγωγή έρευνας Εκτέλεση επισκέψεων και διενέργεια μετρήσεων (συμπλήρωση φύλλων μετρήσεων και ερωτηματολογίων) Συγκέντρωση και ταξινόμηση μετρήσεων  Ανάλυση στοιχείων και ανάπτυξη τελικής έκθεσης αποτελεσμάτων Ανάπτυξη μοντέλου στατιστικής ανάλυσης με τη χρήση ειδικού λογισμικού Εισαγωγή δεδομένων στο μοντέλο στατιστικής ανάλυσης Επεξεργασία στοιχείων μετρήσεων  Διεξαγωγή έρευνας Εκτέλεση επισκέψεων και διενέργεια μετρήσεων (συμπλήρωση φύλλων μετρήσεων και ερωτηματολογίων) Συγκέντρωση και ταξινόμηση μετρήσεων  Ανάλυση στοιχείων και ανάπτυξη τελικής έκθεσης αποτελεσμάτων Ανάπτυξη μοντέλου στατιστικής ανάλυσης με τη χρήση ειδικού λογισμικού Εισαγωγή δεδομένων στο μοντέλο στατιστικής ανάλυσης Επεξεργασία στοιχείων μετρήσεων Βήματα Υλοποίησης Έρευνας

12 Επίπεδο Ελλείψεων ανά κατηγορία προïόντων 7,0 % 10,4 % 7,6 % 4,9 % 7,1 % 15,7 % 10,1 % 1,3 % 4,7 %

13 Διαφοροποίηση Επιπέδου Ελλείψεων ανά τύπο καταστήματος 7,84 % 9,26 %

14 Διαφοροποίηση Επιπέδου Ελλείψεων ανά τύπο καταστήματος/κατηγορία προïόντος 8,0% 10,4% 7,8% 10,1% 6,6% 7,9% 15,4% 9,2% 1,0% 2,8% 5,0% 10,3% 7,1% 2,8% 5,5% 16,4% 12,0% 2,1% 8,8% 1,5%

15 Υψηλό επίπεδο Ελλείψεων στους promotional κωδικούς Διπλάσιο επίπεδο ΟOS για τους προωθητικούς κωδικούς Διπλάσιο επίπεδο ΟOS για τους προωθητικούς κωδικούς ECR Γαλλίας έδειξε ποσοστό ΟΟS υψηλότερο + 75% ECR Γαλλίας έδειξε ποσοστό ΟΟS υψηλότερο + 75% 20,78 % 8,12 % 14,30 % 6.07 %

16 Αποτελέσματα Έρευνας Δεν προκύπτουν τάσεις διαφοροποίησης ανά τρόπο παράδοσης (Warehouse vs. Direct to Store Delivery) Κατηγορίες με 100% απ΄ευθείας παράδοση παρουσιάζουν ίδια επίπεδα ΟΟS Το επίπεδο ΟΟS εξαρτάται κυρίως από την κατηγορία και τον τύπο καταστήματος Δεν προκύπτουν τάσεις διαφοροποίησης ανά τρόπο παράδοσης (Warehouse vs. Direct to Store Delivery) Κατηγορίες με 100% απ΄ευθείας παράδοση παρουσιάζουν ίδια επίπεδα ΟΟS Το επίπεδο ΟΟS εξαρτάται κυρίως από την κατηγορία και τον τύπο καταστήματος

17 Αποτελέσματα Έρευνας Συνολικό Out of Stock 8.78%

18 Επίπεδο OOS στην Ευρώπη 7-10 % (ECR Europe OSA) Επίπεδο OOS παγκοσμίως 8.3 % (Univ. of Colorado, Univ. of St. Gallen, Goizueta Bus.School) Σύμφωνα με την ίδια μελέτη το επίπεδο OOS στην Νότια/Ανατολική Ευρώπη είναι 10.3% Επίπεδο OOS στην Ευρώπη 7-10 % (ECR Europe OSA) Επίπεδο OOS παγκοσμίως 8.3 % (Univ. of Colorado, Univ. of St. Gallen, Goizueta Bus.School) Σύμφωνα με την ίδια μελέτη το επίπεδο OOS στην Νότια/Ανατολική Ευρώπη είναι 10.3% Αποτελέσματα Έρευνας

