Επικοινωνία ανθρώπου-μηχανής και...μηχανικών Σχολή ΗΜΜΥ-ΕΜΠ Σ. Κόλλιας, Γ. Στάμου, Κ. Καρπούζης
Κώστας Καρπούζης – facebook.com/kkarpou Πολυ-τεχνική προσέγγιση Το τοπίο της σχολής Ισχυρή παράδοση τεχνολογίας λογισμικού Ηγετική θέση σε –Ανάλυση εικόνας και βίντεο –Μηχανική μάθηση –Συναισθηματική υπολογιστική Από την πλευρά των φοιτητών Μικρό ενδιαφέρον για ‘soft’ περιεχόμενο Μεγάλο ενδιαφέρον για εφαρμοσμένες ιδέες
Κώστας Καρπούζης – facebook.com/kkarpou Ακολουθία μαθημάτων Ένταση του εφαρμοσμένου τμήματος –Γραφική με υπολογιστές (game development) – 6 ο –Ανάλυση εικόνας (εργαστήριο matlab) – 7 ο –Τεχνητά νευρωνικά δίκτυα (μηχανική μάθηση) – 9 ο Στο τέλος της ακολουθίας έχει δημιουργηθεί μια συνολική εικόνα Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για διπλωματικές εργασίες στο αντικείμενο Ξεκινώντας από την ανάλυση εικόνας, μέχρι την επικοινωνία ανθρώπου-ρομπότ και τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού
Κώστας Καρπούζης – facebook.com/kkarpou Το υπόβαθρο Being Human: Human-Computer Interaction in the Year ερευνητές από όλον τον κόσμο μοιράζονται την άποψή τους για το «αύριο» της ΕΑΜ
Κώστας Καρπούζης – facebook.com/kkarpou Το υπόβαθρο Emotion-Oriented Systems - The Humaine Handbook 800+ σελίδες, 35+ συγγραφείς Εργασία 4 χρόνων από το Δίκτυο Αριστείας Humaine (συμμετοχή σε 6 κεφάλαια) Καλύπτει θεωρία συναισθημάτων και αλληλεπίδρασης, αναγνώριση, σύνθεση, επιλογή δράσης και ηθικούς παράγοντες
Κώστας Καρπούζης – facebook.com/kkarpou Εφαρμοσμένα θέματα Σχεδίαση δικτυακού τόπου –Πολλαπλές ομάδες χρηστών –Έμφαση σε τεχνολογίες web 2.0 –Σχεδίαση και για κινητές πλατφόρμες Επικοινωνία ανθρώπου-ρομπότ –Βασισμένη στην πλατφόρμα Nao (αισθητήρες αφής, κάμερες, εντοπισμός και παρακολούθηση προσώπων) –Και στο λογισμικό της Gostai Ανάπτυξη παιχνιδιών –Μέσω Torque (μέχρι φέτος) –και Unity (web–plugin)
Κώστας Καρπούζης – facebook.com/kkarpou Αξιολόγηση Κατ’ επιλογήν (8 ο ), Ροή υπολογιστικών συστημάτων Μετά το δεύτερο χρόνο του μαθήματος: –>210 εγγεγραμμένοι –>120 εξετάστηκαν –>45 παρακολουθούν –>80 ενδιαφέρθηκαν για διπλωματική εργασία στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος