KA2: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ CO-OPERATION FOR INNOVATION AND GOOD PRACTICES CAPACITY BUILDING, STRATEGIC PARTNERSHIPS &

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ Σέρρες, 6/11/2015 ΟΜΙΛΟΣ ΟΥΝΕΣΚΟ ΣΕΡΡΩΝ ΑΝΤΩΝΙΑ ΤΣΑΪΡΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΕΡΓΩΝ.
Κατερίνα Νικολαϊδου, Αρχαιολόγος, ΜΑ in Museum Studies, Diploma in European Studies Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας, ΥΠΠΟΑ Project DigiArt (Horizon 2020),
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Key Action 2: Cooperation for Innovation and the exchange of good practices Καινοτομία – Καλές Πρακτικές Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής.
MT+ (Mobility Tool +). Mobility Tool + Διαδικτυακή Πλατφόρμα που λειτουργεί ως εργαλείο για τη διαχείριση και την υποβολή εκθέσεων στο πλαίσιο των σχεδίων.
Cores | Ευρωπαϊκή Ένωση & Πολιτισμός. Δέσποινα Χριστοφορίδου, Αναπτυξιολόγος, Director, Cores.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
1. 2 Προτεραιότητες Εθνικής Υπηρεσίας για το 2016 Η Εθνική Υπηρεσία, για το 2016, λαμβάνοντας υπόψη τα πιο κάτω, έχει ορίσει τις δικές τις προτεραιότητες,
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου Ανώτερη Λειτουργός ΙΔΕΠ Λάρνακα 26 Απριλίου 2016 Αξιοποίηση του Erasmus+ από Νέους, Οργανισμούς και Επιχειρήσεις στην ΕΕΚ και.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Λευκωσία, 09 Δεκεμβρίου
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Βασική Δράση 1 Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (KA107) Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Δομή παρουσίασης Γενική παρουσίαση προγράμματος Erasmus+ Βασική Δράση 1: Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων Αποκεντρωμένη Δράση – Σχέδια Κινητικότητας Βασική.
ERASMUS+ ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης Λευκωσία, 12 Ιουνίου 2017
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Multi-purpose center for adult education in clean environment
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.
Project: Εθισμός στο Internet
Erasmus+ Βασική Δράση 1 Σχολική Εκπαίδευση & Εκπαίδευση Ενηλίκων
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Συμπλήρωση & Υποβολή της αίτησης για Σχέδια Εθελοντισμού (ΚΑ125)
Μάθημα 4: Ο Ήλιος, το μόνο Άστρο που επηρεάζει τη ζωή μας
Μαθηση για ολα τα παιδια
43η Γενική Συνέλευση Θεσσαλονίκη, 21 Μαΐου 2018 Πεπραγμένα 2017.
Ημερίδα Παράδοσης Συμφωνιών Επιχορήγησης Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση ΚΑ Ιουνίου, 2018 Λευκωσία.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
ERASMUS+ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΕΕΕ) το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Βασική Δράση 1 Εκπαίδευση Ενηλίκων
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Συμπράξεις Ανταλλαγών Μεταξύ Σχολείων (KA229)
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd
Μεταγράφημα παρουσίασης:

KA2: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ CO-OPERATION FOR INNOVATION AND GOOD PRACTICES CAPACITY BUILDING, STRATEGIC PARTNERSHIPS & KNOWLEDGE ALLIANCES Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Σοφία Φούρλαρη & Μαρία Μυλωνά

