Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σιδηρόπουλος Δημήτρης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σιδηρόπουλος Δημήτρης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σιδηρόπουλος Δημήτρης
ΟΜΑΔΑ Κ Δαλαγιώργος Γιώργος Ζαμπούνης Φίλιππος Κράντα Μαριέτα Λαγανάς Χρήστος Νικολοπούλου Ανυσία Νικολοπούλου Λουίζα Σιδηρόπουλος Δημήτρης Τσαρτσαράκης Αντώνης

2

3 MSKodu Microsoft Labs Πλατφόρμα εικονικού προγραμματισμού
Τοπικό λογισμικό Δωρεάν λογισμικό/Κλειστού κώδικα

4 Στόχος Μαθητές δημοτικού Δημιουργία παιχνιδιών
Εύκολη πλατφόρμα για το δάσκαλο Ο μαθητής μαθαίνει παίζοντας

5 Κόσμος και Αντικείμενα
Αντικειμενοστραφής και Γεγονοστραφής προγραμματισμός Αντικείμενα Δημιουργία κόσμου Συμπεριφορά : Γεγονός + Ενέργεια

6 Σχεδιάζω τον κόσμο μου Εργαλεία σχεδίασης :
Βούρτσα Εδάφους ( Ground brush ) Λόφοι και κοιλάδες (Up/Down) Λείανση εδάφους (Flatten) Σκλήρυνση επιφάνειας (Roughen) Εργαλεία νερού (Water tool) Κίνηση κάμερας

7 Γιατί είναι σημαντικός ο κόσμος
Η πολυπλοκότητα εξαρτάται απο τη φαντασία των μαθητών Ο κόσμος επηρεάζει το παίχνιδι (όσο πιο δύσκολος ο κόσμος τόσο πιο ενδιαφέρον το παιχνίδι αλλά και πιο περίπλοκος ο προγραμματισμός του) Αντιλαμβάνονται οι μαθητές την αλληλεπίδραση μεταξύ των αισθητήρων και των αντικειμένων

8 Αλληλεπίδραση αντικειμένου με το χρήστη
Οι χαρακτήρες αντιδρούν με τα πλήκτρα Οι αισθητήρες επιτρέπουν την αλληλεπίδραση με το χρήστη Οι αισθητήρες χρειάζονται ενέργειες

9 Αλληλεπίδραση μεταξύ των αντικειμένων
Ιδιότητες αντικειμένων Αισθητήρες για την κατανόηση του κόσμου Ενέργειες για την αλληλεπίδραση των αντικειμένων Επεξεργαστής εντολών

10 Ιδιότητες και ρυθμίσεις του κόσμου
Επιλογές – ιδιότητες κόσμου Ρυθμίσεις κόσμου Εντολή When() Εντολή Do()

11 ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ Οι μεταβλητές έχουν διαφορετικές μορφές
Αλλαγή της τιμής τους Καταγραφή δεδομένων, πχ σκορ. Αρίθμηση και καταγραφή συμβάντων

12 Αλλαγή Σελίδας(Switch) και δημιουργία κλόνων
Τα αντικείμενα παύουν να έχουν στατική συμπεριφορά Υπάρχει δυνατότητα 12 διαφορετικών συμπεριφορών Διαφορετική σελίδα – διαφορετική συμπεριφορά Δυνατότητα να εμφανίζονται αντικείμενα τα οποία δεν υπήρχαν αρχικά στο παιχνίδι

13 Από τη φαντασία στην υλοποιήση
Πετυχημένο παιχνίδι – Λέξεις κλειδιά Πρώτα σχεδιάζω τη λύση και μετά την υλοποιώ Σχεδιάζω στο χαρτί Σχεδιασμός παιχνιδιού - συμπεριφορών

14 Ερωτήσεις ?


Κατέβασμα ppt "Σιδηρόπουλος Δημήτρης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google