19 VIDEO 2

20 Λάθος Πρόβλεψη Παραγγελίας από το Κατάστημα26.4 % Ελλιπής Αναπλήρωση από το backroom στο ράφι23.9 % Έλλειψη Παραγγελίας από το κατάστημα9.5 % Μη παραλαβή για λόγους καθυστέρησης παράδοσης13.4% Έλλειψη στην Αποθήκη Λιανέμπορου/Προμηθευτή24.4 % Λοιπά Αίτια2.4 % Λάθος Πρόβλεψη Παραγγελίας από το Κατάστημα26.4 % Ελλιπής Αναπλήρωση από το backroom στο ράφι23.9 % Έλλειψη Παραγγελίας από το κατάστημα9.5 % Μη παραλαβή για λόγους καθυστέρησης παράδοσης13.4% Έλλειψη στην Αποθήκη Λιανέμπορου/Προμηθευτή24.4 % Λοιπά Αίτια2.4 % Αποτελέσματα Έρευνας Βασικοί παράγοντες εμφάνισης ΟOS Oos Αποθήκης Λιαν. / Προμ 24,4% Oos Αποθήκης Λιαν. / Προμ 24,4% Καθυστέρηη Παραλαβής 13,4% Καθυστέρηη Παραλαβής 13,4% Αλλοι Λόγοι 2,4% Αλλοι Λόγοι 2,4% Λάθος Πρόβλεψη 26,4% Λάθος Πρόβλεψη 26,4% Αναπλήρωση από Backroom 23,9% Αναπλήρωση από Backroom 23,9% Ελλειψη Παραγγελίας 9,5% Ελλειψη Παραγγελίας 9,5%

21 Σημαντικότερος παράγοντας εμφάνισης OOS στα super markets η Λάθος Πρόβλεψη Παραγγελίας Σημαντικότερος παράγοντας εμφάνισης OOS στα super markets η Λάθος Πρόβλεψη Παραγγελίας Super Markets Αλλοι Λόγοι 2% Αλλοι Λόγοι 2% Καθυστέρηη Παραλαβής 17% Καθυστέρηη Παραλαβής 17% Oos Αποθήκης Λιαν. / Προμ 22% Oos Αποθήκης Λιαν. / Προμ 22% Λάθος Πρόβλεψη 31% Λάθος Πρόβλεψη 31% Αναπλήρωση από Backroom 19% Αναπλήρωση από Backroom 19% Ελλειψη Παραγγελίας 9% Ελλειψη Παραγγελίας 9%

22 Hyper Markets Σημαντικότερος παράγοντας εμφάνισης OOS στα hyper markets η Ελλιπής αναπλήρωση από το backroom στο ράφι Σημαντικότερος παράγοντας εμφάνισης OOS στα hyper markets η Ελλιπής αναπλήρωση από το backroom στο ράφι Αλλοι Λόγοι 3,9% Αλλοι Λόγοι 3,9% Αναπλήρωση από Backroom 38,0% Αναπλήρωση από Backroom 38,0% Ελλειψη Παραγγελίας 11,6% Ελλειψη Παραγγελίας 11,6% Καθυστέρηη Παραλαβής 3,1% Καθυστέρηη Παραλαβής 3,1% Oos Αποθήκης Λιαν. / Προμ 31,0% Oos Αποθήκης Λιαν. / Προμ 31,0% Λάθος Πρόβλεψη 12,4% Λάθος Πρόβλεψη 12,4%

23 Λάθος Πρόβλεψη Παραγγελίας από το Κατάστημα 26.4 % Ελλιπής Αναπλήρωση από το backroom στο ράφι 23.9 % Έλλειψη Παραγγελίας από το κατάστημα 9.5 % Μη παραλαβή για λόγους καθυστέρησης παράδοσης 13.0% Λάθος Πρόβλεψη Παραγγελίας από το Κατάστημα 26.4 % Ελλιπής Αναπλήρωση από το backroom στο ράφι 23.9 % Έλλειψη Παραγγελίας από το κατάστημα 9.5 % Μη παραλαβή για λόγους καθυστέρησης παράδοσης 13.0% Αιτίες Ελλείψεων Οι αιτίες που ευθύνονται για το 60-73% των ελλείψεων εντοπίζονται στα « τελευταία 100 μέτρα » της αλυσίδας Οι αιτίες που ευθύνονται για το 60-73% των ελλείψεων εντοπίζονται στα « τελευταία 100 μέτρα » της αλυσίδας

24 Διαδικασία Παραγγελίας από το Κατάστημα (Store Ordering) Αναπλήρωση Ραφιού (Shelf Replenishment) Διαδικασία Παραγγελίας από το Κατάστημα (Store Ordering) Αναπλήρωση Ραφιού (Shelf Replenishment) Αντίστοιχα αποτελέσματα με το ECR Ευρώπης, όπου οι βασικοί παράγοντες εντοπίζονται Αντίστοιχα αποτελέσματα με το ECR Ευρώπης, όπου οι βασικοί παράγοντες εντοπίζονται Αιτίες Ελλείψεων

25 Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου Καλή επίγνωση για τις κατηγορίες που εμφανίζουν υψηλό ΟOS Κατηγορίες προϊόντων με μεγάλη συχνότητα OOS Καθαριστικα Απορρυπαντικα 34% Καθαριστικα Απορρυπαντικα 34% Καλλυντικά 26% Καλλυντικά 26% Ταχυκινητα προϊόντα (γάλατα – αναψυκτικά κ.τ.λ) 8 % Ταχυκινητα προϊόντα (γάλατα – αναψυκτικά κ.τ.λ) 8 % Εποχιακά(μη τρόφιμα) 8% Εποχιακά(μη τρόφιμα) 8% Προϊόντα υγειινής/χαρτικά 4% Προϊόντα υγειινής/χαρτικά 4% Λάδια 4% Λάδια 4% Μπισκότα 4% Μπισκότα 4% Σοκολάτες 4% Σοκολάτες 4% Ζυμαρικά – Μακαρόνια 8% Ζυμαρικά – Μακαρόνια 8%

26 Σημαντική διαφορά αντίληψης που επικρατεί σε σχέση με τις κύριες αιτίες OOS 63% θεωρεί κύριες αιτίες την έλλειψη στην κεντρική Αποθήκη Λιανέμπορου και Προμηθευτή Σημαντική διαφορά αντίληψης που επικρατεί σε σχέση με τις κύριες αιτίες OOS 63% θεωρεί κύριες αιτίες την έλλειψη στην κεντρική Αποθήκη Λιανέμπορου και Προμηθευτή Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου Μέγεθος αποθηκευτικών χώρων Καταστήματος 4 % Μέγεθος αποθηκευτικών χώρων Καταστήματος 4 % Συχνότερες αιτίες ΟΟS Προγραμματισμός Ενδοκινήσεων (απο backroom στο Ράφι) 25 % Συχνότερες αιτίες ΟΟS Προγραμματισμός Ενδοκινήσεων (απο backroom στο Ράφι) 25 % Κεντρικές Αποθήκες 25 % Κεντρικές Αποθήκες 25 % Διθεσιμότητα Parking για το όχημα ανεφοδιαμού 4 % Διθεσιμότητα Parking για το όχημα ανεφοδιαμού 4 % Πρόβλεψη Παραγγελιοδοσίας 17% Πρόβλεψη Παραγγελιοδοσίας 17% Μεγεθος Κωδικολογίου 4% Μεγεθος Κωδικολογίου 4% Προμηθευτές 38% Προμηθευτές 38%

27 ΟOS – Χαμένες πωλήσεις !! Στοιχεία Έρευνας Αγοραστών από ΕCR Ευρώπης Μεγάλη διαφοροποίηση ανά κατηγορία / προϊόν 16% 17% 9% 37% 21%

28 Άμεσες Απώλειες για τους Λιανέμπορους Αγορά προϊόντος σε έλλειψη σε άλλο κατάστημα Ματαίωση αγοράς Επίδραση από αντικατάσταση με άλλο προϊόν / μέγεθος (15% μείωση στην αξία σχεδιαζόμενης αγοράς, Data Ventures study) Άμεσες Απώλειες για τους Προμηθευτές Αντικατάσταση προϊόντος σε έλλειψη με άλλο brand Ματαίωση αγοράς Άμεσες Απώλειες για τους Λιανέμπορους Αγορά προϊόντος σε έλλειψη σε άλλο κατάστημα Ματαίωση αγοράς Επίδραση από αντικατάσταση με άλλο προϊόν / μέγεθος (15% μείωση στην αξία σχεδιαζόμενης αγοράς, Data Ventures study) Άμεσες Απώλειες για τους Προμηθευτές Αντικατάσταση προϊόντος σε έλλειψη με άλλο brand Ματαίωση αγοράς ΟOS – Χαμένες πωλήσεις !!