Τα 10 βήματα για την κατάθεση μιας αίτησης για τη Βασική Δράση 2 στο Erasmus+ Βήμα 1. Ενημέρωση Βήμα 2. Επιλεξιμότητα Βήμα 3. Προθεσμίες Βήμα 4. Δημιουργία λογαριασμού ECAS Βήμα 5. Εγγραφή στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής (URF) Βήμα 6. Αιτήσεις Βήμα 7. Συγγραφή της αίτησης Βήμα 8. Υποβολή της αίτησης Βήμα 9. Αξιολόγηση της αίτησης Βήμα 10. Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Αναλυτικές πληροφορίες για τα παραπάνω βήματα μπορείτε να βρείτε στην Ιστοσελίδα του ΙΚΥ: Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Programme Countries Please note that Switzerland is no longer a Programme Country but can take part as a Partner country Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Capacity BuildingStrategic Partnerships Knowledge alliances & Sector skills alliances Τι είναιΔιακρατικά σχέδια συνεργασίας. 2 ειδών σχέδια: 1.Κοινά Σχέδια (Joint Projects) 2.Διαρθρωτικά Σχέδια (Structural Projects) Διεθνικά σχέδια συνεργασίας που:  Απευθύνονται σε περισσότερους από έναν τομέα εκπαίδευσης και κατάρτισης,  Εντάσσονται στην ευρύτερη στρατηγική των Ιδρυμάτων ως προς τον εκσυγχρονισμό της ανώτατης εκπαίδευσης και την ενίσχυση της συμβολής της στην περιφερειακή ανάπτυξη,  Στοχεύουν στην ενίσχυση του ρόλου των ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης στην οικονομική ανάπτυξη και η συμβολή τους στη μείωση της ανεργίας (στόχος 2020) Εταιρικές σχέσεις ευρείας κλίμακας μεταξύ: Επιχειρήσεων και του ακαδημαϊκού χώρου, με σκοπό  Ανταλλαγή γνώσεων  Δημιουργία νέας γνώσης μεταξύ ιδρυμάτων & επιχειρήσεων,  Διαθεματική προσέγγιση μάθησης και διδασκαλίας  Ενίσχυση επιχειρηματικών δεξιοτήτων Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Capacity BuildingStrategic Partnerships Knowledge alliances & Sector skills alliances ΣτόχοιΤα σχέδια στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό και την διεθνοποίηση της Ανώτατης Εκπαίδευσης στις χώρες Εταίρους. Η ανάπτυξη, η μεταφορά και/ή η εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών σε οργανωτικό, τοπικό, περιφερειακό, εθνικό ή ακόμη και ευρωπαϊκό επίπεδο.  Αύξηση της Πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση  Ενίσχυση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσω της κινητικότητας και της διασυνοριακής συνεργασίας  Ένταξη της επιχειρηματικότητας στο χώρο της Α.Ε.  Βελτίωση της συνάφειας μέσω της σύνδεσης των παρεχόμενων σπουδών και της έρευνας με την αγορά εργασίας  Βελτίωση της διοικητικής οργάνωσης των ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Capacity BuildingStrategic Partnerships Knowledge alliances & Sector skills alliances Ποιοι συμμετέχουν  Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης  Επιχειρήσεις  ΜΚΟ  Επιμελητήρια  Ερευνητικά Ιδρύματα Αίτηση μπορούν να υποβάλλουν: Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης Ένωση Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης Μόνο για τα Διαρθρωτικά Σχέδια: νομίμως αναγνωρισμένος εθνικός ή διεθνής φορέας πρυτάνεων, καθηγητών ή οργάνωση φοιτητών με έδρα μια χώρα του Προγράμματος ή μια χώρα Εταίρο  Φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της νεολαίας (AEI*, σχολεία, κέντρα κατάρτισης, κέντρα επιμόρφωσης ενηλίκων, οργανισμοί νεολαίας, Ευρωπαϊκά δίκτυα, κοινωνικοί εταίροι)  Επιχειρήσεις  Δημόσιοι φορείς  Ερευνητικά κέντρα  Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί, ενώσεις, μη κυβερνητικές οργανώσεις *Με χάρτη Erasmus ή με αποδοχή των αρχών αυτού (από λοιπές χώρες)  ΑΕΙ ( Με χάρτη Erasmus ή με αποδοχή των αρχών αυτού (από λοιπές χώρες)  Δημόσιες ή ιδιωτικές επιχειρήσεις (συμπ/νων κοινωνικών εταιριών)  Ερευνητικά κέντρα  Δημόσιοι φορείς (τοπικό, περιφερειακό, εθνικό επίπεδο)  Φορείς ή ενώσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της νεολαίας  Οργανισμοί πιστοποίησης ή απόκτησης προσόντων Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Capacity BuildingStrategic Partnerships Knowledge alliances & Sector skills alliances «Εταιρικό σχήμα» Τα σχέδια ανάπτυξης ικανοτήτων πρέπει να τηρούν τα ακόλουθα κριτήρια:  Οι κοινοπραξίες πρέπει να περιλαμβάνουν τουλάχιστον τόσα ιδρύματα ανώτατης/τριτοβάθμιας εκπαίδευσης χώρας εταίρου όσα είναι τα ιδρύματα ανώτατης/τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας του προγράμματος  Τουλάχιστον 1 επιλέξιμη χώρα εταίρος πρέπει να συμμετέχει στο σχέδιο.  Τουλάχιστον 2 ιδρύματα ανώτατης/τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από κάθε επιλέξιμη χώρα εταίρο που συμμετέχει στο σχέδιο  Τουλάχιστον 3 χώρες του Προγράμματος με κατ' ελάχιστο 1 ίδρυμα ανώτατης/τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από κάθε χώρα του Προγράμματος που λαμβάνουν μέρος στο σχέδιο.  Τουλάχιστον 3 οργανισμοί από 3 διαφορετικές χώρες του Προγράμματος*  Οργανισμοί από λοιπές χώρες (όχι ως αιτούντες –συμβάλλουν στην προστιθέμενη αξία του έργου)  Δεν υπάρχει μέγιστος αριθμός εταίρων αλλά ο προϋπολογισμός συντάσσεται στη βάση των 10 εταίρων.  Τουλάχιστον 6 οργανισμοί από 3 διαφορετικές χώρες  Τουλάχιστον 2 ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης και 2 επιχειρήσεις  Οργανισμοί από λοιπές χώρες (όχι ως αιτούντες –συμβάλλουν στην προστιθέμενη αξία του έργου) Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Capacity BuildingStrategic Partnerships Knowledge alliances & Sector skills alliances Διάρκεια των έργων μήνες  Έναρξη των έργων: 1 η Σεπτεμβρίου - 31 Δεκεμβρίου του έτους υποβολής της αίτησης μήνες  Έναρξη των έργων: 1 η Νοεμβρίου Ιανουαρίου 2017 Χρηματοδότηση Ανώτατο ποσό χρηματοδότησης ανά σχέδιο:  Από € μέχρι και € Αναλυτική κατανομή προϋπολογισμού θα βρείτε στον Οδηγό Ανώτατο ποσό χρηματοδότησης ανά σχέδιο:  € για διετή σχέδια  € για τριετή σχέδια Αναλυτική κατανομή προϋπολογισμού θα βρείτε στον Οδηγό Ανώτατο ποσό χρηματοδότησης ανά σχέδιο:  € για διετή σχέδια  € για τριετή σχέδια Αναλυτική κατανομή προϋπολογισμού θα βρείτε στον Οδηγό Πού και πώς υποβάλλεται η αίτηση Στον Εκτελεστικό οργανισμό εκπαίδευσης, οπτικοακουστικών θεμάτων και πολιτισμού που εδρεύει στις Βρυξέλλες. Διαδικασία υποβολής αιτήσεων Στην Εθνική Μονάδα (ΙΚΥ) Μέσω της ειδικής πλατφόρμας Διαδικασία υποβολής αιτήσεων Στον Εκτελεστικό οργανισμό εκπαίδευσης, οπτικοακουστικών θεμάτων και πολιτισμού που εδρεύει στις Βρυξέλλες. Διαδικασία υποβολής αιτήσεων Προθεσμία υποβολής αιτήσεων 10 Φεβρουαρίου 2016 (12:00 ώρα Βρυξελλών, 13:00 ώρα Ελλάδας) 31 Μαρτίου 2016 (12:00 ώρα Βρυξελλών, 13:00 ώρα Ελλάδας) 26 Φεβρουαρίου 2016 (12:00 ώρα Βρυξελλών, 13:00 ώρα Ελλάδας) Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Capacity BuildingStrategic Partnerships Knowledge alliances & Sector skills alliances Επιλέξιμες δραστηριότητες 1.Κοινά Σχέδια (Joint Projects): 3 διαφορετικά είδη δραστηριοτήτων: -Ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών -Εκσυγχρονισμός της διακυβέρνησης, διαχείρισης και λειτουργίας των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης -Ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης και του ευρύτερου οικονομικού και κοινωνικού περίγυρου 2. Διαρθρωτικά Σχέδια (Structural Projects): Αντίκτυπος στα συστήματα Ανώτατης Εκπαίδευσης καθώς και η προώθηση των μεταρρυθμίσεων σε εθνικό και/ή περιφερειακό επίπεδο στις συμμετέχουσες χώρες Εταίρους: -Εκσυγχρονισμός πολιτικών, διακυβέρνησης και διαχείρισης συστημάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης -Ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ συστημάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης και με το ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό περίγυρο.  Κοινά προγράμματα σπουδών, κοινές ενότητες μαθημάτων, κοινά μαθήματα,  Δημιουργία Ανοικτών Εκπαιδευτικών πόρων (MOOCs).  Ένταξη στο πρόγραμμα σπουδών διαφορετικών τύπων εκπαίδευσης (εξ’ αποστάσεως, μερικής φοίτησης με χρήση ΤΠΕ).  Ανάπτυξη παιδαγωγικού υλικού/ on-line εργαλείων εκμάθησης ξένων γλωσσών με σκοπό τη χρήση των ξένων γλωσσών σε εργασιακό περιβάλλον.  Παιδαγωγικές προσεγγίσεις που αναπτύσσουν το επιχειρηματικό πνεύμα και τη δημιουργική σκέψη, καλύτερη αξιοποίηση των ΤΠΕ και ενσωμάτωση περιόδων κινητικότητας στα προγράμματα σπουδών.  Παιδαγωγικές προσεγγίσεις που διευκολύνουν τη διαπερατότητα μεταξύ των εκπαιδευτικών τομέων.  Διεθνική συνεργασία με επιχειρήσεις και μελέτη πραγματικών περιπτώσεων.  Διατομεακή συνεργασία σε περιφερειακό επίπεδο με σκοπό την περιφερειακή ανάπτυξη.  Συμβουλευτική καθοδήγηση, μέθοδοι coaching/mentoring με σκοπό την προσέλκυση και διατήρηση μη παραδοσιακών σπουδαστών (π.χ. ενηλίκων και ομάδων με χαμηλά ποσοστά εκπροσώπησης στην ανώτατη εκπαίδευση).  Διευκόλυνση της αναγνώρισης και της πιστοποίησης δεξιοτήτων και ικανοτήτων σε εθνικό επίπεδο, βάσει μαθησιακών αποτελεσμάτων και της σύνδεσής τους με το Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων. Καινοτομία στον τομέα της Α.Ε. στην αγορά εργασίας και στο ευρύτερο κοινωνικό-οικονομικό περιβάλλον  Ανάπτυξη μεθόδων διδασκαλίας διαθεματικής προσέγγισης, μαθητοκεντρικές και βασισμένες σε ανάλυση πραγματικών περιπτώσεων  Οργάνωση προγραμμάτων συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σε/σε συνεργασία με εταιρείες  Από κοινού ανάπτυξη λύσεων για πραγματικά προβλήματα με τη συνεργασία φοιτητών, καθηγητών και επαγγελματιών Ανάπτυξη επιχειρηματικού πνεύματος  Δημιουργία προγραμμάτων ανάπτυξης οριζόντιων δεξιοτήτων σε συνεργασία με επιχειρήσεις  Εισαγωγή επιχειρηματικής εκπαίδευσης σε διαφορετικούς τομείς σπουδών με σκοπό την ενασχόληση με επιχειρηματικές δραστηριότητες σε διάφορους τομείς  Πρακτική εφαρμογή επιχειρηματικών δεξιοτήτων- δημιουργία start ups/spin offs Ενίσχυση ανταλλαγής γνώσης μεταξύιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης και Επιχειρήσεων  Δραστηριότητες πεδίου σε επιχειρήσεις, ενσωματωμένες στο πρόγραμμα σπουδών  Ανταλλαγές φοιτητών, ερευνητών, προσωπικού επιχειρήσεων  Συμμετοχή προσωπικού επιχειρήσεων σε διδακτικές και ερευνητικές δραστηριότητες Κινητικότητα: Η κινητικότητα φοιτητών, ερευνητών, διδακτικού προσωπικού και προσωπικού εταιριών είναι επιλέξιμη όταν αποδίδει προστιθέμενη αξία στο έργο. Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Πριν ξεκινήσει η αίτηση Οι αιτούντες πρέπει να διαθέτουν λογαριασμό ECAS (European Commission Authentication Service). Αν οι αιτούντες διαθέτουν ήδη λογαριασμό ECAS δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσουν νέο. Αίτηση Ο κάθε οργανισμός που θα λάβει μέρος στο project πρέπει να πραγματοποιήσει εγγραφή στο Participant’s portal και να λάβει το Participant Identification Code (PIC). To PIC θα ζητηθεί στην αίτηση. Προκειμένου να έχετε πρόσβαση στο Participant’s portal είναι απαραίτητο να έχετε το ECAS username και password. Δεδομένου ότι ο κάθε οργανισμός πρέπει να διαθέτει έναν μόνο κωδικό PIC, ελέγξετε αν ο οργανισμός που αντιπροσωπεύετε έχει ήδη τέτοιο κωδικό. Δημιουργήστε την επίσημη ηλεκτρονική αίτηση που ονομάζεται eForm. Χρησιμοποιήστε το επίσημο πακέτο και τη σωστή αίτηση. Συμπληρώστε την eForm και μην ξεχάστε να προσθέσετε τα υποχρεωτικά annexes όπως: Την λεπτομερή περιγραφή του Project, τους πίνακες του Προϋπολογισμού καθώς και τα Mandates. To επόμενο βήμα είναι η επικύρωση της αίτησης και η κατάθεσή της. Μόλις υποβληθεί η online αίτηση θα λάβετε επιβεβαιωτικό . Διαδικασία Αίτησης Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Έμφαση στη διεπιστημονική προσέγγιση Περιγραφή συγκεκριμένων αποτελεσμάτων (εκθέσεις, εκπαιδευτικά εργαλεία, οδηγό καλών πρακτικών κ.α.) Αντίκτυπος έργου σε ατομικό, τοπικό, εθνικό, ευρωπαϊκό επίπεδο – Σαφής καθορισμός ωφελούμενων Καινοτομία του έργου – ποια ανάγκη έρχεται να συμπληρώσει – Πριν, κατά τη διάρκεια, μετά από την υλοποίηση του προγράμματος Τεκμηρίωση βιωσιμότητας έργου: Ανάλυση αναγκών Μακροπρόθεσμη συνεργασία ΑΕΙ –επιχειρήσεων Ισορροπημένο εταιρικό σχήμα Χρήση της πλατφόρμας διάδοσης αποτελεσμάτων Erasmus+ Λαμβάνουμε υπόψη της Προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το 2020 Επιλέξιμες χώρες: Χώρες Προγράμματος Χώρες Εταίροι Τα κριτήρια επιλογής επιχορηγούμενων έργων Tί προσέχουμε; Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Συντονισμός Έργου Project Management ΣχεδιασμόςΠαρακολούθησηΟργάνωση Project Administration Οικονομική και Διοικητική Διαχείριση Σύμβασης ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Στόχοι Αποτελέσματα- Παραδοτέα- Εκροές Ενέργειες Πρόγραμμα Εργασίας Προϋπολογισμός Σύστημα Διαχείρισης Πλαίσιο Επικοινωνίας Αξιολόγηση Αξιοποίηση και Βιωσιμότητα Σχεδιασμός της Υλοποίησης – The Rationale of the Project Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

«Έξυπνοι» Στόχοι - SMART συγκεκριμένοι μετρήσιμοι εφικτοί/συμφωνημένοι συγκεκριμένοι χρονικά προσδιορισμένοι Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Τι μπορεί να κάνει το ΤΕΕΠ Ενημερώστε το ΤΕΕΠ για τον ενδιαφέρον σας να υποβάλετε πρόταση  ΕΤΑΙΡΟΙ: To mandate προωθείται από το ΤΕΕΠ για υπογραφή από την Αν. Πρύτανη Ακαδημαϊκών και Φοιτητικών Θεμάτων  Απαιτείται και επιστολή από Πρόεδρο Τμήματος ότι έχει λάβει γνώση της πρόθεσης συμμετοχής στο έργο.  ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ: Προώθηση του mandate στον ΕΛΚΕ από τους ενδιαφερόμενους για υπογραφή (Είναι χρήσιμο να ενημερώνεται και το ΤΕΕΠ)  Συμβουλευτική υποστήριξη σε Γραφειοκρατικά θέματα, Επικοινωνία με το ΙΚΥ, Στοιχεία ΑΠΘ που χρειάζονται στην αίτηση Λίστα προηγούμενων προγραμμάτων εφόσον απαιτούνται Πληροφορίες για τις υπάρχουσες συνεργασίες  Δημοσιοποίηση προτάσεων συνεργασίας που λαμβάνονται είτε: α) άμεσα, β) από την Εθνική Μονάδα  Μετά τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων επιλογής: - Ενημέρωση του ΤΕΕΠ - Προώθηση του Grant Agreement στον ΕΛΚΕ - Προώθηση του Consortium agreement στον ΕΛΚΕ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Υλικό για περαιτέρω ενημέρωση: Οδηγός Erasmus ( Εγκεκριμένα έργα (Compendia) ( Do’s and don’ts for Applicants ( Βιβλιοθήκη EACEA ( Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Ευχαριστούμε θερμά για την προσοχή σας ! Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων