Διερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Ενδυμασία-Ταξίδι στο χρόνο κομμάτι: -μοντέρνο κοστούμι -ρούχα της δουλειάς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βιομηχανία της μόδας Στις αρχές του 20ου αιώνα η μαζική παραγωγή ρούχων οδηγήθηκε από: την άνοδο των νέων τεχνολογιών την ανάπτυξη του συστήματος παραγωγής.
Advertisements

Η ενδυμασία από τα τέλη του 15ου έως τις αρχές του 19ου αιώνα
Ενδυμασία - Μόδα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Παραδοσιακό φόρεμα της Κρήτης Το παραδοσιακό φόρεμα για τα άτομα
ΑΡΧΑΙΑ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ Ερατώ Αϊδίνη Χρύσα Βουλιστιώτη Κωνσταντίνος Κονδύλης Εύη Ξουρή Θεοδώρα Τελάκη.
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ - ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ 80’s Πολλές μορφές από τα τέλη του 1970 παραμένουν μόδα στις αρχές του Στη δεκαετία του 1970, η σιλουέτα της μόδας τείνει.
Ράλλειο Λύκειο Πειραιά
Η ΜΟΔΑ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ.
Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Από της δεκαετία του 1920 έως τη δεκαετία του 1930.
Η ΜΟΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Κατερίνα Σαντοριναίου
«Αξεσουάρ – το συμπλήρωμα της ενδυμασίας»
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΥΤΡΟΥ ΑΝΝΙΤΑ ΚΕΡΑΤΣΑ
Ρώμη Βυζάντιο Μεσαίωνας
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ 18ος - 19ος αιώνας.
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Η ενδυμασία στο Βυζάντιο
Ράλλειο Λύκειο Πειραιά
el greco (Δομήνικος Θεοτοκόπουλος)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΠΛΑΤΩΝ Α4 1ΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Η ενδυμασία στην Αρχαία Ρώμη
Ενδυμασιεσ αρχαιων Ελληνων
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΕΠΟΧΗ
ΜΑΘΗΤΕΣ : ΣΙΩΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
H γυναικεία ενδυμασία κατά την εποχή του χαλκού
Η εξέλιξη της ενδυμασίας στην αρχαία Ελλάδα
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
«Η σημασία και η συμβολική γλώσσα της ενδυμασίας»
Πάνινεσ κούκλεσ.
ΘΕΜΑ : "Γεωμετρικές Δημιουργίες" Γεωμετρία και Μόδα
Κρητικές Παραδοσιακές Φορεσιές
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
Τα πράγματα στη μόδα... εξελίσσονται: Εν αρχή ην.... κάτι φυλλαράκια.
Τμήμα Project 1 ΕΠΑΛ Αξιούπολης Σχ. Έτος
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
28η Οκτωβρίου.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Η ενδυμασία και η μόδα στο βυζάντιο Ιστορία Β΄ Γυμνασίου Κεφ.Ε΄.1.
Ίνες-κλωστές- υφάσματα Περιεχόμενα Το ύφασμα στη ζωή μας Κλωστές Ύφασμα Βαμβάκι Λινάρι Μαλλί Μετάξι Υφή υφασμάτων Σχέδια υφασμάτων.
Η ενδυμασία στα χρόνια της Ωραίας Ελένης
Λαϊκή τέχνη Η γυναικεία φορεσιά Οι γυναίκες της Καλύμνου χεροδύναμες κι εργατικές ξέρουν να υφαίνουν στους εργαλειούς μόνες τους τα μάλλινα πολύχρωμα χράμια,
Είναι δύσκολο, αλλά αν θέλετε να έχετε ένα όμορφο, λαμπερό δέρμα, πρέπει να σταματήσετε το τσιγάρο - όχι μόνο το δικό σας, αλλά και των οικείων σας, διότι.
Η κριτική του Ορθού Λόγου
Αρχαίο Θέατρο Αρχαίο Ωδείο Πάφου
Αρχαίο Ελληνικό θέατρο
Μόδα στον Ινδουισμό Μια εργασία για το μάθημα του Project από τους μαθητές: Νικολόπουλο Αχιλλέα, Παπία Θανάση, Πλάτανο Φώτη και Πούλιο Ηλία Π.Π.ΓΕΛ ΠΑ.ΜΑΚ.
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Π Ι Κ Α Σ Ο Γ Κ Ε Ρ Ν Ι Κ Α.
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
Η σχέση της ενδυμασίας με τη χειραφέτηση της γυναίκας
FASHION.
00
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Η ισοτητα των 2 φυλων στην υγεια
1 ΧΗΜΕΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΒΡΑΣΜΟΣ ΝΕΡΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Ενδυμασία-Ταξίδι στο χρόνο κομμάτι: -μοντέρνο κοστούμι -ρούχα της δουλειάς

ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ

Η επιρροή του πολέμου μετά το 1915 Η επιρροή του πολέμου στο σύγχρονο κοστούμι έγινε αισθητή με τα στρατιωτικά σιρίτια, τις ζώνες με αγκράφες και με τις φούστες των γυναικών που λόγω πρακτικής αναγκαιότητας έγιναν πιο κοντές και έφτασαν μέχρι τους αστραγάλους.

Οι άνδρες… Οι άντρες φορούσαν κοστούμι, λίγο μεσάτο και κουμπωμένο ψηλά. Ως επίσημο ένδυμα καθιερώθηκε το σμόκιν.

30s’ Η πρώτη γυναικεία φιγούρα που άρχισε να φοράει όλο και πιο κοντές φούστες ήταν η ‘flapper’, η νέα που χόρευε τσάρλεστον, κάπνιζε, έκοβε τα μαλλιά της κοντά και είχε πλέον περισσότερη ελευθερία.

κυρίαρχος της ενδυμασίας,τα jeans! Το συγκεκριμένο ύφασμα χρησιμοποιούνταν ως καραβόπανο(με λίγο πιο σκληρή υφή) πριν ακόμη από τον Β Παγκόσμιο πόλεμο. Όταν όμως θέλησαν να το χρησιμοποιήσουν για να φτιάξουν ανθεκτικά παντελόνια για τους αγρότες της Δύσης, χρησιμοποίησαν και λίγο βαμβάκι στην σύνθεση του ώστε να γίνει η υφή πιο απαλή. Αρχικά το χρώμα ήταν μπεζ αλλά αργότερα έγινε μπλε γιατί αυτό το χρώμα λερωνόταν πιο δύσκολα. Στην πορεία προστέθηκαν κόπιτσες στις άκρες των τσεπών για να μην ξηλώνονται εύκολα!

Ομάδες με εκκεντρική εμφάνιση. Οι πανκς εμφανίστηκαν στην Ελλάδα το 1980 και συνδέονται άμεσα με την ροκ μουσική, την νεανική οργή, τον χλευασμό του κατεστημένου αλλά και με το πάθος για ελευθερία και την αντίσταση στις προκαταλήψεις, στον ρατσισμό και στον εθνικισμό.

Δεν παρουσιάζουν κάτι ιδιαίτερο ως προς την ενδυμασία αφού όλοι ντύνονται το ίδιο, μ’ ένα απλό t-shirt και jean. Ξεχωρίζουν όμως ως προς την κόμμωση, τον μεγάλο αριθμό σκουλαρικιών στην περιοχή του προσώπου και το έντονο μακιγιάζ.

ΡΟΥΧΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ

Η ενδυμασία δείχνει συνήθως τι κάνει το άτομο που την φορά είτε προσωρινά είτε σε διαρκή κατάσταση. Ακόμη και αν η δουλειά είναι απλή πάντα έχει ένα συγκεκριμένο τρόπο ντυσίματος! Έτσι είναι δύσκολο να μπερδέψουμε έναν τροχονόμο με μία νοσοκόμα!

Η ΕΞΕΛΙΞΗ Κάποια επαγγέλματα δεν έχουν αλλάξει καθόλου ενδυμασία, όπως οι αγρότες. Όμως χαρακτηριστική είναι η αλλαγή του δικαστή-καγκελαρίου του οποίου δεν εμφανίζεται έντονα στην Ελλάδα αλλά είναι περισσότερο διαδεδομένη στην Ευρώπη! Σημαντικό είναι επίσης να πούμε ότι η πουκαμίσα των αγροτών, τα ναυτικά παντελόνια και η λιβρέα των υπηρετών ήταν τα πρώτα ρούχα δουλειάς που ξεχώριζαν από τα συνηθισμένα.

Η ενδυμασία του μέλλοντος! Η επικρατέστερη άποψη που έχει διατυπωθεί είναι ότι θα υπάρχουν ρούχα που αλλάζουν χρώμα σύμφωνα με την διάθεση του ανθρώπου ή προσαρμόζονται ανάλογα με ον καιρό και την ηλιακή ακτινοβολία!

Τέλος δεν αποκλείεται τα ρούχα του μέλλοντος να περιορίζονται σ ’έναν απλό ψεκασμό ενός ειδικού σπρέι ή στην σύνθεση ρούχων από υφάσματα φωτός!