29 3.3 % απώλεια τζίρου για τους Λιανέμπορους 4 % απώλεια τζίρου για Προμηθευτές 3.3 % απώλεια τζίρου για τους Λιανέμπορους 4 % απώλεια τζίρου για Προμηθευτές 8.78 % OOS ισοδυναμεί.. Η αντίδραση όμως των αγοραστών επηρεάζεται και από την συχνότητα εμφάνισης ΟΟS (ECR Γαλλίας) Η αντίδραση όμως των αγοραστών επηρεάζεται και από την συχνότητα εμφάνισης ΟΟS (ECR Γαλλίας)

30 Λιανέμποροι: Ρίσκο να χαθεί μόνιμα ο καταναλωτής / αγοραστής Ο ανταγωνιστής έχει γενικά χαμηλότερα επίπεδα ελλείψεων Ο ανταγωνιστής έχει λιγότερες ελλείψεις σε προϊόντα υψηλής πιστότητας Λιανέμποροι: Ρίσκο να χαθεί μόνιμα ο καταναλωτής / αγοραστής Ο ανταγωνιστής έχει γενικά χαμηλότερα επίπεδα ελλείψεων Ο ανταγωνιστής έχει λιγότερες ελλείψεις σε προϊόντα υψηλής πιστότητας Έμμεσες απώλειες …

31 Προμηθευτές: Ρίσκο να χαθεί ο καταναλωτής Ο αγοραστής αλλάζει μόνιμα brand μετά από αντικατάσταση / δοκιμή Προμηθευτές: Ρίσκο να χαθεί ο καταναλωτής Ο αγοραστής αλλάζει μόνιμα brand μετά από αντικατάσταση / δοκιμή Έμμεσες απώλειες …

32 Τρόποι Μέτρησης OOS Εσωτερικές Μετρήσεις ανά κατάστημα / αλυσίδα / προϊόν Εσωτερικές Μετρήσεις ανά κατάστημα / αλυσίδα / προϊόν από Λιανέμπορο / Προμηθευτή Μετρήσεις με βάση συνεργατικές διαδικασίες / project Λιανέμπορου & Προμηθευτή Μετρήσεις με βάση συνεργατικές διαδικασίες / project Λιανέμπορου & Προμηθευτή Μετρήσεις από Third Party (π.χ. ΕCR Γαλλίας) Μετρήσεις από Third Party (π.χ. ΕCR Γαλλίας) Εσωτερικές Μετρήσεις ανά κατάστημα / αλυσίδα / προϊόν Εσωτερικές Μετρήσεις ανά κατάστημα / αλυσίδα / προϊόν από Λιανέμπορο / Προμηθευτή Μετρήσεις με βάση συνεργατικές διαδικασίες / project Λιανέμπορου & Προμηθευτή Μετρήσεις με βάση συνεργατικές διαδικασίες / project Λιανέμπορου & Προμηθευτή Μετρήσεις από Third Party (π.χ. ΕCR Γαλλίας) Μετρήσεις από Third Party (π.χ. ΕCR Γαλλίας)

33 Κριτήρια Αποτελεσματικής Μέτρησης Αξιόπιστη Αντικειμενική Συνεχής Να επιτρέπει την ανάλυση και επεξεργασία των στοιχείων Δυνατότητα σύνδεσης με στοιχεία POS και Αποθέματος Διαθέσιμη στα εμπλεκόμενα μέρη με σκοπό την λήψη διορθωτικών μέτρων – Συνεργασία Λιανεμπορίου-Προμηθευτών Αξιόπιστη Αντικειμενική Συνεχής Να επιτρέπει την ανάλυση και επεξεργασία των στοιχείων Δυνατότητα σύνδεσης με στοιχεία POS και Αποθέματος Διαθέσιμη στα εμπλεκόμενα μέρη με σκοπό την λήψη διορθωτικών μέτρων – Συνεργασία Λιανεμπορίου-Προμηθευτών

34 Προτεινόμενες λύσεις – Βασικοί Άξονες ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΝΕΚΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΡΑΦΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΤ/ΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ

35 Συνεχής εκπαίδευση και αξιολόγηση προσωπικού στις διάφορες διαδικασίες Συνεχής εκπαίδευση και αξιολόγηση προσωπικού στις διάφορες διαδικασίες Καταγραφή διαδικασιών και επαναξιολόγηση αυτών Καταγραφή διαδικασιών και επαναξιολόγηση αυτών Καθιέρωση OOS σαν δείκτη απόδοσης Καθιέρωση OOS σαν δείκτη απόδοσης Σύνδεση με το σύστημα αμοιβών και παροχών Σύνδεση με το σύστημα αμοιβών και παροχών Συνεχής εκπαίδευση και αξιολόγηση προσωπικού στις διάφορες διαδικασίες Συνεχής εκπαίδευση και αξιολόγηση προσωπικού στις διάφορες διαδικασίες Καταγραφή διαδικασιών και επαναξιολόγηση αυτών Καταγραφή διαδικασιών και επαναξιολόγηση αυτών Καθιέρωση OOS σαν δείκτη απόδοσης Καθιέρωση OOS σαν δείκτη απόδοσης Σύνδεση με το σύστημα αμοιβών και παροχών Σύνδεση με το σύστημα αμοιβών και παροχών ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Προτεινόμενες λύσεις – Βασικοί Άξονες

36 Αξιοποίηση POS/Inventory data καταστήματος και σύνδεση Αξιοποίηση POS/Inventory data καταστήματος και σύνδεση με το σύστημα παραγγελίας Συνδυασμός με την συχνότητα αναπλήρωσης από την αποθήκη Συνδυασμός με την συχνότητα αναπλήρωσης από την αποθήκη Πρόβλεψη πωλήσεων σε συνδυασμό με αυτόματο σύστημα Παραγγελίας καταστήματος Πρόβλεψη πωλήσεων σε συνδυασμό με αυτόματο σύστημα Παραγγελίας καταστήματος Δυνατότητα προειδοποίησης OOS (signaling) Δυνατότητα προειδοποίησης OOS (signaling) Αξιοποίηση POS/Inventory data καταστήματος και σύνδεση Αξιοποίηση POS/Inventory data καταστήματος και σύνδεση με το σύστημα παραγγελίας Συνδυασμός με την συχνότητα αναπλήρωσης από την αποθήκη Συνδυασμός με την συχνότητα αναπλήρωσης από την αποθήκη Πρόβλεψη πωλήσεων σε συνδυασμό με αυτόματο σύστημα Παραγγελίας καταστήματος Πρόβλεψη πωλήσεων σε συνδυασμό με αυτόματο σύστημα Παραγγελίας καταστήματος Δυνατότητα προειδοποίησης OOS (signaling) Δυνατότητα προειδοποίησης OOS (signaling) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΤ/ΤΟΣ Προτεινόμενες λύσεις – Βασικοί Άξονες

37 Σωστή διαχείριση κωδικών στις εμπλεκόμενες βάσεις δεδομένωνΣωστή διαχείριση κωδικών στις εμπλεκόμενες βάσεις δεδομένων Σωστή πρόβλεψη πωλήσεων για τους προωθητικούς κωδικούςΣωστή πρόβλεψη πωλήσεων για τους προωθητικούς κωδικούς Σύνδεση πρόβλεψης με το σύστημα παραγγελιοληψίας/ αναπλήρωσης ραφιούΣύνδεση πρόβλεψης με το σύστημα παραγγελιοληψίας/ αναπλήρωσης ραφιού Δυνατότητα μετατροπώνΔυνατότητα μετατροπών Σωστή διαχείριση κωδικών στις εμπλεκόμενες βάσεις δεδομένωνΣωστή διαχείριση κωδικών στις εμπλεκόμενες βάσεις δεδομένων Σωστή πρόβλεψη πωλήσεων για τους προωθητικούς κωδικούςΣωστή πρόβλεψη πωλήσεων για τους προωθητικούς κωδικούς Σύνδεση πρόβλεψης με το σύστημα παραγγελιοληψίας/ αναπλήρωσης ραφιούΣύνδεση πρόβλεψης με το σύστημα παραγγελιοληψίας/ αναπλήρωσης ραφιού Δυνατότητα μετατροπώνΔυνατότητα μετατροπών ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ Προτεινόμενες λύσεις – Βασικοί Άξονες

38 Καλή οργάνωση backroom/ ταχυκίνητων/ αργοκίνητων κωδικώνΚαλή οργάνωση backroom/ ταχυκίνητων/ αργοκίνητων κωδικών Συχνότητα αναπλήρωσης ραφιούΣυχνότητα αναπλήρωσης ραφιού Συσχέτιση με χωρητικότητα ραφιού / πλανόγραμμα και τήρηση αυτούΣυσχέτιση με χωρητικότητα ραφιού / πλανόγραμμα και τήρηση αυτού Καλή οργάνωση backroom/ ταχυκίνητων/ αργοκίνητων κωδικώνΚαλή οργάνωση backroom/ ταχυκίνητων/ αργοκίνητων κωδικών Συχνότητα αναπλήρωσης ραφιούΣυχνότητα αναπλήρωσης ραφιού Συσχέτιση με χωρητικότητα ραφιού / πλανόγραμμα και τήρηση αυτούΣυσχέτιση με χωρητικότητα ραφιού / πλανόγραμμα και τήρηση αυτού ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΡΑΦΙΟΥ Προτεινόμενες λύσεις – Βασικοί Άξονες Εισαγωγή τεχνολογίας και εκπαίδευση προσωπικού ΟOS Εισαγωγή τεχνολογίας και εκπαίδευση προσωπικού ΟOS ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ

39 Καταγραφή χρόνων (lead times) στον κύκλο παραγγελίας από το κατάστημα μέχρι την αναπλήρωση του προϊόντος στο ράφι Καταγραφή χρόνων (lead times) στον κύκλο παραγγελίας από το κατάστημα μέχρι την αναπλήρωση του προϊόντος στο ράφι Μείωση των νεκρών χρόνων για περιορισμό διάρκειας ΟOS Μείωση των νεκρών χρόνων για περιορισμό διάρκειας ΟOS Καταγραφή χρόνων (lead times) στον κύκλο παραγγελίας από το κατάστημα μέχρι την αναπλήρωση του προϊόντος στο ράφι Καταγραφή χρόνων (lead times) στον κύκλο παραγγελίας από το κατάστημα μέχρι την αναπλήρωση του προϊόντος στο ράφι Μείωση των νεκρών χρόνων για περιορισμό διάρκειας ΟOS Μείωση των νεκρών χρόνων για περιορισμό διάρκειας ΟOS ΝΕΚΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ Μέτρηση επιπέδου εξυπηρέτησης αποθήκης/προμηθευτή προς το κατάστημα Μέτρηση επιπέδου εξυπηρέτησης αποθήκης/προμηθευτή προς το κατάστημα Διάθεση στα εμπλεκόμενα μέρη για σωστό προσδιορισμό αιτιών Διάθεση στα εμπλεκόμενα μέρη για σωστό προσδιορισμό αιτιών Μέτρηση επιπέδου εξυπηρέτησης αποθήκης/προμηθευτή προς το κατάστημα Μέτρηση επιπέδου εξυπηρέτησης αποθήκης/προμηθευτή προς το κατάστημα Διάθεση στα εμπλεκόμενα μέρη για σωστό προσδιορισμό αιτιών Διάθεση στα εμπλεκόμενα μέρη για σωστό προσδιορισμό αιτιών EΠΙΠΕΔΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ Προτεινόμενες λύσεις – Βασικοί Άξονες

40 Παραδείγματα Tesco UK Παρακολούθηση πωλήσεων Ταχυκίνητων Κωδικών (7500 SKUs). Αν δεν υπάρχει πώληση τα τελευταία 15 λεπτά δίδεται σήμα στο backroom για πιθανό OOS. 80% περιπτώσεων πρόκειται για πραγματικό OOS. Tesco UK Παρακολούθηση πωλήσεων Ταχυκίνητων Κωδικών (7500 SKUs). Αν δεν υπάρχει πώληση τα τελευταία 15 λεπτά δίδεται σήμα στο backroom για πιθανό OOS. 80% περιπτώσεων πρόκειται για πραγματικό OOS.

41 Παραδείγματα Sainsbury UK Shelf Availability Monitor (SAM). Συνδυασμός συστήματος που καταγράφει POS για τους ταχυκίνητους κωδικούς ανά κατάστημα (2000 SKUs) και ειδοποιεί για πιθανό OOS και δέσμευση προσωπικού αποκλειστικά για φυσική καταγραφή των ελλείψεων στα ράφια. Sainsbury UK Shelf Availability Monitor (SAM). Συνδυασμός συστήματος που καταγράφει POS για τους ταχυκίνητους κωδικούς ανά κατάστημα (2000 SKUs) και ειδοποιεί για πιθανό OOS και δέσμευση προσωπικού αποκλειστικά για φυσική καταγραφή των ελλείψεων στα ράφια.

42 Eλλείψεις στο Ράφι … 40.000.000 € χαμένος τζίρος για την αγορά

43 ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗΤΕΣ !


Κατέβασμα ppt "Συνέδριο ECR 19 Ιουνίου 2003 ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΟ ΡΑΦΙ … ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗΤΕΣ !"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google