ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ MEDITERRANEAN COLLEGE.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Advertisements

Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
Ασφαλής διακίνηση στο Διαδίκτυο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Τζόγος Περιεχόμενα: Γενικά Είδη τυχερών παιχνιδιών
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Τυχερά παιχνίδια και Τζόγος στο διαδίκτυο
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Θέμα project : Cyberbullying
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ MEDITERRANEAN COLLEGE ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ.
Ονοματεπώνυμο: Πέτρου Νικόλαος ΑΜ: Επιβλέπων Καθηγητής: Δριχούτης Ανδρέας Τμήμα: Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Ιούλιος-Αύγουστος 2014.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
Εθισμός στην Τεχνολογία
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
Τίτλος έρευνας: Το internet μέρος της ζωής μας
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΤΖΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ MEDITERRANEAN COLLEGE

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Στην έρευνα έλαβαν μέρος 1480 άτομα, ηλικίας χρονών από 52 διαφορετικά Δημόσια Λύκεια, νομών της Βορείου Ελλάδος και συγκεκριμένα της Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η εξέταση του δείγματος έγινε με προσωπική συνέντευξη και σε κάποιες περιπτώσεις χρησιμοποιήθηκε και το διαδίκτυο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 5 Νοεμβρίου του 2012 έως τις 10 Δεκεμβρίου του 2012.

ΣΤΟΧΟΣ Στόχος της έρευνας είναι να παρουσιάσει, κατά πόσο οι ανήλικοι έχουν ήδη «εθιστεί» στο «Πάμε Στοίχημα» και στο τζόγο γενικότερα και να αναδειχθεί επίσης, ένα πιθανό πρόβλημα,το οποίο αντιμετωπίζουν χιλιάδες οικογένειες καθώς και να αποκαλύψει τις πηγές αυτού του θέματος.

« ΕΧΕΤΕ ΠΑΙΞΕΙ ΠΟΤΕ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ;» Είναι αξιοσημείωτο ότι από τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, το 34 % δηλώνει ότι «Παίζει στοίχημα» συστηματικά καθώς επίσης το 46% ασχολείται μερικές φορές. Ουσιαστικά λοιπόν, το 80 % των παιδιών που ρωτήθηκαν τζογάρουν στο συγκεκριμένο παιχνίδι, αν και υπάρχει νόμος σύμφωνα με τον οποίο οι ανήλικοι απαγορεύεται αυστηρά να συμμετέχουν σε τυχερά παιχνίδια. Για ακόμη μια φορά, βλέπουμε ότι στη χώρα μας οι νόμοι καταπατούνται και για το κέρδος δεν υπολογίζεται η «βλάβη» που προκαλείται στη ψυχοσύνθεση των εφήβων, με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα στην μετέπειτα ζωή τους

« ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΞΟΔΕΥΕΤΕ ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ?» Οι περισσότεροι νέοι απάντησαν ότι διαθέτουν πάνω από 5 ευρώ αλλά σίγουρα μέχρι 10 ευρώ. Καθώς η οικονομική κρίση έχει πλήξει τη μέση ελληνική οικογένεια, έχει τεράστιο αντίκτυπο και στο εβδομαδιαίο χαρτζιλίκι των εφήβων. Βέβαια, λαμβάνοντας υπόψη ότι το μέσο εβδομαδιαίο χαρτζιλίκι ανέρχεται στα 17 ευρώ, η αναλογία του ποσού που οι νέοι διαθέτουν για τυχερά παιχνίδια είναι ιδιαίτερα μεγάλη, συχνά μέχρι και παραπάνω από το μισό. Μόνο το 8% έχει τη δυνατότητα ή τη θέληση να ξοδεύει πάνω από 20 ευρώ.

ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ « ΜΕΛΕΤΗ » ΤΩΝ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ; Φαίνεται ότι στους εφήβους αρέσει η μελέτη. Ένα πραγματικά μεγάλο ποσοστό, το 62% των ερωτηθέντων, διαθέτουν μέχρι και 2 ώρες ώστε να μελετήσουν τα προγνωστικά των παιχνιδιών καθώς θεωρούν ότι έτσι έχουν περισσότερες πιθανότητες για γρήγορα και σίγουρα κέρδη. Είναι ενθαρρυντικό ότι δεν αφήνουν μόνο τον παράγοντα τύχη να επηρεάσει το αποτέλεσμα της επιλογής τους.

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ « ΣΤΗΜΕΝΑ » ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ; Παρ ’ όλα αυτά το 79% των εφήβων, πιστεύει στα στημένα παιχνίδια. Ίσως και για αυτό κυρίως ενημερώνονται για την παραφιλολογία που υπάρχει γύρω από τους αγώνες και όχι τόσο για την ουσία των παιχνιδιών.

ΠΑΙΖΕΙΣ « ΣΤΟΙΧΗΜΑ » ΓΙΑ : Μεγάλη εντύπωση δεν προκαλεί πλέον ο λόγος για τον οποίο οι ερωτηθέντες ασχολούνται με τα τυχερά παιχνίδια. Η μαγική λέξη είναι « ΧΡΗΜΑ». Συγκεκριμένα « ΑΚΟΥΡΑΣΤΟ ΧΡΗΜΑ». Μόνο το 20% των εφήβων ασχολείται για διαφορετικό λόγο ( όπως πχ. το 12% γιατί μέσα από αυτήν τη διαδικασία διασκεδάζει). Οι περισσότεροι λοιπόν, δε βλέπουν μπροστά τους το παιχνίδι αλλά ένα «μέσο» για να έχουν χαρτζιλίκι ( 24%), έναν τρόπο για να βοηθήσουν οικονομικά το σπίτι ( 22%) ή έναν τρόπο για να κερδίσουν – δυσανάλογα με την ηλικία τους- πολλά χρήματα.

ΠΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ; ΑΠΟ : Φυσικά, σε σχέση με άλλες μελέτες που έχουν διεξαχθεί στο παρελθόν, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι έχει αλλάξει και ο τρόπος ενημέρωσης των ερωτηθέντων για τα προγνωστικά. Ενώ παλιότερα ( Έρευνα Τομέα Αθλητικής Δημοσιογραφίας ΙΕΚ ΞΥΝΗ Μακεδονίας ), ναυαρχίδα στην ενημέρωση των εφήβων αποτελούσε η αθλητική εφημερίδα, φέτος δήλωσαν ότι η κυριότερη πηγή για αυτούς είναι το Internet. Συγκεκριμένα λιγότερο από 30 % χρησιμοποιεί συμβατικούς τρόπους ενημέρωσης, όπως τηλεόραση ραδιόφωνο κλπ ).

ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΙΖΕΙ « ΣΤΟΙΧΗΜΑ »; Η οικογένεια παίζει μεγάλο ρόλο στις συνήθειες των νέων. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο ένας στους τέσσερις από τους νέους που ασχολούνται με τυχερά παιχνίδια δεν έχουν κάποιον στην οικογένεια τους που να « δραστηριοποιούνται » σε αυτόν τον τομέα.

ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ; Τεράστιο και πιο μεγάλο ρόλο όμως παίζει ο συγχρωτισμός με συνομήλικους. Μόνο το 5% των ερωτηθέντων κάνουν παρέα με άτομα τα οποία δεν ασχολούνται με τυχερά παιχνίδια. Μάλιστα οι περισσότεροι από αυτούς ( 52%) έχουν πάνω από τρεις φίλους, με τους οποίους και παίζουν ομαδικά.

ΜΙΛΑΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ; Ακριβώς και για αυτό το λόγο, τα προγνωστικά, το παιχνίδι αποτελούν κύριο λόγο συζήτησης στο σχολείο. Συγκεκριμένα το 57% ανταλλάσσει συστηματικά πληροφορίες για τα παιχνίδια σε καθημερινή βάση.

ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ; Η ενασχόληση με τον αθλητισμό δεν παίζει κανένα ρόλο στην ενασχόληση των νέων με το « Πάμε στοίχημα ». Σχεδόν οι μισοί ασχολούνται περιστασιακά ή συστηματικά ενώ οι υπόλοιποι δεν έχουν καμία σχέση με αθλήματα. Άρα μόνο η ενημέρωση και η θέληση για κέρδος τους οδηγούν στο παιχνίδι.

ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΑΣ ΑΝ ΠΟΝΤΑΡΑΤΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ ΚΑΙ …. ΚΕΡΔΙΖΑΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΧΑΝΕ Η ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ33% ΚΕΡΔΙΖΕ Η ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΧΑΝΑΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ24% ΔΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΕΤΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ43% Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι συνήθως δεν επηρεάζονται συναισθηματικά καθώς το 43 % των ερωτηθέντων, δε θα πόνταρε ποτέ στην ομάδα του αν αυτή δεν είχε τα εχέγγυα να κερδίσει. Μόνο το 24% θα χαιρόταν αν η ομάδα τους κέρδιζε αλλά έχαναν στο στοίχημα.

ΠΑΙΖΕΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ? Ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι το 44% των εφήβων δε γνωρίζει και δεν ασχολείται με το παράνομο στοίχημα ( καθώς η έρευνα που έγινε δεν ήταν ονομαστική, το αποτέλεσμα θεωρείται ακριβές και αντικειμενικό ). Μόνο το 16% στοιχηματίζει παράνομα, το οποίο βέβαια σαν ποσοστό δε θεωρείται μικρό, αν αναλογιστεί κανείς τις μικρές ηλικίες που έχουν οι ερωτηθέντες.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΩΣ : Λίγοι από τα άτομα που πήραν μέρος στην έρευνα θα χαρακτήριζαν τον εαυτό τους ως « πολύ καλό μαθητή » ( 12%) ενώ η πλειοψηφία είπε ότι ανήκει σε μια μέτρια κατάσταση. Άρα μαθητές που δεν τα « πάνε πολύ καλά » στα μαθήματα τους αποτελούν και τους πιο συχνούς πελάτες των πρακτορείων.

ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΕΘΙΣΤΕΙ ΣΤΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ; Όπως είναι φυσικό, λιγότερο από 10% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι έχουν « εθιστεί » στη διαδικασία των τυχερών παιχνιδιών. Η μεγάλη πλειοψηφία θεωρεί ότι το « ελέγχει » και δεν έχει κανένα πρόβλημα να σταματήσει οποιαδήποτε στιγμή. Η μικρή ηλικία του δείγματος και η ανωριμότητα που τη χαρακτηρίζει, είναι λογικό να οδηγεί σε τέτοιο αποτέλεσμα καθώς σπάνια άτομα αυτής της ηλικίας έχουν επίγνωση των πράξεων τους και των αποτελεσμάτων αυτών.

ΚΑΤΑΘΕΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΣΑΣ ; Ένα από τα πιο σημαντικά και χαρακτηριστικά αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας, είναι ότι το 78% των νέων καταθέτουν τα δελτία τους μόνοι. Αυτό σημαίνει ότι συνήθως οι υπεύθυνοι των πρακτορείων είτε δεν ελέγχουν την ηλικία αυτών που καταθέτουν δελτία βάσει του νόμου από αδιαφορία είτε εσκεμμένα αδιαφορούν. Βέβαια, σε περιπτώσεις άρνησης, οι νέοι έχουν ξεπεράσει και αυτόν το σκόπελο καθώς το 12 % των ερωτηθέντων καταθέτει τα δελτία μέσω κάποιου μεγαλύτερου. Αυτό φυσικά αποτελεί μεγάλο κίνδυνο, καθώς ο έφηβος θα μπορούσε να πέσει πολύ εύκολα θύμα εκμετάλλευσης ή να μπλεχτεί σε κυκλώματα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Μέχρι σήμερα ο « εφηβικός τζόγος » αποτελούσε άγνωστο θέμα για την Ελλάδα. Τώρα, όμως, όχι μόνο είναι υπαρκτό, αλλά τα αποτελέσματα της σχετικής έρευνας που έγινε προκαλούν και τεράστια ανησυχία. Η σχετική έρευνα καταδεικνύει ότι οι έφηβοι είναι εξαρτημένοι από τον τζόγο σε ποσοστό 12%. Αν και στα πρακτορεία στοιχημάτων υπάρχουν επιγραφές σύμφωνα με τις οποίες απαγορεύεται η είσοδος σε άτομα κάτω των 18 ετών, ελάχιστοι είναι αυτοί που τηρούν την σχετική υπόδειξη. Και βεβαίως επειδή τίποτα δεν είναι τυχαίο, από τους έφηβους που φαίνεται να ανέπτυξαν ιδιαίτερη σχέση με τον τζόγο, περισσότεροι από τους μισούς φαίνεται πως είχαν τουλάχιστον ένα γονέα ή ένα φίλο εξαρτημένο από τον τζόγο.